ik kreeg een hele rits foto's meequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Pessie, fijn! En idd flink gegroeid zeg!
We staan met zn drieën op de 22e!![]()
Krijg je bij een echo voor nekplooimeting ook een fotootje mee naar huis? Of moet ik daar niet op rekenen?
De misselijkheid wordt echt steeds minder, dat is heel fijn! Maar mn bekken vind niet alles even leuk meer, specifiek het achter Nathan aanrennen vind het erg vervelend. Dus eerst iets doen en dan even liggen (met peuter en een voorleesboekje op mn buik om hem te vermaken) en dan kijken hoe lang dit gaat. Als het minder gaat zal ik toch naar de fysio moeten, maar heej, bijna het eerste trimester uit en ik loop nog!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, fijn een goede echo! Voel je je goed?
zo is het sola. augustus kindjes zijn heel leuk. Yaro is denk ik wel langer maar niet veel zwaarder alhoewel hij de laatste tijd wel zwaarder is geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Solagratia het volgende:
Ik wil met mijn augustuspeuter ook wel meetenAugustuskindjes zijn heel leuk hoor
Ben zelf ook van augustus en ik ben ook heel leuk
Ik denk dat Amy de kleinste is met haar 85 cm en 11 kilo. Allemaal leuke kleren in mt 92 en ze groeit er gewoon niet in. Of is F nog kleiner?
Over de zwangerschap niets boeiends te vertellen. Dikke buik, volgende week weer naar de vk en veel maagzuur. Veel beweging ook in mijn buik![]()
FTA, wat rot die onzekerheidIk duim voor een goede echo morgen.
Pessie, fijn een goede echo! Voel je je goed?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:38 schreef LeNeHe het volgende:
Vannacht rot geslapen, manlief heeft om zich voor te bereiden op de baby de wekker gezet om 3 uur 's nachts. Lief dat hij er zo mee bezig is, maar ik lag 2 uur later nog wakker
LLMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Goeiemorgen!
Even een korte ego post:
Ik ben eindelijk 37 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |