Ik had vanavond nog ff Skyrim gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraakt?
Hmm ik weet niet bij Sleeping Dogs , kans is groot dat het tegen gaat vallen.
Ja maar jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou hem niet kopen bij de release voor 15 euro 2de hands dan weer wel
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraakt?
Hmm ik weet niet bij Sleeping Dogs , kans is groot dat het tegen gaat vallen.
SR3 had ik dan ook weinig van verwachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.
Saints Row 3 dat viel pas tegen.
Kut verhaalquote:
Ja daar was ik mee bezig juist.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SR3 had ik dan ook weinig van verwacht. Heb je wel die DLC van Skyrim?
Heb me kapot gelachen met die co opquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kut verhaal
Kut humor
Kut graphics
Veel te kort
Niks te doen in die pauper stad.
Saints Row 2 die was vet.
Ah oke. Ja die is volgens mij ook zo klaar, en de reward aan het einde van die quest is niks bijzondersquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig juist.
Niet erg boeiend tot nu toe die DLC.
Heb die DLC totaal de laatste 3 uur gedaan ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke. Ja die is volgens mij ook zo klaar, en de reward aan het einde van die quest is niks bijzonders
Dat is precies hoe 'ie eruitziet door mijn 10" dobson.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier in Eindhoven is (uiteraard) ook weinig te zien van die meteoren.
Ik kwam vanmiddag toevallig deze foto tegen van Jupiter en haar manen Europa en Io, heb ik ergens in de zomer van 2009 gemaakt geloof ik. Wel leuk om te zien. Ben er inmiddels al een paar jaar mee gestopt; te weinig tijd, te veel lichtvervuiling en kost aardig wat geld.
[ afbeelding ]
foto != real thingquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nooit begrepen waarom mensen snachts met hun telescoopje buiten gaan staan en in de lucht turen. Pro's maken toch betere foto's en die staan de ochtend erna op de interwebz
Het is toch een stuk leuker als je het zelf kan zien als dat je op beeldscherm ziet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nooit begrepen waarom mensen snachts met hun telescoopje buiten gaan staan en in de lucht turen. Pro's maken toch betere foto's en die staan de ochtend erna op de interwebz
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is toch een stuk leuker als je het zelf kan zien als dat je op beeldscherm ziet.
Lijkt mij dan.
Ach ga treinspotten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je ziet het bijna nooit fatsoenlijk
Nachtvissen vind je zeker wel leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben keer met een maat van me mee geweest hele avond in de kou gezeten samen met wat andere humorloze paupers. Ben gewoon gaan pitten wat een klets was dat
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachtsquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nachtvissen vind je zeker wel leuk?
Black ops spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super is dat. Weet niet wat triester is darten, vissen of naar sterren kijken snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |