FTA, jeetje .. Niet fijn om met zo'n gevoel het ziekenhuis weer uit te lopen

.. Kan me voorstellen dat je nu een beetje de kriebels krijgt voor a.s. dinsdag. En hoop dat de tijd tot dat moment snel voor je voorbij zal gaan en dat je goed nieuws krijgt te horen!
Waaah Kwisted gaat ook al zo hard

... Er was toch een tijd dat we net 12 weekjes waren ofzo?
Hier bijna 29 weken maar als ik ga lopen (lees: waggelen) voelt mij buik ook echt mega zwaar

.. En ik moet nog 10 weken! Had je al verlof trouwens? Want dat heb ik even gemist

... Doe vooral rustig aan meis!! Bijna LLM'er!

... Haha en die kwaaltjes nu ineens .. Tja beter laat dan nooit he
Danic, dat begrip ochtendmisselijkheid kende ik ook niet .. Ik had het ook vanaf de namiddag/avond/nacht... Echt nachten al kotsend doorgebracht bij mijn grote witte vriend .. Niet cool

.. Hoop dat je er snel vanaf bent!
Ahh Vampie, je bent er bijna meid!! En wie weet he ... dat het vandaag ineens jouw dag gaat zijn.
Pessie, ik heb even opgezocht wat een neuraalbuis was want had er nog nooit van gehoord. Is er een indicatie dat dat niet het geval zou zijn dan? Lijkt me inderdaad wel een essentieel onderdeel .. Dus hoop dath et allemaal goed zit
En ik mag woensdag weer voor het hartje van onze beeb

... Knijp hem stiekem toch wel. Met 20 weken zijn gaatjes geconstateerd. Toen werd er door de kindercardioloog de hoop uitgesproken dat het nog voor de geboorte weg/dicht zou zijn voor het merendeel. Maja, wat als dat woensdag nog niet zo blijkt te zijn?

... Dan heb ik ineens nog maar ongeveer 10 weekjes te gaan, de vorige keer leek het nog zo ver weg allemaal. Nou ja, we gaan maar van het goede uit. En anders, zal er vast wel een goed plan bedacht worden door de artsen daar. Op een betere plek kan ik momenteel niet zitten denk ik