Altijd oppassen voor over-stretchen. Daar maak je echt dingen mee kapot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Minder laag gaan met het dippen, dus armen tot parallel. En anders even een weekje stoppen met dips ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoe kom je aan zulke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???![]()
Mensen die trots zijn op hun Auschwitz Abs![]()
Om enige vorm van balans weg te halen, om het benchen nog moeilijker te maken zodat je je niet kan focusen op gewoon die fucking bar omhoog te drukken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk is dit echt een noob vraag, maar waarom doen sommige mensen hun voeten in de lucht/op het bankje bij een benchpress?
Is dat voor je ABS ofzo ?
Ah oke thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Om enige vorm van balans weg te halen, om het benchen nog moeilijker te maken zodat je je niet kan focusen op gewoon die fucking bar omhoog te drukken.
Zijn nog steeds mensen bij mijn gym die mij squat advies geven en zelf nog een kussen om de bar hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef Nic1 het volgende:
Je moet er niet zomaar van uit gaan dat iedereen op de sportschool weet wat hij doet.
Dat is inderdaad dé manier om 265kg te drukken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Om enige vorm van balans weg te halen, om het benchen nog moeilijker te maken zodat je je niet kan focusen op gewoon die fucking bar omhoog te drukken.
Bedoel je volledig de voeten los tijdens de hele rep, of bedoel je zoals Konstantinovs in het filmpje, vlak voor de rep?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk is dit echt een noob vraag, maar waarom doen sommige mensen hun voeten in de lucht/op het bankje bij een benchpress?
Is dat voor je ABS ofzo ?
Dat doe ik ook zeker niet. Sterker nog, in mijn ogen lopen er veel gasten rond die een hele verkeerde uitvoering doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef Nic1 het volgende:
Je moet er niet zomaar van uit gaan dat iedereen op de sportschool weet wat hij doet.
Volledig voeten los jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedoel je volledig de voeten los tijdens de hele rep, of bedoel je zoals Konstantinovs in het filmpje, vlak voor de rep?
Wat Konstantinovs doet, is zijn onderrug op die manier hollen. Dan leun je op je kont en schouderbladen zonder een onnatuurlijke arch in je rug. Dat is een goede BP form, ben je veel sterker mee.
Zal er wel 'cool' uitzien ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Sterker nog, in mijn ogen lopen er veel gasten rond die een hele verkeerde uitvoering doen.
[..]
Volledig voeten los ja
Denk hetquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal er wel 'cool' uitzien ofzo.
Tja. Niet zoveel mee te maken toch? Iedereen maakt fouten, ook (de trainert van) Overeem.quote:
Een rackpull heeft enkele voordelen, maar techniek aanleren is maar één vd kleinste ervan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Rack pulls, nooit gedaan, maandag proberen. Ben benieuwd. Al moet ik zeggen dat ik met een normale DL vaak moeite heb met mijn form, met squatten nooit, met DL altijd. Erg kut, maar als ik in de gym anderen observeer kan ik wel concluderen dat ik niet de enige ben met dat probleem (gelukkig).
Smith machine heeft geen onbalans.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke thanks.
Dan failen al die gasten bij mij, want die lui doen dat allemaal in de Smith machineAl heb je daar wel íets onbalans, maar lang niet zoveel als bij een losse bar.
Oké, jammer. Dacht dat het makkelijker was dan DL omdat de beweging korter isquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Een rackpull heeft enkele voordelen, maar techniek aanleren is maar één vd kleinste ervan.
De voordelen van een rackpull zijn volgens mij a) grip, b) wennen aan hoger gewicht dan normaal en c) concentreren op lockout (techniek het makkelijkste deel vd deadlift).
Als je techniek vd de DL niet goed is, kan je beter hier een filmpje plaatsen of terug naar rippetoe of anderen, maar de rackpulls gaan weinig voor je betekenen...
Je gaat mij niet vertellen dat als je een bicep curl maakt je je hele lichaam mee laat bewegen in een neuk-bewegingquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Smith machine heeft geen onbalans.
Misschien moet je zelf eerst de basis dingen leren voordat je zo veel posts gaat plaatsen waarin je andere mensen in de gym op de hak neemt?
Oh ja makkelijker is het wel, zeker wel, maar het is gewoon geen goede leermeester (of substitutie) voor de echte deadlift. Ik zou je techniek (en misschien flexibiliteit) nog eens goed bekijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, jammer. Dacht dat het makkelijker was dan DL omdat de beweging korter is
Vertel maar 's wat je doet dan...quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wat DL betreft... Nu 5 weken bezig en ik geloof dat ik 'm door begin te krijgen. Zin in de volgende sessie.
Hij bedoelt dat je allemaal gasten belachelijk loopt te maken terwijl je zelf amper drie keer (of nog nooit?) hebt gelift.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het fout heb moet je het ook zeggen hoor, leer ik tenminste van.
Tis een en dezelfde gast, maargoed. BP: ja. SQ en DL: nee, vanwege mijn rug; daar wil ik niet te gehaast mee gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je allemaal gasten belachelijk loopt te maken terwijl je zelf amper drie keer (of nog nooit?) hebt gelift.
Inderdaad. Voor een goede volledige DL form kan je of beter filmpjes maken, of er iemand bij hebben die je kan wijzen op eventuele fouten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh ja makkelijker is het wel, zeker wel, maar het is gewoon geen goede leermeester (of substitutie) voor de echte deadlift. Ik zou je techniek (en misschien flexibiliteit) nog eens goed bekijken.
Auw, enig idee wat het is?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef 16meter het volgende:
Gister is er echt iets gesnapt in m'n onderrug, op dezelfde plek waar ik vorige week last had.
Voorlopig maar even niet trainen.
WELCOME TO SNAP CITY
Mm, daar is het er bij mij met DL wel eens ingeschoten. Raar genoeg schoot het er met cable rows weer uit. Was gewoon mazzel denk ik, niet iets om uit te gaan proberen lijkt me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:52 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Zit op de plek van dat rode gebied.
Dit lijkt verrekte veel op waarvan ik last heb. Precies die rode plek en trekt door in mijn been.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:52 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Zit op de plek van dat rode gebied.
doe je rekken en strekken voor LB oefening?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef 16meter het volgende:
Gister is er echt iets gesnapt in m'n onderrug, op dezelfde plek waar ik vorige week last had.
Voorlopig maar even niet trainen.
WELCOME TO SNAP CITY
Je glutes zijn te zwak en je hip flexors zijn te strak. Daardoor wordt je bekken naar voren getrokken. Oplossing? Hip flexors stretchen en glutes activeren (knieen actief naar buiten persen bij het omhoog komen in je squat).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snap er de ballen van.
Costochondritis. Join the club, heb er ook last van. Ben op een gegeven moment gestopt met dippen omdat ik de dag erna nauwelijks fatsoenlijk kon ademen. Nu ik wat lichter ben gaat het wat beter overigens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef SunTzu het volgende:
Kreeg trouwens tijdens dips last van mijn borstkas precies in het midden.
Nog nooit eerder gehad en wat kan ik er tegen doen? Moet ik stoppen met dips?
Kreeg het gevoel dat als ik langer door zou gaan dat mijn borstkas zou breken.
-Gewoon 2,5kg aan alles toevoegen behalve deadlift daar voeg je 5kg aan toe. Hoe langzamer je gaat hoe beter SS werkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef MrGuma het volgende:
Ik heb een aantal vragen over SS;
- Doen jullie elke training 5kg bij de Squat, 7.5kg bij de deadlift, 2.5kg bij de Bench Press en Press en Power Clean? Aangezien alles in lbs staat en de converter natuurlijk niet volle mooie getallen aangeeft ben ik benieuwd of jullie dit ook doen of hoger/lager zitten.
- Na hoeveel workouts voegden jullie gewichten toe? En wat zal ongeveer het gemiddelde zijn waarop ik begin? 20kg oid? (de form moet ik nog volledig leren)
- Er wordt gezegd dat je na een periode van gemiddeld 2-4 weken langzamer gaat op de oefeningen en daarom de helft van het gewicht wat erbij gaat moet gebruiken. Dus 1,25kg ipv 2,5kg bij de bench press. Wanneer merk je dit? Als je niet meer in staat bent om de volledig 3x5 te doen? Dus bv. bij de 2e en 3e set lukt het niet om rep 4 en 5 te doen, moet er dan gehalveerd worden?
- Is het verstandig om naast de 3 dagen workout nog te gaan zwemmen oid? Dus maandag t/m vrijdag 3 workouts en dan zondag zwemmen?
Thanks
Duidelijk, thanks. Moet ik die squat toch maar eens gaan doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je glutes zijn te zwak en je hip flexors zijn te strak. Daardoor wordt je bekken naar voren getrokken. Oplossing? Hip flexors stretchen en glutes activeren (knieen actief naar buiten persen bij het omhoog komen in je squat).
-jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef MrGuma het volgende:
Ik heb een aantal vragen over SS;
- Doen jullie elke training 5kg bij de Squat, 7.5kg bij de deadlift, 2.5kg bij de Bench Press en Press en Power Clean? Aangezien alles in lbs staat en de converter natuurlijk niet volle mooie getallen aangeeft ben ik benieuwd of jullie dit ook doen of hoger/lager zitten.
- Na hoeveel workouts voegden jullie gewichten toe? En wat zal ongeveer het gemiddelde zijn waarop ik begin? 20kg oid? (de form moet ik nog volledig leren)
- Er wordt gezegd dat je na een periode van gemiddeld 2-4 weken langzamer gaat op de oefeningen en daarom de helft van het gewicht wat erbij gaat moet gebruiken. Dus 1,25kg ipv 2,5kg bij de bench press. Wanneer merk je dit? Als je niet meer in staat bent om de volledig 3x5 te doen? Dus bv. bij de 2e en 3e set lukt het niet om rep 4 en 5 te doen, moet er dan gehalveerd worden?
- Is het verstandig om naast de 3 dagen workout nog te gaan zwemmen oid? Dus maandag t/m vrijdag 3 workouts en dan zondag zwemmen?
Thanks
Gewoon evenredig mee laten lopen met je benchpressquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef MrGuma het volgende:
Thanks alvast voor de snelle antwoorden maar ik zie dat ik iets vergeten ben bij de tweede vraag;
dit was specifiek voor de power clean bedoelt. Aangezien die technisch vooral moeilijker is.
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks. Moet ik die squat toch maar eens gaan doen.
Wat is dit voor onmogelijke houdingquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.
Right... Als ik dat doe doe ik het voor de deur van het ziekenhuis, dan ben ik alvast op de juiste plek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.
Die zal ik dan maar eens gaan oefenen. Als warming up loop ik altijd 10 minuutjes op de loopband (6/7 km/h; rennen lukt niet), is dat een beetje goeie warming up voor die spieren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jezus Vinnie, zoek zelf ook eens wat uit ajb.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zal ik dan maar eens gaan oefenen. Als warming up loop ik altijd 10 minuutjes op de loopband (6/7 km/h; rennen lukt niet), is dat een beetje goeie warming up voor die spieren?
Oke baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus Vinnie, zoek zelf ook eens wat uit ajb.
Die doe je pas na 2 weken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef MrGuma het volgende:
Thanks alvast voor de snelle antwoorden maar ik zie dat ik iets vergeten ben bij de tweede vraag;
dit was specifiek voor de power clean bedoelt. Aangezien die technisch vooral moeilijker is.
Valt reuze mee. Rustig beginnen en jezelf niet teveel pushen is zoals altijd het advies. Ik krijg mijn voorste knie ook nog niet in een hoek van 90 graden, maar met de tijd komt dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef duncannn het volgende:
[..]
Wat is dit voor onmogelijke houding
Ik heb altijd dat de dooier kapot gaat en dan gaan ze vies smaken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zo waar, hoewel het me bijna nooit gebeurd
Een goede lichaamshouding (belangrijk doel van yoga en pilates) voorkomt op lange termijn veel ellende. Daarnaast raken flexibele spieren en pezen minder snel geblesseerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap het nut niet van al die yoga/pilates/lenigheidsoefeningen. Ik heb de lenigheid van een plank, maar dat heeft me nog nooit in de weg gezeten met sporten of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 12-08-2012 16:27:27 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Mij wel. Betere looptechniek, waardoor je sneller bent. Grotere ROM voor je benen, dus kan beter hoog aangespeelde ballen uit de lucht halen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap het nut niet van al die yoga/pilates/lenigheidsoefeningen. Ik heb de lenigheid van een plank, maar dat heeft me nog nooit in de weg gezeten met sporten of wat.
Yoga is trouwens ook een goeie core workoit. En het is ook gewoon leuk om te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Ik had voordat ik krachttraining deed een slechte houding (APT, dus holle rug en een "buikje"), maar KT + continue zelf corrigeren is voor mij voldoende geweest om hier nu vrijwel vanaf te zijn. Verder lijkt het me vrij nutteloos om naast 3-4 uur waterpolotraining en KT nog yoga te doen, afgezien van de dames natuurlijk.
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelpsquote:The Most Impressive Olympic Abs
Check out the most chiseled six-packs of the 2012 Olympics ahead.
Naar mijn smaak toch iets te plat allemaal. Ik vind ronde, serieuze massa mooier.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelps
Zeg het maar, mooi of nietHeb het idee dat die atleten allemaal rond de 8-12% bf zitten.
Mm nee, lelijk zelfs. Zit geen enkele massa aan. Hoewel dat voor een zwemmer ook niet handig zou zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelps
Zeg het maar, mooi of nietHeb het idee dat die atleten allemaal rond de 8-12% bf zitten.
Hoe bedoel je? Mensen die op hun 70ste aan joga beginnen zullen ook leniger worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Levolution het volgende:
Hoeveel leniger kun je nog worden na een leeftijd van 22 jaar?
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mensen die op hun 70ste aan joga beginnen zullen ook leniger worden.
Sure. Als je het lang genoeg oefent kan je dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?
Lijkt me ziek om een muscle-up te doen, dan een handstand op die bar en dan je benen 180 graden uit elkaar en dan handstand push ups.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure. Als je het lang genoeg oefent kan je dat wel.
Bij 22 ben je écht niet 'oud' of 'te oud' voor wat dan ook, lichamelijk gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?
Wel laten filmen dan he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me ziek om een muscle-up te doen, dan een handstand op die bar en dan je benen 180 graden uit elkaar en dan handstand push ups.
Zeg je dat omdat je te weinig gains maakt of omdat je nu kei brak op bed ligt en elke beweging je doet laten kotsen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga denk ik maar nooit meer drinken
faggot alert!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga denk ik maar nooit meer drinken
Een jaar of 6 geleden dronk ik elke dag, en flink. Maar ik stond wel elke dag om 8 uur in de gym.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
faggot alert!
's avonds een vent, 's ochtends absent, zeker
Gewoon eens in de zoveel tijd lekker zuipen joh, je bent jong en je wilt wat. Wanneer je bijna 30 bent (comme moi), en je katers 2 dagen duren, dan kom je maar 's terug om te piepen!
(wil overigens niet weten hoelang de 40+'ers hier krom liggen na een nachtje doorhalen)
Ik hang gewichten aan een stang, ik leg de stang op de grond, ik zet mn voeten eronder een klein beetje uit elkaar, ga door mn knieën, pak de stang vast, borst vooruit, rug recht en dan vanuit een cm of 10 boven m'n lul duw/trek ik volgens mij mn lijf omhoog (maar om dit goed te omschrijven moet ik het nog een paar keer doen en er dan nog eens goed op letten) terwijl ik min of meer tegelijk m'n benen strek en de stang een klein stukje van me afhou terwijl ik omhoog kom. Eindig rechtop. Terugweg vind ik moeilijker uit te leggen, kom ik woensdag op terugquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vertel maar 's wat je doet dan...
[Bodybuilding] (#211) -|||-------|||- Make it hurt, baby!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan beter als volgt beginnen:
- Voeten op iets minder dan schouderbreedte voor 50% onder de bar zetten.
- Bar vastpakken zonder je knieen te buigen
- Knieen buigen tot je schenen de bar raken
- Borst vooruit, buikspieren aanspannen
Zie http://stronglifts.com/how-to-deadlift-with-proper-technique/
Oh nee, je quote kwam niet zo over, maar idealiter zijn er vanaf het begin wel dingen waar je rekening mee houdt bij een deadlift en waar een beginner ten zeerste over na moet denken tot het een automatisme is. (dat weet ik nu, omdat ik het vroeger niet zo deed...)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik hang gewichten aan een stang, ik leg de stang op de grond, ik zet mn voeten eronder een klein beetje uit elkaar, ga door mn knieën, pak de stang vast, borst vooruit, rug recht en dan vanuit een cm of 10 boven m'n lul duw/trek ik volgens mij mn lijf omhoog (maar om dit goed te omschrijven moet ik het nog een paar keer doen en er dan nog eens goed op letten) terwijl ik min of meer tegelijk m'n benen strek en de stang een klein stukje van me afhou terwijl ik omhoog kom. Eindig rechtop. Terugweg vind ik moeilijker uit te leggen, kom ik woensdag op terug
Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom maar ik denk dat het via internet niet zo zinnig isIk weet dat het een moeilijke oefening is en ik pretendeer hem ook niet tot in perfectie te beheersen oid. Misschien kwam die post zo over, maar zo was het zeker niet bedoeld
Ik probeer het filmpje te vinden waar ik het van af heb gekeken als het ware, maar ik kan die zo gauw niet vinden.
Wat een baas ben je dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef Snakey het volgende:
Geen squat rack? Dan bouw je er zelf een.
Wtfquote:Should have been balls deep in that girl instead of watching the Lakers game.
I don't want to give you a bad idea, but her ankle is broken, you could go see her right now and rape her immobilized body.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Doen jullie trouwens shrugs met dumbells of met plates? Ik vind plates op de een of andere manier fijner, gewoon twee plates van 25 kg en knallen maar
Barbellquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Doen jullie trouwens shrugs met dumbells of met plates? Ik vind plates op de een of andere manier fijner, gewoon twee plates van 25 kg en knallen maar
Het is wel vervelend als die barbell langs je zaakje schraapt jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, kan ook. Vind ik persoonlijk minder.
Er zijn geen DB's of plates zwaar genoeg om 't zonder barbell te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |