Gewoon evenredig mee laten lopen met je benchpressquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef MrGuma het volgende:
Thanks alvast voor de snelle antwoorden maar ik zie dat ik iets vergeten ben bij de tweede vraag;
dit was specifiek voor de power clean bedoelt. Aangezien die technisch vooral moeilijker is.
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks. Moet ik die squat toch maar eens gaan doen.
Wat is dit voor onmogelijke houdingquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.
Right... Als ik dat doe doe ik het voor de deur van het ziekenhuis, dan ben ik alvast op de juiste plek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vergeet niet je hip flexors te stretchen. Dat is het belangrijkste deel. De pigeon pose is een goeie stretch uit yoga.
Die zal ik dan maar eens gaan oefenen. Als warming up loop ik altijd 10 minuutjes op de loopband (6/7 km/h; rennen lukt niet), is dat een beetje goeie warming up voor die spieren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jezus Vinnie, zoek zelf ook eens wat uit ajb.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zal ik dan maar eens gaan oefenen. Als warming up loop ik altijd 10 minuutjes op de loopband (6/7 km/h; rennen lukt niet), is dat een beetje goeie warming up voor die spieren?
Oke baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus Vinnie, zoek zelf ook eens wat uit ajb.
Die doe je pas na 2 weken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef MrGuma het volgende:
Thanks alvast voor de snelle antwoorden maar ik zie dat ik iets vergeten ben bij de tweede vraag;
dit was specifiek voor de power clean bedoelt. Aangezien die technisch vooral moeilijker is.
Valt reuze mee. Rustig beginnen en jezelf niet teveel pushen is zoals altijd het advies. Ik krijg mijn voorste knie ook nog niet in een hoek van 90 graden, maar met de tijd komt dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef duncannn het volgende:
[..]
Wat is dit voor onmogelijke houding
Ik heb altijd dat de dooier kapot gaat en dan gaan ze vies smaken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zo waar, hoewel het me bijna nooit gebeurd
Een goede lichaamshouding (belangrijk doel van yoga en pilates) voorkomt op lange termijn veel ellende. Daarnaast raken flexibele spieren en pezen minder snel geblesseerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap het nut niet van al die yoga/pilates/lenigheidsoefeningen. Ik heb de lenigheid van een plank, maar dat heeft me nog nooit in de weg gezeten met sporten of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 12-08-2012 16:27:27 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Mij wel. Betere looptechniek, waardoor je sneller bent. Grotere ROM voor je benen, dus kan beter hoog aangespeelde ballen uit de lucht halen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap het nut niet van al die yoga/pilates/lenigheidsoefeningen. Ik heb de lenigheid van een plank, maar dat heeft me nog nooit in de weg gezeten met sporten of wat.
Yoga is trouwens ook een goeie core workoit. En het is ook gewoon leuk om te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Ik had voordat ik krachttraining deed een slechte houding (APT, dus holle rug en een "buikje"), maar KT + continue zelf corrigeren is voor mij voldoende geweest om hier nu vrijwel vanaf te zijn. Verder lijkt het me vrij nutteloos om naast 3-4 uur waterpolotraining en KT nog yoga te doen, afgezien van de dames natuurlijk.
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelpsquote:The Most Impressive Olympic Abs
Check out the most chiseled six-packs of the 2012 Olympics ahead.
Naar mijn smaak toch iets te plat allemaal. Ik vind ronde, serieuze massa mooier.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelps
Zeg het maar, mooi of nietHeb het idee dat die atleten allemaal rond de 8-12% bf zitten.
Mm nee, lelijk zelfs. Zit geen enkele massa aan. Hoewel dat voor een zwemmer ook niet handig zou zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/The(...)HiZQD/Michael+Phelps
Zeg het maar, mooi of nietHeb het idee dat die atleten allemaal rond de 8-12% bf zitten.
Hoe bedoel je? Mensen die op hun 70ste aan joga beginnen zullen ook leniger worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Levolution het volgende:
Hoeveel leniger kun je nog worden na een leeftijd van 22 jaar?
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mensen die op hun 70ste aan joga beginnen zullen ook leniger worden.
Sure. Als je het lang genoeg oefent kan je dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?
Lijkt me ziek om een muscle-up te doen, dan een handstand op die bar en dan je benen 180 graden uit elkaar en dan handstand push ups.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure. Als je het lang genoeg oefent kan je dat wel.
Bij 22 ben je écht niet 'oud' of 'te oud' voor wat dan ook, lichamelijk gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is realistisch om te bereiken als je op zo'n leeftijd begint? Ik ben zelf totaal niet lenig, kan ik bijvoorbeeld ooit een split doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |