Semi-finals van alle gewichtsklassen. Dat gevecht tussen Joshua en Camarelle in de super heavy weightquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke partij ben je geweest dan?
Yeah ik ook, wordt een toffe seizoensfinalequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog een weekje Nilesheb er zin in
zijn wij weer 2de keusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
hoooooi nerds. Fifa topic is stom. GJE is vervelend.
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.quote:
Ja hoor, nog steedsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter koop je bf3 Rijst die shit is altijd aan
Sleeping Dogs is wel tof jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of CODquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Dit zou ook wel eens met BO2 kunnen gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of COD
DAN KOM JE BIJ MIJ GEZELLIG LANNEN OP ZOLDER XDXDquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is ook CS is ook een bagger spel wat alleen leuk is als je gaat LANnen
Nee. Crap Ops is kut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee hoor BO1 is na COD 4 de leukste en beste COD ooit gemaakt
Dit dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
Goeie. Ik denk dat de meesten hier dat vinden en ben jij een van de weinige die crap ops de leukste cod na cod 4 vond.
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maarja jij gelooft ook in lag comp in BO dat zegt genoeg
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.
Ik voel namelijk ook wanneer ik host ben net zoals in mw2, COD4 en w@w en dan heb je een gigantisch voordeel omdat je ze veel sneller killed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan gewoon voelen of ik de host ben in dat spel, omdat ik dan geen zak meer raak en iedereen een halve seconde eerder op mij schiet dan normaal.
Ja, in de meeste spellen is dat vaak het geval, maar in crap ops heb ik het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel namelijk ook wanneer ik host ben net zoals in mw2, COD4 en w@w en dan heb je een gigantisch voordeel omdat je ze veel sneller killed.
Zal wel aan jou internet liggen dan want ik heb daar geen last van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, in de meeste spellen is dat vaak het geval, maar in crap ops heb ik het tegenovergestelde.
Dat heb je wel vaak danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegtquote:
Of je kogels niks doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegt
Is maar een spelletjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook allemaal heel vervelend
Het kan ook komen omdat jij minder offensief speelt en er daardoor veel minder last van hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel aan jou internet liggen dan want ik heb daar geen last van.
Ik was 5/10 keer host bij dat kutspel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Net zoals het heel raar is dat je af en toe je jet crashed als je kei hard op gebouwen vliegt
quote:
Ook het enige waar ik elke keer voor ga, KD kan mij zo weinig boeien hequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma de man met de minste vlaggen gecaptured of bommen geplant die wat zegt over mijn speelstijl het moet niet gekker worden
En objective van TDM is? Juist, kills maken. Dus dat doen we dan ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, bij TDM gaan jullie wel voor de objective, ofniet?
Ja, het is veel moeilijker om mensen te killen en killstreaks te halen als ze niet met objectives bezig zijn.quote:
Precies. Je snapt het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En objective van TDM is? Juist, kills maken. Dus dat doen we dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |