Ik denk eerder de FA'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ja ja morpheus, nu moet je weer eens aan de bak!
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar je NB-Vriendjes
Ja. Ik heb veel koffie moeten nemen om die grap te bedenken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Ik doe altijd liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je Oud-Collega
Zo zou een NB-debiel ook reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Het woord dat je zocht is gemankeerde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
Ik zeg niet dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |