quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had liever een combo van Frank Rijkaard & Henk Ten Cate,
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander isquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schilder is mooi de lul als hij tegen een goede rechtsbuiten speelt.
Douglas is verdedigend sterk ja, maar hij maakt veelste veel fouten vind ik om hem nou echt zo goed te vinden.
Die vind Derksen vast heel leukquote:
Ja, dat lijkt me ook. Ik zeg alleen ''ik hoop''. Dus als Willems uitvalt komt Bouma links. Of die Pieters moet nog levenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander is
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, je drijft spot met van Gaal z'n vrouw die is overleden aan alvleesklierkanker. Niet doen.
Je kan nog altijd naar je NB-Vriendjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Auw!
Rot op met dat voetbal gepraat.
Nee iets over zijn vrouw en haar haar dat ze niet meer had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging dat over Van Gaal en dat hij zijn nek moest breken?
Ik constateerde alleen dat zijn vrouw vroeger kaal was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging dat over Van Gaal en dat hij zijn nek moest breken?
Stoer man. Doe normaal, idioot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.
NOTE NOTE HEM!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer man. Doe normaal, idioot.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit, je loopt weer met je eigen domheid te koop.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |