Semi-finals van alle gewichtsklassen. Dat gevecht tussen Joshua en Camarelle in de super heavy weightquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke partij ben je geweest dan?
Yeah ik ook, wordt een toffe seizoensfinalequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog een weekje Nilesheb er zin in
zijn wij weer 2de keusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
hoooooi nerds. Fifa topic is stom. GJE is vervelend.
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.quote:
Ja hoor, nog steedsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet meer. Spelen jullie nog wel eens Fifa? Ik las laatst hier iets over Gears. Maar toen was ik in Zweden.
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter koop je bf3 Rijst die shit is altijd aan
Sleeping Dogs is wel tof jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of CODquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik ga eerst de nieuwe Counter Strike halen en Sleeping Dogs
Dit zou ook wel eens met BO2 kunnen gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Counter Strike speel je op de pc die shit gaat zo hard falen binnen 3 weken speelt iedereen weer bf3 of COD
DAN KOM JE BIJ MIJ GEZELLIG LANNEN OP ZOLDER XDXDquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is ook CS is ook een bagger spel wat alleen leuk is als je gaat LANnen
Nee. Crap Ops is kut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee hoor BO1 is na COD 4 de leukste en beste COD ooit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |