abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115519531
Oww ik vind het ook wel leuk om een meet te doen :D
Alleen oktober komt me een beetje slecht uit denk ik, vooral het tweede gedeelte :') :D
pi_115519928
Ik zou nergens vanuit gaan kwa datum :')
Ik ging ook uit van maximaal 40.5...nou t resultaat daarvan weten we he :+

As, augustus kindjes zijn t toch niet helemaal hoor :P
pi_115520311
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Pessie, fijn! En idd flink gegroeid zeg!

We staan met zn drieën op de 22e! :)

Krijg je bij een echo voor nekplooimeting ook een fotootje mee naar huis? Of moet ik daar niet op rekenen?
ik kreeg een hele rits foto's mee O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115520376
Ik wil met mijn augustuspeuter ook wel meeten :D Augustuskindjes zijn heel leuk hoor :( Ben zelf ook van augustus en ik ben ook heel leuk :+ Ik denk dat Amy de kleinste is met haar 85 cm en 11 kilo. Allemaal leuke kleren in mt 92 en ze groeit er gewoon niet in. Of is F nog kleiner?

Over de zwangerschap niets boeiends te vertellen. Dikke buik, volgende week weer naar de vk en veel maagzuur. Veel beweging ook in mijn buik O+

FTA, wat rot die onzekerheid :* Ik duim voor een goede echo morgen.

Pessie, fijn een goede echo! Voel je je goed?
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:24:20 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115521092
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:

De misselijkheid wordt echt steeds minder, dat is heel fijn! Maar mn bekken vind niet alles even leuk meer, specifiek het achter Nathan aanrennen vind het erg vervelend. Dus eerst iets doen en dan even liggen (met peuter en een voorleesboekje op mn buik om hem te vermaken) en dan kijken hoe lang dit gaat. Als het minder gaat zal ik toch naar de fysio moeten, maar heej, bijna het eerste trimester uit en ik loop nog!
En nog steeds wel moe, maar dat zal ook wel beter gaan.
pi_115521317
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:
Ik wil met mijn augustuspeuter ook wel meeten :D Augustuskindjes zijn heel leuk hoor :( Ben zelf ook van augustus en ik ben ook heel leuk :+ Ik denk dat Amy de kleinste is met haar 85 cm en 11 kilo. Allemaal leuke kleren in mt 92 en ze groeit er gewoon niet in. Of is F nog kleiner?

Over de zwangerschap niets boeiends te vertellen. Dikke buik, volgende week weer naar de vk en veel maagzuur. Veel beweging ook in mijn buik O+

FTA, wat rot die onzekerheid :* Ik duim voor een goede echo morgen.

zo is het sola. augustus kindjes zijn heel leuk. Yaro is denk ik wel langer maar niet veel zwaarder alhoewel hij de laatste tijd wel zwaarder is geworden.
Maar laat Son maar lullen hoor en anders meeeten we met augustus kindjes volgens mij woon je in de buurt.
pi_115521392
Pessie ik hoop dat het beter gaat na her eerste trimester. alhoewel ik het wel herken dat het zwaarder is nu je achter een peuter aan moet rennen. maar voor alsnog is het hier prima vol te houden gelukkig
pi_115522041
Grapje hoor dames :P

Sola, Floris is sowieso zwaarder. Kwa centrimeters geen idee. Vandaag was een vriendin er met dr zoon die 3 maanden jonger is en die was gewoon groter dan Floris :')
Maar goed beetje off topic :D
pi_115522045
Pessie,mooi plaatje! *O*

Nog nooit van de hele NUB theorie gehoord, maar het is sowieso op z'n vroegst pas met 14 weken zichtbaar :P

En van 14 februari moet je maar afblijven inderdaad, dan is mijn halve familie jarig :+ En ik kom toch wel graag bij jou op verjaardagen!
pi_115523416
FTA, alles is al gezegd maar ik lees ontzettend met je mee en vindt het allemaal heel spannend en ook wel eng. Het klinkt gewoon allemaal niet fijn zoals je het verteld. Ik hoop zo ontzettend dat het inderdaad gewoon een lekker rustig kindje is :* .

Skoap, je plaatje :D Ik zit op mijn werk en moest hartop lachen!

Ik heb net de verloskundige gebeld: hallo, daar ben ik weer!
Ik mag 12-09 komen, dan 9 weken.
En het leuke is: ze doen nu zelf de echo's, dus wellicht gaan ze al even kijken! Ze heeft aangegeven dat als er ruimte is qua tijd en ik erom vraag het ws wel even kan.

Heel gek, ik moet nu al opletten hoe ik slaap. Ik slaap gewoon niet lekker op mijn buik, alsof ik ergens op lig 8)7 Ik vind het zo maf om nu dingen te ervaren die je 'normaal' pas met een paar maanden ervaart. Ik voel me ook zo'n overdrijver, maar het is toch echt zo.
Heb ook gevraagd of de buikpijn een bekend iets is en ze gaf aan dat het inderdaad niet ongewoon is bij een tweede omdat alles veel harder en sneller groeit.
Gelukkig, ik ben weer gerustgesteld.
pi_115524724
Me vriendin heeft sinds een paar dagen net zo,n gevoel of het kriebelt in der maag of beweegt/ leeft.
heel erg raar voelt het zegt ze .
Lijkt me wel wat vlug bij 1o weken en 3 dagen
Of het is nu 12 a 13 weken dat de laatse keer eigenlijks innestelings bloed is geweest ipv
pi_115526423
Pessie, fijn dat de misselijkheid beter is! Jammer van je bekken. Wel herkenbaar hoor met een actieve peuter. Het tillen enzo valt me best wel zwaar en dan doet mijn bekken niet eens echt veel pijn. Alleen mijn schaambeen wat. Goed blijven doseren en hopelijk gaat het tweede en derde trimester dan ook nog goed.

Floris en Yaro ook kleintjes. Ach, het scheelt weer tillen he ;)

Amy is straks 2 jaar en 4 maanden als baby2 er is. Ze zit nog heel veel in de kinderwagen, maar daar moet straks baby2 in. We zaten te denken aan een kidsit, maar ik heb al visioenen dat ze er steeds vanaf valt ofzo :+ Hoe doen andere peutermoeders dat? Een duokinderwagen kopen? Of de baby in de draagdoek en peuter in de kinderwagen?
pi_115526606
Uhm, wij hebben niet eens een wagen, ik heb geen idee eigenlijk, haha.
Mijn peuters lopen veel en als ze moe worden gaan ze beiden in een doek of drager. Ik kan nu even niet dragen helaas, dus heb net op zolder lopen zoeken naar de buggy:P Zoveel gebruiken we die dus.

Maar baby gaat straks voorop in de doek. Peuters mogen dan grotendeels zelf lopen.

Asfalthooligan: Iets voelen rond 13 weken kan wel, maar gebeurt bijna nooit bij een eerste. Dan is een weekje of 20 standaard geloof ik.
En het zit heeeeeeel laag in het begin, meer in de buurt van je blaas dan bij je maag :)
pi_115531708
sola, driekus was een half jaar jonger dan amy toen tienus werd geboren en de kid sit was heerlijk, juist omdat ie er op kan zitten. We gebruiken em nog wel eens voor lange stukken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115532142
Ik moet nog kijken hoe k t ga doen. Ben van plan de kleine veel te dragen, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat straks.
Floris kan op zich goed en best ver lopen, maar ik vind t.ook fijn de wagen achter de hand te hebben voor als ie moe wordt, voor.in de winkel.
Tot nu toe ben ik pas 1x met beide kinderen naar t dorp geweest en dat was met mn moeder (floris liep t grootste gedeelte, maar heeft ook stukjes gezeten in de buggy. Uk l ag .in de wagen)
Zodra k een goede manier heb laat.k t weten ;)
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:15:20 #166
258612 nytar
boys boys boys
pi_115532421
Ik gebruik bijna nooit meer de wagen voor mn peuter. Alleen naar de Dierentuin of als ik ga winkelen. Niet voor naar het dorp ofzo. En op die specifieke momenten wil ik gaan dragen en de andere keren loopt hij gewoon. Net als altijd!
Hij is 2,5 als de uk geboren wordt.
pi_115538462
Asfalt, wat je vriendin wel kan voelen is het ploppen van de baarmoeder... Ik voelde dat de hele tijd, al toen ik nog maar een paar weken zwanger was. Het is een teken dat de baarmoeder ruimer wordt gemaakt. Daarom wist ik dat ik zwanger was al één week na de conceptiedatum. Bij mij ging het helaas mis met 6 1/2 week. Volg nog wel iedereen hier, en kan dus toch nog wat betekenen in dezen... Geniet ervan ;-)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 07:59:34 #168
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115545095
Asfalt, het kan ook gewoon lucht zijn. Bij mij waren mn darmen helemaal opgezwollen en dat plopte ook.

Wij hebben een phil and teds en kopen er een duo zit bij. Nathan is 2 jaar en 7 maanden als de baby komt maar hij luistert zo geweldig goed ( :') ) dat ik hem vast wil kunnen binden. Hij zit sowieso nog wel veel in de wagen al rijd hij tegenwoordig ook mee op zn loopfiets. Ook lopen we vaak. Wat dragen betreft, ik zou deze baby graag willen dragen, maar mn bekken was de eerste maanden nadat Nathan geboren was zo in puin dat ik hem maar heel weinig heb kunnen dragen, ik ga dus nergens van uit wat dat betreft. Denk dat manlief de baby meer zal dragen in de draagdoek :7 . Ik wil eigenlijk heel graag een drager, lijkt me makkelijk.

Nou lag ik vannacht in bed en bedacht ik me dat ik helemaal niet heb gehoord waar de placenta ligt, bij Nathan vermelde ze het specifiek :?
pi_115545489
Pessie; fijn dat de echo goed was *O*

FTA; ik hoop dat de echo vandaag wat geruststelling geeft. :*

Controle gister was goed; bloeddruk 120/60 en was 1 kilo aangekomen (totaal +11 kg nu). Beppie lag al redelijk ingedaald, beweeglijk in bekken.
Heb geen echo gehad, want die ruimte was niet beschikbaar.
Gyn wil me niet over 40 weken laten lopen en met 38 weken gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Dus we hopen heel hard dat Beppie snel buiten komt spelen :P
Vannacht rot geslapen, manlief heeft om zich voor te bereiden op de baby de wekker gezet om 3 uur 's nachts. Lief dat hij er zo mee bezig is, maar ik lag 2 uur later nog wakker :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115545544
Morgen allemaal.
Vandaag is de dag eerst de vk en vanavond de echo .
Gister met zijn 2en de eerste babykleertjes al gehaald .
Geeft een apart gevoel je eerste babykleertjes samen te halen.
Nu hebben we al een mooie verzameling spullen.
Vanmiddag voor heel weinig een kinderwagen ophalen.
Leek op de foto netjes en voor de prijs kon ik de 3 in buggy niet laten staan aangezien de maaxi cosi er ook bij zat
pi_115545646
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:38 schreef LeNeHe het volgende:
Vannacht rot geslapen, manlief heeft om zich voor te bereiden op de baby de wekker gezet om 3 uur 's nachts. Lief dat hij er zo mee bezig is, maar ik lag 2 uur later nog wakker :{
_O- Wel schattig van je man, maar niet heel praktisch. Denk dat hij beter al z'n slaap kan pakken nu het nog kan ;)

Fijn dat alles goed was verder en dat ze je goed begeleiden.

Ohh man man, ik droom wat af de laatste week, het zijn alleen maar horrordromen of het gaat over seks :')
pi_115545837
Goeiemorgen!

Even een korte ego post:

Ik ben eindelijk 37 weken :D
pi_115545862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goeiemorgen!

Even een korte ego post:

Ik ben eindelijk 37 weken :D
LLM *O*
pi_115545883
Pessie, jij hebt gezegd dat je verder niks wilde weten, behalve neuraalbuis en termijn, dus wrs hebben ze het wel gezien,maar niet verteld ;)

LJ *O* 37 *O* Jij LLM! ;)

Asfalthooligan is iig op tijd met de spullen kopen :+

L0t, bekend die dromen :') Hier of over seks of ronduit raar :+ horror vrij weinig gelukkig ;) (vannacht sneeuwde het,met 25 graden buiten en gingen we in zomerkleding gezellig met de hele buurt een sneeuwpop maken ;) )
pi_115545887
Sola wij gaan (nog) geen andere wagen kopen. voorlopig wil ik proberen te dragen en Yaro te laten lopen. Op zich loopt hij prima, alhoewel op je nek nu ook favourite is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')