Die S60 heeft wel nog zo'n ouderwetse 2.4 5-cilinder met 140pk, die vond ik in de oude V70 zwaar tegenvallen, dus ik hoop dat het nu beter is. Maar na de A6 zal het wel alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef maxmin het volgende:
[..]
Niet slecht!
Wat ik overigens vaak doe is op de kaartenautomaat mn transactieoverzicht bekijken en daar een foto van maken. Vervolgens in paint even omcirkelen welke transacties voor welke rit zijn en dan dat opsturen. Ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Na een week wachten op dat online overzicht weet ik het echt allemaal niet meer....
Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Foxquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:32 schreef enpe het volgende:
Morgen 1 ritje, met een Passat naar Meerkerk.
Haha ik hoop voor je dat je in die Fox niet al te ver hoeft?:pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Heb morgen weer een nieuwe Megane Estate en een VW Fox
Als je naar de balie gaat bij NS kan je daar een overzicht uit laten printen. Deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha ik hoop voor je dat je in die Fox niet al te ver hoeft?:p
Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
Amsterdam - Barneveldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha ik hoop voor je dat je in die Fox niet al te ver hoeft?:p
Nog even over een paar posts terug: Je kunt bij de kaartenautomaat geen overzicht printen, alleen bekijken. Alleen bij een oplaadpaal ofzo. Wat ze daar nou mee bedoelen weet ik niet.
Haha het kan erger, maar chill lijkt het me niet!quote:
Vind je het gek als je 3 meter 30 bent?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef QuiCk01 het volgende:
Tot nu toe geen enkele auto kutter dan een VW Fox.
Daar kwam ik tot 2x toe echt gebroken uit
Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.quote:Volkswagen 22
Peugeot 18
Opel 14
Renault, Ford 11
Citroën 10
Volvo, Fiat, Skoda 6
Audi 5
Toyota 4
Hyundai, Seat, Mazda 3
Mercedes, Alfa Romeo, Mitsubishi 2
Mini, Dodge, Suzuki, Kia, Lexus, Lancia 1
Viano.. Deze is ook full options, heerlijk wagentje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef RTS91 het volgende:
Ah, de Vito V6? M'n baas rijdt er ook een in full option.
Toch grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb nog amper volkswagens gereden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.
Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.
Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef S-RS het volgende:
Mmmn, heb zo een rit van een grote LM in oldenzaal. Dan is er al een inname gedaan door een ander bedrijf en moet je alleen nog even een 'checklist' invullen.
Maar op dat formulier moeten 3 handtekeningen.
Handtekening berijder - die is er zowat nooit bijOf bedoelen ze dan jezelf?
Handtekening ophaal adres - logisch
Handtekening aflever adres - logisch
Dank! Had ik het de vorige keer toch goed gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bij berijder moet je inderdaad zelf tekenen.
Leeuwardenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef maxmin het volgende:
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
Jaguar XF rijdt geweldig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb één keer een Fox moeten rijden, van Assen naar Haarlem. Geen pretje inderdaad.
Ik heb trouwens Excel laten tellen welke merken ik het vaakst moet rijden voor EW. Volkomen nutteloos, maar het geeft wel aan dat het tijd is voor een BMW:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat mijn ritje in een Jaguar XF destijds niet doorging. Die had het lijstje mooi aangevuld.
Ga dan naar Groningen. Is 35 minuten met de trein dacht ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef maxmin het volgende:
Ik heb net op vakantieveilingen een anti-slipcursus gekocht in Leeuwarden. Ik woon in Utrecht:p
Iemand uit die omgeving die aanraders heeft om er een dagje Leeuwarden van te maken?
Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef maxmin het volgende:
De snelweglocatie, das dan zeker niet de steenstraat? Want dat is maar tien minuutjes lopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer op naar huis. Was net een paar minuten aan het lopen vanaf de snelweglocatie in Meerkerk toen een andere hiker aankwam rijden die me even naar de bushalte brachthij zei dat hij dat altijd doet als hij EW'ers ziet lopen omdat hij het zelf zo ver vindt dus dat was wel prima.
En zowaar zit ik nu in een bus met een aangename airco! Zie je ook weinig.
De 2.4 in die S60 was trouwens nog wel te doen.
Is er zo weinig te beleven dan? Geen gezellige terrasjes/grachtjes om een biertje te drinken of fatsoenlijke winkels ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrecht
Heb net de Fox afgeleverd en moest toen rennen om de trein te halen, zweet me kapot!
Nee, Energieweg. Vanaf die valt het idd wel mee, meestal maak ik ook een tussenstop bij de Plus danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
De snelweglocatie, das dan zeker niet de steenstraat? Want dat is maar tien minuutjes lopen
Ej, werken voor EW is niet verplicht hè? Je kan ook gewoon je beschikbaarheid dichtgooien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef maxmin het volgende:
Pffff ik moet morgen om half 8 al een auto ophalen in houten. Brengen naar zeeland en van daaruit via een helse OV-reis met veel overstappen naar Rotterdam om een auto weer naar houten te brengen. Een slome astra 1.4, een n.n.b. en een 308. De eerste rit wordt erg krap. Het is 1u45 rijden en ik heb precies 2u vanaf ophalen tot afleveren, waarin ik dus ook schade moet noteren..... Lekker geregeld weer EW
Tja.. het komt bij mij zelden voor dat ik alles netjes volgens de OV-schema's haal, zeker bij complexe ritten. Als je ze belt snappen ze dat toch wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef maxmin het volgende:
Pffff ik moet morgen om half 8 al een auto ophalen in houten. Brengen naar zeeland en van daaruit via een helse OV-reis met veel overstappen naar Rotterdam om een auto weer naar houten te brengen. Een slome astra 1.4, een n.n.b. en een 308. De eerste rit wordt erg krap. Het is 1u45 rijden en ik heb precies 2u vanaf ophalen tot afleveren, waarin ik dus ook schade moet noteren..... Lekker geregeld weer EW
Respect, met dit weer zou ik echt niet gaan rennen voor EWquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in lwd... als ik jou was na die cursus gewoon rechtstreeks terug naar Utrecht
Heb net de Fox afgeleverd en moest toen rennen om de trein te halen, zweet me kapot!
Zeker niet als je uit een Fox (hoogstwaarschijnlijk) zonder airco komtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Respect, met dit weer zou ik echt niet gaan rennen voor EWDan maar wat later thuis
Geen airco inderdaad, maar het viel reuze mee! Met raampje open 100 km/u cruisen ging zo voorbijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker niet als je uit een Fox (hoogstwaarschijnlijk) zonder airco komt
Dakkie open 50km/u harder cruisen en gaaaaaaan. Bij mij zat er wel een airco in, maar die deed het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Geen airco inderdaad, maar het viel reuze mee! Met raampje open 100 km/u cruisen ging zo voorbij
Hahahaha ok ok fair enoughquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vind je het gek als je 3 meter 30 bent?
Is dit een serieuze vraag? Hahahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken, dus ik gooi dan maar even al m'n treinkaartjes op de post. Alleen ik maak gebruik van de digitale ritbon, dus hoef alleen die kaartjes op te sturen. Moet ik er dan nog een briefje met m'n naam bij doen ofzo? Want alleen een treinkaartje zullen ze ook niet weten van wie dat is
Natuurlijk ik ben altijd serieus!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Hahahaha.
Oké, dan moet je er even een papiertje met je naam bij doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk ik ben altijd serieus!
Ach dan heb je lekker wat te doen morgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Eerst maar kijken of ik wel enveloppen en postzegels heb trouwens
Als ik ook geen enveloppen heb heb ik weinig aan de frankeermachinequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ach dan heb je lekker wat te doen morgen. Op jacht naar enveloppen en postzegels.. Niets leuker om te kopen. Heb je geen ouder die hem ff door een frankeermachine kan raggen op het werk?
Bij Arriva-treinreizen duurt het meestal wat langer voordat ze op je overzicht staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:07 schreef rickkt het volgende:
Wie weet hoe het zit met reizen met Arrivva?
Ben eergisteren van Winsum naar Groningen gegaan. Maar kan op de ov-site geen overizcht van deze reis vinden.
Soms maak ik me zorgen over de zelfredzaamheid van sommige studenten, maar ik ben vandaag in een goede bui:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef rickkt het volgende:
Is het vandaag of morgen gratis reizen? Ik dacht morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |