Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachts
Darten is wel tof, maar je merkt er niks van..quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niks
ja de stralen van de vallende sterren hebben mij geraakt en nu is mijn bewustzijn naar een hoger trillingsniveau gestegenquote:
Sfeer slomequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Darten is wel tof, maar je merkt er niks van..
OKOKOKOKOK DAT IS LOGISCH!
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Darten is wel tof, als je in zo'n zaal zit, van het darten merk je dan toch niks
Elke werkloze pauper kan ook trainen voor MMA, your point being?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan worden
Ah het zelfde als met die vechtsporten van jequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Darten is de grootste pauper hobby die er bestaat. Sommige mensen vinden dat nog een sport ook terwijl iedere simpele werkloze dat kan leren en er goed in kan worden
Hieronder een schets die ik ooit gemaakt heb en een foto van hetzelfde sterrenstelsel die gemaakt is met apparatuur van enkele tienduizenden dollars. Het geeft een aardige impressie van hoe je het door een telescoop ziet. Het verschil is inderdaad groot, maar ik krijg meer voldoening van het zien van een vaag vlekje vanuit mijn eigen achtertuin met mijn eigen ogen waarvan ik weet dat het een sterrenstelsel is dat op vele lichtjaren afstand ligt en dat misschien ook wel planeten met leven herbergt, dan dat ik zo'n plaatje zie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nooit begrepen waarom mensen snachts met hun telescoopje buiten gaan staan en in de lucht turen. Pro's maken toch betere foto's en die staan de ochtend erna op de interwebz
Ja maar dan ga je niet pro itt dartenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Elke werkloze pauper kan ook trainen voor MMA, your point being?
Weet je niet, misschien is die werkloze pauper wel een talent?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je niet pro itt darten
Stef staat dus volgend jaar dus op Lakesidequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je niet pro itt darten
Eigenlijk is het wel tof, maar ik zou er niet de hele nacht voor buiten willen staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hieronder een schets die ik ooit gemaakt heb en een foto van hetzelfde sterrenstelsel die gemaakt is met apparatuur van enkele tienduizenden dollars. Het geeft een aardige impressie van hoe je het door een telescoop ziet. Het verschil is inderdaad groot, maar ik krijg meer voldoening van het zien van een vaag vlekje vanuit mijn eigen achtertuin met mijn eigen ogen waarvan ik weet dat het een sterrenstelsel is dat op vele lichtjaren afstand ligt en dat misschien ook wel planeten met leven herbergt, dan dat ik zo'n plaatje zie.
Ja, je moet er een beetje een nerd voor zijn, en ik kan best begrijpen dat de meeste mensen het niet snappen, net als dat ik niet begrijp wat er leuk aan is om bijvoorbeeld de hele dag met een hengel aan het water naar fucking vissen te gaan zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef staat dus volgend jaar dus op LakesideWant het is zo easy allemaal
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.
Stef verkoopt weer eens onzin, niks nieuws bij die kerelquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo easy is het inderdaad als jij dag in dag uit 1000 pijltjes gooit mag ik hopen dat je het perfect kan na een jaar.
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef verkoopt weer eens onzin, niks nieuws bij die kerel
Hetzelfde geld voor voetbal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
Is dat bij BBQ'en ook zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met war dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
En ben je al prof geworden met je MMA gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
Ja, zoals aanstellerij en vooringenomen scheidsrechters.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je nog andere factoren die het spel beïnvloeden
Wat heeft dit er mee te maken simple jack?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ben je al prof geworden met je MMA gebeuren
Je bent ergens pas goed in als je er minstens 10000 uur in hebt gestoken en dat meneer, red je niet in 1 jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je nog andere factoren die het spel beïnvloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |