abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115382721
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tltgya, hiker regio Groningen
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_115384594
Heb mijn tijd besteedt bij de mediamarkt, ah en een ijsje bij de mac. Nu weer terug naar huis!
pi_115386296
Tjongejonge, kwam ik eindelijk op het afhaaladres van m'n tweede rit na een hoop vertraging, blijkt de auto die ik op moest halen er niet te zijn. Wel 2 andere auto's waarvan er inderdaad 1 opgehaald zou moeten worden. Dat kenteken klopte natuurlijk niet dus gebeld. EW vervolgens naar de leasemaatschappij bellen en mij terug bellen, blijkt dat die auto niet van de leasemaatschappij is. Dus nu 3 uur naar huis OV'en. Goed voor de uurtjes! :-)
pi_115386475
Nog een weekje en dan weer lekker werken zonder voor te hoeven schieten.
pi_115386609
Maandag 2 ritjes, Eindhoven - Barneveld en Hazerswoude-Dorp - Breda.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:23:33 #6
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115386626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Sobajo het volgende:
Nog een weekje en dan weer lekker werken zonder voor te hoeven schieten.
Pff inderdaad, zijn we iig van dat gedoe af!
pi_115388476
Ik heb nu al een maand niet meer voor AR gewerkt, en ik begin het oprecht een beetje te missen.
pi_115390741
Even een vraagje voor de PC's:

Ik zou om 22.00 uur een klant moeten ophalen in de randstad. en brengen naar prinsenbeek.
Normaal zou het betekenen dat ik dan ruim op tijd terug ben in breda om de bus te pakken.

Helaas liep de vergadering van de klant uit zodat we pas rond 24.00 vertrokken.
Uiteindelijk was ik om 01.10 op het station in breda.
Natuurlijk rijden er dan geen bussen meer in de stad.

wat doen jullie: 25 min lopen naar huis of het noodnummer bellen en vragen voor goedkeuring voor een taxi?
pi_115390791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef reintje_ het volgende:

Ik zou om 22.00 uur een klant moeten ophalen in de randstad. en brengen naar prinsenbeek.
Normaal zou het betekenen dat ik dan ruim op tijd terug ben in breda om de bus te pakken.

wat doen jullie: 25 min lopen naar huis of het noodnummer bellen en vragen voor goedkeuring voor een taxi?
25 minuten lopen is toch niet zo'n ramp?
pi_115390862
Noodnummer mag je toch niet meer bellen na 23.00? En 25 minuten is idd niet zo'n ramp vind ik.
pi_115391028
nee 25 min is goed te doen, dus ben vrolijk gaan lopen.

het was meer nieuwschierigheid naar hoe er door jullie over gedacht wordt.
het enige nadeel was dat ik net nieuwe schoenen aanhad. heb nu dus een paar blaren :(

na 23.00 niet meer bellen naar het noodnummer??? dan moet ik mijn handleiding nog eens opnieuw lezen
pi_115391235
Ik weet niet of het noodnummer voor hikers anders is, maar die mag je tussen 23.00 en 7.00 niet bellen.
pi_115391997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef reintje_ het volgende:

Klinkt als een klant met een BMW 520D.

En ik zou ook gelopen hebben.. Of zelf een taxi pakken, en de volgende dag vragen of ze het willen vergoeden. Zo niet, pech gehad. Kost dan ook maar iets van 7,50 ofzo.
Nee.
pi_115392214
het was idd een 520

[ Bericht 5% gewijzigd door reintje_ op 10-08-2012 19:50:49 (typo) ]
pi_115395690
haha die klant heb ik ook al eens gehad, liep toen uit tot half 2.....
pi_115474717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef mothergoose het volgende:

[..]

welke regio?
Oja vergeten te melden, regio apeldoorn, bel ze a.s. maandag even wellicht dat ze nog wat te doen hebben voor dinsdag! En misschien dat het inderdaad zo is dat je eerst moet bellen omdat je nog niet in het overzicht staat
pi_115478669
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Oja vergeten te melden, regio apeldoorn, bel ze a.s. maandag even wellicht dat ze nog wat te doen hebben voor dinsdag! En misschien dat het inderdaad zo is dat je eerst moet bellen omdat je nog niet in het overzicht staat
Hoewel ik betwijfel of ze daar werken met state of the art systemen, maakt het niet zoveel uit dat je pas net in dienst bent. Ze zien gewoon de beschikbaarheid per regio. Eerste keer even bellen kan geen kwaad. Als je wat vaker werkt begint de planning je vanzelf een beetje te kennen / herinneren als ze je in het overzicht zien staan :P. Volgens mij is het nu alleen zo dat je in principe niet meer mag bellen voor werk, maar als je nog niet gewerkt hebt kan het vast geen kwaad.
pi_115480705
ARRGH!!!!!!!! Wat een KUTSYSTEEM is die OV-SHITKAART!! Ik heb afgelopen vrijdag 24 euro aan check uit problemen gehad.

Toen ik incheckte op een station bij de NS ging het gewoon goed, maar toen ik wilde uitchecken op m'n eindbestemming zei hij dat ik ingecheckt was. Dat betekent dus dat ik 2 keer niet ben uitgecheckt en dat er dus 20 euro is afgeschreven. Daarnaast kon ik in de bus niet meer uitchecken dus weer 4 euro eraf. En dit kan ik natuurlijk niet declaren bij easyway voor gemaakte ov-kosten.

IK WIL M'N GELD TERUG, NU!!!!!!!!!!!! :( :(
pi_115486822
Je doet gewoon wat verkeerd. De OV-chipkaart werkt prima en, ik vind, makkelijker dan al die kaartjes kopen.
pi_115491887
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Mandarijntjee het volgende:
Je doet gewoon wat verkeerd. De OV-chipkaart werkt prima en, ik vind, makkelijker dan al die kaartjes kopen.
Ja, dit. Ik snap al dat gehaat ook niet zo. OV-chipkaart en ik = O+
Nee.
pi_115502600
OV Chipkaart werkt perfect! Alleen QBuzz Groningen is heel traag met transacties, dat is wel irritant met ritbon opsturen.
pi_115504157
Klopt, ook Qbuzz Friesland is daar erg traag mee. Best wel vervelend omdat ik gewend ben alles direct te verwerken. Anders vergeet ik het toch of raak ik het kwijt.
Vanochtend nog gebeld om te werken. Dus ik blij!
Wieuwerd - Zoetermeer en Zoetermeer - Utrecht. In een turboloze Mondeo 1.6.. En een C5 1.6THP. Maar begint alweer goed met de trein, 5 minuten vertraging, hoop dat ik m'n aansluiting haal!
pi_115509681
Die A7 op FB O+ *;
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:05:31 #24
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115510644
quote:
17s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef S-RS het volgende:
Die A7 op FB O+ *;
Die is lekker inderdaad! Diegene zit hier ook op FOK! Hij had ook hier foto gepost.
pi_115510987
Oh, niet gezien. Op vakantie stond dit topic niet op mijn prioriteiten lijstje :9

Laat ze maar bellen voor morgen. Vandaag ook al niets gehad :{
pi_115512756
quote:
17s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef S-RS het volgende:
Die A7 op FB O+ *;
Haha, die A7 heb ik ingezonden :D
pi_115512921
Heb jij even mazzel!

Auto ophalen uit Italië is ook niet mis!
pi_115514663
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef S-RS het volgende:
Heb jij even mazzel!

Een auto uit 't zuiden ophalen is iets waar ik ook de hele zomer al op hoop. Maar dan moet je gewoon super veel geluk hebben.
pi_115514992
Rit 3 geannuleerd, dus nu op weg naar huis. Lang verhaal dat ik niet op mn telefoon ga typen :P
pi_115515205
En weer in de trein richting huis. Vanochtend eerst een Mondeo 1.6 met 125pk. Weet niet waar alle pk's gebleven zijn, want een Megane met 90pk is sneller..
Daarna in een nieuwe C5 tourer,1.6 met turbo. Dat ging al stukken beter, al wint de Mondeo het natuurlijk qua rijgedrag.
pi_115516867
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef S-RS het volgende:
Heb jij even mazzel!

Wie doet dat dan?
Edit: Zie het al, op FB..

Idd, erg leuk!
Nee.
pi_115518654
Tering dit geloof je toch niet. Was net met m'n telefoon aan het kutten. En werd gebeld maar was uiteraard net van plan om op de plek te drukken waar je ook mee ophangt als je wordt gebeld. Direct terug gebeld maar ze hadden al een ander. *#&#^$*#^#* :(
pi_115520321
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef S-RS het volgende:
Tering dit geloof je toch niet. Was net met m'n telefoon aan het kutten. En werd gebeld maar was uiteraard net van plan om op de plek te drukken waar je ook mee ophangt als je wordt gebeld. Direct terug gebeld maar ze hadden al een ander. *#&#^$*#^#* :(
^O^ ^O^
pi_115521619
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef S-RS het volgende:
_O- _O-

Mijn derde rit vandaag werd dus geannuleerd. Ik moest een Crafter ophalen bij onze grote vrienden van de post. Daar aangekomen werd ik geconfronteerd met een leeg terrein en niemand die op de bel reageerde. Toevallig kwam er net iemand aangereden van het naastliggende bedrijf, dus aan die man even gevraagd of dat het terrein van de post was. Antwoord: tot een week geleden wel ja, maar ze zijn verhuisd.

Ik had dus een oud adres gekregen. EW bellen, wachten op antwoord en uiteindelijk het telefoonnummer gekregen van de CP, maar geen nieuw adres. Dus ik die CP bellen (nummer stond niet in de ritinfo), maar die nam niet op. Weer EW gebeld, die vonden het handiger om me het nummer van ER te geven (onze favoriete verhuurder ja) zodat ik rechtstreeks met hun kon praten. Dus die opgebeld, die zouden de CP even mobiel bellen. Na weer een tijdje wachten bleek dat desbetreffende Crafter al was opgehaald :') Dus na 3 kwartier wachten en bellen kon ik weer terug naar huis.
Andere ritten gingen vlekkeloos en ik was weer eens in Almere, voor het eerst dit kalenderjaar pas :o
pi_115528353
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O- _O-

Mijn derde rit vandaag werd dus geannuleerd. Ik moest een Crafter ophalen bij onze grote vrienden van de post. Daar aangekomen werd ik geconfronteerd met een leeg terrein en niemand die op de bel reageerde. Toevallig kwam er net iemand aangereden van het naastliggende bedrijf, dus aan die man even gevraagd of dat het terrein van de post was. Antwoord: tot een week geleden wel ja, maar ze zijn verhuisd.

Ik had dus een oud adres gekregen. EW bellen, wachten op antwoord en uiteindelijk het telefoonnummer gekregen van de CP, maar geen nieuw adres. Dus ik die CP bellen (nummer stond niet in de ritinfo), maar die nam niet op. Weer EW gebeld, die vonden het handiger om me het nummer van ER te geven (onze favoriete verhuurder ja) zodat ik rechtstreeks met hun kon praten. Dus die opgebeld, die zouden de CP even mobiel bellen. Na weer een tijdje wachten bleek dat desbetreffende Crafter al was opgehaald :') Dus na 3 kwartier wachten en bellen kon ik weer terug naar huis.
Andere ritten gingen vlekkeloos en ik was weer eens in Almere, voor het eerst dit kalenderjaar pas :o
Wat een gezeik. Waarom regelt EW zelf niet al die telefoontjes even voor je? Het is toch nooit de bedoeling dat de chauffeur met al die partijen zit te bellen?
pi_115545999
Ik laat mijn baas dat soort dingen altijd oplossen inderdaad. Ga niet mijn hele belbundel erdoorheen rammen, krijg ik immers niets van terug.
pi_115548535
Gisteren 11 transacties gedaan met de ov-chipkaart (bij verschillende vervoerders). Er staat nog niets op mijn transactieoverzicht, terwijl de NS en de GVB normaal wel snel is. Krijg je bij die transactieoverzichten die je kunt printen op het station wel alle transacties te zien?
pi_115548661
Bij mij staat er ook nog niets op van gisteren. Volgens mij wordt het overzicht tegenwoordig maar 1 á 2 keer per dag ververst.
pi_115548872
Laatst heeft het bij mij een week geduurd, dus gewoon even wachten. Die transactieoverzichten op het station zie je alleen de laatste tien geloof ik. Bij welke apparaten kan je die eigenlijk laten printen?
pi_115549772
Zo gister een fantastisch dagje ov'en gehad...

3x een bus om naar het ophaaladres in het Westland te komen.
uurtje gereden met een Audi A4 van het vorige model naar Meerkerk.
3x een bus om naar Houten te komen
twintig minuten met een C4 Grande Picasso waar ik nog net niet zeeziek van werd.
uur met de bus naar utrecht en daarna nog 40 min treinen en 30 min trammen...

Vandaag weer zo'n deinbak C4 Picasso naar Almere brengen.
pi_115550306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:12 schreef MuurStraat het volgende:
Ik laat mijn baas dat soort dingen altijd oplossen inderdaad. Ga niet mijn hele belbundel erdoorheen rammen, krijg ik immers niets van terug.
Wij krijgen er tenminste nog íets van terug, 35 cent per rit ofzo :P Maar ik vond het niet vervelend, ik maak m'n bundel toch bijna nooit op en ik kan m'n minuten meenemen naar de volgende maand :D

Ook alweer gebeld voor morgen. Vlaardingen - Leiden met een Audi A6 en Leiderdorp - Meerkerk met een Volvo S60.
pi_115551859
Zo, vakantie zit erop, ik heb geen contract gekregen bij mn andere baan dus ik sta tot 1 september op volledige beschikbaarheid, ik ben benieuwd. :)
pi_115553227
Jippie, zojuist alweer gebeld, morgen de hele dag werken. :D
pi_115554436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook alweer gebeld voor morgen. Vlaardingen - Leiden met een Audi A6 en Leiderdorp - Meerkerk met een Volvo S60.
Niet slecht!

Wat ik overigens vaak doe is op de kaartenautomaat mn transactieoverzicht bekijken en daar een foto van maken. Vervolgens in paint even omcirkelen welke transacties voor welke rit zijn en dan dat opsturen. Ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Na een week wachten op dat online overzicht weet ik het echt allemaal niet meer....
pi_115555741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef maxmin het volgende:

[..]

Wat ik overigens vaak doe is op de kaartenautomaat mn transactieoverzicht bekijken en daar een foto van maken. Vervolgens in paint even omcirkelen welke transacties voor welke rit zijn en dan dat opsturen. Ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Na een week wachten op dat online overzicht weet ik het echt allemaal niet meer....
Die kun je ook printen toch? Ik heb trouwens voor weekend ritten ook gewoon een foto gemaakt van het scherm. Dat was geen probleem.

Vandaag nog een spoedje gekregen. Groningen naar Amersfoort in een V60. Toch nog 5,25uur. Verzacht de pijn weer een beetje dat ik hem perongelijk wegduwde gisteren :9

@irritatie
Haha. Kut is dat. Heb zo ook een keer een uur staan kutten en rond bellen bij die lui. Uit eindelijk met de trein weer vertrokken :')
pi_115555962
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Die kun je ook printen toch? Ik heb trouwens voor weekend ritten ook gewoon een foto gemaakt van het scherm. Dat was geen probleem.

Ik denk dat dat nu niet meer genoeg is, zo'n foto voldoet denk ik niet aan de voorwaarden van de belastingdienst.
pi_115556563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu niet meer genoeg is, zo'n foto voldoet denk ik niet aan de voorwaarden van de belastingdienst.
Oh ja, dat moet tegenwoordig voor de belastingdienst... Dat was ik even vergeten en zou idd wel eens verkeerd kunnen zijn nu.
pi_115560439
Op één busreis na is mijn chipkaartoverzicht nu wel bijgewerkt. Ik dacht altijd dat dat 's nachts gebeurde.
pi_115560508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op één busreis na is mijn chipkaartoverzicht nu wel bijgewerkt. Ik dacht altijd dat dat 's nachts gebeurde.
Qbuzz zeker
pi_115560640
Nee, GVB. Qbuzz is tegenwoordig vrij snel.
pi_115561734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef maxmin het volgende:

[..]

Niet slecht!

Die S60 heeft wel nog zo'n ouderwetse 2.4 5-cilinder met 140pk, die vond ik in de oude V70 zwaar tegenvallen, dus ik hoop dat het nu beter is. Maar na de A6 zal het wel alleen maar tegenvallen :D Hoewel ik verder wel fan ben van Volvo.

Over de transacties: ik wacht gewoon op de site, op zich is het nou ook weer niet zo veel puzzelen. Buiten EW om reis ik toch niet met het OV in de vakantie en voor de trein koop ik altijd een papieren kaartje.
pi_115564091
Morgen 1 ritje, met een Passat naar Meerkerk.
pi_115565892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:32 schreef enpe het volgende:
Morgen 1 ritje, met een Passat naar Meerkerk.
Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Fox ;)
pi_115568325
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Fox ;)
Haha ik hoop voor je dat je in die Fox niet al te ver hoeft?:p

Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
pi_115568464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:

[..]

Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
Als je naar de balie gaat bij NS kan je daar een overzicht uit laten printen. Deed ik ook altijd.
pi_115569957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:

[..]

Amsterdam - Barneveld :7
pi_115570596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:19 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Amsterdam - Barneveld :7
Haha het kan erger, maar chill lijkt het me niet!

@Mallet: dan doe ik dat de volgende keer! Dat lijkt me toch wel goed voor de belastingdienst
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:40:55 #58
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115570712
Tot nu toe geen enkele auto kutter dan een VW Fox.
Daar kwam ik tot 2x toe echt gebroken uit :N
pi_115570922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef QuiCk01 het volgende:
Tot nu toe geen enkele auto kutter dan een VW Fox.
Daar kwam ik tot 2x toe echt gebroken uit :N
Vind je het gek als je 3 meter 30 bent? :D
pi_115570977
Hoop voor je dat er airco in zit..
pi_115571435
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.

Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:

quote:
Volkswagen 22
Peugeot 18
Opel 14
Renault, Ford 11
Citroën 10
Volvo, Fiat, Skoda 6
Audi 5
Toyota 4
Hyundai, Seat, Mazda 3
Mercedes, Alfa Romeo, Mitsubishi 2
Mini, Dodge, Suzuki, Kia, Lexus, Lancia 1
Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 21:01:20 ]
pi_115579882
Foto van de dag:

Nee.
pi_115579996
Ah, de Vito V6? M'n baas rijdt er ook een in full option.
pi_115580153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef RTS91 het volgende:
Ah, de Vito V6? M'n baas rijdt er ook een in full option.
Viano.. Deze is ook full options, heerlijk wagentje. :) En echt verbazingwekkend vlot..
Edit: Hij zuipt wel..
Nee.
pi_115580409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.

Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:

[..]

Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.
Toch grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb nog amper volkswagens gereden...
pi_115587704
Mmmn, heb zo een rit van een grote LM in oldenzaal. Dan is er al een inname gedaan door een ander bedrijf en moet je alleen nog even een 'checklist' invullen.
Maar op dat formulier moeten 3 handtekeningen.
Handtekening berijder - die is er zowat nooit bij :') Of bedoelen ze dan jezelf?
Handtekening ophaal adres - logisch
Handtekening aflever adres - logisch
pi_115587846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef S-RS het volgende:
Mmmn, heb zo een rit van een grote LM in oldenzaal. Dan is er al een inname gedaan door een ander bedrijf en moet je alleen nog even een 'checklist' invullen.
Maar op dat formulier moeten 3 handtekeningen.
Handtekening berijder - die is er zowat nooit bij :') Of bedoelen ze dan jezelf?
Handtekening ophaal adres - logisch
Handtekening aflever adres - logisch
Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.
pi_115588596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.
Dank! Had ik het de vorige keer toch goed gedaan :)

Zit nu in de trein. Heb m'n overhemd maar uitgedaan. Wat een hitte... Toch maar eens een polo kopen voor de zomer :')
pi_115591108
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
pi_115591174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef maxmin het volgende:
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
Leeuwarden :') Ik zou zodra je klaar bent met gierende banden weer naar huis gaan :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:54:16 #71
182073 invine
blablabla etc.
pi_115591182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Jaguar XF rijdt geweldig!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115593932
quote:
Ga dan naar Groningen. Is 35 minuten met de trein dacht ik ;)
pi_115595842
En weer op naar huis. Was net een paar minuten aan het lopen vanaf de snelweglocatie in Meerkerk toen een andere hiker aankwam rijden die me even naar de bushalte bracht :D hij zei dat hij dat altijd doet als hij EW'ers ziet lopen omdat hij het zelf zo ver vindt dus dat was wel prima.

En zowaar zit ik nu in een bus met een aangename airco! Zie je ook weinig.
De 2.4 in die S60 was trouwens nog wel te doen.
pi_115596652
quote:
Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrecht :')

Heb net de Fox afgeleverd en moest toen rennen om de trein te halen, zweet me kapot!
pi_115603162
En weer thuis. Kort dagje zo, maar wel blij mee. Vanavond schijnt het te gaan onweren en daarom heeft de NS besloten om in mijn regio een aangepaste dienstregeling te gaan rijden vanaf 17:00 :')
pi_115603915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer op naar huis. Was net een paar minuten aan het lopen vanaf de snelweglocatie in Meerkerk toen een andere hiker aankwam rijden die me even naar de bushalte bracht :D hij zei dat hij dat altijd doet als hij EW'ers ziet lopen omdat hij het zelf zo ver vindt dus dat was wel prima.

En zowaar zit ik nu in een bus met een aangename airco! Zie je ook weinig.
De 2.4 in die S60 was trouwens nog wel te doen.
De snelweglocatie, das dan zeker niet de steenstraat? Want dat is maar tien minuutjes lopen

Trouwens, die 2 C4 Grande Picasso's de laatste dagen waren bijzonder irritant: bovenkant van mijn schoen kwam elke keer klem te zitten tegen het dashboard als ik de koppeling op liet komen.. goed bedacht door die Fransmannen
pi_115604162
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrecht :')

Heb net de Fox afgeleverd en moest toen rennen om de trein te halen, zweet me kapot!
Is er zo weinig te beleven dan? Geen gezellige terrasjes/grachtjes om een biertje te drinken of fatsoenlijke winkels ofzo?
pi_115605260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

De snelweglocatie, das dan zeker niet de steenstraat? Want dat is maar tien minuutjes lopen

Nee, Energieweg. Vanaf die valt het idd wel mee, meestal maak ik ook een tussenstop bij de Plus dan :D
pi_115605416
Pffff ik moet morgen om half 8 al een auto ophalen in houten. Brengen naar zeeland en van daaruit via een helse OV-reis met veel overstappen naar Rotterdam om een auto weer naar houten te brengen. Een slome astra 1.4, een n.n.b. en een 308. De eerste rit wordt erg krap. Het is 1u45 rijden en ik heb precies 2u vanaf ophalen tot afleveren, waarin ik dus ook schade moet noteren..... Lekker geregeld weer EW
pi_115606286
quote:
13s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef maxmin het volgende:
Pffff ik moet morgen om half 8 al een auto ophalen in houten. Brengen naar zeeland en van daaruit via een helse OV-reis met veel overstappen naar Rotterdam om een auto weer naar houten te brengen. Een slome astra 1.4, een n.n.b. en een 308. De eerste rit wordt erg krap. Het is 1u45 rijden en ik heb precies 2u vanaf ophalen tot afleveren, waarin ik dus ook schade moet noteren..... Lekker geregeld weer EW
Ej, werken voor EW is niet verplicht hè? Je kan ook gewoon je beschikbaarheid dichtgooien.
pi_115607153
quote:
13s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef maxmin het volgende:
Tja.. het komt bij mij zelden voor dat ik alles netjes volgens de OV-schema's haal, zeker bij complexe ritten. Als je ze belt snappen ze dat toch wel?

Die Astra 1.4, die doet er toch meer dan 14 seconden over om tot de 100 te komen? :P Wat een dramamotor
pi_115607317
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Respect, met dit weer zou ik echt niet gaan rennen voor EW :') Dan maar wat later thuis
pi_115607510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:49 schreef Viezze het volgende:

[..]

Respect, met dit weer zou ik echt niet gaan rennen voor EW :') Dan maar wat later thuis
Zeker niet als je uit een Fox (hoogstwaarschijnlijk) zonder airco komt :P
pi_115609339
Deze week ook mijn sollicitatie de deur uit doen. Hopelijk is de wachtlijst niet te lang (regio Tilburg) :)
pi_115609920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zeker niet als je uit een Fox (hoogstwaarschijnlijk) zonder airco komt :P
Geen airco inderdaad, maar het viel reuze mee! Met raampje open 100 km/u cruisen ging zo voorbij :)
pi_115610810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Geen airco inderdaad, maar het viel reuze mee! Met raampje open 100 km/u cruisen ging zo voorbij :)
Dakkie open 50km/u harder cruisen en gaaaaaaan. Bij mij zat er wel een airco in, maar die deed het niet :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:46:38 #87
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115612739
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Vind je het gek als je 3 meter 30 bent? :D
Hahahaha ok ok fair enough :P
pi_115617592
Morgen hoef ik niet te werken, dus ik gooi dan maar even al m'n treinkaartjes op de post. Alleen ik maak gebruik van de digitale ritbon, dus hoef alleen die kaartjes op te sturen. Moet ik er dan nog een briefje met m'n naam bij doen ofzo? Want alleen een treinkaartje zullen ze ook niet weten van wie dat is :P
pi_115617727
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken, dus ik gooi dan maar even al m'n treinkaartjes op de post. Alleen ik maak gebruik van de digitale ritbon, dus hoef alleen die kaartjes op te sturen. Moet ik er dan nog een briefje met m'n naam bij doen ofzo? Want alleen een treinkaartje zullen ze ook niet weten van wie dat is :P
Is dit een serieuze vraag? Hahahaha :P.
pi_115617865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? Hahahaha :P.
Natuurlijk ik ben altijd serieus! :7
pi_115617968
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Natuurlijk ik ben altijd serieus! :7
Oké, dan moet je er even een papiertje met je naam bij doen.
pi_115618226
Eerst maar kijken of ik wel enveloppen en postzegels heb trouwens :')
pi_115618401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Eerst maar kijken of ik wel enveloppen en postzegels heb trouwens :')
Ach dan heb je lekker wat te doen morgen :P. Op jacht naar enveloppen en postzegels.. Niets leuker om te kopen. Heb je geen ouder die hem ff door een frankeermachine kan raggen op het werk?
pi_115618620
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ach dan heb je lekker wat te doen morgen :P. Op jacht naar enveloppen en postzegels.. Niets leuker om te kopen. Heb je geen ouder die hem ff door een frankeermachine kan raggen op het werk?
Als ik ook geen enveloppen heb heb ik weinig aan de frankeermachine :P
Ben blij dat dat voorschieten weer voorbij is, niet vanwege het geld, wel omdat je nu al die kaartjes moet gaan opsturen...
pi_115632112
Wie weet hoe het zit met reizen met Arrivva?

Ben eergisteren van Winsum naar Groningen gegaan. Maar kan op de ov-site geen overizcht van deze reis vinden.
pi_115632542
Ik reageer bijna nooit hier maar zal hier toch een beetje actief worden.
Eergister had ik na 2 jaar bij Easyway werken eindelijk een hele dikke auto!
Ik mocht een Audi RS5 van Den Haag naar Alkmaar rijden!
pi_115633285
Foto's!! :)

En we kunnen weer gratis reizen :D
pi_115633410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:07 schreef rickkt het volgende:
Wie weet hoe het zit met reizen met Arrivva?

Ben eergisteren van Winsum naar Groningen gegaan. Maar kan op de ov-site geen overizcht van deze reis vinden.
Bij Arriva-treinreizen duurt het meestal wat langer voordat ze op je overzicht staan.

Vandaag payday?!
pi_115633667
Is het vandaag of morgen gratis reizen? Ik dacht morgen.
pi_115633997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef rickkt het volgende:
Is het vandaag of morgen gratis reizen? Ik dacht morgen.
Soms maak ik me zorgen over de zelfredzaamheid van sommige studenten, maar ik ben vandaag in een goede bui:
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/week_of_weekend.asp
TOT 16 augustus, dus vanaf vandaag weer gratis.

En inderdaad foto's van de RS5 :9~ :9~
pi_115634099
Ik zal zo de fotos even plaatsen. Wij hebben in de familie zelf een C63 AMG en een Porsche 911 turbo, ook fotos van haha?
pi_115634489
Nog geen salaris ;(
pi_115634511
Hier ook nog niet!
pi_115636869
Salaris is binnen (rabo).
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:06:46 #105
182073 invine
blablabla etc.
pi_115636904
Hier ook, ING :) en een lekker bedrag ook! Mag ook wel met bijna 600km aan reiskosten vergoeding (3 keer op en neer naar den helder met eigen vervoer vanuit Amsterdam).
pi_115638355
Hier ook binnen. Scheelt een tientje met mijn eigen berekening, is ook ongeveer het OV wat ik voorgeschoten heb. Eens even de loonstrook afwachten.
pi_115638672
Hier ook binnen (Rabo). Ongeveer wat ik had verwacht, dus met OV zal ook aardig kloppen.
Vandaag trouwens alweer geen werk. Heb deze week nog maar 1 dag gewerkt, terwijl ik alle dagen beschikbaar was. Hoop morgen wel te kunnen werken.
pi_115640431
Ik hoop ook morgen weer werk te hebben, de laatste tijd gaat het vrij goed met werk dus ik wacht rustig af.

Loon is hier ook binnen, maar vorige maand op vakantie geweest dus veel is het niet ;(
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:05:56 #109
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115643162
Iemand van hier ook wel eens de melding "Probeer opnieuw" bij het inchecken met OV gehad?

Ik sta godver elke keer 30 keer mn OV te scannen sinds een week :')
pi_115643433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:05 schreef QuiCk01 het volgende:
Iemand van hier ook wel eens de melding "Probeer opnieuw" bij het inchecken met OV gehad?

Ik sta godver elke keer 30 keer mn OV te scannen sinds een week :')
Alleen als ik m'n complete portemonnee voor dat ding hou, maar als ik de kaart "los" voor de scanner hou doet ie het altijd wel. Alleen die gele incheckkastjes bij de Arriva-bussen doen soms vervelend maar dat wijt ik aan die kastjes en niet aan m'n kaart :P
pi_115643822
Yes! Morgen weer arbeiten!
Leuk automaatdagje. Eerst an Wieuwerd naar Oud Beijerland in een V70 met 250pk. Daarna van Voorschoten naar Wieuwerd met een A4 avant met 200pk. Beide automaatjes, dikke prima!
Ben alleen wel benieuwd of die Audi nog fatsoenlijk rijdt, hij gaat niet voor niets naar Wieuwerd.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:21:19 #112
182073 invine
blablabla etc.
pi_115643824
Sommige van je pasjes stralen een zelfde soort zending uit als die ov kaart, je moet hem er dan even uithalen dan gaat het beter ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:22:16 #113
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115643866
Ik had dat ook inderdaad, maar nu werkt die waardeloos.
Toch even snel een nieuwe aanvragen voordat ik weer naar school moet.

Schijnt tot 3 weken te kunnen duren :(
pi_115644034
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Dat ik elke keer eerst een foutmelding kreeg waarna het bij de tweede keer wel lukte. Tegenwoordig heb ik er geen problemen meer mee, geen idee waar het aan lag.
pi_115644091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik had dat ook inderdaad, maar nu werkt die waardeloos.
Toch even snel een nieuwe aanvragen voordat ik weer naar school moet.

Schijnt tot 3 weken te kunnen duren :(
Nee hoor, 2 werk dagen hier :D
pi_115644338
Net de loonstrook binnen gekregen. Ik miste een tientje en ik zie op de loonstrook dat er een bijdrage ZVW is afgegaan van exact het bedrag dat ik mis. Is me nooit opgevallen dat dat er af gaat eigenlijk :')
pi_115644629
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de loonstrook binnen gekregen. Ik miste een tientje en ik zie op de loonstrook dat er een bijdrage ZVW is afgegaan van exact het bedrag dat ik mis. Is me nooit opgevallen dat dat er af gaat eigenlijk :')
Dat komt er toch weer bij onder 'Vergoeding bijdrage ZVW'?

Moet je trouwens de kopieën van Esso-bonnen echt per post opsturen? Die kunnen ze zelf toch ook printen wanneer ik een scan stuur?

Ik heb trouwens 4 cent salarisverhoging gekregen. _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 15:45:50 ]
pi_115645007
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat komt er toch weer bij onder 'Vergoeding bijdrage ZVW'?

Moet je trouwens de kopieën van Esso-bonnen echt per post opsturen? Die kunnen ze zelf toch ook printen wanneer ik een scan stuur?

Ik heb trouwens 4 cent salarisverhoging gekregen. _O_
Essobonnen hoef je niet op te sturen, bonnen van andere tankstations wel.
pi_115645112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Viezze het volgende:

[..]

Essobonnen hoef je niet op te sturen, bonnen van andere tankstations wel.
In die mail van vorige maand staat:

quote:
Ook wanneer je met de Esso pas betaald moet je een kopie van de bon opsturen, maar de originele bon is in zo’n geval niet nodig. Je moet wel echt een kopie opsturen.
Je moet dus wel een kopie opsturen. Maar of dat per sé met de post moet of ook digitaal kan is mij niet helemaal duidelijk.
pi_115645185
Als je het met de post stuurt kan je net zo goed de originele doen, dus ik neem aan dat digitaal ook goed is. Maar ik prop mijn Esso-bon van de afgelopen maand er wel bij, heb toch een enorme stapel treinkaartjes die sowieso die kant op moeten. Ben ik gelijk van die Esso-bon af :D

@ZVW: klopt, is er inderdaad weer bij, ik zie net dat ik 1,25 uur te weinig heb gekregen, maar om over dat te gaan klagen is ook weer zoiets... :P
pi_115645201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

In die mail van vorige maand staat:

[..]

Je moet dus wel een kopie opsturen. Maar of dat per sé met de post moet of ook digitaal kan is mij niet helemaal duidelijk.
O dat is wel onduidelijk ja. Maar ik ga er vanuit dat met een kopie de digitale ritbon wordt bedoeld. Volgens mij heb ik dit laatst nog gedaan en niks van gehoord.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:

@ZVW: klopt, is er inderdaad weer bij, ik zie net dat ik 1,25 uur te weinig heb gekregen, maar om over dat te gaan klagen is ook weer zoiets... :P
Je hebt er gewoon recht op dus waarom niet
pi_115645353
Ach, ik stuur morgen wel even een mailtje. Maar ik heb ook wel eens 20 te veel gekregen en toen heb ik ook niet geklaagd :P
pi_115645484
Mijn OV kaart is volgens mij ook shit! Doet het vaak pas na meerdere pogingen.
Maar zover ik op internet kon vinden moet je de oude opsturen voordat ze een nieuwe gaan fixen? Beetje jammer, maar moet alles nog even uitzoeken..
pi_115645534
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Mijn OV kaart is volgens mij ook shit! Doet het vaak pas na meerdere pogingen.
Maar zover ik op internet kon vinden moet je de oude opsturen voordat ze een nieuwe gaan fixen? Beetje jammer, maar moet alles nog even uitzoeken..
Als je hem als gestolen opgeeft krijg je toch vrij snel een nieuwe?
pi_115645660
Joepie, morgen 230 km in een Fiat 500 w/
Daarna in een Touran, dus dat is al iets beter :P
pi_115646102
Zo'n Fiat 500 met open dakje lijkt me best leuk met dit weer.
pi_115648605
Begint er op te lijken dat ik morgen thuis zit ;(
pi_115649200
Salaris binnen, 20 euro :'), heb maar 1 kort dagje gewerkt.
pi_115649402
Haha er hebben een paar gasten een geniale actie uitgehaald:

Er stond zo'n bord met 'trajectcontrole' langs de snelweg. Daar hadden ze een enorme sticker overheen geplakt met 'www.boevenpakken.nl' :P Best leuk bedacht.

Vandaag mn 3de astra 1.4 in één week. Ik had de hele weg de neiging om dat ding door de toerenbegrenzer te raggen. Gemiddeld toerental was ook wel boven de 4000tpm. Wat is er dan nog eco aan zo'n auto?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:01:36 #130
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115656379
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nee hoor, 2 werk dagen hier :D
Hoe dan? Gewoon dat formulier ingevuld en opgestuurd?
pi_115656571
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hoe dan? Gewoon dat formulier ingevuld en opgestuurd?
Nee. Gebeld en gezegd dat die was gestolen. Geen idee of het daarvan sneller gaat, maar hij was er wel snel. Donderdag ochtend gebeld en dinsdag ochtend lag die in de bus ^O^
pi_115675902
Werd vanochtend wakker gebeld voor een spoedje. Zit nu in de trein.

Amsterdam-Almere in een Citroën C5 station. Kort ritje maar eindelijk werk deze week!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:35:54 #133
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115679688
Maandag 2 ritjes.

+/- 180 km naar Meppel in een Mini Cooper Countryman (1.6 122pk)
160 km naar Capelle aan de Ijssel in een Seat Altea

Opzich prima kilometers maken, nu hopen dat mn OV-chipkaart t nog ff uit gaat houden.
pi_115679939
Ik ben blij dat mn vaste klant weer terug is van vakantie, heb ik weer werk voor 1 a 2 dagen in de week, welliswaar is dat dan ongeveer maar 4 uur per dag maar alsnog dikke prima. :)
pi_115681962
Heb ook al 3 ritten voor maandag! :D

Almere - Rijswijk in een Peugeot 208
Rijswijk - Rotterdam in een DEMO, auto is nog onbekend, maar is waarschijnlijk een BMW of Mini, hoop op BMW natuurlijk, alleen jammer dat die rit zo kort is... :'(
Rotterdam - Leiden in een Golf, ook een kort ritje.

Maar op zich een prima dag :)
pi_115684782
Ik wil maandag ook weer, 2 dagen op rij al niet gebeld :'(
pi_115686576
Mijn tweede rit ging niet door..eerst werd ik gebeld dat de klant aan had gegeven dat de auto opgehaald kon worden tussen 9 en 4 maar dat de receptie ineens maar tot 12 open was en dat ging ik niet redden. Toen werd ik weer terug gebeld dat de sleutel op een wiel gelegd zou worden en dat ik de auto maar gewoon mee moest nemen. Uurtje later weer EW aan de telefoon, de berijder was vergeten de sleutel achter te laten :') Naar huis dus vanaf het geweldige Kerkdriel.
pi_115687200
Jeej, ritjes! Rotterdam - Nijmegen (Fiat 500 :') ) en Oss - Meerkerk (Renault Twingo :') ). Kutauto's, maar wel een lange dag :P
En de eerste keer dat ik naar Nijmegen moet voor A. Alleen vraagje: het transportformulier is gewoon dezelfde als voor Almere, alleen dan een oudere versie. Kan ik toch net zo goed de gebruikelijke voor Almere meenemen, gezien die wat handiger is met begin- en eindtijden noteren?
pi_115688219
Ja joh dat heb ik ook wel eens gedaan, niemand die dat merkt hoor.

Fiat 500 is best leuk hoor :D Had ik vandaag, helaas geen geen CC maar helemaal niet overdreven langzaam. Ik zag dat ze op een stukje A2 de snelheid verhoogd hadden naar 130 kmh. Dus ik vandaag met 140 op de linkerbaan met zo'n botsautotje, dan kijken ze je wel raar aan :P
pi_115688323
Ach, ik hoop dat ze airco in die bakjes hebben gepropt, dan overleef ik het wel denk ik. Zijn wel allebei semi-automaten, hoop dat dat een beetje te doen is :')
pi_115688643
Oh ik had gelukkig gewoon handgeschakeld :') Airco zat er wel in.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:44:00 #142
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115689834
Fiat 500 is echt een prima auto hoor!
Veruit de leukste in die klasse imo
pi_115691542
Ik heb alleen iets tegen semi-automaten :P Maar de auto waarin ik mijn eerste meters alleen maakte was een oude Twingo, dus die komt wel goed :P
pi_115693562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik hoop dat ze airco in die bakjes hebben gepropt, dan overleef ik het wel denk ik. Zijn wel allebei semi-automaten, hoop dat dat een beetje te doen is :')
Die semi automaten zijn verschrikkelijk :') Zit wel airco in onze 500tjes ;) Zijn wel wit met rode bekleding, bedrijfskleuren van het uitzendbureau :')

Formulieren maakt inderdaad niet zoveel uit volgens mij.
pi_115695040
Ik heb maandag een Astra vanuit Leeuwarden naar Meerkerk, daarna een Seat Alhambra vanuit Wageningen terug naar Leeuwarden :)
pi_115716846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:16 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb maandag een Astra vanuit Leeuwarden naar Meerkerk, daarna een Seat Alhambra vanuit Wageningen terug naar Leeuwarden :)
Dat zijn aardig wat kilometers. Ik maak meestal meer OV-uren dan echte rij-uren. Volgens mij bijna nog nooit andersom geweest.
pi_115716889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:44 schreef QuiCk01 het volgende:
Fiat 500 is echt een prima auto hoor!
Veruit de leukste in die klasse imo
Volgens mij ook wel (een van) de duurste in het A-segment of niet.. Ik heb toen die semi automaat moeten rijden, dat is echt een rot ding.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:30:06 #148
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115722219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

Volgens mij ook wel (een van) de duurste in het A-segment of niet.. Ik heb toen die semi automaat moeten rijden, dat is echt een rot ding.
Je kunt ze inderdaad heel duur maken. Ik schakel die semi-automaat altijd in handmatig en dan rijden ze hetzelfde als een normale handbak zonder koppeling vind ik.
pi_115723077
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Je kunt ze inderdaad heel duur maken. Ik schakel die semi-automaat altijd in handmatig en dan rijden ze hetzelfde als een normale handbak zonder koppeling vind ik.
Dat je zelf moet plussen en minnen zeg maar? Dat heb ik ook wel eens gedaan maar op de een of andere manier gaat dat bij mij wat minder natuurlijk.. Ik mis die koppeling dan. Zeker als je bijvoorbeeld van de 4 naar de 2 wilt ofzo. Ik ben dan altijd veel bewuster aan het kijken in welke versnelling ik zit.
pi_115724438
Ik zit dus bij AutoReset, maar als je dan PC-werk wil doen, moet je dat dan nog extra duidelijk maken aan ze? Lijkt me namelijk wel leuk om eens in een auto te rijden waar ook iemand in zit.
pi_115725951
Iemand ervaring met dit warme weer en werken als PC? Moet morgen eind van de middag iemand ophalen, maar gezien de temperatuur is dat niet heel fijn in pak...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:52:24 #152
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115726993
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat je zelf moet plussen en minnen zeg maar? Dat heb ik ook wel eens gedaan maar op de een of andere manier gaat dat bij mij wat minder natuurlijk.. Ik mis die koppeling dan. Zeker als je bijvoorbeeld van de 4 naar de 2 wilt ofzo. Ik ben dan altijd veel bewuster aan het kijken in welke versnelling ik zit.
Ja klopt. Ik weet niet of je er vaak mee gereden hebt, maar misschien is het ook kwestie van wennen.Of je vindt het gewoon echt kut, dat kan ook :P

Ik moet trouwens maandag naar de BMW dealer hier in mijn woonplaats om een MINI op te halen, maar die zit op het industrieterrein waar geen bussen heen gaan. Ik moet dus 45 minuten lopen, maar zet ik dan beginstation gewoon huis neer of? Hoe doen jullie dat?
pi_115727079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik weet niet of je er vaak mee gereden hebt, maar misschien is het ook kwestie van wennen.Of je vindt het gewoon echt kut, dat kan ook :P

Ik moet trouwens maandag naar de BMW dealer hier in mijn woonplaats om een MINI op te halen, maar die zit op het industrieterrein waar geen bussen heen gaan. Ik moet dus 45 minuten lopen, maar zet ik dan beginstation gewoon huis neer of? Hoe doen jullie dat?
Ja zoiets. Je krijgt toch geen uren uitbetaald voor een auto die in je eigen woonplaats staat. Je starttijd is dan gewoon het moment dat je bij de dealer aankomt. Ik zou gewoon thuis neerzetten.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:00:42 #154
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115727339
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja zoiets. Je krijgt toch geen uren uitbetaald voor een auto die in je eigen woonplaats staat. Je starttijd is dan gewoon het moment dat je bij de dealer aankomt. Ik zou gewoon thuis neerzetten.
Dat meen je niet! Dat wist ik dus niet :{
pi_115729080
Nou, ik ook weer terug van vakantie.

Maandag een enkeltje Utrecht-Amersfoort, om 16u ophalen en voor 17 afleveren. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_115731029
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Peter1612 het volgende:
Iemand ervaring met dit warme weer en werken als PC? Moet morgen eind van de middag iemand ophalen, maar gezien de temperatuur is dat niet heel fijn in pak...
Gewoon lichte broek en overhemd/polo. Tenminste, dat doe ik met dit weer en is ok volgens de regels van deze zomermail.

Terug van vakantie overigens :) Hopen op veel werk volgende week, want ik ben volledig failliet en dat terwijl er een langstudeerboete zit aan te komen omdat ik één vak mis, door een 5.0 :')
pi_115733581
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Gewoon lichte broek en overhemd/polo. Tenminste, dat doe ik met dit weer en is ok volgens de regels van deze zomermail.

Terug van vakantie overigens :) Hopen op veel werk volgende week, want ik ben volledig failliet en dat terwijl er een langstudeerboete zit aan te komen omdat ik één vak mis, door een 5.0 :')
Lichte broek en overhemd/polo voor het werken als PC? Lijkt me niet toch..
pi_115739304
Ah, PC. Dan heb ik niks gezegd. Lezen is lastig :P
pi_115739335
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:35 schreef Panthera. het volgende:
Ah, PC. Dan heb ik niks gezegd. Lezen is lastig :P
Balen, had net zo'n goede hoop na jouw post, dan maar in pak!
pi_115740734
Ik dacht ook al, volgens mij een mail gemist. maar zo erg is een pak toch niet met dit weer? airco in de auto etc.
Nee.
pi_115742020
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Balen, had net zo'n goede hoop na jouw post, dan maar in pak!
gewoon licht pak met licht hemd zonder stropdas/colbert. tenminste, ik heb maathemden en maabroek dus dan ziet dat meer dan netjes genoeg uit. beter zonder colbert dan zeiknat van het zweet lijkt me..
pi_115746750
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik dacht ook al, volgens mij een mail gemist. maar zo erg is een pak toch niet met dit weer? airco in de auto etc.
Airco ga ik inderdaad vanuit, alleen 20 minuutjes lopen naar startadres... jasje uit en genieten van de zon dan maar! :)
pi_115746804
Andere vraag... op rittenformulier van PC staat onkosten en daaronder o.a. OV-kosten, nu in het weekend reis ik op tarief, maar moet ik daar wel of niet wat invullen, en zo ja... wat? Want die bon krijgt de klant in principe ook, en ik weet van te voren niet wat mijn OV-kosten zijn (trein wel, bus niet).
pi_115758324
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef Peter1612 het volgende:
Andere vraag... op rittenformulier van PC staat onkosten en daaronder o.a. OV-kosten, nu in het weekend reis ik op tarief, maar moet ik daar wel of niet wat invullen, en zo ja... wat? Want die bon krijgt de klant in principe ook, en ik weet van te voren niet wat mijn OV-kosten zijn (trein wel, bus niet).
gewoon achteraf op je gele bon invullen. en ik schrijf er altijd bij opmerkingen bij (ook op de gele) dat OV kosten via mail volgen aan het eind van de maand. hoef je maar 1 x online ff zon pdfje te downloaden en te mailen dan is dat gefikst.
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:22:09 #165
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115758980
Nou, weer terug van vakantie op Mallorca. Heerlijk warm, en één dag een auto gehuurd. Heerlijk rijden door de bergen daar.

#26 || Luciano da Silva
pi_115759241
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, weer terug van vakantie op Mallorca. Heerlijk warm, en één dag een auto gehuurd. Heerlijk rijden door de bergen daar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha kwam je de berg uberhaupt wel op met dat ding?
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:30:53 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115759310
Ja hoor, gewoon in zijn twee de berg op en vol gas er weer af. Ging prima, Smart had genoeg power.
#26 || Luciano da Silva
pi_115762112
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef mothergoose het volgende:

[..]

gewoon licht pak met licht hemd zonder stropdas/colbert. tenminste, ik heb maathemden en maabroek dus dan ziet dat meer dan netjes genoeg uit. beter zonder colbert dan zeiknat van het zweet lijkt me..
Niet strak in pak dus? Ik moet morgen ook rijden, zal ik dan zonder stropdas kunnen? Maar wel met jasje lijkt mij?
Geen zin om morgen het bovenste knoopje van mn overhemd dicht te doen en een strak getrokken stropdas. :')
pi_115763927

Zo heb ik twee weken door de Spaanse bergen gereden (afgewisseld met zo nu en dan een ritje in een VW Passat CC)

Nu hopen dat ik deze week nog even wat kan werken, de megane reed 1 op 10 en dat voel je wel in de beurs na 3500km
pi_115766231
Even een vraagje voor medewerkers van easyway: ik heb zelf gesolliciteerd voor de regio Amsterdam en ik ben gelijk de volgende dag terug gebeld voor een intake gesprek en de rijtest.
Ik las dat dit in een BMW 5 serie of in een vw passat is, en in een automaat. Wat kan ik allemaal precies verwachten van de rijtest? In de bevestigingsmail is het erg onduidelijk.
En, rij je door het hele land, of rij je de auto's naar een depot bij jou in de woonplaats?
Op dit moment ben ik niet in Nederland, dus easyway bellen zit er helaas niet in.
En ik ben nog niet in het bezit van een collegekaart (studie moet nog beginnen, al wel ingeschreven voor HBO), ik kan niet vanaf m'n vakantie bestemming zien of hij al op de mat ligt. Wat kan ik het beste doen?
pi_115772523
Gewoon gaan met de gedachte `het komt wel goed'. Dat komt het ook als je normaal doet.

Rijtest is in de omgeving. Je laat zien dat je met het verkeer mee kunt, een keer parkeren et voila.
pi_115773545
Die Fiat 500 rijdt nog redelijk, maar ik vind hem al te klein terwijl ik maar 1.82m ben. En die semi-automaat :'( :'( :'( :'(
Nu eventjes wat drinken langs de weg en me mentaal voorbereiden op deel 2 met de semi-automaat.
pi_115774177
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef Croissant.fr het volgende:
Even een vraagje voor medewerkers van easyway: ik heb zelf gesolliciteerd voor de regio Amsterdam en ik ben gelijk de volgende dag terug gebeld voor een intake gesprek en de rijtest.
Ik las dat dit in een BMW 5 serie of in een vw passat is, en in een automaat. Wat kan ik allemaal precies verwachten van de rijtest? In de bevestigingsmail is het erg onduidelijk.
Gewoon een stukje rijden door Breda en omgeving, zolang je niets geks doet ben je aangenomen.

quote:
En, rij je door het hele land, of rij je de auto's naar een depot bij jou in de woonplaats?
Je rijdt vanuit je eigen omgeving het hele land door. Zo woon ik in Groningen. De meeste ritten beginnen in Groningen en moeten naar het midden/zuiden van het land. Omdat jij in Amsterdam woont zul je vaak kortere ritten hebben, omdat de meeste leasemaatschappijen in het midden van het land zitten (je zult bijv. regelmatig naar Almere moeten).

quote:
En ik ben nog niet in het bezit van een collegekaart (studie moet nog beginnen, al wel ingeschreven voor HBO), ik kan niet vanaf m'n vakantie bestemming zien of hij al op de mat ligt. Wat kan ik het beste doen?
Gewoon zeggen dat je je kaart nog niet hebt, waarschijnlijk kun je hem dan later inscannen en naar EW mailen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 10:03:49 ]
pi_115775277
Net een uur gelopen om een bedrijf te kunnen vinden, is de auto 5 minuten voor mijn aankomst opgehaald. Easyway weet van niets en ik baal omdat ik nu al vanaf 9 in mijn eigen omgeving ronddwarrel. Nu naar Veenendaal reizen (dik 2 uur) om vervolgens een ritje van 20 minuten te doen :D
pi_115775460
Bedankt voor jullie antwoorden :-). Ik zal easyway mailen over mijn collegekaart.
pi_115775563
Nog erger, chaos is eindhoven. Lekker bussen in de hitte.
pi_115775792
Ik zit nu in de Sprinter vanuit Nijmegen Dukenburg, rijdt ook maar tot Boxtel ipv Deurne wegens die storing. Maar hij is leeg en ik hoef maar tot Oss.
pi_115775935
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef Croissant.fr het volgende:
Op dit moment ben ik niet in Nederland, dus easyway bellen zit er helaas niet in.
Hoe kan het nou dat jij de volgende dag gelijk bent gebeld? Wanneer heb je precies gesolliciteerd?
Ik heb 6 weken geleden gesolliciteerd voor regio Utrecht, en 2 weken geleden nog een sollicitatie gedaan voor regio Amsterdam, maar heb nog steeds niks van ze gehoord.
pi_115776747
Zo ik sta in de mac van P&R Meerkerk :') Straks de tweede rit terug naar Leeuwarden
pi_115778681
Ik zit nu ergens langs de A2 in de zon :P
Moet zeggen dat ik de Twingo veel fijner vind rijden dan de 500 trouwens. Ruimer, rijdt iets strakker en de semi-automaat is iets minder slecht (nog steeds slecht hoor :D ). Denk dat de Twingo handgeschakeld en met een andere motor dan het 1.2je best een leuke auto zou zijn.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:50:09 #181
182073 invine
blablabla etc.
pi_115778848
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nu ergens langs de A2 in de zon :P
Moet zeggen dat ik de Twingo veel fijner vind rijden dan de 500 trouwens. Ruimer, rijdt iets strakker en de semi-automaat is iets minder slecht (nog steeds slecht hoor :D ). Denk dat de Twingo handgeschakeld en met een andere motor dan het 1.2je best een leuke auto zou zijn.
De Twingo 133 is best een tof ding :)
pi_115779133
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Niet strak in pak dus? Ik moet morgen ook rijden, zal ik dan zonder stropdas kunnen? Maar wel met jasje lijkt mij?
Geen zin om morgen het bovenste knoopje van mn overhemd dicht te doen en een strak getrokken stropdas. :')
nouja ligt er natuurlijk aan wat voor klant. als het een heel nieuwe is die ik nog nooit heb gereden dan wel heel pak, ex stropdas uiteraard want dat boeit niemand. als t iemand is die ik vaker heb gereden kun je ook best zonder colbert (afhankelijk van de klant uiteraard) , evt onder het mom 'hij ligt bij de stomerij'
pi_115780366
Mooi, werk morgen. Opel Combo naar Houten, vandaar met A4 naar Zwolle en bij dat adres een andere A4 een paar km verderop in Zwolle brengen. Prima dus, al denk ik niet heel veel uur door weinig OV.
pi_115780724
Zit nu in de bus, volgens mij staat de verwarming aan :')
pi_115780761
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Croissant.fr het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden :-). Ik zal easyway mailen over mijn collegekaart.
Waarschijnlijk ligt die collegekaart nu echt al wel op de mat hoor. Ik heb 'm al een paar weken. En anders maken ze daar indd geen probleem van.
pi_115780786
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef Mandarijntjee het volgende:

[..]

Hoe kan het nou dat jij de volgende dag gelijk bent gebeld? Wanneer heb je precies gesolliciteerd?
Ik heb 6 weken geleden gesolliciteerd voor regio Utrecht, en 2 weken geleden nog een sollicitatie gedaan voor regio Amsterdam, maar heb nog steeds niks van ze gehoord.
Ik heb op 8 augustus gesolliciteerd via de website van easyway als hiker, en de dag erna ben ik door JvK gebeld. Het kan zijn dat ze schiften op leeftijd, hoe lang in bezit van rijbewijs en de wachtlijst zo sorteren.Da is ook maar een gok hoor. Ik ben vrouw, 21 en heb sinds 2,5 jaar (in december 3) mijn rijbewijs.

@maxmin thanks! Ik ga ze toch even mailen, wel zo netjes.
pi_115782109
Guess what, tweede rit gaat ook niet door. Uurtje of 9 mogen ov'en vandaag.
pi_115782452
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Shefkee het volgende:
Guess what, tweede rit gaat ook niet door. Uurtje of 9 mogen ov'en vandaag.
Haha alles voor de uren hè:p Maar dat is wel intens kut...
pi_115785833
Helaas ben ik nog niet terug gebeld. Hopelijk komt het nog wel :)
pi_115785835
Zo, voor morgen 2 ritten, Eastermar-Amsterdam (Belbus, joepie!) en Amsterdam-Barneveld. Mooi wat uurtjes lijkt me zo.
pi_115786302
Als je bij AR ook PC-werk wil doen (heb meer dan een jaar mijn rijbewijs), moet ik daarvoor dan de planning bellen om dat aan te geven of moet je dan apart solliciteren oid?
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:44:56 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115787481
Morgen Groningen - Elburg - Breda, twee keer in een 5008.
#26 || Luciano da Silva
pi_115789366
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef RobinhoAjax het volgende:
Als je bij AR ook PC-werk wil doen (heb meer dan een jaar mijn rijbewijs), moet ik daarvoor dan de planning bellen om dat aan te geven of moet je dan apart solliciteren oid?
Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.
pi_115789715
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.
Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.

http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
pi_115789982
Ja ik zag het staan, maar de omschrijving bij beide functies zegt niets over het vervoeren van personen, alleen over transport van de auto en bij Hiker het schoonmaken/aftanken van de auto.
pi_115790149
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:57 schreef Fleauris het volgende:
Ja ik zag het staan, maar de omschrijving bij beide functies zegt niets over het vervoeren van personen, alleen over transport van de auto en bij Hiker het schoonmaken/aftanken van de auto.
Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.

Morgen helaas, net als vandaag, nog geen ritje. een 207 vanuit Den Haag naar Oosterhout brengen :) Ze hebben me er niet eens voor gebeld, maar gewoon gelijke gemaild

[ Bericht 14% gewijzigd door RobinhoAjax op 20-08-2012 18:35:05 ]
pi_115792998
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.

Morgen helaas, net als vandaag, nog geen ritje. een 207 vanuit Den Haag naar Oosterhout brengen :) Ze hebben me er niet eens voor gebeld, maar gewoon gelijke gemaild
AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet? :P
  maandag 20 augustus 2012 @ 19:33:31 #198
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115793626
Vandaag ff een auto afgeleverd, maar meneer wilde eerst de schades checken.

Opeens hoor ik hem zeggen: Kan die ook starten?

ik keek hem serieus zo aan ---> :')
pi_115793891
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet? :P
Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaakt
pi_115795336
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaakt
Je krijgt je mailtje inderdaad wel snel als ze je bellen. Maar ik had het over dat ze mailen zonder eerst te bellen. Bij mij is het 1 keer voorgekomen dat ik een mailtje kreeg zonder een belletje vooraf.
pi_115800007
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.

http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
pi_115802631
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
Oke, daar heeft iemand inderdaad wel eens over verteld tijdens een dagje vestigingswerk. Wist niet dat het ook bij AR hoort.
pi_115814741
Helaas geen werk gekregen voor vandaag :(
pi_115815040
eindelijk weer eens een dagje werken morgen. beetje kut dat vanavond de inkomfeesten zijn in maastricht en ik dus redelijk laat in bed zal liggen maargoed.. morgen de hele dag een lexus GS300 rondrijden, met 280 pk op de achterwieltjes dus :)
pi_115815753
Kwam ik gister op het afhaaladres van m'n 2e rit, ik had er zin in want het zou een leuke auto worden.

Ik moest naar het Nederlandse hoofdkantoor van een zeker Duits automerk uit München om daar een demo-auto op te halen. Ik zeg dat dus, maar ze wisten er niks van. :|W Ze gingen even bellen binnen het kantoor, wel met 4 mensen gebeld, en die wisten allemaal van niks. Toen heb ik EW gebeld dat niemand iets van die opdracht scheen te weten. EW ging de leasemaatschappij bellen, en de balie ook.

Na een half uur gewacht te hebben en talloze telefoontjes van mij, EW, de leasemaatschappij en de balie, wisten we eindelijk om welke auto het ging en welke persoon er vanaf zou moeten weten. Het zou gaan om een Active E, een volledig elektrische BMW. Dus een bijzondere auto!!! :D Die persoon werd gebeld maar was in gesprek. }:| Maar ik kon naar een ander persoon die de auto wel aan mij zou kunnen geven. Ik mocht dus naar het wagenpark lopen en daar het kantoortje binnen, ik denk denk dus mooi nu kan ik in een Active E gaan rijden! :D

Kom ik daar blijkt de persoon die de auto aan mij zou geven er niks van te weten... |:( |:( ZUCHT!
Ik dacht dat de balie ook met die persoon had gebeld, maar blijkbaar niet. Toen bleek dat er al een Active E was opgehaald voor transport dat ze zelf geregeld hadden. Dus EW weer gebeld, die weer de leasemaatschappij ging bellen.

Na weer een half uur gewacht te hebben en totaal dus een uur werd ik opgebeld dat ik geen auto meer hoefde te transporteren... ;( :'( :'( :'(

Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
pi_115815949
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
pi_115816024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen :P
pi_115816233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MG_13 het volgende:
Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
pi_115817618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
Haha lijkt me een hele leuke situatie.. tenzij je er zelf in staat natuurlijk
pi_115818263
Ik heb ook 1 keer gehad dat er iemand anders stond voor dezelfde auto. Diegene was net een paar minuten eerder aangekomen en die zat buiten te wachten, omdat een medewerker de auto zou voorrijden, dus dat was inderdaad een leuke situatie :D
Zeker omdat ik van EW ben en die andere persoon van AR was :D
pi_115818300
Nog steeds mijn vervangende OV kaart niet binnen. Beschikbaarheid voor morgen kan dus ook weer uit..
pi_115819279
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
pi_115819427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
Ik had mijn autolader vorige week in een auto laten liggen, kwam die man hem nog brengen toen ik bij de bushalte stond :D
pi_115820234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen :P
Als je deze rit vanuit Leeuwarden had uitgevoerd was het helemaal een latertje geworden.
pi_115823226
Ik moet op de terugweg trouwens een megane uit september 2003 rijden. Zo oud heb ik ze bij EW volgens mij nog niet gehad.
pi_115823232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..
pi_115823274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet op de terugweg trouwens een megane uit september 2003 rijden. Zo oud heb ik ze bij EW volgens mij nog niet gehad.
Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bak :) .
pi_115824406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..
Ik heb deze lader van de action voor de Galaxy S2. Doet het prima. Wordt wel een beetje warm maar heb er in de meerdere maanden dat ik hem al gebruik nog nooit problemen mee gehad. Kopen dus die handel!
pi_115825334
Stond ik net midden in Amsterdam zonder internet. Hadd geen idee waar ik was en hoe het met ov zat. Broertje maar even gebeld en met de tomtom in de hand de weg gezocht. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je van internet bent.
pi_115825420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Rubenr3 het volgende:
Stond ik net midden in Amsterdam zonder internet. Hadd geen idee waar ik was en hoe het met ov zat. Broertje maar even gebeld en met de tomtom in de hand de weg gezocht. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je van internet bent.
Vooral als je bij Vodafone zit ja.
Ik heb ze een tweede kans gegeven maar zo gauw als mijn abbo afloopt kunnen ze de pot op. Nooit meer vodafone. Bij mijn ouders kan ik nooit fatsoenlijk bellen, gewoon nooit bereik daar. En altijd die storingen....
pi_115826264
Ik zit nog een jaar vast aan vodafone helaas..
pi_115828946

[ Bericht 100% gewijzigd door zlakto op 21-08-2012 17:12:55 ]
pi_115830289
Hier ook veel last gehad van de storing ja, dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag die net een dag oud is.. Morgen een dagje Transits (Den Helder, Heerenveen, Amersfoort).
pi_115832754
Ah er was een storing, ik heb m'n telefoon ook door de auto gegooid omdat internet het niet deed :') Moest een Esso hebben, want aftanken, en de tank was op 20km na leeg. Uiteindelijk gehaald gelukkig, dankzij de navigatie van de auto :)

Heb in Augustus 5 ritten gedaan en al voor meer dan 250 euro getankt. Wel allemaal met Essopas natuurlijk :)
pi_115833010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bak :) .
Sowieso. Had op vakantie in Italië een Volvo V50 in de huur (gratis upgrade, jaja), maar was de instapdiesel. Betekent dat je of turbo hebt, of niks. Ik kan je vertellen, rijdt voor geen meter als je in dit soort haarspelden omhoog rijdt achter een camper. Iets te laag in de toeren in de 2 en de auto zakte terug naar de 0 en dus terug naar de 1. Zat je boven het punt waar de turbo ingreep, was er niks aan de hand.

Wel leuk rijden verder daar. Leuker dan de A28 :')
pi_115834401
Eind deze week/volgende week na 4 weken maar weer eens werken. Hopelijk nog wat leuke ritjes.

Lekker over de Spaanse wegen gereden; snelwegen daar zijn echt super. Veel 3 of 4 baans, mooie uitzichten, lekker steile hellingen en super goed asfalt. Ook voor het eerst sinds lange tijd weer eens een grotere afstand in de Focus van m'n pa gereden, en wat blijft dat ding toch prettig om te rijden met z'n 2.0 TDCI. Veel beter dan al die muesli-machines van tegenwoordig :P
.
pi_115835155
Spanje is inderdaad heerlijk rijden, vooral met het dakje open :P
pi_115835270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Pizzabodem het volgende:
Eind deze week/volgende week na 4 weken maar weer eens werken. Hopelijk nog wat leuke ritjes.

Lekker over de Spaanse wegen gereden; snelwegen daar zijn echt super. Veel 3 of 4 baans, mooie uitzichten, lekker steile hellingen en super goed asfalt. Ook voor het eerst sinds lange tijd weer eens een grotere afstand in de Focus van m'n pa gereden, en wat blijft dat ding toch prettig om te rijden met z'n 2.0 TDCI. Veel beter dan al die muesli-machines van tegenwoordig :P
Mooi he, over EU subsidie rijden _O_

Spanje heeft een prachtige infrastructuur liggen inderdaad, de metro van Madrid is ook megalomaan groot. Als ze weer uit het slop komen hebben ze daar in ieder geval geen zorgen over.
pi_115836110
Morgen geen werk, donderdagavond moet ik al naar Feyenoord - Sparta Praag dus dan ga ik wss ook niet werken, wil geen risico dat ik te laat in het stadion ben natuurlijk.

Spanje ging ik vroeger altijd met m'n ouders heen, met de auto. M'n pa was ook altijd lyrisch over de wegen daar, maar zelf heb ik er nog nooit gereden ;(
pi_115836122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Mooi he, over EU subsidie rijden _O_

Spanje heeft een prachtige infrastructuur liggen inderdaad, de metro van Madrid is ook megalomaan groot. Als ze weer uit het slop komen hebben ze daar in ieder geval geen zorgen over.
Kom al zo'n 15 jaar in Spanje, en het is echt goed te zien hoe alles daar vooruitgaat. Vroeger had je alleen de snelweg (tolweg) die oké was, maar de laatste 5 jaar maken ze echt superveel gratis alternatieven voor de tolwegen waar je ook gewoon 110 mag rijden, en die zijn ook prima om te rijden. Ziet er allemaal super uit.

Zat trouwens in dat gebied waar die grote bosbranden waren een week of vier terug, jezus wat ziet dat er treurig uit nu. Gigantische zwarte vlakten zover je maar kan kijken. De nieuwe hogesnelheidslijn naar Frankrijk is echt maar net gespaard gebleven. Op sommige plaatsen zijn de masten al zwart geworden door het vuur.

Iemand trouwens nog tips voor schoenen waarmee je een beetje lekker kan autorijden, waarop je ook lekker comfortabel langere stukken kan lopen en er toch representatief uit zien om tijdens het werk aan te hebben?

[ Bericht 10% gewijzigd door Pizzabodem op 21-08-2012 20:59:51 ]
.
pi_115839243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Kom al zo'n 15 jaar in Spanje, en het is echt goed te zien hoe alles daar vooruitgaat. Vroeger had je alleen de snelweg (tolweg) die oké was, maar de laatste 5 jaar maken ze echt superveel gratis alternatieven voor de tolwegen waar je ook gewoon 110 mag rijden, en die zijn ook prima om te rijden. Ziet er allemaal super uit.

Zat trouwens in dat gebied waar die grote bosbranden waren een week of vier terug, jezus wat ziet dat er treurig uit nu. Gigantische zwarte vlakten zover je maar kan kijken. De nieuwe hogesnelheidslijn naar Frankrijk is echt maar net gespaard gebleven. Op sommige plaatsen zijn de masten al zwart geworden door het vuur.

Iemand trouwens nog tips voor schoenen waarmee je een beetje lekker kan autorijden, waarop je ook lekker comfortabel langere stukken kan lopen en er toch representatief uit zien om tijdens het werk aan te hebben?
Ja in Spanje is alles keurig geregeld en de metro's (en treinen) in Madrid zijn allemaal fonkelnieuw. Wat me daar ook opviel is dat iedereen keurig rijdt, je ruimte geeft als ze inschatten dat je die ergens nodig hebt en ook niet opdringerig zijn.

Ik heb zelf ongeveer deze schoenen en die vind ik (door de dunne zool) heerlijk rijden.

pi_115839769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Ja in Spanje is alles keurig geregeld en de metro's (en treinen) in Madrid zijn allemaal fonkelnieuw. Wat me daar ook opviel is dat iedereen keurig rijdt, je ruimte geeft als ze inschatten dat je die ergens nodig hebt en ook niet opdringerig zijn.
Klopt. Viel me in Italië ook op. Mensen zijn haastig in de auto, rijden vaak te hard, maar wel sociaal, laten je ook vaak ruimte bij parkeren, bij het opdraaien op een drukke weg etc. Prettiger dan in Nederland waar iedereen exact volgens de regels rijdt en daarmee een vrijbrief denkt te hebben om verder nergens op te letten en om te geven.
pi_115839837
Inderdaad, Spanjaarden rijden netjes maar wel lekker vlot. De Fransen daarentegen zijn een verhaal apart. Heb weer genoeg rare dingen meegemaakt met de Fransen. Ze kunnen niet invoegen op de snelweg, doen ze allemaal met hooguit 80 á 90 waar je 130 mag. Zo'n gast wilde met z'n splinternieuwe Grand Cherokee voordringen bij mij bij het tolstation, nou dat lukte hem dus mooi niet. Hij dacht dat ik hem er wel tussen zou laten met die 'kleine' Focus. Uiteindelijk ging hij toch maar op de rem. 10 cm van m'n auto af. Maar dat was dus weer het begin van een nieuwe poging om er voor te komen. Maar het is hem niet gelukt *O* O-)
.
pi_115840083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
Inderdaad, Spanjaarden rijden netjes maar wel lekker vlot. De Fransen daarentegen zijn een verhaal apart. Heb weer genoeg rare dingen meegemaakt met de Fransen. Ze kunnen niet invoegen op de snelweg, doen ze allemaal met hooguit 80 á 90 waar je 130 mag. Zo'n gast wilde met z'n splinternieuwe Grand Cherokee voordringen bij mij bij het tolstation, nou dat lukte hem dus mooi niet. Hij dacht dat ik hem er wel tussen zou laten met die 'kleine' Focus. Uiteindelijk ging hij toch maar op de rem. 10 cm van m'n auto af. Maar dat was dus weer het begin van een nieuwe poging om er voor te komen. Maar het is hem niet gelukt *O* O-)
Haha aso's heb je overal.

In landen als Spanje zijn veel afstanden groter, waardoor mensen die rijden vaak veel meer kilometers maken. Misschien dat ze daardoor ook beter rijden? Het kan soms wel chaotisch zijn ook, zeker op drukke meerbaansrotondes in steden, maar het gebeurt bijna nooit dat je kilometers achter iemand rijdt die net aan 40 rijdt. In mijn buurt hier rijden heel veel mensen 35/40 waar je 50 mag
pi_115841446
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
Vind Frankrijk ook altijd wel prettig moet ik zeggen. Wel laten Fransen altijd hun knipperlicht aanstaan, heel typisch vind ik dat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Haha aso's heb je overal.

In landen als Spanje zijn veel afstanden groter, waardoor mensen die rijden vaak veel meer kilometers maken. Misschien dat ze daardoor ook beter rijden? Het kan soms wel chaotisch zijn ook, zeker op drukke meerbaansrotondes in steden, maar het gebeurt bijna nooit dat je kilometers achter iemand rijdt die net aan 40 rijdt. In mijn buurt hier rijden heel veel mensen 35/40 waar je 50 mag
Door al die meerbaanrotondes enzo gaan mensen zelf nadenken. In Nederland is alles zo ontzettend verkrampt en voorgekauwd, in het buitenland mag iedereen zelf kiezen wat hij of zij doet, waardoor het verkeer meer vloeiend is en er minder frustraties zijn.
pi_115844466
Het verkeer in Frankrijk vind ik zeker niet vloeiender dan in Nederland. Ook in Frankrijk is het rond de grote steden super druk. Het is in grote delen vooral rustiger op de weg wat dan weer te maken heeft met de bevolkingsdichtheid denk ik.

In Frankrijk 'denkt' de overheid/wegbeheerder ook wel erg veel voor de automobilisten hoor.
Op de digitale informatiepanelen boven de autoroute las ik deze week onder andere de volgende teksten:

'Rijdt rechts'
'Van rijstrook veranderen? Gebruik uw richtingaanwijzer'
'Minder snelheid = Minder brandstofverbruik'
'Minder snelheid = Minder Co2 uitstoot'
'Bent u moe? Stop dan op een van onze 224 aires de service'
'Minder snelheid = Minder gevaar'
'Banden op spanning is goed voor het milieu'
'Pech? Gebruik een praatpaal'
'Bij donker weer: Gebruik uw verlichting'
'Stop om de 2 uur'

En natuurlijk bij steile hellingen staat er in het Frans, Duits, Engels etc:
MOTORBREMSEN
WOHNWAGENS BITTE LANGSAM FAHREN!
.
pi_115849286
Zo, dat was een vrij late werkdag, om 23u thuis. Ook wel eens leuk.

Ik kon net trouwens zonder problemen een ritbon invullen met 2mb aan bijlagen. Vroeger was 1,5mb toch het maximum?
pi_115865085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:

Ik kon net trouwens zonder problemen een ritbon invullen met 2mb aan bijlagen. Vroeger was 1,5mb toch het maximum?
1MB ja, ik geloof dat het tegenwoordig niet meer uitmaakt. Of zit er een nieuw max aan?
Soms
pi_115865178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:

1.5MB per ding ja, dus als je een tankbon van een halve MB en een transportformulier van 1.5MB uploadt kan het gewoon. Een los transportformulier van 1.6MB kan dan weer niet.
pi_115871294
Kutje, morgen een enkele rit naar Hardenberg. Terug met de trein kost me 18 euro (geen ov, ook geen korting want spits). Zijn dus twee uren werken voor niets.

Kan de conducteur je volledige naam en foto zien op zijn apparaatje? Anders pak ik de kaart van mijn vriendin mee. :')
pi_115871427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Kutje, morgen een enkele rit naar Hardenberg. Terug met de trein kost me 18 euro (geen ov, ook geen korting want spits). Zijn dus twee uren werken voor niets.

Kan de conducteur je volledige naam en foto zien op zijn apparaatje? Anders pak ik de kaart van mijn vriendin mee. :')
Naam en foto staan toch gewoon op je chipkaart? Dat kan hij zonder apparaatje ook wel zien. In de bus heb je meer kans.
pi_115871478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Naam en foto staan toch gewoon op je chipkaart? Dat kan hij zonder apparaatje ook wel zien. In de bus heb je meer kans.
I know, maar 9/10 kijken daar niet eens naar. Heb wel gehoord dat als ze hem scannen je info groot in beeld komt te staan. Daar schijt ik meer voor. Heb geen busvervoer morgen. Alleen trein.
pi_115871536
Laatst was er wel een overijverige conducteur die mijn achternaam door de trein schreeuwde: 'Dank u wel, meneer [achternaam]'.
pi_115871695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laatst was er wel een overijverige conducteur die mijn achternaam door de trein schreeuwde: 'Dank u wel, meneer [achternaam]'.
Hm... niet doen maar dus. Had vorige week een conducteur die alleen zijn hand uit stak. Je kaart mocht je er zelf tegen aan houden.
pi_115871840
Hier een smsje met een spoedje Meerkerk-Amsterdam. Had het normaal gedaan, maar ja, nu met ov kosten levert het niks op helaas haha.
pi_115875784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hier een smsje met een spoedje Meerkerk-Amsterdam. Had het normaal gedaan, maar ja, nu met ov kosten levert het niks op helaas haha.
Ik had 'm ook graag willen doen maar helaas al andere verplichtingen zometeen. Ik ben voor de derde dag op rij niet gebeld:s
pi_115876967
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik had 'm ook graag willen doen maar helaas al andere verplichtingen zometeen. Ik ben voor de derde dag op rij niet gebeld:s
Same here, mijn rit maandag werd geannuleerd, gisteren thuis, vandaag thuis. Gelukkig morgen wel.
pi_115884360
Ben deze week ook nog niet gebeld maar het einde van de maand komt er weer aan dus hopelijk zijn er dan wat meer ritten
pi_115887988
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef MG_13 het volgende:
Ben deze week ook nog niet gebeld maar het einde van de maand komt er weer aan dus hopelijk zijn er dan wat meer ritten
Jup, dat geeft hoop. Wachten op een spoedje morgen..
pi_115898963
Easyway stuurt tegenwoordig een E-card voor je verjaardag :P Vorig jaar kreeg ik nog een gewone kaart ;(
pi_115899267
Gefeliciteerd!
pi_115902561
Wat is dat met die art car op facebook? Rijden chauffeurs daarmee door Nederland? :)
pi_115902752
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gefeliciteerd!
Thanks!
pi_115903120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat is dat met die art car op facebook? Rijden chauffeurs daarmee door Nederland? :)
Volgens mij is het een soort reclamestunt van Alphabet Lease icm het Kröller-Muller museum. Er rijdt als het goed is een chauffeur van EW in. Dat zou ik ook best willen doen!
pi_115903790
Leuke auto en een leuke opdracht, ze mogen mij ook zeker bellen. :D
pi_115903898
Zojuist teruggebeld en binnenkort dus sollicitatie en rijtest ^O^
pi_115904246
Er komen steeds meer foto's op Fb met auto's die in het buitenland opgehaald moeten worden. Lijkt mij ook wel wat (maar dan liever in een Audi dan in een Transporter, al zou ik dat ook prima vinden).
pi_115905863
ik was toen 5 minuten te laat voor die art car :(

gisteren wel een s-line a7 gehad, fijne wagen
pi_115908258
Zojuist maar eens ingeplanned voor september. Maar eens een einde gemaakt aan de vakantie ;)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:02:32 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115908464
Gisteravond voor het eerst erbij gezet dat ik maar een halve dag beschikbaar ben, en zowaar mag ik morgen vanuit Baflo via Assen naar Barneveld. C30 en een Caddy.
#26 || Luciano da Silva
pi_115912583
Morgen 2 ritjes. Vlaardingen - Meerkerk (Toyota Prius, feestlocatie) en Oss - Meerkerk (Renault Clio, snelweg).
pi_115912928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteravond voor het eerst erbij gezet dat ik maar een halve dag beschikbaar ben, en zowaar mag ik morgen vanuit Baflo via Assen naar Barneveld. C30 en een Caddy.
Hier de hele dag beschikbaar en nog niks ;(
pi_115913455
Hier ook al 2 dagen op rij niets.
pi_115913519
Bij mij vandaag de 4e dag op rij niks.
pi_115914903
En nou maar hopen dat de maandwissel echt zo druk wordt als ze in de mail beweren. Heb wel vaker 'drukke' maandwissels gehad waar ik mooi de hele week thuis zat..
pi_115914993
Vorig jaar was september wel druk volgens mij. En ook veel mensen die weer braaf elke dag naar college gaan natuurlijk, dat scheelt ook.
pi_115915485
Een uurtje geleden eindelijk mijn nieuwe OV chipkaart uit de brievenbus mogen halen. Direct beschikbaarheid voor morgen weer open gezet en mag zowaar nog werken ook :) .
Eerst Wieuwerd - Venray (~235km) in een Caddy SDI. Daarna nog in Venray een Golf Variant van afleveradres naar een dealer brengen, erg kort stukje dus. Beetje jammer van de SDI maar kan gelukkig weer werken! Nog geen rit terug dus lekker filmpjes kijken op de tablet in de trein. Wordt dus al met al een vrij lang dagje nog :)
pi_115915617
Caddy SDI naar Venray :'( Arme jij
pi_115915680
Dank voor de steunbetuiging! O-)
Ik ben de laatste tijd dan ook wel wat verwend met een A4 2.0T, A5 2.0T en een V70 T5. Afkicken dus, maar goed voor de uurtjes, zo'n 0-100 tijd van 21 seconden en een top van 141.
pi_115915752
Ik kwam laatst met zo'n Caddy in Almere, kijkt zo'n jongen die daar werkt eens in de kentekenpapieren en daarna kijkt 'ie mij meewarig aan en zegt: Je kon ook een bakje koffie drinken in de tijd dat je bezig was om de 100 te halen of niet!

Ik kwam er eergister ook achter dat ik wel enigszins verwend was :P Twee weken rond mogen rijden in een megane cabrio, dan is het even jammer dat je daarna in een saaie megane station van het vorige model moet rijden.
pi_115915800
Ach ja, je hebt wel een lekker lange rit. ;)

Mijn langste rit tot nu toe was iets van 170 km. Maar ik werk ook nog niet zo lang voor EW.
pi_115915887
170km is ook al ver boven gemiddeld hoor. Welke regio zit je?
Mijn langste rit was iets van 320km. Van Leeuwarden naar Schinnen in een VW Crafter. Was een van m'n eerste ritten :) . Maar vindt het wel leuker, die langere ritten!
pi_115915946
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
170km is ook al ver boven gemiddeld hoor. Welke regio zit je?
Mijn langste rit was iets van 320km. Van Leeuwarden naar Schinnen in een VW Crafter. Was een van m'n eerste ritten :) . Maar vindt het wel leuker, die langere ritten!
Regio Amsterdam
pi_115915974
Regio Amsterdam is niet de beste regio voor lange ritten. Regio Leeuwarden is wel vaker lange, mijn langste was Heerenveen - Sittard in een Crafter.
pi_115916003
Denk dat je in die regio's ook voornamelijk kortere ritten zult hebben, veel leasemaatschappijen zitten in die regio. Vanuit het noorden vaker lange ritten zoals hierboven al gezegd.

@Ruben,
Die Crafter van jou was zeker oranje met een semi-automaat?
pi_115916042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Denk dat je in die regio's ook voornamelijk kortere ritten zult hebben, veel leasemaatschappijen zitten in die regio. Vanuit het noorden vaker lange ritten zoals hierboven al gezegd.

@Ruben,
Die Crafter van jou was zeker oranje met een semi-automaat?
Dat was die Crafter ja, wat een rampenbak was dat trouwens. Normaal ben ik echt van de automaten maar deze was om van te kotsen.
pi_115916156
Ik heb wel een voordeeltje dat ik in Almere woon, dus moet eigenlijk bijna altijd naar de grote in Almere toe.
pi_115916241
Almere kom ik ook zo ongeveer de helft van de dagen dat ik werk, volgens mij een van de grootste klanten van EW
pi_115916272
Ik heb daar ook wel een keer met 3 andere collega's van EW bij de bus gestaan, normaal kom ik ze nooit tegen. :')
pi_115916408
Bij de grote in Almere kom ik gek genoeg helemaal niet zo vaak. Zal wel toeval zijn. Ben er nu 3 keer geweest waarvan 2 op 1 dag.

@Ruben,
Dat zijn echt draken ja! Vergelijkbaar met die van Citroën. Ik had gelukkig een handgeschakelde Crafter van een autoverhuurbedrijf hier in Lwd.
pi_115919890
Die van de verhuur hebben tenminste cruise!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 21:47:03 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115926581
Ritten vanuit het noorden zijn wel prima ja. Heb al vaak Groningen - Born gehad, en ook eens ineen C1 naar het uiterste puntje van Zeeland, op de grens met België.
#26 || Luciano da Silva
pi_115927273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef Viezze het volgende:
Easyway stuurt tegenwoordig een E-card voor je verjaardag :P Vorig jaar kreeg ik nog een gewone kaart ;(
Haha ja, een maat van me liet net trots zijn e-card zien. Ik dacht hé, dat is nieuw. Ach ja, bezuinigingen he.
pi_115927887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ja, een maat van me liet net trots zijn e-card zien. Ik dacht hé, dat is nieuw. Ach ja, bezuinigingen he.
Stom. Vind ik echt vet onpersoonlijk. Toen ik uit dienst ging kreeg ik ook een echte kaart met wat erop en succes bij mijn nieuwe werkgever enzo. Toch wat leuker als je er een aantal jaar hebt gewerkt.
pi_115930117
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Stom. Vind ik echt vet onpersoonlijk. Toen ik uit dienst ging kreeg ik ook een echte kaart met wat erop en succes bij mijn nieuwe werkgever enzo. Toch wat leuker als je er een aantal jaar hebt gewerkt.
Ja, stom is het zeker. Het is een kleine moeite en ach... 1200x50 cent voor een postzegel moet wel kunnen.
pi_115934197
Krijg nog wel elk jaar netjes een kaartje ;)
pi_115963305
Ik ben maar weer overgeschakeld op het "wil graag werken!" invullen bij mn beschikbaarheid, anders werk ik volgende week misschien weer geen uur.
pi_115964329
Vandaag een Prius gereden uit 2006 met een kilometerstand van 50k :D En een Clio 1.5DCI met 85pk. Gaat nog best vlot ook.
pi_115965569
Tja vervelend.. hele week niks te doen en dan maar een ritje en dan nu door omstandigheden eventjes een paar uur niet beschikbaar en ja hoor... ze hangen aan de lijn :')
pi_115969205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef maxmin het volgende:
Ik ben maar weer overgeschakeld op het "wil graag werken!" invullen bij mn beschikbaarheid, anders werk ik volgende week misschien weer geen uur.
Dat ga ik ook maar eens proberen :P , ben nu 5 dagen achter elkaar niet gebeld.
pi_116009466
Als je jezelf bij EW voor maandag beschikbaar hebt opgegeven, wanneer word je dan gebeld voor werk? Op vrijdag of zondag?
pi_116009827
Vrijdag natuurlijk. In het weekend zit er niemand op kantoor.
pi_116009912
Zondag gaan ze allemaal massaal aan het werk om de ritten te verdelen. :9
pi_116010150
Moet naar Vianen maandag, is het nieuw dat je zelf waskosten moet voorschieten daar? :{
pi_116015314
Was vroeger iig niet zo. Kenteken was voldoende.
pi_116015390
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:45 schreef Mathijz het volgende:
Was vroeger iig niet zo. Kenteken was voldoende.
Wat doe jij tegenwoordig dan?
pi_116015406
Toen ik ging stage lopen moest ik dus stoppen. Doe nu mijn afstudeeropdracht bij het AMC.
pi_116016800
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:11 schreef Panthera. het volgende:
Moet naar Vianen maandag, is het nieuw dat je zelf waskosten moet voorschieten daar? :{
Ik ben één keer in Vianen geweest (2 maanden geleden). Toen moest ik de wasstraat ook al voorschieten. In de ritinformatie stond toen volgens mij dat dat tijdelijk was.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2012 11:37:13 ]
pi_116017964
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik ben één keer in Vianen geweest (2 maanden geleden). Toen moest ik de wasstraat ook al voorschieten. In de ritinformatie stond toen volgens mij dat dat tijdelijk was.
Een half jaar geleden was het bij mij ook al zo. Ben er sindsdien alleen nog maar voor het ophalen van een auto geweest.
pi_116022002
Ok, matig :{ Snap niet wat het probleem is dat dat niet meer kan, en wij mogen ervoor opdraaien.

Oh, ik ga geen TT verzinnen, de laatste was geen groot succes :P
pi_116025204
Jullie moeten wel echt heel veel voorschieten steeds. Het enige wat wij ooit voor moeten schieten is tanken onderweg, en dat krijgen we op de vestiging direct terug :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')