abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115561734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef maxmin het volgende:

[..]

Niet slecht!

Wat ik overigens vaak doe is op de kaartenautomaat mn transactieoverzicht bekijken en daar een foto van maken. Vervolgens in paint even omcirkelen welke transacties voor welke rit zijn en dan dat opsturen. Ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Na een week wachten op dat online overzicht weet ik het echt allemaal niet meer....
Die S60 heeft wel nog zo'n ouderwetse 2.4 5-cilinder met 140pk, die vond ik in de oude V70 zwaar tegenvallen, dus ik hoop dat het nu beter is. Maar na de A6 zal het wel alleen maar tegenvallen :D Hoewel ik verder wel fan ben van Volvo.

Over de transacties: ik wacht gewoon op de site, op zich is het nou ook weer niet zo veel puzzelen. Buiten EW om reis ik toch niet met het OV in de vakantie en voor de trein koop ik altijd een papieren kaartje.
pi_115564091
Morgen 1 ritje, met een Passat naar Meerkerk.
pi_115565892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:32 schreef enpe het volgende:
Morgen 1 ritje, met een Passat naar Meerkerk.
Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Fox ;)
pi_115568325
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Fox ;)
Haha ik hoop voor je dat je in die Fox niet al te ver hoeft?:p

Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
pi_115568464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:

[..]

Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
Als je naar de balie gaat bij NS kan je daar een overzicht uit laten printen. Deed ik ook altijd.
pi_115569957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:

[..]

Amsterdam - Barneveld :7
pi_115570596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:19 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Amsterdam - Barneveld :7
Haha het kan erger, maar chill lijkt het me niet!

@Mallet: dan doe ik dat de volgende keer! Dat lijkt me toch wel goed voor de belastingdienst
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:40:55 #58
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115570712
Tot nu toe geen enkele auto kutter dan een VW Fox.
Daar kwam ik tot 2x toe echt gebroken uit :N
pi_115570922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef QuiCk01 het volgende:
Tot nu toe geen enkele auto kutter dan een VW Fox.
Daar kwam ik tot 2x toe echt gebroken uit :N
Vind je het gek als je 3 meter 30 bent? :D
pi_115570977
Hoop voor je dat er airco in zit..
pi_115571435
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.

Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:

quote:
Volkswagen 22
Peugeot 18
Opel 14
Renault, Ford 11
Citroën 10
Volvo, Fiat, Skoda 6
Audi 5
Toyota 4
Hyundai, Seat, Mazda 3
Mercedes, Alfa Romeo, Mitsubishi 2
Mini, Dodge, Suzuki, Kia, Lexus, Lancia 1
Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 21:01:20 ]
pi_115579882
Foto van de dag:

Nee.
pi_115579996
Ah, de Vito V6? M'n baas rijdt er ook een in full option.
pi_115580153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef RTS91 het volgende:
Ah, de Vito V6? M'n baas rijdt er ook een in full option.
Viano.. Deze is ook full options, heerlijk wagentje. :) En echt verbazingwekkend vlot..
Edit: Hij zuipt wel..
Nee.
pi_115580409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.

Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:

[..]

Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.
Toch grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb nog amper volkswagens gereden...
pi_115587704
Mmmn, heb zo een rit van een grote LM in oldenzaal. Dan is er al een inname gedaan door een ander bedrijf en moet je alleen nog even een 'checklist' invullen.
Maar op dat formulier moeten 3 handtekeningen.
Handtekening berijder - die is er zowat nooit bij :') Of bedoelen ze dan jezelf?
Handtekening ophaal adres - logisch
Handtekening aflever adres - logisch
pi_115587846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef S-RS het volgende:
Mmmn, heb zo een rit van een grote LM in oldenzaal. Dan is er al een inname gedaan door een ander bedrijf en moet je alleen nog even een 'checklist' invullen.
Maar op dat formulier moeten 3 handtekeningen.
Handtekening berijder - die is er zowat nooit bij :') Of bedoelen ze dan jezelf?
Handtekening ophaal adres - logisch
Handtekening aflever adres - logisch
Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.
pi_115588596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.
Dank! Had ik het de vorige keer toch goed gedaan :)

Zit nu in de trein. Heb m'n overhemd maar uitgedaan. Wat een hitte... Toch maar eens een polo kopen voor de zomer :')
pi_115591108
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
pi_115591174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef maxmin het volgende:
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
Leeuwarden :') Ik zou zodra je klaar bent met gierende banden weer naar huis gaan :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:54:16 #71
182073 invine
blablabla etc.
pi_115591182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Jaguar XF rijdt geweldig!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115593932
quote:
Ga dan naar Groningen. Is 35 minuten met de trein dacht ik ;)
pi_115595842
En weer op naar huis. Was net een paar minuten aan het lopen vanaf de snelweglocatie in Meerkerk toen een andere hiker aankwam rijden die me even naar de bushalte bracht :D hij zei dat hij dat altijd doet als hij EW'ers ziet lopen omdat hij het zelf zo ver vindt dus dat was wel prima.

En zowaar zit ik nu in een bus met een aangename airco! Zie je ook weinig.
De 2.4 in die S60 was trouwens nog wel te doen.
pi_115596652
quote:
Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrecht :')

Heb net de Fox afgeleverd en moest toen rennen om de trein te halen, zweet me kapot!
pi_115603162
En weer thuis. Kort dagje zo, maar wel blij mee. Vanavond schijnt het te gaan onweren en daarom heeft de NS besloten om in mijn regio een aangepaste dienstregeling te gaan rijden vanaf 17:00 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')