quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
7 weken en 1 dag zwangeren de gynaecoloog benadrukte dat het er heel goed uitzag, precies zoals zou moeten
inclusief knipperhartje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
7 weken en 1 dag zwangeren de gynaecoloog benadrukte dat het er heel goed uitzag, precies zoals zou moeten
inclusief knipperhartje
Ow.... ja dat kan ik me voorstellen hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef L0t.. het volgende:
Nadat de afgelopen week het bruinverlies vrijwel was gestopt is het vandaag ineens weer helemaal terug, maak me natuurlijk meteen weer enorm zorgen ook al weet ik dat het niks hoeft te betekenen..
Is er geen mogelijkheid dat je wat admin. werk doet ipv dat je de hele tijd rond moet lopen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Enfermera het volgende:
Lot: nee idd, mijn werk is zeer niet ideaal maar hoeft niet onmogelijk te zijn. Mja, hangt helemaal af van je lichamelijke gesteldheid.
Fieder: ja klopt, komt door t papier, ik zou ze scannen of foto's ervan maken
Ik weet het niet, die gaat waarschijnlijk toch zeggen dat ik het maar even aan moet kijken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je echt geen verloskundige bellen L0t?
Ik hoop zo dat het nog goed zit
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
@logi bij mijn zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant. Dit is niet erg zolang die niet naar beneden zakt en voor de ingang komt te liggen. En kun je je kindje wat later of minder hard voelen bewegen
En hoe is het nu?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Twinkle dit is voor mij ook de tweede zwangerschap en dat maakt je eigenlijk alleen nog maar onzekerder als je eerdere ervaring heel anders is.
Bedankt dames![]()
Gelukkig bij deze ctg wat meer beweging gevoeld, maar helemaal gerustgesteld ben ik pas als morgen de echo's ook ok blijken.
Kaatjejannie fijn dat jullie goedgekeurd zijn!
Lot wel aan jezelf denken he, rust is belangrijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |