abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115506091
Heb last van dezelfde hormonen Inca. Gister heb ik me tijdens de sluitingsceremonie doodgeërgerd aan het commetaar. Tot ik doorhad, dat niet ik haar irritant vond, maar dat mijn hormonen dat vonden.

Ik mag zo weer op controle bij de gyn. Ik ga deze keer alleen, dus mijn lijstje met vragen ligt al klaar. Helaas voor mij mag ik naar de gyn die me het gevoel geeft dat ik een wandelende baarmoeder ben. Het kon door onze vakantie helaas even niet anders.
*poef* nu is het weg
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:47:49 #102
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115506241
stomme hormonen :6
ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, hoe het met de mensen om me heen zit weet ik eigenlijk niet :+

even een dikke vette *O* voor de mijlpaal van keshet, super dat het zo goed gaat.

vandaag gewoon 20 weken zwanger :o gewoon op de helft ongelofelijk

gister lekker op strand geweest, dacht ik vandaag weer te gaan maar helaas komt het met bakken naar beneden hier :(

en morgen de 20 weken echo :D
W
Z
E
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:50:48 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115506325
Haha, da's wel een goede, KJ :) Ik ben niet vervelend, mijn hormonen zijn vervelend! :P Maar echt, ik hoop dat ze snel koest gaan, ik ben normaal al niet zo'n geduldig mens dus nu is het wel echt erg :@
3!
pi_115506533
Als ik het zo bekijk, dan erger ik mezelf ook steeds minder aan mezelf. Dat vind ik nog wel het stomste. Ik weet dat ik stom doe, ik kan er echt niks aan doen.

Nesteldrang slaat hier ook toe. Gister hebben we het kamertje leeggehaald, en toen moest ook de voetenzak in de maxicosi, en de kinderwagenbak moest ook tevoorschijn gehaald worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:09:14 #105
95408 Incantrix
pi_115506959
Past nog prima! :D
3!
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:15:23 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115507147
KA :D Whihi.

Nou, net bij de vk geweest en weer een stempel *O* Bloeddruk 100/60 maar aangezien ik af en toe duizelig ben mag ik best nog wat meer zout eten :+ whehe. Wij met ons zoutloze eten :')
Mevrouw ligt al netjes met hoofd naar beneden :o geen idee wanneer ze dat gedaan heeft. Maar heb ook sinds een tijdje een wat meer puntige buik, dus dat zal wel door haar ligging komen.. Linksboven heb ik een kont liggen en rechts zitten voeten :P toen dacht ik ook; ah, vandaar die pijn elke keer bij mn ribben rechts :@
Hoef gelukkig geen prik voor de rhesus dinges, want mevrouw is ook negatief :D Nou weten we nog niks over de bloedgroep van mn man, haha.
Verder wel meer last van mn bekken helaas, ook even bij de fysio geweest vanochtend en wat oefeningen gekregen. Moet rustiger aan doen op mn werk en meer afwisselen, gezien dat voornamelijk staan en lopen is. En als het niet gaat eerder stoppen (moet nog 3 weken). Zullen ze leuk vinden op mn werk :') Magoed. Verder gaat het gelukkig goed en met wat pijn kan ik wel leven, hopen dat het niet erger wordt :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115507386
Incantrix, héél herkenbaar, ik ben ook wekenlang oké, maandenlang extreem niet te genieten geweest. :X Het is nu (met 38 weken :') ) iets beter...

Kaatjejannie, leuk! E wilde hier heel graag in de maxi cosi zitten. Dat zat volgens mij nog best lekker ook, ze lag echt weg te doezelen. O+
pi_115507641
daar heeft ze idd ook in gelegen, in de maxicosi. Maar dat was een pipa (wipwap) volgens haar.
*poef* nu is het weg
pi_115507761
Twinkle spannend woensdag, ik duim voor jullie dat het weg blijkt te zijn!

Kaatjejannie succes bij de gyn

Enfermera fijn dat alles goed was bij de controle!

Hormonen zal ik mijn mond maar over houden :X
Ctg vanochtend was ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:42:46 #110
95408 Incantrix
pi_115507929
Ohja, FTA, jou vaget ik nog helemaal. Ik vind het echt zó vervelend voor je allemaal, continue maar die zorgen.. Ik hoop dat de CTG's vanaf nu beter worden en dat jij ook weer meer gaat voelen.. :* :*
3!
pi_115507955
FTA, het blijft spannend he? Het kan misschien ook dat jij de baby wat minder voelt doordat ie wat minder ruimte krijgt. Succes vanmiddag weer, fijn dat je mag terugkomen.
Twinks, jij ook alvast succes voor woensdag!

Ik heb op het moment ook een aardig humeur, vooral op mijn werk, maar ook thuis. Ik heb overwogen om een briefje op mijn deur te hangen: Pas op, zwangere vrouw, betreden op eigen risico. :P

Wij hebben gisteren het kamertje gewit (ik vond natuurlijk dat dat echt nog wel een keer moest). Nu moeten de plintjes nog geschuurd en geverfd en dan kunnen we gaan inrichten O+ Kistjes, kapstok ophangen en zulks.

Vanavond weer cursusbijeenkomst, heb er totaal geen zin in. Ik heb vannacht slecht geslapen, weer voor vieren wakker, lange dag vandaag en dan na een snelle hap door moeten voor een zit van een uur en daarna mijn bekken weer breken over de oefeningen van de zweefjuf. En ik moet eigenlijk een positiesportbroek maar heb ook géén zin om te shoppen. :6
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:44:23 #112
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115507978
FTA, geef aub duidelijk aan bij wie dan ook dat je je zorgen maakt. Ze moeten je serieus nemen en doen dat vast ook. :*

't volgende is niet bedoeld om superlomp uit de hoek te komen maar: Hou je er in je achterhoofd ook rekening mee dat je kindje misschien wel (ruim) voor de 37 weken geboren wordt? :*
A grand adventure has begun.
pi_115508173
FTA, ik vind het echt heel vervelend voor je al die zorgen. Ik gun je zo graag dat je zorgen niet meer nodig zouden zijn :*

Mag ik vragen of de artsen denken te weten waarom jullie baby zo weinig beweegt? Staat dat in verband met 1 of ander syndroom? :@ Of komt het wel vaker voor dat baby's zo extreem weinig bewegen?
Misschien een beetje te directe vragen, als je ze vervelend vindt, gewoon overheen lezen :*
pi_115508248
FTA, als jij een zo heel duidelijk 'niet pluis gevoel' hebt, benoem dat dan vanmiddag bij het ctg. Er zijn duidelijke veranderingen, geef dat aan. Tuurlijk, je hebt morgen echo, maar ik zou je eigen gevoel niet onderschatten. Sterkte!

En Keshet, wat fijn om goed nieuws van jou te lezen. En tegelijk confronterend dat Hendrikje nu al zoveel zwaarder is dan E. destijds. Pff.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115508264
FTA, hopen dat ze vanmiddag je gevoel serieus nemen!

Pessie, succes! En veel plezier bij babygluren!

Vandaag alleen met de twee peuters. Heb ze net voor het eerst ff voor een filmpje gezet (ze hadden allebei een after-lunch dip) maar eigenlijk gaat het best redelijk! *O*

Bekken is weer terug naar 'gewoon instabiel' de felste pijn van de kneuzing is eraf volgens mij :) Dus pijn: ja! Ik kan nog geen kind optillen oid, maar in geval van nood wel weer een beker drinken opdweilen ;)

En ik heb ook nesteldrang,maar kan pas echt nestelen als mijn man zijn kantoor leeggepakt heeft *geduld*
pi_115508277
Keshet daar houd ik de laatste tijd zeker rekening mee, zeker nadat gister ook ineens die dalingen van de hartslag en het niet goed terugkomen geconstateerd waren.

Oognip tot nu toe hebben we steeds maar van iedereen gehoord dat het waarschijnlijk gewoon een rustig kindje is, maar omdat ik nu echt weer verandering merk, gaan die vragen ook steeds meer in ons hoofd spelen en dat zijn dus inderdaad ook de dingen die we gaan vragen morgen.
Zo zijn er wel meer dingen, zoals het constant op dezelfde plaats liggen die me nu toch wel beginnen te verontrusten.
pi_115508358
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Keshet daar houd ik de laatste tijd zeker rekening mee, zeker nadat gister ook ineens die dalingen van de hartslag en het niet goed terugkomen geconstateerd waren.

Oognip tot nu toe hebben we steeds maar van iedereen gehoord dat het waarschijnlijk gewoon een rustig kindje is, maar omdat ik nu echt weer verandering merk, gaan die vragen ook steeds meer in ons hoofd spelen en dat zijn dus inderdaad ook de dingen die we gaan vragen morgen.
Zo zijn er wel meer dingen, zoals het constant op dezelfde plaats liggen die me nu toch wel beginnen te verontrusten.
Dat kan ik me helemaal voorstellen, dat jullie nu wat verontrust beginnen te worden. Bah, wat een ellende.
Sterkte!
pi_115508511
Meh FTA, dat zou volgens mij iedereen verontrusten! Het is ook gewoon stress zo!
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:01:05 #119
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115508570
FTA wat een stress zeg! Ik hoop dat je vanmiddag je ei goed kwijt kunt in het ziekenhuis en dat ze je heel serieus nemen!

Free, fijn dat de allerergste pijn weg lijkt!
pi_115508922
*knufs* fta

je bent bijna 30 weken, dat is al een horde genomen :*
vertrouw je gevoel en weet dat we hier heel hard duimen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115509859
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:27 schreef Cantare het volgende:

Vamp, hopelijk komt je kleintje snel! Ik wil niet voordringen, dus doe je vandaag? Dan mag ik morgen. ;)
:( Ik wil ook nog tussendoor!! ;) Maar spannend he! Hoe zal het gaan, hoe zal het zijn, wanneer, etc?

Haha Inca, herkenbaar die hormoonbuien!! :D

FTA, wat vervelend dat je er nog geen goed gevoel bij hebt! Wel fijn dat je vanmiddag weer voor een ctg kunt! :*
pi_115510448
Excuus, hartecho is pas donderdag kom ik net achter :( ... Nog een dag langer spanning :(
Heb de afgelopen 3 weken soort van 'ziekenhuisrust' gehad .. nou ja, op die dag aan de ctg na dan van laatst wat gelukkig met een sisser af liep. Maar nu beginnen de afspraken weer en ik had er een paar door elkaar gegooid :z .. Maar goed dat ik net even keek voor de zekerheid, anders hadden we daar woensdag mooi gestaan :D

Pfff FTA, ik hoop echt oprecht dat het allemaal wel goed zit, maar het klinkt best eng allemaal :{ ... Zeker als je af gaat op de adviezen e.d. hier van dames die al eerdere zwangerschappen hebben gehad.

Oww haha al die hormonen .. Ik heb er niet/nauwelijks last van? :+ (vind ik zelf he :@ ... Moet je mijn vent maar eens vragen hoe die erover denkt :') .. Maar volgens mij valt het wel mee :D )

Woow Enf wanneer heeft ze die draaiing gemaakt joh? :o .. Want het was toch eerst een dwarsliggertje? :+ ... Goed je rust nemen meis!! En je weet het he ;) .... Alles voor le bebe :)

Nog effetjes een *O* *O* *O* voor alle mijlpalen van vandaag, gewoon omdat het kan :+
pi_115511908
even een flauw plaatje waar ik hard om moest lachen vandaag :D

SPOILER
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115512441
Skoap :D
pi_115513573
Zo, terug van vakantie, heeeerlijk ontspannen! Lekker met mn buik lopen pronken daar :P Hier nog even terug in de kast tot ik het op mijn werk heb verteld.

Snel even bijgebladerd, hoop dat ik niemand vergeet…

SE en Bunny van harte met jullie kindjes! *O* O+
Nieuwe zwangeren *O*
Kyara! 2 kindjes! Wat vreselijk spannend O+
Klumsy wat een mooie echo O+
FTA wat vervelend dat het zo spannend blifjt :*
Inca wat fijn dat je echo goed was, en een meisje *O*
Logi ook een goede echo, en goed dat ze een oorzaak gevonden hebben voor die pijn
Keshet, fijn dat het zo goed gaat *O*
Twinkle, spannend van het hartje, hoop dat alles in orde is
pi_115513637
Fta; wat een vervelende en onzekere tijd. Vertrouw op je gevoel en laat je niet afschepen! Sterkte voor jou :*
pi_115513787
FTA, wat een onzekerheid voor jullie. Als ik je een tip mee mag geven: de artsen zijn niet al-wetend he. Echt, ga op je gevoel af en daar mag je echt wel voor pushen. Je hoeft geen vrienden met ze te worden, gewoon lekker voor jezelf en je kleintje opkomen. Heel veel sterkte.
Met een meidenkwartet
pi_115514014
Yeah Fiedertje weer terug *O*
En lekker gepronkt met je buikje ja? :D .. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
pi_115514051
FTA wat vervelend die onzekerheid :* sterkte
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115514153
Pfff ik wil de hele tijd op iedereen reageren maar zodra ik dan begin met typen ben ik alles al weer vergeten :')

FTA wat lijkt me dat super vervelend die onzekerheid. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat ze in het ziekenhuis wat beter naar jou gevoel luisteren :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115514224
FTA :*

Casper is weer goedgekeurd, en ik ook. Het bezoek ging weer nergens over (voor mijn gevoel dan he?) Echo, been meten, hoofd meten, buik meten. Hartje kijken + luisteren. En vragen hoe het gaat, Komt u over 3 weken maar weer terug.
*poef* nu is het weg
pi_115514351
Hehe KJ, mijn vent en ik zeggen altijd, het was weer een "g.b."-tje. Geen bijzonderheden. :P
pi_115514742
fijn dat alles goed wat KJ :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115514824
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Yeah Fiedertje weer terug *O*
En lekker gepronkt met je buikje ja? :D .. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
:W Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in :D . t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven ( :') lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen :P ) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen :{
pi_115516226
FTA, wat zullen de dagen voor jou langzaam voorbij kruipen.. Fijn dat je vanmiddag nog een ctg hebt. Gewoon aangeven dat je zo ongerust bent hoor, de artsen kunnen van alles zeggen maar jouw gevoel is ook heel belangrijk. :*

Fieder, fijn dat je lekker uitgerust bent. Ik kan er ook zo naar uitkijken dat ik het op m'n werk kan vertellen :D

KJ, mooi dat alles weer goed was :).

Ik ben eigenlijk alleen maar Heel Erg Moe. Helaas heb ik een overvolle agenda de komende weken dus niet echt tijd om uit te rusten...

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 13-08-2012 16:51:14 ]
pi_115517304
Twinkle dit is voor mij ook de tweede zwangerschap en dat maakt je eigenlijk alleen nog maar onzekerder als je eerdere ervaring heel anders is.

Bedankt dames :*

Gelukkig bij deze ctg wat meer beweging gevoeld, maar helemaal gerustgesteld ben ik pas als morgen de echo's ook ok blijken.

Kaatjejannie fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

Lot wel aan jezelf denken he, rust is belangrijker!
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:59:31 #138
259886 pessie
pi_115517754
De echo is achter de rug! Alles was goed, hartje klopte (mochten we horen O+ ) en geen neuraalbuisdefecten. Dat was alles wat we wilden weten.

links is de echo van vandaag en rechts is de echo van 4 weken geleden, flink gegroeid dus! De echodame vind de NUB-theorie nergens op slaan, maar wat zouden jullie zeggen?
Mijn datum is 3 dagen vooruit gezet: 22 februari 2012, mag dat in de OP?

FTA, fijn dat je beweging voelde :*

KJ, fijn dat je controle goed was!
pi_115517847
Pessie, fijn! En idd flink gegroeid zeg!

We staan met zn drieën op de 22e! :)

Krijg je bij een echo voor nekplooimeting ook een fotootje mee naar huis? Of moet ik daar niet op rekenen?
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:04:08 #140
95408 Incantrix
pi_115517919
Fieder, WB :) Wij wel, maar ik weet niet of dat anders is als je via de vk bent (of loop je nog bij de gyn?).
3!
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:04:51 #141
95408 Incantrix
pi_115517940
En Pessie, wat gaat het hard zo he? Mooi plaatje O+ Fijn dat het goed was allemaal!! De nub haal ik er niet echt uit, maar ik ben ook niet echt getraind ofzo ;)
3!
pi_115517948
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Fieder het volgende:

[..]

:W Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in :D . t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven ( :') lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen :P ) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen :{
Ja waarom ook niet he? :D
'Zeg en hoe was je vakantie' ... 'Ja super lekker .. maar k heb GROOT nieuws ' :D ... Ik ben benieuwd hoe je collega's en iedereen reageert! Want, als ik mij goed herinner, heb je (een aantal van) hen toen toch ook verteld toen het mis ging? Weet je leidinggevende het wel al?

Ja ja buikfoto graag :D .. Ik ben heul benieuwd! :s)
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:06:31 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115518008
Superleuk Fieder O+ Hihi idd leuk he je darmen.. Voor je het weet schopt 't tegen je ribben! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115518048
O dat gaat nog gezellig druk worden dan rond die tijd :D
Pessie, ik heb ook helemaal niks met die theorie .. Maar vanuit mijn niet geoefende oog denk ik dat het een meisje is :D

Oww FTA .. Even gemist dat dit je tweede zwangerschap is :@ ... Ik duim echt heel heel heel erg voor je morgen dat alles er goed uit ziet! En dat ze je dan maar een flinke rits mooie afdrukken meegeven :)
pi_115518054
Pessie O+
Fijn dat alles er goed uitzag!
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:11:40 #146
259886 pessie
pi_115518228
Datumdrieling O+ , wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag :@ , nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
pi_115518323
Haha ja Twinkle zoiets was ik wel van plan :D Ja de meesten weten van mijn miskraam. Dus zullen wel heel blij voor me zijn.

Ben bezig met de buikfoto uploaden, lukt me nooit zo goed.
pi_115518409
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef pessie het volgende:
Datumdrieling O+ , wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag :@ , nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
Dat was tof ja O+
Oktober weer in Amersfoort ;) is de mijne t kleinst denk ik :') ik geloof dat ie aan dwerggroei doet :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:21:36 #149
259886 pessie
pi_115518679
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat was tof ja O+
Oktober weer in Amersfoort ;) is de mijne t kleinst denk ik :') ik geloof dat ie aan dwerggroei doet :P
Pas op, hier hou ik je aan! En sowieso haalt niemand muppet in :P .
Maar goed, off topic, excuses.

Wat betreft de datum, bij Nathan ben ik op de uitgerekende datum bevallen, dus eigenlijk verwacht ik dat weer. Er zijn een paar data die echt niet mogen: 1 en 3 februari (maar dat verwacht ik sowieso niet) en 14 en 15 februari. 14 zou zielig zijn voor Freecell, want die heeft het dan al zo druk :P en 15 is manlief jarig. Dus drukke bedoening!
pi_115519293
Jij bij Nathan ook op de ud? Leuk ik hier ook en daar ga ik nu weer voor. vind vijf feb voor ons een leuke datum. Maar dat zal wel niet.

Enne ik wil dan in oktober ook. of tellen augustus kindjes niet :-(
wel totaal oftopic. Dus nog even een *O* voor je goede echo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')