abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115437877
Lol Mignonne! :D

Ik had net toch een behoorlijk probleem om tegelijk te ademen en mijn sokken aan te doen :+
Dat is voor het eerst. Bij de andere 2 kon ik op het einde nog rustig mijn benen in dewasbak leggen om te scheren of mijn teennagels lakken. Gaat hem nu niet worden gok ik... (sowieso... ik krijg mijn benen al niet over elkaar geslagen met dat bekken, laat staan in de wasbak gehesen :') )
pi_115437883
Keshet wat een fijne berichten! En wat houdt de suikertest eigenlijk in? :@
pi_115438457
Keshet wat fijn moet dit goede nieuws voor je zijn! *O*
Ja en dat suikerdingetje .. dat lijkt me inderdaad geen pretje (ik heb hier al meerdere dames over gehoord in dit topic). Maar dat komt wel goed joh ;)

Woow en mijn buik is ineens voor mijn gevoel mega aan het groeien :o
Schoenen strikken enzo, van de bank op staan (we hebben een vrij diepe), het gaat niet meer 'vanzelf' :+ :@

Morgen buikfototje maken! =)

En hoe raar is het dat ik over 8 weken al LLM'er ben :o .. Ik kan het echt niet bevatten, het gaat nu ZO fucking snel :o :D
pi_115438514
Sluit me aan bij de dames boven mij Keshet, zo fijn voor je, het is je zeker gegund.

Freecell, moet stiekem wel lachen om je berichtje, zit mijzelf nu bijna hardop af te vragen en voor te stellen of ik normaal überhaupt mijn benen in de wasbak kan leggen om fatsoenlijk te scheren.
pi_115439170
Wat fijn Keshet!

Loop alweer 3 dagen zo enorm te krampen en vandaag leek het wel heel echt te worden maar heeft niet doorgezet dus we gaan het wel zien.
Vrijdag had ik liggings echo en hij ligt wel goed alleen is nog niet ingedaald. Ik heb gehoord dat bij een 2e heel laat dat kan gebeuren??
pi_115439220
Ik ben flink hypermobiel, dus normaal is dat geen enkel probleem ;)

Heb nu soms het gevoel dat ik overal een te strakke spijkerbroek aan heb, voel me zo idioot stijf. De fysio vond dat de vorige keer heel grappig. Die zei: even je rug rekken dan! Dus ze zette mij in kleermakerszit en dan moest ik voorzichtig voorover buigen. *poek* kop op de grond :+
Volgens haar was ik niet stijf :P Maar ik heb echt veel minder bewegingsvrijheid in mijn lijf dan normaal.

Hoe doen jullie dat allemaal normaal gesproken :P Ik vind het knap ;)
pi_115439318
Lovely, indalen kan zelfs nog tijdens de bevalling gebeuren :Y Maar misschien nu indalingsweeën dan?
pi_115440903
Tsja Free, dan kan ik me voorstellen dat het nu tegenvalt :D. Mijn favoriete positie is meestal gewoon met een voet op de dichte wc brildeksel. Zeer saai standje, maar werkt wel ;).
pi_115441755
Keshet, geweldig om zoveel goed nieuws te lezen!! Word er gewoon vrolijk van :D
En spannend dat je ook voor een 'gewone' bevalling wilt gaan. Heb ook een geboorteplan gemaakt en ingeleverd. Gaf me wel rust om te doen.
Inleiden hier ook liever niet, als de boel nog potdicht zit maar tot 41 weken doorlopen ook liever niet. Beppie moet dus gewoon eerder komen, :P

En over die bijeenkomst; kan natuurlijk ook een waterballon meenemen en die na een tijdje laten knappen :') })
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115454091
Goedemorgen dames!! Volgens mij is het vandaag een mooie dag om te bevallen, dus Vamp! ;)
pi_115454138
Wat een fijn nieuws Keshet! Ik word er blij van!
Leuk om te lezen hoe iedereen scheert. Ik leg mijn been op de rand van het bad en ga ervoor op hoop van zegen.
Gisteren wat krampen gehad, dus mocht van man niet meer de deur uit of überhaupt iets doen. Het heeft niet doorgezet, maar ik had wel een relaxed dagje.
Vandaag is het wel warm om te bevallen, maar Vamp, laat het je niet tegenhouden ;-)
  zondag 12 augustus 2012 @ 08:12:14 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115454178
Keshet wat een goed nieuws zeg!

Lenehe ik zeg doen }) :P

Ik ben deze keer LLM in de winter, dan hoef ik mn benen niet te scheren, niemand die et ziet behalve de vk en die ziet dan voornamelijk baby O-)
pi_115454290
Wat fijn keshet. Dan lijken de vooruitzichten tot walvis ineens fijn he.

Oh dat heb ik ook Pessie dat scheelt inderdaad.

Ik ben hier trouwens ontploft. Mijn buij groeit ineens. En harde buiken als ik te veel til en sjouw. Alles begint gewoon veel eerder. Heeft vast te maken met een heerlijk mannetje wat hier al rond rent.
Druk met de voorbereidingen voor zijn tweede verjaardag en daarna gaan we heerlijk ontspannen op vakantie!
pi_115454406
*O* voor Keshet met prachtig nieuws!

:* voor Freecell die zich er dapper doorheen slaat en voor anderen die het nodig hebben!
pi_115454745
Niet/ nauwelijks bijgelezen....

:* Voor iedereen die het nodig heeft en *O* voor de mijlpalen, goede echo's en ander goed nieuws!

Hier nog steeds een superactieve buikbaby dus ik ga er vandaag een lekekr druk dagje van maken... toevallig zijn de laatste twee ook na zo'n dagje geboren, dus wie weet! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115454915
As alvast een mooie verjaardag van je ukkie en een fijne vakantie toegewenst!
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:09:05 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115455052
keshet, wat enorm fijn om te lezen, dat het goed gaat met Hendrikje. Krijg er zelfs een beetje kippevel van hier in Zuid Frankrijk. Kan me voorstellen dat je dan nadenkt hoe E het heeft gehad.

Ik hou het even kort en ego, vandaag mijlpaal, 20 weken!! Tijd gaat nu vliegen, als ik na de vakantie weer aan het werk ga hoef ik nog maar 14 weken te werken. Het gaat nu best lekker, af en toe een harde buik maar verder gaat het lekker. Na deze vakantie kan ik echt mijn gewone kleren niet meer aan, dan mag de positiekleding weer uit de kast. Kan me nu nog net in mijn beachshorts en zo proppen.

Ga weer mee doen aan een vervolg onderzoek aan het Erasmus MC, nu krijg ik bij 22, 26 en 32 weken nog een uitgebreide (van drie kwartier) 3d echo waarbij ze onderzoek doen naar de ontwikkeling van de hersenen. Voel ik me weer nuttig, en kan ik nog eens uitgebreid naar onze dame kijken. Wel balen dat vent niet mee kan.

Ik ga weer in het zwembad plonsen met dochter.... fijne zondag.
pi_115455407
Bedankt twinkle.

Vamp wie weet nu ook dus.

Fijn becky dat het lekker gaat en gewoon al op de helft *O*
En leuk vervolg onderzoek in het erasmus!!!
pi_115455500
Keshet O+

becky mijlpaal *O*

en verder een :* voor iedereen die het kan gebruiken...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115457408
Oehh dat klinkt heerlijk becky.. die situatie daar op je vakantiebestemming. En alweer 20 weekjes! Ja het is nooit erg om extra lang je beebje te mogen bewonderen.. het duurt immers nog even voordat je het echt live kunt bewonderen.

Rustig dagje vandaag hier.. lekker met boekje op de bank of in de schaduw!
pi_115462128
Hm lekkende borsten c_/

Hoop idd dat het indalingsween zijn want kramp nog flink.

Becky wat fijn je bent al op helft! *O*
pi_115462409
Keshet wat fijn dat het zo ontzettend goed gaat met Hendrik... Mijn hart maakt een sprongetje bij zulke mooie berichten... maar idd ook moeilijk om te beseffen hoe moeilijk E het dan gehad heeft.. Ik kijk nu al uit naar je klaagberichten :D Kom maar op!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115464183
Keshet O+ mens. Wat een heerlijk bericht zo! En wat verheug ik me op de 38, 39, 40 (etc :P) weken buikfoto's! Gewoon omdat het kan!!! :*
pi_115466839
Keshet, wat een goed nieuws O+ Op naar de 40 weken *O*
pi_115466865
Nieuwe buikfoto van moi in het daarvoor bestemde topic :@
pi_115467061
Keshet *O*

Voor de rest niet echt meegelezen, "we" zijn een nieuw tv-meubel aan het monteren :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115468255
Foto geplaatst in het juiste topic
pi_115479457
Ooww enne ... die McFlurry Twix is een echte aanrader :-$
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:02:22 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115480521
Sowieso... Twix :9~

Hallo dames :W ben lekker afwezig geweest dit weekend, leuke dingen gedaan O+

Nu op tijd naar bed, de vermoeidheid begint toe te nemen, en morgen zorgen dat ik vrij krijg voor mn echo dinsdag.
pi_115482451
Keshet wat een fijn nieuws! Kom maar op met het geklaag!

Ik had vanochtend geen goede ctg, teveel dalingen van de hartslag van de baby, moest een uur later terugkomen en toen vonden zij de ctg wel goed (tenminste zelf geen arts gesproken, maar de verpleegster zei dat het akkoord was) toen ik aangaf dat ik me nu juist zorge maakte omdat ik de baby amper had gevoeld tijdens de tweede ctg, en dat voor mij de momenten zijn waarop ik juist wel beweging voel, werd de van tafel geveegd door de verpleegster, want het zal wel een rustig half uurtje geweest zijn en de ctg had tenslotte wel beweging geregistreerd. Beetje vervelend gevoel aan over gehouden en morgen echt nog even vragen of ik er een arts over kan spreken. Dinsdag weer een groeiecho en ben nu al bloednerveus.
pi_115483491
O bah FTA, dat is vervelend dat je zo afgewimpeld bent. :{ Ik zou er inderdaad nog even flink achteraan zitten dat je er geen goed gevoel over hebt.
Ik duim dat de groei-echo verbetering laat zien. :* Hoe ver ben je nu?

Logi; hoe is het gister gegaan (en vandaag?) heb je je jongste nog kunnen spreken? (of heb ik er overheen gelezen?) :@
I found myself alone,
pi_115483823
Mooi al die buiken foto's in het buikentopic O+ Ik hou er zo van!

Morgen ben ik alweer 35 weken! En onder het mom, beter laat dan nooit: laat de kwaaltjes nu begonnen zijn! :{
Ik begin het toch wel zwaar te krijgen. Letterlijk ook, want mijn buikbaby weegt gewoon steeds meer. Ik voel het gewicht op mijn bekken drukken. En slapen gaat ook steeds lastiger, ik moet nu wel een kussentje onder mijn buik leggen snachts. Ik ben gek op mijn bek, maar sjeetje wat zit hij in de weg zeg!

Oh en ik heb echt het gekste ooit volgens mij!! :o Ik ben ineens gek op allerlei chemische luchtjes! :@ :@ Ik heb gister echt lopen snuiven tijdens het tanken! En de gootsteenontstopper rook ook al zo lekker. En de wc ruikt zo heerlijk naar chloor! En de pas geschilderde schommelstoel daar wil ik wel een hapje van nemen.
Voel me echt een psycho nu :{ _O-
pi_115484144
FTA ik kan me voorstellen dat je niet gerustgesteld bent :*

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Kwisted het volgende:

Oh en ik heb echt het gekste ooit volgens mij!! :o Ik ben ineens gek op allerlei chemische luchtjes! :@ :@ Ik heb gister echt lopen snuiven tijdens het tanken! En de gootsteenontstopper rook ook al zo lekker. En de wc ruikt zo heerlijk naar chloor! En de pas geschilderde schommelstoel daar wil ik wel een hapje van nemen.
Voel me echt een psycho nu :{ _O-
Waar is Tico? :P
pi_115484265
Hoezo heeft zij dat ook? :P
pi_115484756
Misschien moet ik er wel bij zeggen dat ik niet toegeef aan de drang, omdat ik me wel goed besef dat het schadelijk zou kunnen zijn voor de kleine!
8)7
pi_115484764
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Kwisted het volgende:
Hoezo heeft zij dat ook? :P
Yups

Oude post, dat wel (even de search eroverheen gegooid)
pi_115484974
Ja Tico had/heeft dat ook idd! Moest er wel om lachen.

Ik begrijp momenteel niet waarom mensen foto's maken van hun avondeten en dat op fb plaatsen. Echt :r
Dusssss......ik doe niet aan ochtendmisselijkheid :+ Ik doe aan avondmisselijkheid :Y)
pi_115485157
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef danic het volgende:

Dusssss......ik doe niet aan ochtendmisselijkheid :+ Ik doe aan avondmisselijkheid :Y)
Deed ik ook, stuk gemakkelijker in het gebruik volgens mij :P
pi_115485702
:D idd tico met dr luchtjes (ook de stinklucht van de wasmachine :D)
Kd had dat toch ook met chloor? Of ben k in de war.

Grappig trouwens, die link van ophelia. Heel veel die k daar zag posten zijn hier nu weer of de afgelopen maanden geweest. Loopt allemaal best gelijk op :D
pi_115486427
Volgens mij ook Ophelia! 's ochtends gaat et aardig, dus kom ik overal op tijd en 's avonds doe ik gewoon niets meer ^O^
pi_115501898
LeNeHe ik ben morgen 30weken. Het kan me niet snel genoeg gaan die laatste 7 weken nu!

Kwisted vervelend dat de kwaaltjes nu toch aan het toeslaan zijn! Rustig aan!
pi_115502046
Kids weer naar school en baby nog in mn buik.... Stiekem was ik er n beetje vanuit gegaan dat dit kleintje er al wel zou zijn.... *verwachtingen en planning aanpassen gaat... :@
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:35:59 #93
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115502194
FTA, ik kan me voorstellen dat je hier niet echt rustiger door bent geworden. Hoop dat het vandaag beter gaat en dat je een gyn mag spreken.

Vamp, nog even geduld :*

Bij de benzine pomp ruikt het trouwens altijd heerlijk, ook als ik niet zwanger ben :7
Ik vind de geur van sinaasappels opeens zo lekker, ik lust alleen geen sinaasappels :{

Vanmiddag de termijnecho en kijken of de neuraalbuis gesloten is. Spannend vind ik het toch wel!
pi_115502481
Meldt met baby in de buik, die steeds meer gaat hangen overigens. Steeds vaker heb ik het Onslow effect met shirtjes. Dan piept er een buik onder uit....zeer charmant!
Helaas Vamp, heb je alles bijgesteld nu?
pi_115502529
Goeiemorgen :)

Vamp je hebt nog 3 dagen hup hup
pi_115502555
FTA, jeetje .. Niet fijn om met zo'n gevoel het ziekenhuis weer uit te lopen :{ .. Kan me voorstellen dat je nu een beetje de kriebels krijgt voor a.s. dinsdag. En hoop dat de tijd tot dat moment snel voor je voorbij zal gaan en dat je goed nieuws krijgt te horen!

Waaah Kwisted gaat ook al zo hard :o ... Er was toch een tijd dat we net 12 weekjes waren ofzo? :o :+
Hier bijna 29 weken maar als ik ga lopen (lees: waggelen) voelt mij buik ook echt mega zwaar :{ .. En ik moet nog 10 weken! Had je al verlof trouwens? Want dat heb ik even gemist :@ ... Doe vooral rustig aan meis!! Bijna LLM'er! *O* ... Haha en die kwaaltjes nu ineens .. Tja beter laat dan nooit he :9

Danic, dat begrip ochtendmisselijkheid kende ik ook niet .. Ik had het ook vanaf de namiddag/avond/nacht... Echt nachten al kotsend doorgebracht bij mijn grote witte vriend .. Niet cool :N .. Hoop dat je er snel vanaf bent!

Ahh Vampie, je bent er bijna meid!! En wie weet he ... dat het vandaag ineens jouw dag gaat zijn.

Pessie, ik heb even opgezocht wat een neuraalbuis was want had er nog nooit van gehoord. Is er een indicatie dat dat niet het geval zou zijn dan? Lijkt me inderdaad wel een essentieel onderdeel .. Dus hoop dath et allemaal goed zit :*

En ik mag woensdag weer voor het hartje van onze beeb :{ ... Knijp hem stiekem toch wel. Met 20 weken zijn gaatjes geconstateerd. Toen werd er door de kindercardioloog de hoop uitgesproken dat het nog voor de geboorte weg/dicht zou zijn voor het merendeel. Maja, wat als dat woensdag nog niet zo blijkt te zijn? :{ ... Dan heb ik ineens nog maar ongeveer 10 weekjes te gaan, de vorige keer leek het nog zo ver weg allemaal. Nou ja, we gaan maar van het goede uit. En anders, zal er vast wel een goed plan bedacht worden door de artsen daar. Op een betere plek kan ik momenteel niet zitten denk ik :)
pi_115502780
Zo *meld*. :P Ik zit lekker in mijn coconnetje maar heb nu weer bijgelezen.

FTA, wat vervelend dat de CTG en het leven voelen niet "gewoon goed" was. Ik hoop dat je morgen een arts te spreken kunt krijgen. Alvast veel succes met de groeiecho van dinsdag!

Kwisted, leuk he, dat aangespoelde walvisgevoel. :+

Vamp, hopelijk komt je kleintje snel! Ik wil niet voordringen, dus doe je vandaag? Dan mag ik morgen. ;)

Kesthet *O* wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Becky alweer 20 weken. ^O^

Hier morgen 38 weken, en aangezien ik steeds dacht 'tussen 38 en 39 weken zou ik mooi vinden': laat die beeb maar (bijna) komen! Het rommelt af en toe wel wat, ik heb het idee dat de baby wat dieper aan het indalen is, maar nog geen tekenen dat 'ie eraan komt. Ik voel me verder eigenlijk redelijk goed, alleen wat spanning over de bevalling. Hoe zal het gaan, hoe zal de baby zijn? Maar goed, dat lijkt me ook wel logisch, eigenlijk. :+ Dan went denk ik nooit,, op de drempel staan van zo'n life-event.

Nu naar het consultatiebureau voor grote zus. O+
pi_115502909
:W Hello!
Vandaag precies 36 weken, vanaf volgende week gewoon meldplicht :D
Vanmiddag weer voor controle naar de gyn. Daarna naar de drukker want we hebben nog steeds geen kaartje uitgezocht.
Verder beetje rustig aan doen, heb snel last van harde buiken.

Las dat er voor een aantal dames hier spannende echo's/controles komen deze week; veel succes en hopelijk is alles oké!

En voor de LLM'ers; :*
I found myself alone,
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:26 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115505796
Haha, Sopho, fijn zo'n hangbuikje :D

LeNeHe, 36 weken, ik vind het een mooie mijlpaal *O* :* Ik hoop dat je een goede echo hebt vanmiddag (ik neem althans aan dat de gyn ook bij jou altijd een echo doet?)

Twinkle, dat lijkt me ook wel een behoorlijk spannende echo dan :o Succes!

En OMG, kan íemand alsjeblieft wat hormonen van me overnemen? Ik stoor me werkelijk óveral aan, ik word helemaal gek van mezelf. Een busschauffeur die zijn knipper een seconde te laat aanzet naar mijn zin, mijn schoonmoeder niet exáct op het afgesproken moment belt, een robotstofzuiger die vakkundig één stukje van de kamer over heeft geslagen, de buurman die niet lief genoeg is voor onze katten terwijl we zelf hebben gezegd dat als hij ze niet in de tuin wil, hij er best water overheen mag kieperen.. Bluh, ik ben echt een onuitstaanbaar type de laatste dagen :@
3!
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:36:14 #100
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115505887
En ik mag ook pas vanmiddag terugbellen of ik blaasontsteking heb of niet, terwijl ze de uitslag al hebben :') /zanik

Ik ga maar even kleertjes kijken ofzo, daar word ik vast gezelliger van :D
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')