Ook al binnen idd, moet nog aan beginnenquote:
Seizoen 1 was gewoon goed, en er zijn wel meer seasons die goed waren, maar het einde was zo verneuktquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Lost![]()
Dat is zo'n een serie waarvan de makers aan het begin niet wisten welke kant ze op zouden gaan, om er vervolgens alleen maar meer bullshit aan toe te voegen om het "mysterieus" te houden.
Nooit gekeken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Lost![]()
Dat is zo'n een serie waarvan de makers aan het begin niet wisten welke kant ze op zouden gaan, om er vervolgens alleen maar meer bullshit aan toe te voegen om het "mysterieus" te houden.
Ja, het 1e seizoen wel. Het einde was verneukt omdat ze zoveel onzin hadden toegevoegd in de overige seizoenen. Dat zag je in het 2e seizoen al aankomen en toen ben ik ook gestopt met kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook al binnen idd, moet nog aan beginnen
[..]
Seizoen 1 was gewoon goed, en er zijn wel meer seasons die goed waren, maar het einde was zo verneukt
Nja hier kan ik wel iets opzeggen, maar dan hoef je de serie niet te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nooit gekeken.
Maar ik weet wel dat Jack dood gaat.
Als je al vanaf S2 stopt met kijken, kan je niet eens over Lost mee pratenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, het 1e seizoen wel. Het einde was verneukt omdat ze zoveel onzin hadden toegevoegd in de overige seizoenen. Dat zag je in het 2e seizoen al aankomen en toen ben ik ook gestopt met kijken.
Onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je al vanaf S2 stopt met kijken, kan je niet eens over Lost mee praten![]()
Klopt, dat heb ik een paar posts terug al gezienquote:
Dat was toch rond het einde van S2, begin S3?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Bozz187 het volgende:
oh en heroes werd pas kut vanaf de schrijversstaking
Ik moet hem nog kijken, maar een maatje van mij had het eroverquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1e aflevering ziet er al goed uit.
nee halverwege seizoen 3, er heeft toen ook een hele lang pauze ingezeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was toch rond het einde van S2, begin S3?
Ah heb wel alles gezien. Maar volgens mij ging het ook zo bij Prison Break, al was die serie ook wel tof. S4 eigenlijk niet meer maar jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee halverwege seizoen 3, er heeft toen ook een hele lang pauze ingezeten.
en toen kwamen er andere schrijvers en toen was de serie KUDT
die vond ik aan het einde van s2 al kut, maar dat was omdat het echte prison break gebeuren natuurlijk er niet meer in zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb wel alles gezien. Maar volgens mij ging het ook zo bij Prison Break, al was die serie ook wel tof. S4 eigenlijk niet meer maar ja
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
Terug van Londen! Boxen live gezien, was meesterlijk en briljant![]()
. Avond Holland heineken huis was meer dan Episch, en ik ben kapot na een 11 uur durende busreis.
Wilkommen mein mang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
. Avond Holland heineken huis was meer dan Episch, en ik ben kapot na een 11 uur durende busreis.
Welke partij ben je geweest danquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Frankii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |