abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 06:56:25 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115585608

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_115585703
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115587692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
pi_115589198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
Dus jij bent die idioot die dat doet
pi_115589353
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dus jij bent die idioot die dat doet
als ik kon, kelder ik het hele AH ding :r
pi_115589457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

[..]

:')
pi_115590043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115591143
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
pi_115591993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
:')
pi_115592533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
heb nog nooit meer dan 10k gold gehad dus dat plan gaat niet door :P

maar wou zeggen op een nieuwe server kan iedereen wel een graantje meepikken de eerste weken/maanden maar als je reroll doet op een bestaande server ja .. ah worden daar vaak hard gedomineerd dat een nieuwe speler bijna weinig dingen kan kopen met het quest geld, of je moet al beginnen farmen voor je 85 bent
pi_115592632
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
pi_115592654
Zo klinkt het wel, zo was ik vroeger ook :'). Beetje moeite gedaan en het gold kwam heul wat sneller binnen.
pi_115593302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
Tja op mijn realm is de enige manier waarop je snel geld kan verdienen veel grondstoffen verkopen. Wat dus betekent veel famen. Die tijd heb ik helaas niet omdat ik nog maar iets meer als een jaar speel en dus nog een shit lading achievments heb die ik nog wil halen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115593793
Wel lekker btw, 85 gedinged op priest, al die PvP items gemaakt zodat ik HoT in kon :') . Toen geluk gehad met drops en 5 runs later kon ik naar LFR. Daar gisteren ook nog die healer mace van Madness gewonnen, nu weer een verse reset.
pi_115593966
neen, wat ik wil is 85 worden ^O^
pi_115594108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
:Y als low level had ik ook altijd binnen no time heel erg veel gold. Zonder al te veel moeite. Even voor uitloggen dingen op AH gooien.

Ook low level greens verkopen als een tierelier en vergeet ook dingen als food niet te verkopen. Een stack low level meat is al snel 10 gold of meer.
pi_115594370
Klopt.

Mining + skinning nemen, al je greens verkopen, al je cloth verkopen, al je cooking ingredienten verkopen. Dan heb je al honderden gold voordat je 58 bent.
pi_115594742

een levende en goeie economie :')
pi_115594791
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
pi_115594811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef Syphixx het volgende:
[ afbeelding ]

een levende en goeie economie :')
Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.
pi_115594823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
En dat.
pi_115594897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
pi_115594968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef Syphixx het volgende:

ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
En op een nieuwe server zit het vol? :?
pi_115595080
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En op een nieuwe server zit het vol? :?
iedereen zou zijn ding erop gooien en het zou wle aardig vol kunnen zitten na enkele weken.
hier is het voor eeuwig verdoemd :{
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:44:56 #25
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115605111
Ik pot echt álles op..

Alle greens gaan naar mijn enchanter (om te Dis-enchanten)
Alle cloth en meat gaat naar mijn (2) bankchars

Eventueel waardevolle blue's zet ik op de AH neer. Daarbij ben ik nu nog bezig om 2 chars te levelen met respectievelijk Engineering en Blacksmitting. Waarvoor ik 99% van de mats zelf ook farm.

Ik heb amper uitgaven, alleen aan de andere kant ook niet heel erg veel inkomsten daardoor. Aan de andere hand.. Tijdje geleden weer een zooi enchanting-mats aan iemand verkocht. Leverde weer iets van 500G op :)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_115606165
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115606563
Mijn vakantie is goedgekeurd *) (dus ja, ik heb vakantie zodra MoP begint :') )
pi_115607413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet vergeten in te smeren ;)
pi_115607532
Ik heb al een panda-tshirtje met 'panda girl' er op O-)
pi_115616775
morgen trouwens de release van de MOP cinematic
pi_115617621
Gnome lightsaber + faction change (op de beta) + dual wield = FUCK YEAH BADASS COW _O_

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115623564
Tauren.

Lelijkste race van heel WoW :')
pi_115624791
Was jij niet gestopt?
pi_115625047
Ja,hoezo?
pi_115626102
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef TwyLight het volgende:
Tauren.

Lelijkste race van heel WoW :')
Dat vind ik van undead. Meeste gear staat verschrikkelijk bij undead, omdat die botten overal uitsteken :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_115626142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat vind ik van undead. Meeste gear staat verschrikkelijk bij undead, omdat die botten overal uitsteken :')
Dit ja.

Enige races die ik eigenlijk speel zijn human en blood elf, omdat de armor er dan iig mooi uit ziet. En Worgen dan, anders kan ik geen druid zijn.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:07:19 #37
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115626436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
De mijne naar alle waarschijnlijkheid niet.. :/ was te laat.
Ik werk op een IT-afdeling dus de helft heeft vakantie aangevraagd :D
pi_115626732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit ja.

Enige races die ik eigenlijk speel zijn human en blood elf, omdat de armor er dan iig mooi uit ziet. En Worgen dan, anders kan ik geen druid zijn.
Heleboel (horde)-vriendjes (hihi) vinden humans lelijk. Ik vind ze dus wél leuk. Maar ik vind gnome ook leuk. Waarschijnlijk omdat ik real life nogal lang ben voor een vrouw, of zo. :@

Ik heb alle horde-races op 85, behalve undead. Zó lelijk vind ik het. :)
pi_115627016
Ik vind gnomes te klein om de armor er mooi uit te laten zien :P . Humans females zijn wel een beetje dikkig maar zien er wel goed uit vind ik, gear staat iig mooi. Hoop dat ze in MoP ook een keer geupdate models krijgen.
pi_115627191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Undead scoort ook hoog op lelijkheid ja :P

Maar goed, als we eerlijk zijn, er is geen een race die volle zalen trekt. Al ziet die nieuwe female panda er wel cool uit. En de nieuwe models (Jaina, Thrall etc) zijn ook al een stuk beter.

Maar Taurens vind ik toch wel het domste race, en zijn 9 van de 10 keer ook enorme noobs als je ze tegenkomt in een battleground :P meestal warrior of paladin die aan het keyboard turnen is of backpeddlen.
pi_115627964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind gnomes te klein om de armor er mooi uit te laten zien :P . Humans females zijn wel een beetje dikkig maar zien er wel goed uit vind ik, gear staat iig mooi. Hoop dat ze in MoP ook een keer geupdate models krijgen.
Oh, ik heb geen enkele gnome met mooi gear... Dus zo ver was ik nog niet :D

quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Undead scoort ook hoog op lelijkheid ja :P

Maar goed, als we eerlijk zijn, er is geen een race die volle zalen trekt. Al ziet die nieuwe female panda er wel cool uit. En de nieuwe models (Jaina, Thrall etc) zijn ook al een stuk beter.

Maar Taurens vind ik toch wel het domste race, en zijn 9 van de 10 keer ook enorme noobs als je ze tegenkomt in een battleground :P meestal warrior of paladin die aan het keyboard turnen is of backpeddlen.
Als ik zo in m'n guild kijk... Alle kiddies (10-14) spelen tauren of orc inderdaad :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:07:15 #42
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115631512
Gief panda allready!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_115631527
Nee, ik heb nog wat dingetjes te doen :(

Overigens heb ik nachtdiensten de 4 nachten voor MoP, ideaal *) Dan kan ik me mooi inlezen in alles. Weet iemand een betrouwbare winkel waar je de Special Edition kan kopen (box). Bij de free record shop verkopen ze hem helemaal niet 8)7 (daar had ik die van Diablo III gehaald)
pi_115631678
Doorgaans gaat de mediamarkt om 0:00 open voor de verkoop van dit soort releases. Was in ieder geval wel zo met Cata.

Of kijk anders even op tweakers:
http://tweakers.net/price(...)lectors-edition.html
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_115631820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Doorgaans gaat de mediamarkt om 0:00 open voor de verkoop van dit soort releases. Was in ieder geval wel zo met Cata.

Of kijk anders even op tweakers:
http://tweakers.net/price(...)lectors-edition.html
Geen Mediamarkt hier en ik hoef het niet om 00:00

Edit: ah, Dixons, daar maar even vragen. Bedankt!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:50:50 #47
296917 Abby79
Being myself!
pi_115631877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Geen Mediamarkt hier en ik hoef het niet om 00:00

Edit: ah, Dixons, daar maar even vragen. Bedankt!
Iets als Bol.com kan ook nog natuurlijk :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_115631959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef Abby79 het volgende:

Iets als Bol.com kan ook nog natuurlijk :)
Ik wil het gewoon kunnen ophalen, niet moeten wachten op een falende PostNL bezorging.

Daarbij is hij daar volgens tweakers 20 euro duurder.
pi_115633840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.
Ik begrijp niet goed waarom je dat soort items op het AH voor die prijs zou kopen, terwijl je ze overal kan vinden?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115633906
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Blistering het volgende:
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Wat is er met Ret Paladins in MoP. Ik ben er een, maar ik heb me nog niet ingelezen in MoP. gaan we erop vooruit?
Momenteel vind ik mijn DPS niet slecht, maar meer is altijd beter.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 10:37:21 #51
159966 lifeblind
pi_115634202
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Blistering het volgende:
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Ben benieuwd, heb nog geen ret paladin gespeeld op de beta, en m'n main (die ret/prot is) ,was ik eigenlijk al aan t ombouwen naar prot met als offspec holy :')

Misschien toch retri nog maar een kans geven dan :P
pi_115634401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik begrijp niet goed waarom je dat soort items op het AH voor die prijs zou kopen, terwijl je ze overal kan vinden?
Ik zeg ook niet dat ik dat zou kopen. Nergens voor nodig.
pi_115643258
Wat vinden jullie hier van:
http://www.mmo-champion.c(...)ia-Cinematic-Trailer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115643512
Het is weer eens wat anders dan die van Wotlk en Cata, vind hem wel tof eigenlijk.
pi_115643546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is weer eens wat anders dan die van Wotlk en Cata, vind hem wel tof eigenlijk.
SPOILER
pi_115643621
Al 2 weken geen WoW gespeeld waarvan 1 week op vakantie, als je een tijd niet speelt heb je ook geen zin om te spelen :'). Denk trouwens dat ik guild wars 2 ga doen ipv pandaria
pi_115643769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
whehe :D

SPOILER
pi_115643797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
whehe :D

SPOILER
SPOILER
pi_115643888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_115644393
Sigh, waarom zoveel spoilers?

Trailer is wel echt vet gemaakt. Nu weten we trouwens ook waar die orc en human concept art voor was die een tijd terug (en nog steeds) op de website te vinden was. En ik maar hopen op nieuwe race models :P

Stel je voor dat WoW zulke graphics als in de trailer had trouwens :P

[ Bericht 20% gewijzigd door TwyLight op 16-08-2012 15:40:47 ]
pi_115649248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef TwyLight het volgende:
Stel je voor dat WoW zulke graphics als in de trailer had trouwens :P
:9~ :9~
pi_115650390
Ergens in 2025 ofzo spelen we MMO's met die gfx (Crysis 10.0 engine) op onze quantum computers.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:43:57 #63
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_115658333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
http://www.mmo-champion.c(...)ia-Cinematic-Trailer

SPOILER
Leuk gemaakt :) .
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_115666616
OMG! Ik rol hier over de grond..

http://www.mmo-champion.c(...)tic-Photoshop-Thread
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_115668130
quote:
Deze reactie in die thread vond ik wel spot on:

quote:
I feel like you guys are forcing this... Not seeing to much funny around this picture
pi_115677479
pi_115680623
Deze is ook wel goed. Niet van het plaatje maar toch.

pi_115691544
Heb een probleempje wat toch wel heel jammer is..

Ik kom de beta niet meer in, althans ik kan hem niet opstarten. Checking for updates, en dan een foutcode. Dit gebeurt ook als ik de wow.exe start in de program files.

Iemand een idee hoe ik dit snel oplos? Wil; graag spelen :)
pi_115692717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb een probleempje wat toch wel heel jammer is..

Ik kom de beta niet meer in, althans ik kan hem niet opstarten. Checking for updates, en dan een foutcode. Dit gebeurt ook als ik de wow.exe start in de program files.

Iemand een idee hoe ik dit snel oplos? Wil; graag spelen :)
wow-repair runnen ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_115704509
Wat ik nou weer tegenkom :') .

Ik wil de rest ook wel posten, maar dat is net iets te NSFW.
pi_115705635
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom :') .

[ afbeelding ]

Ik wil de rest ook wel posten, maar dat is net iets te NSFW.
Was dat de witte chest die je zocht ? :o
Vraag me nu wel af waar je echt op zocht :') _O-
pi_115705673
Volgens mij is dit een niet bestaande chest :P .
pi_115705793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is dit een niet bestaande chest :P .
Je vergeet de kleine lettertjes te beantwoorden ~O>
pi_115706250
Deze stond er ook bij

SPOILER
Ja, het was op een soort van pornosite :') .
pi_115707003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Deze stond er ook bij

SPOILER
Ja, het was op een soort van pornosite :') .
lol googlen op porn en wow? Ziek _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')