SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
[ Bericht 2% gewijzigd door Pixell op 11-08-2012 22:12:53 ]
Betere muziek nodig jongen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Laatste tijd nog maar weinig zin in bier, what's wrong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Betere muziek nodig jongen!
Hierin een veels te groot gifjeAlweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Robbery?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vannacht de grootste robbery ooit gezien in MMA sommige judges zijn gewoon slecht
Edgar is bestolen van de lightweight titel. Ik had 4 rondes voor Edgar en hij kreeg er 1 van de judgesquote:
Maurcie de Hondquote:
quote:De uitslagen van de peiling van De Hond komen overeen met die van TNS NIPO van afgelopen dinsdag. Ook daar kwam de SP uit op 37 zetels. Onderzoeksbureau Synovate liet vrijdag echter een ander beeld zien. Volgens Synovate moet SP het doen met 31 zetels vlak achter de VVD die met 32 de grootste is.
Stel dat ze, theoretisch, in een coalitie zouden komen met, pak hem beet, VVD en PvdA/CDA/D'66? Ik ben best benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Iedere zetel voor de SP is er n teveel. Niet dat er andere partijen zijn die wel geloofwaardig zijn, maar goed.
VVD en SP in n coalitie, zou lachen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stel dat ze, theoretisch, in een coalitie zouden komen met, pak hem beet, VVD en PvdA/CDA/D'66? Ik ben best benieuwd wat er dan gaat gebeuren
Verschilt per vak. Soms willen ze dat je alles opnieuw doet,soms hoeft het niet. Sowieso checken of aanwezigheid verplicht is,anders kan je die WGs sowieso laten gaan. Altijd even puzzelen in de eerste week om het meest relaxe rooster voor jezelf te bouwen,met zoveel mogelijk vrij op maandag en vrijdagquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
VVD en SP in n coalitie, zou lachen zijn.
Weet jij trouwens hoe je je moet inschrijven voor vakken die je overnieuw moet doen? Moet dat ook gewoon in PSG via BB of COMAP? Je hebt dan toch geen werkgroep meer als repeater?
Edit: oh, ik zie dat inschrijven via COMAP nog niet eens kan.
Ok thanks, gewoon nog een paar weekjes wachten dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verschilt per vak. Soms willen ze dat je alles opnieuw doet,soms hoeft het niet. Sowieso checken of aanwezigheid verplicht is,anders kan je die WGs sowieso laten gaan. Altijd even puzzelen in de eerste week om het meest relaxe rooster voor jezelf te bouwen,met zoveel mogelijk vrij op maandag en vrijdag
'Anita vertrekt naar Newcastle United'quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die haten op Greg zijn meteen gedissed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |