GET YOUR BLACK ASS OUTTA HERE MOFUCKINGNIGGAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
TR gemacht want dit vind ik echt niet kunnen
DonRaja komt je binnenkort djoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GET YOUR BLACK ASS OUTTA HERE MOFUCKINGNIGGA
Laat hem maar komen bradda.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja komt je binnenkort djoeken
Daar is die veel te vriendelijk voor, joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja komt je binnenkort djoeken
En dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt met een Evoque vol met negers formaatje BMI
Wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is die veel te vriendelijk voor, joh.
Passen er ongeveer 2 inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij komt met een Evoque vol met negers formaatje BMI
Reactie verdwenen, er is snel op mijn TR ingegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu moet het echt afgelopen zijn ja!
Lekker niks doen morgen.quote:August 15, 2012 isNational Relaxation Day.
In such a fast-paced society, everyone needs a break sometimes. That’s why we’re glad today is National Relaxation Day.
Though stress is normal, too much of this feeling can be harmful to your physical and mental health. On this day, take some time to sit back and relax. There are many ways you can do this—read a book, get a massage, watch a movie, or take a nap.
No matter what you choose to do, just remember to take it easy, even if only for a few minutes.
Enjoy National Relaxation Day!
[VBL Slowchat] #714: je collegamod is een badboyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! jaha daar hebben jullie niet van terug, vooral jij Sjaak
Had et een mooi topic voor je aangemaakt in ABO.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ABO is voorbij, kan ik mijn notes niet meer inlezen verdomme
Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had et een mooi topic voor je aangemaakt in ABO.
4,50 per maand joh, uurtje knallen bij de plaatselijke AH.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Maar ik ga de mensen uit ABO best missen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! jaha daar hebben jullie niet van terug, vooral jij Sjaak
Ach, hier is het ook ghezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50 per maand joh, uurtje knallen bij de plaatselijke AH.
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, hier is het ook ghezellig
gekregen van de popoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heeft hij handboeien om zijn nek hangen?
Ik zie in jou een toekomstige topmod.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.
Ja echt he, belhamels hier en je zou denken dat de mods iets harder zouden optredenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens de OP 'kankergezellig', maar ik distantieer mij van dat taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |