Ja 2 waren er zelfs echt fel en goed te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel ja? hier valt echt niks te zien
Zie hier atm echt helemaal niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja 2 waren er zelfs echt fel en goed te zien.
Wat??quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie hier atm echt helemaal niksSowieso ook geen sterren
Haha doequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into de drugs, kan hem wel voor de grap het adres van het politiebureau geven
Geen 1 hierquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat??
Als ik in nu naar buiten kijken zie ik gewoon duizenden sterren nigga.
Is wel in bloempotcity he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat??
Als ik in nu naar buiten kijken zie ik gewoon duizenden sterren nigga.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:07 schreef Pixell het volgende:
zie geen sterren, beeldscherm is te licht
Kan je nog iig uitslapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Winkels zijn pas om 1 uur open. Dus van 1 tot 6.
Tijd voor Sleeping Dogs dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach deze 20 uur maar.![]()
En volgende week ook.![]()
Als het beetje vet is wel ja.quote:
heb je de transformers demo al gedaa n vet cool met robots en dan kan je schieten en rond rijden als transformerquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje vet is wel ja.
Wordt verdomme tijd dat er iets fatsoenlijks uitkomt op de xbox.
FIFA, MW3, BF3 en Skyrim heb ik inmiddels wel gezien.
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje vet is wel ja.
Wordt verdomme tijd dat er iets fatsoenlijks uitkomt op de xbox.
FIFA, MW3, BF3 en Skyrim heb ik inmiddels wel gezien.
Oh nee egt waa r ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
heb je de transformers demo al gedaa n vet cool met robots en dan kan je schieten en rond rijden als transformer
Ik zou hem niet kopen bij de release voor 15 euro 2de hands dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skyrim heb je toch al een tijdje niet meer aangeraakt?
Hmm ik weet niet bij Sleeping Dogs , kans is groot dat het tegen gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |