quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef Mangostine het volgende:
Oh jawel hoor Logi, maak je geen zorgen.Als je zoals ik een beetje actief kind krijgt, word je ook met een voorliggende placenta zichtbaar beurs gebeukt.
Die had ik gisteravond opeens voor het eerst... niet fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:24 schreef Labelloo het volgende:
Haha Vamp, lekker he!
Ik had gisterenavond last van pijnlijke steken helemaal onderin! Was ook zo lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al zo eigenwijs he Vamp![]()
Een mooie knipperende pixel. Het hartjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
Ja daar hoop ik echt op!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Een mooie knipperende pixel. Het hartje![]()
Succes straks!
Dit was mijn echo met net geen 7 weken. Het linker rondje is idd de vruchtzak, dat rondje rechts dat eraan vast zit is de frummelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Beweegt er eigenlijk al iets op een echo bij 7 weken?
[/n00b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef freecell het volgende:
Pessie, jij hebt gezegd dat je verder niks wilde weten, behalve neuraalbuis en termijn, dus wrs hebben ze het wel gezien,maar niet verteld
LJ37
Jij LLM!
Asfalthooligan is iig op tijd met de spullen kopen
L0t, bekend die dromenHier of over seks of ronduit raar
horror vrij weinig gelukkig
(vannacht sneeuwde het,met 25 graden buiten en gingen we in zomerkleding gezellig met de hele buurt een sneeuwpop maken
)
tralalalaalalalalaaaquote:
De badkamer is zo'n beetje het enige wat hier af isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef pessie het volgende:
Ophelia, mijn man is maar vast begonnen aan de badkamer, hoop dat die in november af is, kunnen we in december Nathan's kamer doen en daarna de babykamer in orde maken.
Als de badkamer af is is dat hier ook zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De badkamer is zo'n beetje het enige wat hier af is
Goed om te horenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef Logician78 het volgende:
FTA gewoon je zorgen uitspreken je hebt niets te verantwoorden aan die lui, heeeel veel sterkte!voor alle mijlpalen
LB heel veel succes vandaag, spannend he?!![]()
Hier 2dgn kapot gegaan van de nek/rugpijn, kon niet liggen op een kussen nauwelijks geslapen. De fysio deed lullig en vond dat ik maar even moest doorbijten tot de afspraak die voor vandaag stond. Toen mijn oude fysio in de andere kant van stad gebeld die zei dat ik meteen mocht komen. Bleek een zenuw klem te zitten onder een spier bij mijn schouderblad en na een heftige kneedpartij was er een "tik-krak" in mijn nek en nu gaat het verbazingwekkend goed op wat spierpijn na
Mijn oude fysio zei dat ik voor de bekken ook bij hen mocht komen dus meteen ingeplanned. De andere fusio laten weten dat ik niet met ze in zee wou na de manier waarop ze had gehandeld, ze heeft wel 5x haar excuses aangeboden. Ze zou er zelf even doorheen gezeten hebben en idd nooit zo mogen doen. Fijn om te horen maar ben blij met mijn oude fysioalleen wel last gehad van een half uur op mijn buik liggen, dat doe ik dus liever niet weer.
Verder positief nieuws ben eidelijk iets minder misselijk
ps: de echo dame zei dat mijn placenta aan de voorzijde ligt, ik vind dit een eng idee. Kan dit kwaad of maakt het niets uit? Vergeten te vragen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Asfalt dat heb ik ook gedaan hoor .. En nog steeds .. Dat struinen![]()
Lekker boeie waar je je spul vandaan haalt. Ik vertik het gewoon om 1000 euro neer te leggen voor een wandelwagen met maxicosi en alles, terwijl ik diezelfde wandelwagen uiteindelijk via Marktplaats bij mij in de buurt heb kunnen inhalen voor 100 euro.
Zodra er het woordje 'baby' of 'trouwen' voor durft te staan, komt er ook ineens een nulletje achter de prijs erbij.
Ik vraag me trouwens af wanneer de kraamzorg intake komt. Volgens het info boekje zo rond de 7 maanden.. En aangezien ik morgen alweer 29 weken ben.. ().. Nou ja komt vast goed
![]()
Eenvoor alle mijlpalen van vandaag
en eenvoor eenieder die dat nodig heeft
En benauwd hier.. Ondanks dat het zonnetje nergens te bekennen is. Laat het maar gauw gaan knallen vandaag, binnen is het 25 graden
Ik heb nu soms al het fladder gevoel, rond mijn blaas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
@logi bij mijn zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant. Dit is niet erg zolang die niet naar beneden zakt en voor de ingang komt te liggen. En kun je je kindje wat later of minder hard voelen bewegen
Klopt, volgens mij was het moussy die na een aanrijding door iemand gewezen werd op een gigantische scheur in het kinderstoeltje (maar dan niet zichtbaar omdat het onder de bekleding zat ofzo?)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef Logician78 het volgende:
Kijk alleen wel uit met Maxi Cosi 2e hands kopen, deze zou net als een helm beter nieuw te halen zijn aangezien na 1x vallen de veiligheid niet meer gegarandeerd zou kunnen worden?
http://www.vergelijk.nl/info/product_autostoeltje_faq/
nu 12wk 4dgn en 4e kindje, en normale lichaamsbouw volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Mangostine het volgende:
ik voelde de beeb gewoon met 15 weken hoor. Ook zo'n gekriebel bij mijn blaas Logi. Volgens mij hangt het ook af van de dikte van de buikwand en hoeveelste kindje het is.
Welnee, dat zou dan namelijk net zo goed kunnen bij een achterliggende placenta. Je baby trapt niet alleen naar je buikkant maar ook naar andere kanten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb nu soms al het fladder gevoel, rond mijn blaas?
Maar kan mij het idd voorstellen dat het er tussen ligt, ik vind het idee gewoon zo eng bang dat de beeb het los/kapot trapt oid
Rationeel weet ik dat ook wel, maar mijn hoofd kan er gewoon niet bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef Cantare het volgende:
[..]
Welnee, dat zou dan namelijk net zo goed kunnen bij een achterliggende placenta. Je baby trapt niet alleen naar je buikkant maar ook naar andere kanten.
Hier ligt 'ie ook voor. Ik voel(de) de baby wel vroeg, maar inderdaad minder duidelijk dan de vorige keer, toen de placenta achter lag.
Succesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
De vk vond het vreemd dat ik het al kon horen van de week ,maar ik had gelijk dt die te horen was .
Straks de kinderwagen halen en over een paar uur de echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |