Ik denk eerder de FA'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ja ja morpheus, nu moet je weer eens aan de bak!
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar je NB-Vriendjes
Ja. Ik heb veel koffie moeten nemen om die grap te bedenken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Ik doe altijd liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je Oud-Collega
Zo zou een NB-debiel ook reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH GOEIE!!!!!!!! Zelf verzonnen?![]()
![]()
Het woord dat je zocht is gemankeerde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
Ik zeg niet dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar GGMM, waarom wil jij liever met gehandicapte buitenspelers spelen die naar binnen trekken en de bal afgeven? Waarom wil je met 2 controleurs spelen, wat zo geweldig ging op het EK
Zelfde laken een pak. En je hebt gelijk wat betreft die kansen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gaat helemaal goed komen, en je zegt wel dat het overdreven is dat Twente als kampioenkandidaat #1 wordt beschouwd na 1 overwinning. En daar heb je gelijk in, zover is het nog lang niet en het doel van Twente is ook top 4.
Maar het zelfde kan gezegd worden over Feyenoord, hoe willen die ooit kampioen worden als ze tegen Utrecht 20 kansen krijgen een handvol 100% kansen en er maar 1 maken?
Tegen clubs als AZ,Ajax,PSV krijgt Feyenoord misschien maar 5 kansen in een hele wedstrijd, als je ze dan niet maakt ga je ook niet winnen van die clubs.
Ik zal GGMM even inschakelen om de TT te veranderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Morphie is een badboy had de TT moeten zijn. Seer seker.
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Eten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Ja nou... Ik ben ook best wel een badboy dus dat weerhoudt mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Uh.. ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
Direct weer Erwin erbij halen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd t worden door je collegamod?
Rookworstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed idee, broodje knakworst. [ afbeelding ]
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Espanyol heeft interesse in cabral
Espanyol A of B? Ook Zeegelaar heeft daar nog gelopen voor het B elftalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
A-Elftal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Espanyol A of B? Ook Zeegelaar heeft daar nog gelopen voor het B elftal
Best fascinerend om het effect te zien zodra iemand geen mod meer is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je Oud-Collega
Wat wil je danquote:
quote:
quote:NAC Breda toont intresse voor armenteros
NAC Breda doet bod op 22 jarige speler van heracles.
Het bod is niet bekent.
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Best fascinerend om het effect te zien zodra iemand geen mod meer is.
Na verloop van tijd krijg ze gewoon weer een eigen mening
Deze? http://nos.nl/video/406978-van-gaal-heeft-geen-geheimen.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand waar je de hele persconferentie terug kan zien?
quote:'Feyenoord raakt Cabral mogelijk kwijt aan zoekende Spanjaarden'
De wegen van Jerson Cabral en Feyenoord scheiden mogelijk nog deze maand. Volgens El Mundo Deportivo zoekt Espanyol naar offensieve versterkingen en is Cabral een serieuze optie voor de club uit Barcelona. Het contract van de 21-jarige aanvaller met Feyenoord loopt volgend jaar zomer af.
Daarna zet ik de frituurpan aan, ligt weer een doos mini snacks in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rookworst. En daarna mozzarella.
Zullen de ballenjongens van Espanyol vast niet mee eens zijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar heb je dit nou weer vandaag?Ik heb zelden zo'n onzin gerucht gelezen.
http://transferboulevard.nl/quote:Manchester United interesse in Velthuizen
Manchester United heeft interesse getoond in Piet Velthuizen, zo meldt VI. MU is al geruime tijd op zoek naar een echte opvolger van Van Der Sar, en is gestrand bij de doelman van Vitesse. Het zou gaan om een bedrag van 4,8 miljoen. De voorkeur van Velthuizen zelf is onbekend maar Vitesse is bereid mee te werken aan de transfer. Vitesse zou zelfs zijn eventuele opvolger al gevonden hebben namelijk Kraft. De voormalig keeper van Bayern München die nu een aflopend contract heeft bij Hertha BSC zou perfect in het plaatje van trainer Fred Rutten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
Potverjandorie, heb ik 'de rechtbank' gemist.
Je postgedrag is weinig veranderd idd, blijft gewoon debielquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.
Pff.. vind je het erg als ik m'n tijd en moeite niet in jou steek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat wil je dan
Je zegt dat ik met mn domheid te koop loop omdat ik zeg dat het systeem waar van gaal morgen mee gaat spelen het beste is, wat ook zo is.
What's wrong with you?
Wat is dit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
-niet doen- , heb ik 'de rechtbank' gemist.
Als jij altijd eet wat je hier neerzet dan ehm... Best een lekker weertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarna zet ik de frituurpan aan, ligt weer een doos mini snacks in de vriezer. [ afbeelding ]
quote:Inter intresse in Nigel De Jong
Inter wil nigel de jong kopen maar het salaris van de Nederlandse verdedigende middenvelder is heel erg hoog.
Je mocht het alleen niet postenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is nooit anders geweest hoor? Als mod zijnde dacht ik net zo over de vrouw van Van Gaal als nu.
Zeg dan ook niet zomaar dat iemand met zn domheid te koop loopt als ie gelijk heeft en je zelf geen argumenten hebt, lulquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pff.. vind je het erg als ik m'n tijd en moeite niet in jou steek?
Ik kan alles hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij altijd eet wat je hier neerzet dan ehm... Best een lekker weertje.
Waarom verpest je het.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je zelf geëdit, simpele ziel
Gaat je kankerconversatie weer beginnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Mag je al geen potverjandorie meer zeggen? Wat een kankeronzin
Soms is het gewoon moeilijk je domheid te negeren, maar ik zal beter m'n best doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet zomaar dat iemand met zn domheid te koop loopt als ie gelijk heeft en je zelf geen argumenten hebt, lul
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat je kankerconversatie weer beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |