quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij bedoelde gewoon wat biertjes uit praag drinken in rotterdam hoor
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
Nooit een keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Heb geen eigen forum. Wordt modje hier.
Snel blauw? Jij begint snel hoor, doe maar rustig aan daar in je uitgangquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjaakie heeft het al bekend gemaakt.
was niet de bedoeling Sjaak! maar ik zou nu snel blauw zijn
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
He Caland, je postte echt een vet nummer man, Walid en Abdel
Nadruk op dik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.
Jeweettochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerbazen man. Dikke SWAG SWAG SWAGG en alles.
Je moet denk ik naar de specsaver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet denk ik naar de specsaver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 23:03:20 ]
Je bent voor PSV?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen.
Kanker triest verhaal mangquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien ben ik gewoon keihard en houd ik veel te weinig rekening met de tere zieltjes van mijn medemens, maar ik begin me nu toch echt te ergeren aan mensen die constant lopen te schelden, maar helemaal gek worden zodra iemand anders het woord 'kanker' gebruikt, in welke context dan ook. Ik zie/hoor het steeds vaker en begrijp er helemaal niets van en ik kan er ook totaal geen begrip voor opbrengen.
Nee, dit betekent natuurlijk niet dat ik vind dat iedereen de hele dag met kanker moet schelden. Wel vind het lichtelijk overdreven om hysterisch te reageren wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt terwijl je zelf genoeg ziektes in één zin noemt om complete volksstammen mee uit te roeien.
Waarom rust er zo een taboe op het woord kanker? Waarom niet op woorden/ziektes als tyfus, AIDS, cholera, griep, COPD en genitale wratten? Wat is het voor een aanstellerig gedrag om er zo overdreven op te reageren?
Klacht:
Mensen die in iedere zin minstens 3 scheldwoorden/ziektes weten te gebruiken, maar compleet uit hun plaat gaan zodra anderen het woord kanker gebruiken.
Wij lijden aan aids.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien ben ik gewoon keihard en houd ik veel te weinig rekening met de tere zieltjes van mijn medemens, maar ik begin me nu toch echt te ergeren aan mensen die constant lopen te schelden, maar helemaal gek worden zodra iemand anders het woord 'kanker' gebruikt, in welke context dan ook. Ik zie/hoor het steeds vaker en begrijp er helemaal niets van en ik kan er ook totaal geen begrip voor opbrengen.
Nee, dit betekent natuurlijk niet dat ik vind dat iedereen de hele dag met kanker moet schelden. Wel vind het lichtelijk overdreven om hysterisch te reageren wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt terwijl je zelf genoeg ziektes in één zin noemt om complete volksstammen mee uit te roeien.
Waarom rust er zo een taboe op het woord kanker? Waarom niet op woorden/ziektes als tyfus, AIDS, cholera, griep, COPD en genitale wratten? Wat is het voor een aanstellerig gedrag om er zo overdreven op te reageren?
Klacht:
Mensen die in iedere zin minstens 3 scheldwoorden/ziektes weten te gebruiken, maar compleet uit hun plaat gaan zodra anderen het woord kanker gebruiken.
Goed verhaal man. Binnen 11 seconden geschreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Klacht:
TK;DRquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Klacht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |