Ik denk eerder de FA'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ja ja morpheus, nu moet je weer eens aan de bak!
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar je NB-Vriendjes
Ja. Ik heb veel koffie moeten nemen om die grap te bedenken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Ik doe altijd liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je Oud-Collega
Zo zou een NB-debiel ook reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Het woord dat je zocht is gemankeerde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
Ik zeg niet dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
Zelfde laken een pak. En je hebt gelijk wat betreft die kansen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gaat helemaal goed komen, en je zegt wel dat het overdreven is dat Twente als kampioenkandidaat #1 wordt beschouwd na 1 overwinning. En daar heb je gelijk in, zover is het nog lang niet en het doel van Twente is ook top 4.
Maar het zelfde kan gezegd worden over Feyenoord, hoe willen die ooit kampioen worden als ze tegen Utrecht 20 kansen krijgen een handvol 100% kansen en er maar 1 maken?
Tegen clubs als AZ,Ajax,PSV krijgt Feyenoord misschien maar 5 kansen in een hele wedstrijd, als je ze dan niet maakt ga je ook niet winnen van die clubs.
Ik zal GGMM even inschakelen om de TT te veranderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Morphie is een badboy had de TT moeten zijn. Seer seker.
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Eten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Ja nou... Ik ben ook best wel een badboy dus dat weerhoudt mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Uh.. ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
Direct weer Erwin erbij halen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd t worden door je collegamod?
Rookworstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed idee, broodje knakworst. [ afbeelding ]
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Espanyol heeft interesse in cabral
Espanyol A of B? Ook Zeegelaar heeft daar nog gelopen voor het B elftalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
A-Elftal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Espanyol A of B? Ook Zeegelaar heeft daar nog gelopen voor het B elftal
Best fascinerend om het effect te zien zodra iemand geen mod meer is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je Oud-Collega
Wat wil je danquote:
quote:
quote:NAC Breda toont intresse voor armenteros
NAC Breda doet bod op 22 jarige speler van heracles.
Het bod is niet bekent.
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Best fascinerend om het effect te zien zodra iemand geen mod meer is.
Na verloop van tijd krijg ze gewoon weer een eigen mening
Deze? http://nos.nl/video/406978-van-gaal-heeft-geen-geheimen.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand waar je de hele persconferentie terug kan zien?
quote:'Feyenoord raakt Cabral mogelijk kwijt aan zoekende Spanjaarden'
De wegen van Jerson Cabral en Feyenoord scheiden mogelijk nog deze maand. Volgens El Mundo Deportivo zoekt Espanyol naar offensieve versterkingen en is Cabral een serieuze optie voor de club uit Barcelona. Het contract van de 21-jarige aanvaller met Feyenoord loopt volgend jaar zomer af.
Daarna zet ik de frituurpan aan, ligt weer een doos mini snacks in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rookworst. En daarna mozzarella.
Zullen de ballenjongens van Espanyol vast niet mee eens zijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar heb je dit nou weer vandaag?Ik heb zelden zo'n onzin gerucht gelezen.
http://transferboulevard.nl/quote:Manchester United interesse in Velthuizen
Manchester United heeft interesse getoond in Piet Velthuizen, zo meldt VI. MU is al geruime tijd op zoek naar een echte opvolger van Van Der Sar, en is gestrand bij de doelman van Vitesse. Het zou gaan om een bedrag van 4,8 miljoen. De voorkeur van Velthuizen zelf is onbekend maar Vitesse is bereid mee te werken aan de transfer. Vitesse zou zelfs zijn eventuele opvolger al gevonden hebben namelijk Kraft. De voormalig keeper van Bayern München die nu een aflopend contract heeft bij Hertha BSC zou perfect in het plaatje van trainer Fred Rutten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
Potverjandorie, heb ik 'de rechtbank' gemist.
Je postgedrag is weinig veranderd idd, blijft gewoon debielquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.
Pff.. vind je het erg als ik m'n tijd en moeite niet in jou steek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat wil je dan
Je zegt dat ik met mn domheid te koop loop omdat ik zeg dat het systeem waar van gaal morgen mee gaat spelen het beste is, wat ook zo is.
What's wrong with you?
Wat is dit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
-niet doen- , heb ik 'de rechtbank' gemist.
Als jij altijd eet wat je hier neerzet dan ehm... Best een lekker weertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarna zet ik de frituurpan aan, ligt weer een doos mini snacks in de vriezer. [ afbeelding ]
quote:Inter intresse in Nigel De Jong
Inter wil nigel de jong kopen maar het salaris van de Nederlandse verdedigende middenvelder is heel erg hoog.
Je mocht het alleen niet postenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.
Zeg dan ook niet zomaar dat iemand met zn domheid te koop loopt als ie gelijk heeft en je zelf geen argumenten hebt, lulquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pff.. vind je het erg als ik m'n tijd en moeite niet in jou steek?
Ik kan alles hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij altijd eet wat je hier neerzet dan ehm... Best een lekker weertje.
Waarom verpest je het.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je zelf geëdit, simpele ziel
Gaat je kankerconversatie weer beginnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Mag je al geen potverjandorie meer zeggen? Wat een kankeronzin
Soms is het gewoon moeilijk je domheid te negeren, maar ik zal beter m'n best doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet zomaar dat iemand met zn domheid te koop loopt als ie gelijk heeft en je zelf geen argumenten hebt, lul
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat je kankerconversatie weer beginnen?
quote:Feyenoord interesse in Messi
Feyenoord heeft onlangs interesse getoond in Lionel Messi, de spits van FC Barça. Er gaan geruchten dat Clasie betrokken is in de ruil, Barcelona zou naar verluid bovenop Messi nog eens 50 miljoen euro moeten betalen voor de diensten van Jordy Clasie.
Kom, doe het nog een keerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
-niet doen-, volgende keer note + ban
Geslaagd voor de alzheimertestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom, geen enkel argument.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms is het gewoon moeilijk je domheid te negeren, maar ik zal beter m'n best doen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
'potverdriedubbeltjes' kan nog nétquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Mag je al geen potverjandorie meer zeggen? Wat een kankeronzin
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Jongens, opkankeren nu met dat gekanker.
Tuurlijk, waarom normaal doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je postgedrag is weinig veranderd idd, blijft gewoon debiel
Ligt eraan van wie natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zou GGMM dan toch gevoelig voor kritiek zijn
Godverdekankerkankerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM probeert te zeggen dat hij je een 'triangeljosti' vindt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Jezus man :S :S :Squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kutklok bij mn download; hij zegt al 3 uur : nog 5 minuten te gaan
Doe maar gek want er zijn er genoeg die normaal doenquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gek want er zijn er genoeg die normaal doen
Nog een burgelijke huisman zoals jij kan deze SC niet gebruiken nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gek want er zijn er genoeg die normaal doen
Beetje flauw, het jochie heeft net pas leren lezen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw signature, terwijl Stijn de Telegraaf zelf regelmatig al bron geeft
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Beetje flauw, het jochie heeft net pas leren lezen...
Hij niet, maar de FA's welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, Nu is het wel leuk geweest, Morph heeft pijn aan zn oren
Hij was een beetje gepikeerd dat Narsingh naar PSV ging en Ajax een onbekende Zweed ging halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw signature, terwijl Stijn de Telegraaf zelf regelmatig al bron geeft
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, Nu is het wel leuk geweest, Morph heeft pijn aan zn oren
Alsof hij dat doet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij was een beetje gepikeerd dat Narsingh naar PSV ging en Ajax een onbekende Zweed ging halen.
Inmiddels is hij van mening veranderd.
Ik las: ''Morph heeft ze allemeel even van achteren genomen''quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph heeft het allemaal even mee naar achteren genomen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik las: ''Morph heeft ze allemeel even van achteren genomen''
Lees lekker wat je wil lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik las: ''Morph heeft ze allemeel even van achteren genomen''
jaquote:
Inmiddels zijn de hulptroepen van Morphie gearriveerd en wordt dit topic vanuit alle kanten in de gaten gehouden. Vandaar.quote:
Dat is niet helemaal helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze? http://nos.nl/video/406978-van-gaal-heeft-geen-geheimen.html
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph heeft het allemaal even mee naar achteren genomen
Inderdaad man, misschien is hij doof geworden door al die alarmpjes en moet hij zijn frustraties uitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar de fuck is Morph mee bezig? Heel FOK! is naar de tering.
heeftie nooit de OP gelezen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Die kan niet zoveel hebben als het aankomt op het woord kanker.
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGELquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het HMF was geweest was de hele site al dood geweest hoor
kankerfaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGEL
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobielquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het HMF was geweest was de hele site al dood geweest hoor
Koolsingle*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGEL
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobiel
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd nou eens je kankermuil, kleuter.
Die leest alleen nog maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij vond Morph het helemaal niet leuk hoor.
Zou Morph zichzelf hebben gebanned?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die leest alleen nog maar.
Hoi Morph
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Morph zichzelf hebben gebanned?
Ik stem voor, dankzij deze SC begin jij zelfs relatief normaal tegen Ajacieden te doen. Dit kan echt niet langer zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.
Onmogelijk man. Die gaat samen met mij een pivo doen in Praag. Of hij moet even met zijn jetpack heen en weer vliegen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobiel
Dan nemen we nu alvast afscheid en zien we elkaar wel weer in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.
FOK! VBLquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe heet je eigen forum? Waar moeten we wezen?
Wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
GGMM wanneer mag ik het aan de wereld bekend maken?
Dat je uit de kast komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Danny op 08-09-2012 13:43:58 ]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ik het geworden ben kan nog niet zeggen wat zonder toestemming.quote:
Mod, geen admin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is van Danny. Probeer het nog een keer.
Hij bedoelde gewoon wat biertjes uit praag drinken in rotterdam hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Die gaat samen met mij een pivo doen in Praag. Of hij moet even met zijn jetpack heen en weer vliegen...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ik het geworden ben kan nog niet zeggen wat zonder toestemming.
Je mag hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.
Maak het maar bekend, ik beloof dat ik je blijf steunen en kinderachtige haat-reacties zal aanpakken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je uit de kast komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.
Maak het maar bekend, ik beloof dat ik je blijf steunen en kinderachtige haat-reacties zal aanpakken.
Een plaatje dan maar![]()
Geen idee. Heb geen eigen forum. Wordt modje hier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk. ik vraag hoe je eigen forum heet, meer niet. FOK! VBL kan niet, die is van Danny.
Godverdommequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
Sjaakie heeft het al bekend gemaakt.quote:
[..]
[..]
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij bedoelde gewoon wat biertjes uit praag drinken in rotterdam hoor
[..]
[..]
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
Nooit een keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Heb geen eigen forum. Wordt modje hier.
Snel blauw? Jij begint snel hoor, doe maar rustig aan daar in je uitgangquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjaakie heeft het al bekend gemaakt.
was niet de bedoeling Sjaak! maar ik zou nu snel blauw zijn
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
He Caland, je postte echt een vet nummer man, Walid en Abdel
Nadruk op dik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.
Jeweettochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.
Je moet denk ik naar de specsaver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet denk ik naar de specsaver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 23:03:20 ]
Je bent voor PSV?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen.
Kanker triest verhaal mangquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien ben ik gewoon keihard en houd ik veel te weinig rekening met de tere zieltjes van mijn medemens, maar ik begin me nu toch echt te ergeren aan mensen die constant lopen te schelden, maar helemaal gek worden zodra iemand anders het woord 'kanker' gebruikt, in welke context dan ook. Ik zie/hoor het steeds vaker en begrijp er helemaal niets van en ik kan er ook totaal geen begrip voor opbrengen.
Nee, dit betekent natuurlijk niet dat ik vind dat iedereen de hele dag met kanker moet schelden. Wel vind het lichtelijk overdreven om hysterisch te reageren wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt terwijl je zelf genoeg ziektes in één zin noemt om complete volksstammen mee uit te roeien.
Waarom rust er zo een taboe op het woord kanker? Waarom niet op woorden/ziektes als tyfus, AIDS, cholera, griep, COPD en genitale wratten? Wat is het voor een aanstellerig gedrag om er zo overdreven op te reageren?
Klacht:
Mensen die in iedere zin minstens 3 scheldwoorden/ziektes weten te gebruiken, maar compleet uit hun plaat gaan zodra anderen het woord kanker gebruiken.
Wij lijden aan aids.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien ben ik gewoon keihard en houd ik veel te weinig rekening met de tere zieltjes van mijn medemens, maar ik begin me nu toch echt te ergeren aan mensen die constant lopen te schelden, maar helemaal gek worden zodra iemand anders het woord 'kanker' gebruikt, in welke context dan ook. Ik zie/hoor het steeds vaker en begrijp er helemaal niets van en ik kan er ook totaal geen begrip voor opbrengen.
Nee, dit betekent natuurlijk niet dat ik vind dat iedereen de hele dag met kanker moet schelden. Wel vind het lichtelijk overdreven om hysterisch te reageren wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt terwijl je zelf genoeg ziektes in één zin noemt om complete volksstammen mee uit te roeien.
Waarom rust er zo een taboe op het woord kanker? Waarom niet op woorden/ziektes als tyfus, AIDS, cholera, griep, COPD en genitale wratten? Wat is het voor een aanstellerig gedrag om er zo overdreven op te reageren?
Klacht:
Mensen die in iedere zin minstens 3 scheldwoorden/ziektes weten te gebruiken, maar compleet uit hun plaat gaan zodra anderen het woord kanker gebruiken.
Goed verhaal man. Binnen 11 seconden geschreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Klacht:
TK;DRquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Klacht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GET YOUR BLACK ASS OUTTA HERE MOFUCKINGNIGGAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
TR gemacht want dit vind ik echt niet kunnen
DonRaja komt je binnenkort djoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GET YOUR BLACK ASS OUTTA HERE MOFUCKINGNIGGA
Laat hem maar komen bradda.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja komt je binnenkort djoeken
Daar is die veel te vriendelijk voor, joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja komt je binnenkort djoeken
En dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt met een Evoque vol met negers formaatje BMI
Wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is die veel te vriendelijk voor, joh.
Passen er ongeveer 2 inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt met een Evoque vol met negers formaatje BMI
Reactie verdwenen, er is snel op mijn TR ingegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu moet het echt afgelopen zijn ja!
Lekker niks doen morgen.quote:August 15, 2012 isNational Relaxation Day.
In such a fast-paced society, everyone needs a break sometimes. That’s why we’re glad today is National Relaxation Day.
Though stress is normal, too much of this feeling can be harmful to your physical and mental health. On this day, take some time to sit back and relax. There are many ways you can do this—read a book, get a massage, watch a movie, or take a nap.
No matter what you choose to do, just remember to take it easy, even if only for a few minutes.
Enjoy National Relaxation Day!
[VBL Slowchat] #714: je collegamod is een badboyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! jaha daar hebben jullie niet van terug, vooral jij Sjaak
Had et een mooi topic voor je aangemaakt in ABO.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ABO is voorbij, kan ik mijn notes niet meer inlezen verdomme
Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had et een mooi topic voor je aangemaakt in ABO.
4,50 per maand joh, uurtje knallen bij de plaatselijke AH.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Maar ik ga de mensen uit ABO best missen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! jaha daar hebben jullie niet van terug, vooral jij Sjaak
Ach, hier is het ook ghezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50 per maand joh, uurtje knallen bij de plaatselijke AH.
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, hier is het ook ghezellig
gekregen van de popoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heeft hij handboeien om zijn nek hangen?
Ik zie in jou een toekomstige topmod.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.
Ja echt he, belhamels hier en je zou denken dat de mods iets harder zouden optredenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |