En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, het is veel moeilijker om mensen te killen en killstreaks te halen als ze niet met objectives bezig zijn.
7 potjes over 50 kills doen? 2x 20 moet toch wel lukken? dan kan je nog 1 potje op je gemak spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemen
1 potje 50 kills gekquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 potjes over 50 kills doen? 2x 20 moet toch wel lukken? dan kan je nog 1 potje op je gemak spelen
Mensen die cod spelen zijn vaak te debiel voor woorden bedoel je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de mensen die TDM spelen zijn vaak te debiel voor woorden. Ik haal binnen 7 potjes een 50 kill tdm zonder problemen
Er staat toch echt 7 potjes?quote:
Niets mis met COD zolang je het maar niet te serieus neemt maar dat telt ook voor bf. Sowieso mensen die boos worden op games en dan dashboarden of met controllers gaan gooien je bent geen kind van 8 meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mensen die cod spelen zijn vaak te debiel voor woorden bedoel je.
Nog nooit gedaan hequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met COD zolang je het maar niet te serieus neemt maar dat telt ook voor bf. Sowieso mensen die boos worden op games en dan dashboarden of met controllers gaan gooien je bent geen kind van 8 meer
Toch nog een kind van 8 dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ligt meestal niet aan het spel maar aan de mensen waar je mee speelt
Ik serieus nog nooitquote:
Jij bent schijnbaar gezellig, dus dat kan alleen maar goed zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik serieus nog nooitik heb over het algemeen niet zoveel problemen met CoD. MW2 is alleen maar kutten en bommen gooien
, Black Ops werkte altijd prima en MW3 is saai geworden omdat er geen Danger Close inzit
Kinderen van 8 hoeven ook nog niet te werken en wonen nog op de zolderkamer komt je bekend voor?quote:
Nope, want je verkoopt onzinquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kinderen van 8 hoeven ook nog niet te werken en wonen nog op de zolderkamer komt je bekend voor?
Zoveel onzin is dat niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, want je verkoopt onzin. Al ben je daar wel goed in
Jawel hoor, je plaat blijft hangen. Maar goed, daar kan je niks aan doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel onzin is dat niet.
Ik ben Batman aan het spelen Stoma is ook leuk
Misschien heeft dat spel wel een goed verhaal ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel onzin is dat niet.
Ik ben Batman aan het spelen Stoma is ook leuk
Gast je weet zelf ook dat het waar isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, je plaat blijft hangen. Maar goed, daar kan je niks aan doen
Uhm nee? Maar goed, jij denkt nogal vaak dat je alles beter weet, maar eigenlijk faal je daar wel vrij hard inquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast je weet zelf ook dat het waar is
Enige waar ik in faal is rekenen nooit goed in geweest heb ik ook laten vallen toen ik op de middelbare school zat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee? Maar goed, jij denkt nogal vaak dat je alles beter weet, maar eigenlijk faal je daar wel vrij hard in.
Ach, zolang jij er maar in wilt geloven, moet je dat vooral doen Stef
Aftrekken lukt je toch wel aardig goed?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige waar ik in faal is rekenen nooit goed in geweest heb ik ook laten vallen toen ik op de middelbare school zat.
Als jij het zegt jij hebt er meer verstand vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aftrekken lukt je toch wel aardig goed?
hihi, wederom faal je. Maar goed, dat is dan ook dat is dan ook de story of your lifequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij het zegt jij hebt er meer verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |