abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115416635
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
25 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy

06 maart: Gulara
10 maart: Kyara (tweeling)
13 maart: Asfalthooligan (papa)
20 maart: Barbabientje01

10 april: L0t
11 april: Bellelena
15 april: Poezebeest
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 11-08-2012 17:58:00 ]
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:13:42 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115416673
Bunny van harte gefeliciteerd met je dochter!!! *O* *O* *O*

Asfalt ook gefeliciteerd!
pi_115416697
Bunny van harte gefeliciteerd!!! Nu lekker gaan genieten.
pi_115416726
Bunny gefeliciteerd *O*

Moeten er niet wat nieuwe namen bij in het lijstje?

_wolk82_ & Danic
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115416739
Ja, en asfalt misschien? Ik weet alleen geen ud.
pi_115416760
De misselijkheid lijkt hier trouwens minder te worden *O*
neem nu alleen nog maar een pilletje als ik me echt heel beroerd voel en ik niet thuis ben.

Vanmiddag naar Skoap, helpen met de meubels van de babykamer te sjouwen, nouja de mannen gaan sjouwen en wij gaan koken en ouwehoeren :P
pi_115416769
ow dan zet je ze erin zonder datum, die komt vanzelf wel :)

asfalt misschien ook wel, zal even terug lezen
pi_115416774
Gefeliciteerd Bunny met je dochter! En Inca met je goede echo! Ik ben zoooo blij!
En dan zijn er nog nieuwe zwangeren, ook welkom en gefeliciteerd.

Goed begin van het weekend.
pi_115416782
asfalt heeft wel een datum: 13 maart 2013
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:29:02 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115416807
Bunny, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_115417032
Bunny nogmaals van harte! O+

Zou mijn datum dan ook meteen verplaatst mogen naar 22febr?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115417076
De datum weten we na de echo helemaal ze kunnen het dan juist berekenen geloof ik
pi_115417169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:56 schreef asfalthooligan het volgende:
De datum weten we na de echo helemaal ze kunnen het dan juist berekenen geloof ik
Wat ontzettend leuk om een man mee te zien posten :)

Hier verder super emo, zie er echt tegen op om mijn jongste zo te bellen ben superbang dat ik knap. En hoop dat ze normaal bereik hebben in Kroatie... :{
pi_115417270
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Logician78 het volgende:
Bunny nogmaals van harte! O+

Zou mijn datum dan ook meteen verplaatst mogen naar 22febr?
aangepast!
pi_115417274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:23 schreef klumsy het volgende:
De misselijkheid lijkt hier trouwens minder te worden *O*
neem nu alleen nog maar een pilletje als ik me echt heel beroerd voel en ik niet thuis ben.

Vanmiddag naar Skoap, helpen met de meubels van de babykamer te sjouwen, nouja de mannen gaan sjouwen en wij gaan koken en ouwehoeren :P
O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115417282
Bunny! Gefeliciteerd met je dochter!! *O* *O* O+

Asfalthooligan; ook van harte en welkom!

Nou, gebeld met UWV dat vanaf 14 augustus mijn verlof in gaat en of ik na mijn verlof naar zo'n bijeenkomst kan komen. Maar nee hoor, ik word gewoon geacht op te komen dagen. :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115417287
Och Logi :* het komt ook extra hard binnen nu hè.
Gefeliciteerd met je grote kleine man!
pi_115417303
Logi :*

LeNeHe, wat suf.... en als je daar dan verschijnt met je dikke buik dan vragen ze zich af wat je komt doen.... :')
pi_115417379
Ja dat dus Kyara, het heeft gewoon geen enkele toegevoegde waarde (bovenop het feit dat ik er totaal geen puf meer voor heb).

O en vergeet ik gewoon Logi :@ ; dikke knuffel :* :* hoop dat je de dag een beetje doorkomt.
I found myself alone,
pi_115417463
Nouja LeNeHe! Hier hoef je niet naar dat soort dingen toe als je over de 34 weken bent!

Logi! *knuffel* het is sowieso niet tof als je kinderen niet in je buurt zijn bij zulke dingen!
pi_115417484
Mijn naam mag wel bij 11 april O+

Bunny, gefeliciteerd met je dochter! Wat een prachtige namen! Geniet van elkaar O+

Logician, gefeliciteerd met je zoon! Jammer dat hij er niet is nu, kun je met hem bellen vandaag?
pi_115417518
Belle, je staat er bij hoor!

LeNeHe, succes dan maar.... :*
pi_115417543
Net geprobeerd te bellen maar verbinding kwam niet tot stand. -O-

Zo maar even douchen en dan opnieuw proberen.....

ps: datum staat nog steeds op 14 :@
pi_115417564
gefeliciteerd bunny!!! En wat een mooie naam!!!
pi_115417567
Logi sterkte met bellen straks.

Lenehe raar dat je moet komen.
pi_115417589
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Logician78 het volgende:
Net geprobeerd te bellen maar verbinding kwam niet tot stand. -O-

Zo maar even douchen en dan opnieuw proberen.....

ps: datum staat nog steeds op 14 :@

nietus O-)

Hopelijk kan je hem snel te pakken krijgen. En gefeliciteerd :*
pi_115417621
Het was allanger een grote wens van mij en had nog wel op enkele jaren gerekend dus niet. Ben er dan ook zeer wijs mee.
Ik zit nu bij me vriendin haar familie op vakantie en haar opa en oma hebben een 65 jaar oud bedje kado gegeven waar haar oma en moeder in gelegen hebben en doos met baby spullen echt lief . Heb nog 6maanden dus tyd zat
pi_115417739
Kyara, dankjewel!

Logician, jammer dat je hem nog niet te pakken hebt gekregen, hopelijk zometeen :*

Wat lief asfalthooligan, en gefeliciteerd uiteraard!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:34:38 #29
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115418800
Logi gefeliciteerd met je jongste, rot dat je hem nu moet missen :*

Asfalt wat lief!

Mijn datum mag wel op 25 februari: pessie en kleiduif (geen Fok!koppel trouwens).
pi_115420741
Mijn mannetje is aan het nestelen :') (lees: klussen .. ineens moet alles 'af' in huis). Super lief :)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:08:06 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115421013
*O* bunny van harte met je dochter

En een dikke :* voor logi die haar jongste moet missen op zijn verjaardag
Vandaag is een top dag om jarig te zijn ;)

En asfalt ik vindt het echt tof dat je leven weer zo op de rails is ^O^
Lekker van genieten.

En LeHeNe wat iedereen zegt, wat een gedoe zeg dat je daar heen moet :6
W
Z
E
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:09:23 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115424371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn mannetje is aan het nestelen :') (lees: klussen .. ineens moet alles 'af' in huis). Super lief :)
Wat heerlijk joh O+
:D
Is er nog veel wat er moet gebeuren of niet? Of is ie gewoon lekker bezig met wat laatste klusjes :P

Wij zijn ook zowat klaar met alles.. zoldoer moet nog wel opgeruimd, wat spullen op marktplaats gooien en de logeerkamer even afmaken en opruimen, maar daar staat gelukkig heel weinig in, in vergelijking tot een paar maanden terug :')
Mn schoonzusje heeft van de week even de randjes van de muur die we geverfd hadden netjes gemaakt (was me niet netjes genoeg :@), zij kan goed schilderen :D
Dus nu nog wat plankjes ophangen en dan is de babykamer ook zo goed als af...
Kreeg vandaag ook het 2e proefje van het geboortekaartje binnen, we hebben er nu 2 en 1 van die wordt het O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115425874
@rebel a het is sinds een maand of 2 op orde gelukkig ,en alle struikelpunten zijn nu echt weg. Dus ben ik blij dat de zwangerschap ook nu pas komt 1 nadeel zal nu echt voor een rybewijs moeten gaan
pi_115425910
Ahh das leuk he.. zon proefdruk. Ik heb gelijk de naam voor onze meis erop laten zetten en dan wordt het toch wel ineens heel eng echt hoor!! Dringt het al tot je door dat je met een week of tien je beebje al hebt?!! :-D

Nah het zijn niet eens klusjes die specifiek met de beeb te maken hebben. Maar meer onder het mom van 'met een eigen huis is er altijd wel iets te vinden wat even aangepakt moet worden'. Maar die lijst is ein-de-loos haha. Altijd zijn er wel weer dingen die anders of beter kunnen. Gelukkig is er geen haast bij. Maar wel fijn van vent dat ie daar nu, uit zichzelf, vol overgave mee aan de slag is ;-)

Nou.. tis wachten op de volgende beeb denk ik maar? Hoop dat verder alles goed gaat met een ieder!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:18:16 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115426033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh das leuk he.. zon proefdruk. Ik heb gelijk de naam voor onze meis erop laten zetten en dan wordt het toch wel ineens heel eng echt hoor!! Dringt het al tot je door dat je met een week of tien je beebje al hebt?!! :-D

Nah het zijn niet eens klusjes die specifiek met de beeb te maken hebben. Maar meer onder het mom van 'met een eigen huis is er altijd wel iets te vinden wat even aangepakt moet worden'. Maar die lijst is ein-de-loos haha. Altijd zijn er wel weer dingen die anders of beter kunnen. Gelukkig is er geen haast bij. Maar wel fijn van vent dat ie daar nu, uit zichzelf, vol overgave mee aan de slag is ;-)

Nou.. tis wachten op de volgende beeb denk ik maar? Hoop dat verder alles goed gaat met een ieder!
Heeul erg leuk ja :Y Nee, tis gewoon een modelkaartje zeg maar.
Ohja, 10 weken idd :@ Damn. Nee, niet echt zeg maar totaal niet :') :@

Haha ik ken het ja :P Nou, lekker dat ie toch eens begint met die eindeloze lijst toch! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115426699
Bij mij mag voorlopig wel 17 april.
Morgen gaan we het aan mijn moeder vertellen, heb vandaag het boek gekocht: mam je wordt oma.
Ik ben benieuwd hoe ze reageert, ze rekent er totaal niet op. Mijn vriend en ik zijn al bijna 13 jaar samen en hebben altijd gezegd dat we geen kinderen willen en daar heeft ze zich al jaren bij neergelegd.

Danic dat zwijgen tegen je collega's is ook erg moeilijk ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan het te zeggen. Succes.

Volgens mij gingen Danic en L0t hoe hebben jullie ouders gereageerd, jullie gingen het toch vandaag zeggen?
pi_115426813
Rebel_angel gefeliciteerd met je verjaardag dus!?

Kyara, logisch toch dat he al meer klachten heb, jij bakt er nu 2 tegelijk! Alhoewel ik inderdaad aan jou moest denken. Ben benieuwd, nog 8 weken geduld hahaha.

Oh en je mag bij mij voorlopig wel 17 april zetten. Als ik wordt bijgesteld dan hoor je het wel.
pi_115426877
Bunny; gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet er van!

Hier weten juist wel mijn collega's er vanaf aangezien we in de MMM zaten en ik een keer opeens weg moest, eigenlijk ook wel heel fijn want er werd volop met me meegeleefd, zo lief. Ook onze beste vrienden weten het en zus en schoonzus.

Mijn ouders gaan we het volgende week vertellen, ben heel benieuwd naar hun reactie, ze verwachten het volgens mij echt niet. Schoonouders krijgen het in de weken daarop te horen. Heb voor mini een t-shirt besteld met "ik word grote broer", eens kijken hoe lang het duurt tot ze het in de gaten hebben.

Hier ook wel kwaaltjes, misselijk en ontzettend moe. Hopelijk blijft het daar bij. Over 4 weken pas de eerste echo, hopelijk mag ik daarna naar de vk ipv gyn. Zou ik heel fijn vinden.
pi_115427311
Me vriendin en ik zijn overdag collega's 'maar we gingen gelukkig op tyd op vakantie .zodat we niet hoefden te zwijgen. Nu der straks 11 weken voorbij zijn en me vriendin pas na de echo weer werkt mogen ze het wel weten want zien doe je het nu toch wel
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:43:50 #40
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115428108
Bunny! *O* Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O* *O* *O*

Nieuwe zwangeren en aanstaande vaders natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! *O* Dat jullie allemaal maar wolkjes van babies mogen krijgen. :*

Logi, een dikke :* voor jou voor de verjaardag van je jongste.
A grand adventure has begun.
pi_115429400
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Bij mij mag voorlopig wel 17 april.
Morgen gaan we het aan mijn moeder vertellen, heb vandaag het boek gekocht: mam je wordt oma.
Ik ben benieuwd hoe ze reageert, ze rekent er totaal niet op. Mijn vriend en ik zijn al bijna 13 jaar samen en hebben altijd gezegd dat we geen kinderen willen en daar heeft ze zich al jaren bij neergelegd.

Danic dat zwijgen tegen je collega's is ook erg moeilijk ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan het te zeggen. Succes.

Volgens mij gingen Danic en L0t hoe hebben jullie ouders gereageerd, jullie gingen het toch vandaag zeggen?
Ik heb het dinsdag aan mijn moeder verteld. Ze reageerde heel leuk en blij :)

Veel plezier met vertellen morgen! Leuke verrassing voor je moeder O+
pi_115429769
Wauw! Gewoon al april 2013 baby's in de lijst :o

keshet, hoe gaat het met jou?

Wat UWV betreft; ik waag er nog 1 mail tegenaan en als dat niet helpt ga ik maar mijn tijd uitzitten op donderdag.
I found myself alone,
pi_115434479
Zoooo, opa en oma helemaal blij. Mijn zusje ook!
Heb vanmorgen nog een digitale test ggedaan, omdat mijn vriend het streepje zo licht vond (viel mee hoor, zeurkous) endie was heel duidelijk. Anders was de misselijkheid wel doorslaggevend. Dat ken ik helemaal niet van de eerste x. Bijzonder dat get zo anders kan zijn.
pi_115435182
Ik heb vanochtend ook nog een digitale test gedaan omdat mijn vriend het nog niet helemaal geloofde. Volgens mij os dat echt een mannending, ze willen alles digitaal dat zegt hen meer dan twee streepjes :).
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:47:15 #45
265732 Keshet
pi_115435201
LeNeHe, echt debiel dat je nog naar die bijeenkomst moet zeg. Ik zou gewoon daar gaan zitten en na 2 minuten een beetje moeilijk kijken en gaan puffen ofzo. :')

Fijn Danic, dat er zo leuk gereageerd is. O+

Enne, met mij gaat het goed! *O* Met Hendrikje supergoed zelfs! *O*
Gisteren had ik weer controle in het ziekenhuis. Meneertje ligt gewoon elke meting éxact op schema qua groei! :o Gisteren was ik 24w5d en daar kwamen alle metingen ook op uit. Zo fijn! O+
Ik heb een hele rits met vragen gesteld en op allemaal een antwoord gehad waar ik ook wat mee kan. Erg fijn om je in zo'n groot ziekenhuis mens te voelen in plaats van patient X.

Ik ga proberen om 'gewoon' te bevallen. Ik mag een bevalplan inleveren bij 1 van mijn volgende controleafspraken; die nemen we dan even samen door en als er geen gekke dingen instaan wordt 't toegevoegd aan m'n dossier. Eens kijken of ik er ergens iets in kan proppen over het verplichten van roze pluchen sloffen bij 't medische personeel. :P (Grapje!)

Ik zou ook een bloedstollingsstoornis hebben, die is vorig jaar ontdekt, en die zou natuurlijk bevallen wat lastiger kunnen maken. De afwijkende waardes van de trombocyten werden veroorzaakt door een chronisch ontstoken galblaas en sins die eruit is (en een week lang 100mg prednison per dag slikken vlak voor de galblaasverwijdering ) zijn de waardes ok. Ze zijn nu een jaar lang ok en dus is de diagnose geschrapt. Weer een drempel minder voor de natuurlijke bevalling! *O*

Ik word ook niet ingeleid voor de 41 weken als dat niet nodig is; ik dacht dat dat juist wel het idee was omdat ik een keizersnede gehad heb bij de geboorte van E. maar een inleiding vergroot juist de kans op het scheuren van het litteken. Ook weer fijn!

We hebben afgesproken dat ik elke twee weken een controle en groeiecho heb. De gyn heeft er alle vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. O+ áls er nu nog een groeivertraging komt dan wordt die pas verwacht na 32 weken en dat geeft natuurlijk al een hele andere situatie dan met E.
Ik heb nu afspraken ingepland staan tot en met begin december! :D :o

En voor de stats: Hendrikje woog gisteren ongeveer 684 gram. Dat is gewoon bijna 250 gram meer dan Emma woog bij haar geboorte en toen was ik natuurlijk al twee weken verder. Toen de gyn het gewicht noemde zeiden D. en ik tegelijkertijd 'reuzenbaby!!!' en daar moest hij hard om lachen.
Een heel dubbel gevoel is het wel hoor. Heel, heel fijn dat Hendrikje het allemaal volgens het boekje doet maar wat moet E. het zwaar gehad hebben in mijn buik. :'(

Oh, en donderdag mag ik de suikertest gaan doen. }:|
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:50:12 #46
265732 Keshet
pi_115435354
Ik kan natuurlijk ook gewoon vaker posten en niet alles in 1 monoloog proppen. :') Sorry. :*
pi_115435946
Oh Keshet wat heerlijk om dit allemaal te lezen!! Dat het eigenlijk gewoon echt goed gaat en dat Hendrikje gewoon goed groeit!! Het kan, echt! Mijn 2e zwangerschap was ook zo anders en Wies groeide ook gewoon goed (het is natuurlijk in geen enkel opzicht te vergelijken maar je begrijpt me wel toch?)

Gewoon een heeeellle dikke :* Voor jullie! Broedt Hendrikje maar helemaal uit, dat je maar een echte LLMer mag worden *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_115435963
Ow,ieuw, suikertest :X Bij voorbaat sterkte!

Wat gaaf dat alles 'gewoon gewoon' gaat nu zeg *O* Vooral als je zo goed weet dat het allemaal ook anders kan!
En ik zou de roze sloffen er gewoon in proppen :+

Dubbel gevoel lijkt me heel erg logisch nu! En ook heel raar als je straks over twee weken die termijn voorbij gaat...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:28:34 #49
265732 Keshet
pi_115437320
Ik begrijp je helemaal Wickie. Dank je! :*

Bedankt Freecell! Die suikertest is echt erg hoor ik steeds. Nah ja, ik zie wel. Ik neem gewoon een boek mee en vermaak me vast wel. Toch? :+

En ja, ik hik wel een beetje tegen die termijn aan. Ik zal blij zijn als die straks voorbij is en meneertje nog veilig binnen zit. Ook dan zal het heel dubbel zijn; maar elke dag dat hij binnen zit en groeit is er 1.

Ik ga straks toch klaaaaaaaaagen over die buik joh. _O- Gewoon, omdat het kan. :D
pi_115437480
oooooh Keshet wat héérlijk O+
dat je maar heerlijk nachtelijk mag vloeken straks als je jezelf om probeert te walvissen in bed... :Y) en dat je dan nét lekker ligt met je voedingskussen en 2 hoofdkussens, en dat je dan moet plassen omdat je buikbewoner verplaatst }:| en dat je dan een eeuwigheid verder bent voordat je jezelf overeind gewalvist hebt O+ :+

heerlijk om je post te lezen, het is je, jullie, vreselijk gegund!
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')