quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef Mangostine het volgende:
Oh jawel hoor Logi, maak je geen zorgen.Als je zoals ik een beetje actief kind krijgt, word je ook met een voorliggende placenta zichtbaar beurs gebeukt.
Die had ik gisteravond opeens voor het eerst... niet fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:24 schreef Labelloo het volgende:
Haha Vamp, lekker he!
Ik had gisterenavond last van pijnlijke steken helemaal onderin! Was ook zo lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al zo eigenwijs he Vamp![]()
Een mooie knipperende pixel. Het hartjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
Ja daar hoop ik echt op!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Een mooie knipperende pixel. Het hartje![]()
Succes straks!
Dit was mijn echo met net geen 7 weken. Het linker rondje is idd de vruchtzak, dat rondje rechts dat eraan vast zit is de frummelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef freecell het volgende:
Pessie, jij hebt gezegd dat je verder niks wilde weten, behalve neuraalbuis en termijn, dus wrs hebben ze het wel gezien,maar niet verteld
LJ37
Jij LLM!
Asfalthooligan is iig op tijd met de spullen kopen
L0t, bekend die dromenHier of over seks of ronduit raar
horror vrij weinig gelukkig
(vannacht sneeuwde het,met 25 graden buiten en gingen we in zomerkleding gezellig met de hele buurt een sneeuwpop maken
)
tralalalaalalalalaaaquote:
De badkamer is zo'n beetje het enige wat hier af isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef pessie het volgende:
Ophelia, mijn man is maar vast begonnen aan de badkamer, hoop dat die in november af is, kunnen we in december Nathan's kamer doen en daarna de babykamer in orde maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |