Zelfde laken een pak. En je hebt gelijk wat betreft die kansen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gaat helemaal goed komen, en je zegt wel dat het overdreven is dat Twente als kampioenkandidaat #1 wordt beschouwd na 1 overwinning. En daar heb je gelijk in, zover is het nog lang niet en het doel van Twente is ook top 4.
Maar het zelfde kan gezegd worden over Feyenoord, hoe willen die ooit kampioen worden als ze tegen Utrecht 20 kansen krijgen een handvol 100% kansen en er maar 1 maken?
Tegen clubs als AZ,Ajax,PSV krijgt Feyenoord misschien maar 5 kansen in een hele wedstrijd, als je ze dan niet maakt ga je ook niet winnen van die clubs.
Ik zal GGMM even inschakelen om de TT te veranderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Morphie is een badboy had de TT moeten zijn. Seer seker.
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Eten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan de ene kant heb ik trek aan de andere niet... Wat te doen, wat te doen.
Ja nou... Ik ben ook best wel een badboy dus dat weerhoudt mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer eten na 20:00, dat is het devies.
Uh.. ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
Direct weer Erwin erbij halen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd worden door je collegamod?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, kan Happel in de TT veranderd t worden door je collegamod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |