Toen kreeg hij ruzie met Cruijff.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, je drijft spot met van Gaal z'n vrouw die is overleden aan alvleesklierkanker. Niet doen.
Dat heeft ie ook 800 keer gezegd, dat hij Danny heeft gekozen omdat hij veel kijk heeft op jeugdspelers. Vandaar ook Van Rhijn, De Vrij, Clasie, Martins Indi etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Danny 'm helpen. Denk eens na joh
Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, je drijft spot met van Gaal z'n vrouw die is overleden aan alvleesklierkanker. Niet doen.
Het leukste is hij wil zo bekend zijn en onthouden worden maar hij bleef bij die default avatarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
HMF, de gevallen held. Opdat wij niet vergeten.
En een jaar later won hij de CL..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen kreeg hij ruzie met Cruijff.
Van Gaal is imo de slechtste keuze van de KNVB.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Onzin?
Wat er is er onzin aan dan? Dit zit er zoveel beter uit dan wat Bertop het laatst deed
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier.
Schilder is mooi de lul als hij tegen een goede rechtsbuiten speelt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen loopt te haten op Douglas dat hij domme kaarten pakt, en dat is zo.
Maar verdedigend is hij gewoon een van de beste centrale verdedigers op de Nederlandse velden.
En Schilder kan ook gewoon linksback uit de voeten, en daarbij kan hij ook mooi mee opkomen waar hij ook sterk is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had liever een combo van Frank Rijkaard & Henk Ten Cate,
Henk ten Cate, alsjeblieft zeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gaal is imo de slechtste keuze van de KNVB.
Louis en Scholletje. Wat een pret
kankerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier.
Net als die Willems.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schilder is mooi de lul als hij tegen een goede rechtsbuiten speelt.
Douglas is verdedigend sterk ja, maar hij maakt veelste veel fouten vind ik om hem nou echt zo goed te vinden.
[..]
Van Gaal is imo de slechtste keuze van de KNVB.
Louis en Scholletje. Wat een pret
Die conclusie trek je wel heel snel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]Nou? Wat heeft Van Gaal verkeerd gedaan? Dit 4-3-3 is zóóóóóveel beter dan BERTS 4-2-3-1
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Scholletje, Hitler en die moordenaar. Dat wordt lachen geblazen.
Van Gaal is een vuile jood, dat heeft hij verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]Nou? Wat heeft Van Gaal verkeerd gedaan? Dit 4-3-3 is zóóóóóveel beter dan BERTS 4-2-3-1
Komt Bouma linksback dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wil Schaken vs. Bouma bij Feyenoord - PSV dit seizoen
Je heb ze al zien spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander isquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schilder is mooi de lul als hij tegen een goede rechtsbuiten speelt.
Douglas is verdedigend sterk ja, maar hij maakt veelste veel fouten vind ik om hem nou echt zo goed te vinden.
Die vind Derksen vast heel leukquote:
Ja, dat lijkt me ook. Ik zeg alleen ''ik hoop''. Dus als Willems uitvalt komt Bouma links. Of die Pieters moet nog levenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander is
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar je NB-Vriendjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Auw!
Rot op met dat voetbal gepraat.
Nee iets over zijn vrouw en haar haar dat ze niet meer had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging dat over Van Gaal en dat hij zijn nek moest breken?
Ik constateerde alleen dat zijn vrouw vroeger kaal was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging dat over Van Gaal en dat hij zijn nek moest breken?
Stoer man. Doe normaal, idioot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus is het een kankerwijf? Zie het probleem niet.
NOTE NOTE HEM!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer man. Doe normaal, idioot.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit, je loopt weer met je eigen domheid te koop.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken speelt Rechtsbuiten en dan lijkt me dat de linksback van PSV zijn directe tegenstander is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |