Met dit dus :quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken simple jack?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is toch geen kunst om wat pijltjes in een bord te gooien met wat dronken truckers en kampers in het publiek. Kom op man als je iets eentonigs fulltime doet wordt je er vanzelf perfect in.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke als iemand anders het wel snapt mag je het mij vertellen?
wtf is dat dan?quote:
De onzin die jij verkoopt ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want het slaat nergens op simple jack
Ja want over darten moet je echt hard nadenken. Enige wat je moet kunnen is een miniscuul beetje hoofdrekenen en ontzettend veel vrije tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De onzin die jij verkoopt ook niet. Alleen is het wel jammer dat je dat zelf niet door hebt. Echt jij denkt over sommige dingen veel te makkelijk, maar goed dat kan ook aangeboren zijn.
Maar wie weet doe je dat wel vaker, en dan word je er vanzelf goed in he
quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want over darten moet je echt hard nadenken. Enige wat je moet kunnen is een miniscuul beetje hoofdrekenen en ontzettend veel vrije tijd
Nee hoor want ik heb wel iets beters te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik merk het al, de nieuwe wereldkampioen darts zit op het fok forum
Deze man____!!!
Maar het is toch zo makkelijk allemaal Stef? Zijn maar een paar pijltjes en je bent wereldkampioen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb wel iets beters te doen.
En weer hetzelfde verhaaltje, 't't't't check je bronnen toch eens man. Maar nah ik ben niet zo goed in darten, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien wel wat voor jou Nick jij hebt er de tijd voor
Yo is goed Nick.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar het is toch zo makkelijk allemaal Stef? Zijn maar een paar pijltjes en je bent wereldkampioen.
[..]
En weer hetzelfde verhaaltje, 't't't't check je bronnen toch eens man. Maar nah ik ben niet zo goed in darten, dus dat gaat hem niet worden
Stef jongen, ga nou maar slapen en rukken, kan je moeder morgen de korsten van je lul afplukken
En daarmee basta.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:55 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh, cod is kut. Vooral black ops en mw3
Het loopt toch altijd uit.. je kan beter een half uur te laat komen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
Altijd grappig mensen die een half uur van te voren al bij de huisarts staan te wachten voor spreekuur
Jup. samurai nog ietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:42 schreef Bozz187 het volgende:
iemand hier die total war:shogun 2 heeft?
en Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |