quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik las: ''Morph heeft ze allemeel even van achteren genomen''
Lees lekker wat je wil lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik las: ''Morph heeft ze allemeel even van achteren genomen''
jaquote:
Inmiddels zijn de hulptroepen van Morphie gearriveerd en wordt dit topic vanuit alle kanten in de gaten gehouden. Vandaar.quote:
Dat is niet helemaal helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze? http://nos.nl/video/406978-van-gaal-heeft-geen-geheimen.html
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph heeft het allemaal even mee naar achteren genomen
Inderdaad man, misschien is hij doof geworden door al die alarmpjes en moet hij zijn frustraties uitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar de fuck is Morph mee bezig? Heel FOK! is naar de tering.
heeftie nooit de OP gelezen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Die kan niet zoveel hebben als het aankomt op het woord kanker.
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGELquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het HMF was geweest was de hele site al dood geweest hoor
kankerfaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGEL
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobielquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het HMF was geweest was de hele site al dood geweest hoor
Koolsingle*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kwam binnen een half uur in beeld. HMF IS BACK BITCHES FEYENOORD WORDT KAMPIOEN NAAR DE KOOLSINGEL
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobiel
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd nou eens je kankermuil, kleuter.
Die leest alleen nog maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij vond Morph het helemaal niet leuk hoor.
Zou Morph zichzelf hebben gebanned?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die leest alleen nog maar.
Hoi Morph
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Morph zichzelf hebben gebanned?
Ik stem voor, dankzij deze SC begin jij zelfs relatief normaal tegen Ajacieden te doen. Dit kan echt niet langer zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.
Onmogelijk man. Die gaat samen met mij een pivo doen in Praag. Of hij moet even met zijn jetpack heen en weer vliegen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit samen met kapi op de top van de himmalaya (ergens op de veluwe) en doet dit via zijn mobiel
Dan nemen we nu alvast afscheid en zien we elkaar wel weer in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit zich hard te maken om heel de SC te laten sluiten, joh.
FOK! VBLquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe heet je eigen forum? Waar moeten we wezen?
Wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
GGMM wanneer mag ik het aan de wereld bekend maken?
Dat je uit de kast komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Danny op 08-09-2012 13:43:58 ]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ik het geworden ben kan nog niet zeggen wat zonder toestemming.quote:
Mod, geen admin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is van Danny. Probeer het nog een keer.
Hij bedoelde gewoon wat biertjes uit praag drinken in rotterdam hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Die gaat samen met mij een pivo doen in Praag. Of hij moet even met zijn jetpack heen en weer vliegen...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ik het geworden ben kan nog niet zeggen wat zonder toestemming.
Je mag hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.
Maak het maar bekend, ik beloof dat ik je blijf steunen en kinderachtige haat-reacties zal aanpakken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je uit de kast komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Homoseksualiteit wordt niet echt gaccepteerd in het voetbal, maar nogmaals; ik vind je heel moedig.
Maak het maar bekend, ik beloof dat ik je blijf steunen en kinderachtige haat-reacties zal aanpakken.
Een plaatje dan maar![]()
Geen idee. Heb geen eigen forum. Wordt modje hier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk. ik vraag hoe je eigen forum heet, meer niet. FOK! VBL kan niet, die is van Danny.
Godverdommequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fucked up is dat he. Schrijf jij een hele reactie uit en wordt je grap gestolen omdat een andere user kort maar krachtig denkt te moeten zijn...
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
Sjaakie heeft het al bekend gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een plaatje dan maar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |