SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
[ Bericht 2% gewijzigd door Pixell op 11-08-2012 22:12:53 ]
Betere muziek nodig jongen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Laatste tijd nog maar weinig zin in bier, what's wrong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Betere muziek nodig jongen!
Hierin een veels te groot gifjeAlweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Robbery?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vannacht de grootste robbery ooit gezien in MMA sommige judges zijn gewoon slecht
Edgar is bestolen van de lightweight titel. Ik had 4 rondes voor Edgar en hij kreeg er 1 van de judgesquote:
Maurcie de Hondquote:
quote:De uitslagen van de peiling van De Hond komen overeen met die van TNS NIPO van afgelopen dinsdag. Ook daar kwam de SP uit op 37 zetels. Onderzoeksbureau Synovate liet vrijdag echter een ander beeld zien. Volgens Synovate moet SP het doen met 31 zetels vlak achter de VVD die met 32 de grootste is.
Stel dat ze, theoretisch, in een coalitie zouden komen met, pak hem beet, VVD en PvdA/CDA/D'66? Ik ben best benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Iedere zetel voor de SP is er n teveel. Niet dat er andere partijen zijn die wel geloofwaardig zijn, maar goed.
VVD en SP in n coalitie, zou lachen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stel dat ze, theoretisch, in een coalitie zouden komen met, pak hem beet, VVD en PvdA/CDA/D'66? Ik ben best benieuwd wat er dan gaat gebeuren
Verschilt per vak. Soms willen ze dat je alles opnieuw doet,soms hoeft het niet. Sowieso checken of aanwezigheid verplicht is,anders kan je die WGs sowieso laten gaan. Altijd even puzzelen in de eerste week om het meest relaxe rooster voor jezelf te bouwen,met zoveel mogelijk vrij op maandag en vrijdagquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
VVD en SP in n coalitie, zou lachen zijn.
Weet jij trouwens hoe je je moet inschrijven voor vakken die je overnieuw moet doen? Moet dat ook gewoon in PSG via BB of COMAP? Je hebt dan toch geen werkgroep meer als repeater?
Edit: oh, ik zie dat inschrijven via COMAP nog niet eens kan.
Ok thanks, gewoon nog een paar weekjes wachten dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verschilt per vak. Soms willen ze dat je alles opnieuw doet,soms hoeft het niet. Sowieso checken of aanwezigheid verplicht is,anders kan je die WGs sowieso laten gaan. Altijd even puzzelen in de eerste week om het meest relaxe rooster voor jezelf te bouwen,met zoveel mogelijk vrij op maandag en vrijdag
'Anita vertrekt naar Newcastle United'quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die haten op Greg zijn meteen gedissed
Die man is zo goed he jullie altijd maar lachen maar hij is echt een baasje. Zou ook niet weten wie ze zouden moeten opstellen als hij weg is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
'Anita vertrekt naar Newcastle United'
Henserson heeft hem weer even goed rondgesmacked?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Edgar is bestolen van de lightweight titel. Ik had 4 rondes voor Edgar en hij kreeg er 1 van de judges
Nee hoor, Edgar was wel rondes aan het stelen maar Henderson heeft misschien wel iets meer laten zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Henserson heeft hem weer even goed rondgesmacked?
Terwijl Henderson de vorige match wel echt beter was, Frankie werd de hele octagon rondgeslapt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, Edgar was wel rondes aan het stelen maar Henderson heeft misschien wel iets meer laten zien.
Kanker Altidore AZ scoort met hun eerste kans
Yup maar Edgar is altijd beter in rematches. Zie de 2 BJ Penn gevechten en de 3 Gray Maynard gevechten. Vind Edgar altijd wel een toffe gast brengt altijd war. Zie Benson het ook heel moeilijk krijgen tegen Nate Diaz en Gray Maynard die de volgende shots gaan krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Terwijl Henderson de vorige match wel echt beter was, Frankie werd de hele octagon rondgeslapt.
Ja hij is nog jong he, dat merk je aan hem. Tegen Frankie was hij ook best wel roekeloos en wild, ongecontroleerd zeg maar. En dat kan hem best wel tegenwerken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup maar Edgar is altijd beter in rematches. Zie de 2 BJ Penn gevechten en de 3 Gray Maynard gevechten. Vind Edgar altijd wel een toffe gast brengt altijd war. Zie Benson het ook heel moeilijk krijgen tegen Nate Diaz en Gray Maynard die de volgende shots gaan krijgen.
Dan had je hem eens moeten zijn in zijn WEC gevechten dat was helemaal chaos. Ik ben benieuwd of hij de takedowns van bijvoorbeeld Gray Maynard kan stuffen want ik heb hem nog weinig op zijn rug gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hij is nog jong he, dat merk je aan hem. Tegen Frankie was hij ook best wel roekeloos en wild, ongecontroleerd zeg maar. En dat kan hem best wel tegenwerken.
Oh shit Natte is on fireeeequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Iedereen heeft het moeilijk tegen clan natte!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
FC Oss dikke batta gegeven aan Den Bosch.![]()
Terra Nova zullen de meesten wel een bagger serie vinden, maar was eigenlijk wel tofquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:11 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog goede series?
Ik ben nu Terra Nova en Continuum aan het downloaden.. normaal ben ik niet zo van de series, maar ik wil gewoon wat proberen!
Ik vind dingen zoals, Heroes, GoT echt heel tof!
Heb je stargate gezien? Zoniet, begin met de film en dan met de series.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:11 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog goede series?
Ik ben nu Terra Nova en Continuum aan het downloaden.. normaal ben ik niet zo van de series, maar ik wil gewoon wat proberen!
Ik vind dingen zoals, Heroes, GoT echt heel tof!
Ik moet zeggen dat ik Heroes ook een beetje was verloren bij seizoen 3quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Terra Nova zullen de meesten wel een bagger serie vinden, maar was eigenlijk wel tof. Alleen iets te grote mond van de makers en nooit waar kunnen maken
. Daarom komt er ook geen S2
Alcatraz was ook wel lachen voor tussendoor, al heb je daar hetzelfde verhaal als bij Terra Nova.
Heroes en GoT zijn sowieso wel goed, Heroes werd alleen vanaf S3 kut
. Neem aan dat je TBBT en HIMYM al kijkt?
Touch beviel hier ook wel goed, maar denk dat je er van moet houden
Niet echt een verhaallijn nee, maar sommige dingen komen wel terug in HIMYMquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Heroes ook een beetje was verloren bij seizoen 3
Oh en TBBT en HIMYM beschouw ik niet echt als series, dat zijn gewoon lompe komedies die je elk moment kan zien, zit geen verhaallijn in.
Hawaii Five-0 kijk ik idd nog wel eens op tv
Ik zal Touch en Stargate eens opzoeken! (wel van gehoord, dat is uit mijn kindertijd volgens mij)
Breaking Bad vond ik niks aan en Lost eigenlijk ook niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet echt een verhaallijn nee, maar sommige dingen komen wel terug in HIMYM. Veel mensen zullen ook zeggen dat je Breaking Bad moet kijken, maar die volg ik zelf niet
Heb je wel Lost gezien btw?
Ook al binnen idd, moet nog aan beginnenquote:
Seizoen 1 was gewoon goed, en er zijn wel meer seasons die goed waren, maar het einde was zo verneuktquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Lost![]()
Dat is zo'n een serie waarvan de makers aan het begin niet wisten welke kant ze op zouden gaan, om er vervolgens alleen maar meer bullshit aan toe te voegen om het "mysterieus" te houden.
Nooit gekeken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Lost![]()
Dat is zo'n een serie waarvan de makers aan het begin niet wisten welke kant ze op zouden gaan, om er vervolgens alleen maar meer bullshit aan toe te voegen om het "mysterieus" te houden.
Ja, het 1e seizoen wel. Het einde was verneukt omdat ze zoveel onzin hadden toegevoegd in de overige seizoenen. Dat zag je in het 2e seizoen al aankomen en toen ben ik ook gestopt met kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook al binnen idd, moet nog aan beginnen
[..]
Seizoen 1 was gewoon goed, en er zijn wel meer seasons die goed waren, maar het einde was zo verneukt
Nja hier kan ik wel iets opzeggen, maar dan hoef je de serie niet te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nooit gekeken.
Maar ik weet wel dat Jack dood gaat.
Als je al vanaf S2 stopt met kijken, kan je niet eens over Lost mee pratenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, het 1e seizoen wel. Het einde was verneukt omdat ze zoveel onzin hadden toegevoegd in de overige seizoenen. Dat zag je in het 2e seizoen al aankomen en toen ben ik ook gestopt met kijken.
Onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je al vanaf S2 stopt met kijken, kan je niet eens over Lost mee praten![]()
Klopt, dat heb ik een paar posts terug al gezienquote:
Dat was toch rond het einde van S2, begin S3?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Bozz187 het volgende:
oh en heroes werd pas kut vanaf de schrijversstaking
Ik moet hem nog kijken, maar een maatje van mij had het eroverquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1e aflevering ziet er al goed uit.
nee halverwege seizoen 3, er heeft toen ook een hele lang pauze ingezeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was toch rond het einde van S2, begin S3?
Ah heb wel alles gezien. Maar volgens mij ging het ook zo bij Prison Break, al was die serie ook wel tof. S4 eigenlijk niet meer maar jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee halverwege seizoen 3, er heeft toen ook een hele lang pauze ingezeten.
en toen kwamen er andere schrijvers en toen was de serie KUDT
die vond ik aan het einde van s2 al kut, maar dat was omdat het echte prison break gebeuren natuurlijk er niet meer in zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb wel alles gezien. Maar volgens mij ging het ook zo bij Prison Break, al was die serie ook wel tof. S4 eigenlijk niet meer maar ja
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
Terug van Londen! Boxen live gezien, was meesterlijk en briljant![]()
. Avond Holland heineken huis was meer dan Episch, en ik ben kapot na een 11 uur durende busreis.
Wilkommen mein mang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
. Avond Holland heineken huis was meer dan Episch, en ik ben kapot na een 11 uur durende busreis.
Welke partij ben je geweest danquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
Semi-finals van alle gewichtsklassen. Dat gevecht tussen Joshua en Camarelle in de super heavy weightquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke partij ben je geweest dan?
Yeah ik ook, wordt een toffe seizoensfinalequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog een weekje Nilesheb er zin in
zijn wij weer 2de keusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
hoooooi nerds. Fifa topic is stom. GJE is vervelend.
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.quote:
Ja hoor, nog steedsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter koop je bf3 Rijst die shit is altijd aan
Sleeping Dogs is wel tof jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of CODquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Dit zou ook wel eens met BO2 kunnen gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of COD
DAN KOM JE BIJ MIJ GEZELLIG LANNEN OP ZOLDER XDXDquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is ook CS is ook een bagger spel wat alleen leuk is als je gaat LANnen
Nee. Crap Ops is kut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee hoor BO1 is na COD 4 de leukste en beste COD ooit gemaakt
Dit dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
Goeie. Ik denk dat de meesten hier dat vinden en ben jij een van de weinige die crap ops de leukste cod na cod 4 vond.
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maarja jij gelooft ook in lag comp in BO dat zegt genoeg
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.
Ik voel namelijk ook wanneer ik host ben net zoals in mw2, COD4 en w@w en dan heb je een gigantisch voordeel omdat je ze veel sneller killed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.
Ja, in de meeste spellen is dat vaak het geval, maar in crap ops heb ik het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel namelijk ook wanneer ik host ben net zoals in mw2, COD4 en w@w en dan heb je een gigantisch voordeel omdat je ze veel sneller killed.
Zal wel aan jou internet liggen dan want ik heb daar geen last van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, in de meeste spellen is dat vaak het geval, maar in crap ops heb ik het tegenovergestelde.
Dat heb je wel vaak danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegtquote:
Of je kogels niks doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegt
Is maar een spelletjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook allemaal heel vervelend
Het kan ook komen omdat jij minder offensief speelt en er daardoor veel minder last van hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel aan jou internet liggen dan want ik heb daar geen last van.
Ik was 5/10 keer host bij dat kutspel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegt
quote:
Ook het enige waar ik elke keer voor ga, KD kan mij zo weinig boeien hequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma de man met de minste vlaggen gecaptured of bommen geplant die wat zegt over mijn speelstijl het moet niet gekker worden
En objective van TDM is? Juist, kills maken. Dus dat doen we dan ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, bij TDM gaan jullie wel voor de objective, ofniet?
Ja, het is veel moeilijker om mensen te killen en killstreaks te halen als ze niet met objectives bezig zijn.quote:
Precies. Je snapt het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En objective van TDM is? Juist, kills maken. Dus dat doen we dan ook
En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, het is veel moeilijker om mensen te killen en killstreaks te halen als ze niet met objectives bezig zijn.
7 potjes over 50 kills doen? 2x 20 moet toch wel lukken? dan kan je nog 1 potje op je gemak spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemen
1 potje 50 kills gekquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 potjes over 50 kills doen? 2x 20 moet toch wel lukken? dan kan je nog 1 potje op je gemak spelen
Mensen die cod spelen zijn vaak te debiel voor woorden bedoel je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemen
Er staat toch echt 7 potjes?quote:
Niets mis met COD zolang je het maar niet te serieus neemt maar dat telt ook voor bf. Sowieso mensen die boos worden op games en dan dashboarden of met controllers gaan gooien je bent geen kind van 8 meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mensen die cod spelen zijn vaak te debiel voor woorden bedoel je.
Nog nooit gedaan hequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met COD zolang je het maar niet te serieus neemt maar dat telt ook voor bf. Sowieso mensen die boos worden op games en dan dashboarden of met controllers gaan gooien je bent geen kind van 8 meer
Toch nog een kind van 8 dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ligt meestal niet aan het spel maar aan de mensen waar je mee speelt
Ik serieus nog nooitquote:
Jij bent schijnbaar gezellig, dus dat kan alleen maar goed zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik serieus nog nooitik heb over het algemeen niet zoveel problemen met CoD. MW2 is alleen maar kutten en bommen gooien
, Black Ops werkte altijd prima en MW3 is saai geworden omdat er geen Danger Close inzit
Kinderen van 8 hoeven ook nog niet te werken en wonen nog op de zolderkamer komt je bekend voor?quote:
Nope, want je verkoopt onzinquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kinderen van 8 hoeven ook nog niet te werken en wonen nog op de zolderkamer komt je bekend voor?
Zoveel onzin is dat niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, want je verkoopt onzin. Al ben je daar wel goed in
Jawel hoor, je plaat blijft hangen. Maar goed, daar kan je niks aan doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel onzin is dat niet.
Ik ben Batman aan het spelen Stoma is ook leuk
Misschien heeft dat spel wel een goed verhaal ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel onzin is dat niet.
Ik ben Batman aan het spelen Stoma is ook leuk
Gast je weet zelf ook dat het waar isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, je plaat blijft hangen. Maar goed, daar kan je niks aan doen
Uhm nee? Maar goed, jij denkt nogal vaak dat je alles beter weet, maar eigenlijk faal je daar wel vrij hard inquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast je weet zelf ook dat het waar is
Enige waar ik in faal is rekenen nooit goed in geweest heb ik ook laten vallen toen ik op de middelbare school zat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee? Maar goed, jij denkt nogal vaak dat je alles beter weet, maar eigenlijk faal je daar wel vrij hard in.
Ach, zolang jij er maar in wilt geloven, moet je dat vooral doen Stef
Aftrekken lukt je toch wel aardig goed?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige waar ik in faal is rekenen nooit goed in geweest heb ik ook laten vallen toen ik op de middelbare school zat.
Als jij het zegt jij hebt er meer verstand vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aftrekken lukt je toch wel aardig goed?
hihi, wederom faal je. Maar goed, dat is dan ook dat is dan ook de story of your lifequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij het zegt jij hebt er meer verstand van
Oke ik faalde kei hard. Vind ik echt vet kut enzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi, wederom faal je. Maar goed, dat is dan ook dat is dan ook de story of your life
Dat geloof ik dan weer net nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik faalde kei hard. Vind ik echt vet kut enzo
Gelukkig ben jij net op tijd om het niveau omhoog te krikkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een non-discussie. Jullie lijken inderdaad 8.
Hier heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ga je lekker verdiepen in de SP ofzo
Mensen die menen dat dit serieus is
typ er maar op los hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
Was dit niet serieus? Kut dan heb ik net dus alles voor niets lopen typen.
Wil best nog wel even door gaan hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
Was dit niet serieus? Kut dan heb ik net dus alles voor niets lopen typen.
Ok.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil best nog wel even door gaan hoor.
Thanksquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij net op tijd om het niveau omhoog te krikken
De waarheid mag gezegd worden toch?quote:
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden toch?
kom maar 1 op 1 mw2 ik met sniper jij met umpquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de man met 20000 kills met de AUG jij bent zo slecht he. Kom 1 v 1 nu
Oke morgen half 2quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom maar 1 op 1 mw2 ik met sniper jij met ump
Ik ben niet zo into de drugs, kan hem wel voor de grap het adres van het politiebureau gevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[GEZ] Cocaine rond Enschede
Natte of Teun hook a brother up
Wel ja? hier valt echt niks te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:52 schreef SoldMayor het volgende:
Net een stuk of 7/8 vallende sterren gezien in 10 minuten tijd.
Haha dat zal wel een dodelijke actie zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into de drugs, kan hem wel voor de grap het adres van het politiebureau geven
Ja 2 waren er zelfs echt fel en goed te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel ja? hier valt echt niks te zien
Zie hier atm echt helemaal niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja 2 waren er zelfs echt fel en goed te zien.
Wat??quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie hier atm echt helemaal niksSowieso ook geen sterren
Haha doequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into de drugs, kan hem wel voor de grap het adres van het politiebureau geven
Geen 1 hierquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat??
Als ik in nu naar buiten kijken zie ik gewoon duizenden sterren nigga.
Is wel in bloempotcity he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat??
Als ik in nu naar buiten kijken zie ik gewoon duizenden sterren nigga.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:07 schreef Pixell het volgende:
zie geen sterren, beeldscherm is te licht
Kan je nog iig uitslapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Winkels zijn pas om 1 uur open. Dus van 1 tot 6.
Tijd voor Sleeping Dogs dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach deze 20 uur maar.![]()
En volgende week ook.![]()
Als het beetje vet is wel ja.quote:
heb je de transformers demo al gedaa n vet cool met robots en dan kan je schieten en rond rijden als transformerquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje vet is wel ja.
Wordt verdomme tijd dat er iets fatsoenlijks uitkomt op de xbox.
FIFA, MW3, BF3 en Skyrim heb ik inmiddels wel gezien.
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje vet is wel ja.
Wordt verdomme tijd dat er iets fatsoenlijks uitkomt op de xbox.
FIFA, MW3, BF3 en Skyrim heb ik inmiddels wel gezien.
Oh nee egt waa r ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
heb je de transformers demo al gedaa n vet cool met robots en dan kan je schieten en rond rijden als transformer
Ik zou hem niet kopen bij de release voor 15 euro 2de hands dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraakt?
Hmm ik weet niet bij Sleeping Dogs , kans is groot dat het tegen gaat vallen.
Ik had vanavond nog ff Skyrim gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou hem niet kopen bij de release voor 15 euro 2de hands dan weer wel
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SR3 had ik dan ook weinig van verwachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.
Saints Row 3 dat viel pas tegen.
Kut verhaalquote:
Ja daar was ik mee bezig juist.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SR3 had ik dan ook weinig van verwacht. Heb je wel die DLC van Skyrim?
Heb me kapot gelachen met die co opquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kut verhaal
Kut humor
Kut graphics
Veel te kort
Niks te doen in die pauper stad.
Saints Row 2 die was vet.
Ah oke. Ja die is volgens mij ook zo klaar, en de reward aan het einde van die quest is niks bijzondersquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig juist.
Niet erg boeiend tot nu toe die DLC.
Heb die DLC totaal de laatste 3 uur gedaan ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke. Ja die is volgens mij ook zo klaar, en de reward aan het einde van die quest is niks bijzonders
Dat is precies hoe 'ie eruitziet door mijn 10" dobson.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier in Eindhoven is (uiteraard) ook weinig te zien van die meteoren.
Ik kwam vanmiddag toevallig deze foto tegen van Jupiter en haar manen Europa en Io, heb ik ergens in de zomer van 2009 gemaakt geloof ik. Wel leuk om te zien. Ben er inmiddels al een paar jaar mee gestopt; te weinig tijd, te veel lichtvervuiling en kost aardig wat geld.
[ afbeelding ]
foto != real thingquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nooit begrepen waarom mensen snachts met hun telescoopje buiten gaan staan en in de lucht turen. Pro's maken toch betere foto's en die staan de ochtend erna op de interwebz
Het is toch een stuk leuker als je het zelf kan zien als dat je op beeldscherm ziet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nooit begrepen waarom mensen snachts met hun telescoopje buiten gaan staan en in de lucht turen. Pro's maken toch betere foto's en die staan de ochtend erna op de interwebz
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is toch een stuk leuker als je het zelf kan zien als dat je op beeldscherm ziet.
Lijkt mij dan.
Ach ga treinspotten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je ziet het bijna nooit fatsoenlijk
Nachtvissen vind je zeker wel leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben keer met een maat van me mee geweest hele avond in de kou gezeten samen met wat andere humorloze paupers. Ben gewoon gaan pitten wat een klets was dat
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachtsquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nachtvissen vind je zeker wel leuk?
Black ops spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachts
Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachts
Darten is wel tof, maar je merkt er niks van..quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niks
ja de stralen van de vallende sterren hebben mij geraakt en nu is mijn bewustzijn naar een hoger trillingsniveau gestegenquote:
Sfeer slomequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Darten is wel tof, maar je merkt er niks van..
OKOKOKOKOK DAT IS LOGISCH!
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niks
Elke werkloze pauper kan ook trainen voor MMA, your point being?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan worden
Ah het zelfde als met die vechtsporten van jequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan worden
Hieronder een schets die ik ooit gemaakt heb en een foto van hetzelfde sterrenstelsel die gemaakt is met apparatuur van enkele tienduizenden dollars. Het geeft een aardige impressie van hoe je het door een telescoop ziet. Het verschil is inderdaad groot, maar ik krijg meer voldoening van het zien van een vaag vlekje vanuit mijn eigen achtertuin met mijn eigen ogen waarvan ik weet dat het een sterrenstelsel is dat op vele lichtjaren afstand ligt en dat misschien ook wel planeten met leven herbergt, dan dat ik zo'n plaatje zie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja maar dan ga je niet pro itt dartenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Elke werkloze pauper kan ook trainen voor MMA, your point being?
Weet je niet, misschien is die werkloze pauper wel een talent?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je niet pro itt darten
Stef staat dus volgend jaar dus op Lakesidequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je niet pro itt darten
Eigenlijk is het wel tof, maar ik zou er niet de hele nacht voor buiten willen staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hieronder een schets die ik ooit gemaakt heb en een foto van hetzelfde sterrenstelsel die gemaakt is met apparatuur van enkele tienduizenden dollars. Het geeft een aardige impressie van hoe je het door een telescoop ziet. Het verschil is inderdaad groot, maar ik krijg meer voldoening van het zien van een vaag vlekje vanuit mijn eigen achtertuin met mijn eigen ogen waarvan ik weet dat het een sterrenstelsel is dat op vele lichtjaren afstand ligt en dat misschien ook wel planeten met leven herbergt, dan dat ik zo'n plaatje zie.
Ja, je moet er een beetje een nerd voor zijn, en ik kan best begrijpen dat de meeste mensen het niet snappen, net als dat ik niet begrijp wat er leuk aan is om bijvoorbeeld de hele dag met een hengel aan het water naar fucking vissen te gaan zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef staat dus volgend jaar dus op LakesideWant het is zo easy allemaal
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.
Stef verkoopt weer eens onzin, niks nieuws bij die kerelquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef verkoopt weer eens onzin, niks nieuws bij die kerel
Hetzelfde geld voor voetbal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
Is dat bij BBQ'en ook zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met war dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
En ben je al prof geworden met je MMA gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
Ja, zoals aanstellerij en vooringenomen scheidsrechters.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je nog andere factoren die het spel benvloeden
Wat heeft dit er mee te maken simple jack?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ben je al prof geworden met je MMA gebeuren
Je bent ergens pas goed in als je er minstens 10000 uur in hebt gestoken en dat meneer, red je niet in 1 jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je nog andere factoren die het spel benvloeden
Met dit dus :quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken simple jack?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke als iemand anders het wel snapt mag je het mij vertellen?
wtf is dat dan?quote:
De onzin die jij verkoopt ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want het slaat nergens op simple jack
Ja want over darten moet je echt hard nadenken. Enige wat je moet kunnen is een miniscuul beetje hoofdrekenen en ontzettend veel vrije tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De onzin die jij verkoopt ook niet. Alleen is het wel jammer dat je dat zelf niet door hebt. Echt jij denkt over sommige dingen veel te makkelijk, maar goed dat kan ook aangeboren zijn.
Maar wie weet doe je dat wel vaker, en dan word je er vanzelf goed in he
quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want over darten moet je echt hard nadenken. Enige wat je moet kunnen is een miniscuul beetje hoofdrekenen en ontzettend veel vrije tijd
Nee hoor want ik heb wel iets beters te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik merk het al, de nieuwe wereldkampioen darts zit op het fok forum
Deze man____!!!
Maar het is toch zo makkelijk allemaal Stef? Zijn maar een paar pijltjes en je bent wereldkampioen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb wel iets beters te doen.
En weer hetzelfde verhaaltje, 't't't't check je bronnen toch eens man. Maar nah ik ben niet zo goed in darten, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien wel wat voor jou Nick jij hebt er de tijd voor
Yo is goed Nick.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar het is toch zo makkelijk allemaal Stef? Zijn maar een paar pijltjes en je bent wereldkampioen.
[..]
En weer hetzelfde verhaaltje, 't't't't check je bronnen toch eens man. Maar nah ik ben niet zo goed in darten, dus dat gaat hem niet worden
Stef jongen, ga nou maar slapen en rukken, kan je moeder morgen de korsten van je lul afplukken
En daarmee basta.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:55 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh, cod is kut. Vooral black ops en mw3
Het loopt toch altijd uit.. je kan beter een half uur te laat komen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
Altijd grappig mensen die een half uur van te voren al bij de huisarts staan te wachten voor spreekuur
Jup. samurai nog ietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:42 schreef Bozz187 het volgende:
iemand hier die total war:shogun 2 heeft?
en Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |