Haha, dat deed ik ook voor Cata, screenshots van Thrall en die Tauren swa in Thunder Bluff.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Evertjan het volgende:
voel me zo een sufkut he heb net allemaal screenshots gemaakt van Theramore en Jaina
Gisteren stond er nog dat de mainentance tot 11 uur zou duren. Nu is het inmiddels al 15.00. Ik denk dat je met je schatting van 18.00 er niet ver naast zult zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
zal morgen wel 18.00 worden voordat we kunnen spelen schijnt in de VS een al drama te zijn met de patch
600 voor zover ik het weetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:40 schreef webbyplus het volgende:
Ben alweer een tijdje weg uit WoW, maar ga weer aan de slag met MoP.
Vraagje daarom: is er een nieuwe skill-cap voor de professions? En zo ja hoe hoog gaat ie wordne? Misschien iemand iets uit de beta van meegekregen?
Lekker oldschool met de CD!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn optimizer crashte zelfs in het begin. Gaf hij iets van 3 redenen, één daarvan dat er een kras op de CD zou kunnen zitten.Blizzard say whut?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Hoe lang duurde t bij jou dan ? Zit nu op 12% na 20 minquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
Reconfiguring game files. Duurt een eeuwigheid, maar blijkbaar heb ik nog tot15:00.
http://www.icy-veins.com/classes-wow is wel een fijne site ,vind ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Ok, ik moet mij nog even helemaal inlezen in het nieuwe talent systeem!Snap er geen drol van!
Ehm, jawel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Abby79 het volgende:
Molurus... die naam ken ik... toch niet die van The Remains hè?
Ah, nice. Even nieuwe mount en pet gaan bekijken!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Abby79 het volgende:
En nee, er zijn nog geen nieuwe dungeons, da's de 25ste pas. Nu is het voornamelijk die account-wide dingen als achievements/mounts en de talents.
De nieuwe dungeons zitten al wel in het spel, alleen kan je ze nog niet doen omdat je geen mists of pandaria geactiveerd hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Abby79 het volgende:
Molurus... die naam ken ik... toch niet die van The Remains hè?
En nee, er zijn nog geen nieuwe dungeons, da's de 25ste pas. Nu is het voornamelijk die account-wide dingen als achievements/mounts en de talents.
Rashann/Sharann, heb heel even met je in de guild gezeten toen die guild daarvoor (ik kan alleen op de naam The Inner Circle komen, maar dat was ook een post-break guild toch?) stuk gegaan wasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:21 schreef Molurus het volgende:
Ehm, jawel.Alleen speel ik al tijden alliance side. Wie ben jij dan?
Ah, de naam Rashann staat me nog wel bij ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Rashann/Sharann, heb heel even met je in de guild gezeten toen die guild daarvoor (ik kan alleen op de naam The Inner Circle komen, maar dat was ook een post-break guild toch?) stuk gegaan was
(en volgens mij was jij ook op een guildmeet van Blackraven ooit in Heerhugowaard?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ja, Exomna. Ik zat dus in BR. En d'r is ooit een meet geweest met (voornamelijk) mensen van Blackraven, maar ook enkele TR mensen (Famke en Vince weet ik zo nog qua naam, de rest heb ik helaas niet onthouden) Dacht dat jij daar ook bij zat toenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Molurus het volgende:
Ah, de naam Rashann staat me nog wel bij ja.Guild voor The Remains heette volgens mij Exomna, en daarvoor Cult of the Snake.
Blackraven heb ik nooit in gezeten, dus dat lijkt me sterk. Wel ooit bij een guildmeet van Exomna geweest, maar volgens mij was dat in Utrecht.
Voor WoW heb je geen Java nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik weet trouwens niet in hoeverre dit beinvloedbaar kan zijn voor ons WoW spelers, maar een algemene waarschuwing kan nooit kwaad. Voor de Java gebruikers onder ons (nieuwste Java update heeft een groot gat in de beveiliging) :
http://www.computeridee.n(...)en-om-gevaarlijk-lek
http://www.security.nl/ar(...)-lekken_ontdekt.html
http://webwereld.nl/nieuw(...)s--mac-en-linux.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |