Wat ontzettend leuk om een man mee te zien postenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:56 schreef asfalthooligan het volgende:
De datum weten we na de echo helemaal ze kunnen het dan juist berekenen geloof ik
aangepast!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Logician78 het volgende:
Bunny nogmaals van harte!
Zou mijn datum dan ook meteen verplaatst mogen naar 22febr?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:23 schreef klumsy het volgende:
De misselijkheid lijkt hier trouwens minder te worden
neem nu alleen nog maar een pilletje als ik me echt heel beroerd voel en ik niet thuis ben.
Vanmiddag naar Skoap, helpen met de meubels van de babykamer te sjouwen, nouja de mannen gaan sjouwen en wij gaan koken en ouwehoeren
nietusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Logician78 het volgende:
Net geprobeerd te bellen maar verbinding kwam niet tot stand.![]()
Zo maar even douchen en dan opnieuw proberen.....
ps: datum staat nog steeds op 14
Wat heerlijk johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn mannetje is aan het nestelen(lees: klussen .. ineens moet alles 'af' in huis). Super lief
Heeul erg leuk jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh das leuk he.. zon proefdruk. Ik heb gelijk de naam voor onze meis erop laten zetten en dan wordt het toch wel ineens heel eng echt hoor!! Dringt het al tot je door dat je met een week of tien je beebje al hebt?!! :-D
Nah het zijn niet eens klusjes die specifiek met de beeb te maken hebben. Maar meer onder het mom van 'met een eigen huis is er altijd wel iets te vinden wat even aangepakt moet worden'. Maar die lijst is ein-de-loos haha. Altijd zijn er wel weer dingen die anders of beter kunnen. Gelukkig is er geen haast bij. Maar wel fijn van vent dat ie daar nu, uit zichzelf, vol overgave mee aan de slag is ;-)
Nou.. tis wachten op de volgende beeb denk ik maar? Hoop dat verder alles goed gaat met een ieder!
Ik heb het dinsdag aan mijn moeder verteld. Ze reageerde heel leuk en blijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Bij mij mag voorlopig wel 17 april.
Morgen gaan we het aan mijn moeder vertellen, heb vandaag het boek gekocht: mam je wordt oma.
Ik ben benieuwd hoe ze reageert, ze rekent er totaal niet op. Mijn vriend en ik zijn al bijna 13 jaar samen en hebben altijd gezegd dat we geen kinderen willen en daar heeft ze zich al jaren bij neergelegd.
Danic dat zwijgen tegen je collega's is ook erg moeilijk ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan het te zeggen. Succes.
Volgens mij gingen Danic en L0t hoe hebben jullie ouders gereageerd, jullie gingen het toch vandaag zeggen?
Waar is Tico?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Kwisted het volgende:
Oh en ik heb echt het gekste ooit volgens mij!!Ik ben ineens gek op allerlei chemische luchtjes!
![]()
Ik heb gister echt lopen snuiven tijdens het tanken! En de gootsteenontstopper rook ook al zo lekker. En de wc ruikt zo heerlijk naar chloor! En de pas geschilderde schommelstoel daar wil ik wel een hapje van nemen.
Voel me echt een psycho nu![]()
Deed ik ook, stuk gemakkelijker in het gebruik volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef danic het volgende:
Dusssss......ik doe niet aan ochtendmisselijkheidIk doe aan avondmisselijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me helemaal voorstellen, dat jullie nu wat verontrust beginnen te worden. Bah, wat een ellende.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Keshet daar houd ik de laatste tijd zeker rekening mee, zeker nadat gister ook ineens die dalingen van de hartslag en het niet goed terugkomen geconstateerd waren.
Oognip tot nu toe hebben we steeds maar van iedereen gehoord dat het waarschijnlijk gewoon een rustig kindje is, maar omdat ik nu echt weer verandering merk, gaan die vragen ook steeds meer in ons hoofd spelen en dat zijn dus inderdaad ook de dingen die we gaan vragen morgen.
Zo zijn er wel meer dingen, zoals het constant op dezelfde plaats liggen die me nu toch wel beginnen te verontrusten.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:27 schreef Cantare het volgende:
Vamp, hopelijk komt je kleintje snel! Ik wil niet voordringen, dus doe je vandaag? Dan mag ik morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Yeah Fiedertje weer terug![]()
En lekker gepronkt met je buikje ja?.. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
Ja waarom ook niet he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Fieder het volgende:
[..]Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in
. t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven (
lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen![]()
Dat was tof jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef pessie het volgende:
Datumdrieling, wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag, nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
Pas op, hier hou ik je aan! En sowieso haalt niemand muppet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat was tof ja![]()
Oktober weer in Amersfoortis de mijne t kleinst denk ik
ik geloof dat ie aan dwerggroei doet
ik kreeg een hele rits foto's meequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Pessie, fijn! En idd flink gegroeid zeg!
We staan met zn drieën op de 22e!![]()
Krijg je bij een echo voor nekplooimeting ook een fotootje mee naar huis? Of moet ik daar niet op rekenen?
De misselijkheid wordt echt steeds minder, dat is heel fijn! Maar mn bekken vind niet alles even leuk meer, specifiek het achter Nathan aanrennen vind het erg vervelend. Dus eerst iets doen en dan even liggen (met peuter en een voorleesboekje op mn buik om hem te vermaken) en dan kijken hoe lang dit gaat. Als het minder gaat zal ik toch naar de fysio moeten, maar heej, bijna het eerste trimester uit en ik loop nog!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, fijn een goede echo! Voel je je goed?
zo is het sola. augustus kindjes zijn heel leuk. Yaro is denk ik wel langer maar niet veel zwaarder alhoewel hij de laatste tijd wel zwaarder is geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:
Ik wil met mijn augustuspeuter ook wel meetenAugustuskindjes zijn heel leuk hoor
Ben zelf ook van augustus en ik ben ook heel leuk
Ik denk dat Amy de kleinste is met haar 85 cm en 11 kilo. Allemaal leuke kleren in mt 92 en ze groeit er gewoon niet in. Of is F nog kleiner?
Over de zwangerschap niets boeiends te vertellen. Dikke buik, volgende week weer naar de vk en veel maagzuur. Veel beweging ook in mijn buik![]()
FTA, wat rot die onzekerheidIk duim voor een goede echo morgen.
Pessie, fijn een goede echo! Voel je je goed?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:38 schreef LeNeHe het volgende:
Vannacht rot geslapen, manlief heeft om zich voor te bereiden op de baby de wekker gezet om 3 uur 's nachts. Lief dat hij er zo mee bezig is, maar ik lag 2 uur later nog wakker
LLMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goeiemorgen!
Even een korte ego post:
Ik ben eindelijk 37 weken
Jeetje spannend lopen we dan ongeveer gelijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:38 schreef LeNeHe het volgende:
Gyn wil me niet over 40 weken laten lopen en met 38 weken gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Dus we hopen heel hard dat Beppie snel buiten komt spelen![]()
Vannacht rot geslapen, manlief heeft om zich voor te bereiden op de baby de wekker gezet om 3 uur 's nachts. Lief dat hij er zo mee bezig is, maar ik lag 2 uur later nog wakker
Ja! Om 13:30, dus ik mag nog even 'rustig' afwachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:36 schreef L0t.. het volgende:
LB, vandaag echo toch? Veel succes/plezier! Hoe laat mag je?
Maakt echt 0,0 uit waar de placenta ligt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef Logician78 het volgende:
ps: de echo dame zei dat mijn placenta aan de voorzijde ligt, ik vind dit een eng idee. Kan dit kwaad of maakt het niets uit? Vergeten te vragen![]()
LLMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goeiemorgen!
Even een korte ego post:
Ik ben eindelijk 37 weken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef Mangostine het volgende:
Oh jawel hoor Logi, maak je geen zorgen.Als je zoals ik een beetje actief kind krijgt, word je ook met een voorliggende placenta zichtbaar beurs gebeukt.
Die had ik gisteravond opeens voor het eerst... niet fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:24 schreef Labelloo het volgende:
Haha Vamp, lekker he!
Ik had gisterenavond last van pijnlijke steken helemaal onderin! Was ook zo lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al zo eigenwijs he Vamp![]()
Een mooie knipperende pixel. Het hartjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
Ja daar hoop ik echt op!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Een mooie knipperende pixel. Het hartje![]()
Succes straks!
Dit was mijn echo met net geen 7 weken. Het linker rondje is idd de vruchtzak, dat rondje rechts dat eraan vast zit is de frummelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef freecell het volgende:
Pessie, jij hebt gezegd dat je verder niks wilde weten, behalve neuraalbuis en termijn, dus wrs hebben ze het wel gezien,maar niet verteld
LJ37
Jij LLM!
Asfalthooligan is iig op tijd met de spullen kopen
L0t, bekend die dromenHier of over seks of ronduit raar
horror vrij weinig gelukkig
(vannacht sneeuwde het,met 25 graden buiten en gingen we in zomerkleding gezellig met de hele buurt een sneeuwpop maken
)
tralalalaalalalalaaaquote:
De badkamer is zo'n beetje het enige wat hier af isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef pessie het volgende:
Ophelia, mijn man is maar vast begonnen aan de badkamer, hoop dat die in november af is, kunnen we in december Nathan's kamer doen en daarna de babykamer in orde maken.
Als de badkamer af is is dat hier ook zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De badkamer is zo'n beetje het enige wat hier af is
Goed om te horenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef Logician78 het volgende:
FTA gewoon je zorgen uitspreken je hebt niets te verantwoorden aan die lui, heeeel veel sterkte!voor alle mijlpalen
LB heel veel succes vandaag, spannend he?!![]()
Hier 2dgn kapot gegaan van de nek/rugpijn, kon niet liggen op een kussen nauwelijks geslapen. De fysio deed lullig en vond dat ik maar even moest doorbijten tot de afspraak die voor vandaag stond. Toen mijn oude fysio in de andere kant van stad gebeld die zei dat ik meteen mocht komen. Bleek een zenuw klem te zitten onder een spier bij mijn schouderblad en na een heftige kneedpartij was er een "tik-krak" in mijn nek en nu gaat het verbazingwekkend goed op wat spierpijn na
Mijn oude fysio zei dat ik voor de bekken ook bij hen mocht komen dus meteen ingeplanned. De andere fusio laten weten dat ik niet met ze in zee wou na de manier waarop ze had gehandeld, ze heeft wel 5x haar excuses aangeboden. Ze zou er zelf even doorheen gezeten hebben en idd nooit zo mogen doen. Fijn om te horen maar ben blij met mijn oude fysioalleen wel last gehad van een half uur op mijn buik liggen, dat doe ik dus liever niet weer.
Verder positief nieuws ben eidelijk iets minder misselijk
ps: de echo dame zei dat mijn placenta aan de voorzijde ligt, ik vind dit een eng idee. Kan dit kwaad of maakt het niets uit? Vergeten te vragen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Asfalt dat heb ik ook gedaan hoor .. En nog steeds .. Dat struinen![]()
Lekker boeie waar je je spul vandaan haalt. Ik vertik het gewoon om 1000 euro neer te leggen voor een wandelwagen met maxicosi en alles, terwijl ik diezelfde wandelwagen uiteindelijk via Marktplaats bij mij in de buurt heb kunnen inhalen voor 100 euro.
Zodra er het woordje 'baby' of 'trouwen' voor durft te staan, komt er ook ineens een nulletje achter de prijs erbij.
Ik vraag me trouwens af wanneer de kraamzorg intake komt. Volgens het info boekje zo rond de 7 maanden.. En aangezien ik morgen alweer 29 weken ben.. ().. Nou ja komt vast goed
![]()
Eenvoor alle mijlpalen van vandaag
en eenvoor eenieder die dat nodig heeft
En benauwd hier.. Ondanks dat het zonnetje nergens te bekennen is. Laat het maar gauw gaan knallen vandaag, binnen is het 25 graden
Ik heb nu soms al het fladder gevoel, rond mijn blaas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
@logi bij mijn zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant. Dit is niet erg zolang die niet naar beneden zakt en voor de ingang komt te liggen. En kun je je kindje wat later of minder hard voelen bewegen
Klopt, volgens mij was het moussy die na een aanrijding door iemand gewezen werd op een gigantische scheur in het kinderstoeltje (maar dan niet zichtbaar omdat het onder de bekleding zat ofzo?)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef Logician78 het volgende:
Kijk alleen wel uit met Maxi Cosi 2e hands kopen, deze zou net als een helm beter nieuw te halen zijn aangezien na 1x vallen de veiligheid niet meer gegarandeerd zou kunnen worden?
http://www.vergelijk.nl/info/product_autostoeltje_faq/
nu 12wk 4dgn en 4e kindje, en normale lichaamsbouw volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Mangostine het volgende:
ik voelde de beeb gewoon met 15 weken hoor. Ook zo'n gekriebel bij mijn blaas Logi. Volgens mij hangt het ook af van de dikte van de buikwand en hoeveelste kindje het is.
Welnee, dat zou dan namelijk net zo goed kunnen bij een achterliggende placenta. Je baby trapt niet alleen naar je buikkant maar ook naar andere kanten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb nu soms al het fladder gevoel, rond mijn blaas?
Maar kan mij het idd voorstellen dat het er tussen ligt, ik vind het idee gewoon zo eng bang dat de beeb het los/kapot trapt oid
Rationeel weet ik dat ook wel, maar mijn hoofd kan er gewoon niet bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef Cantare het volgende:
[..]
Welnee, dat zou dan namelijk net zo goed kunnen bij een achterliggende placenta. Je baby trapt niet alleen naar je buikkant maar ook naar andere kanten.
Hier ligt 'ie ook voor. Ik voel(de) de baby wel vroeg, maar inderdaad minder duidelijk dan de vorige keer, toen de placenta achter lag.
Succesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
De vk vond het vreemd dat ik het al kon horen van de week ,maar ik had gelijk dt die te horen was .
Straks de kinderwagen halen en over een paar uur de echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
7 weken en 1 dag zwangeren de gynaecoloog benadrukte dat het er heel goed uitzag, precies zoals zou moeten
inclusief knipperhartje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
7 weken en 1 dag zwangeren de gynaecoloog benadrukte dat het er heel goed uitzag, precies zoals zou moeten
inclusief knipperhartje
Ow.... ja dat kan ik me voorstellen hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef L0t.. het volgende:
Nadat de afgelopen week het bruinverlies vrijwel was gestopt is het vandaag ineens weer helemaal terug, maak me natuurlijk meteen weer enorm zorgen ook al weet ik dat het niks hoeft te betekenen..
Is er geen mogelijkheid dat je wat admin. werk doet ipv dat je de hele tijd rond moet lopen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Enfermera het volgende:
Lot: nee idd, mijn werk is zeer niet ideaal maar hoeft niet onmogelijk te zijn. Mja, hangt helemaal af van je lichamelijke gesteldheid.
Fieder: ja klopt, komt door t papier, ik zou ze scannen of foto's ervan maken
Ik weet het niet, die gaat waarschijnlijk toch zeggen dat ik het maar even aan moet kijken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je echt geen verloskundige bellen L0t?
Ik hoop zo dat het nog goed zit
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
@logi bij mijn zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant. Dit is niet erg zolang die niet naar beneden zakt en voor de ingang komt te liggen. En kun je je kindje wat later of minder hard voelen bewegen
En hoe is het nu?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Twinkle dit is voor mij ook de tweede zwangerschap en dat maakt je eigenlijk alleen nog maar onzekerder als je eerdere ervaring heel anders is.
Bedankt dames![]()
Gelukkig bij deze ctg wat meer beweging gevoeld, maar helemaal gerustgesteld ben ik pas als morgen de echo's ook ok blijken.
Kaatjejannie fijn dat jullie goedgekeurd zijn!
Lot wel aan jezelf denken he, rust is belangrijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |