abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115800007
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.

http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
pi_115802631
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
Oke, daar heeft iemand inderdaad wel eens over verteld tijdens een dagje vestigingswerk. Wist niet dat het ook bij AR hoort.
pi_115814741
Helaas geen werk gekregen voor vandaag :(
pi_115815040
eindelijk weer eens een dagje werken morgen. beetje kut dat vanavond de inkomfeesten zijn in maastricht en ik dus redelijk laat in bed zal liggen maargoed.. morgen de hele dag een lexus GS300 rondrijden, met 280 pk op de achterwieltjes dus :)
pi_115815753
Kwam ik gister op het afhaaladres van m'n 2e rit, ik had er zin in want het zou een leuke auto worden.

Ik moest naar het Nederlandse hoofdkantoor van een zeker Duits automerk uit München om daar een demo-auto op te halen. Ik zeg dat dus, maar ze wisten er niks van. :|W Ze gingen even bellen binnen het kantoor, wel met 4 mensen gebeld, en die wisten allemaal van niks. Toen heb ik EW gebeld dat niemand iets van die opdracht scheen te weten. EW ging de leasemaatschappij bellen, en de balie ook.

Na een half uur gewacht te hebben en talloze telefoontjes van mij, EW, de leasemaatschappij en de balie, wisten we eindelijk om welke auto het ging en welke persoon er vanaf zou moeten weten. Het zou gaan om een Active E, een volledig elektrische BMW. Dus een bijzondere auto!!! :D Die persoon werd gebeld maar was in gesprek. }:| Maar ik kon naar een ander persoon die de auto wel aan mij zou kunnen geven. Ik mocht dus naar het wagenpark lopen en daar het kantoortje binnen, ik denk denk dus mooi nu kan ik in een Active E gaan rijden! :D

Kom ik daar blijkt de persoon die de auto aan mij zou geven er niks van te weten... |:( |:( ZUCHT!
Ik dacht dat de balie ook met die persoon had gebeld, maar blijkbaar niet. Toen bleek dat er al een Active E was opgehaald voor transport dat ze zelf geregeld hadden. Dus EW weer gebeld, die weer de leasemaatschappij ging bellen.

Na weer een half uur gewacht te hebben en totaal dus een uur werd ik opgebeld dat ik geen auto meer hoefde te transporteren... ;( :'( :'( :'(

Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
pi_115815949
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
pi_115816024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen :P
pi_115816233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MG_13 het volgende:
Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
pi_115817618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
Haha lijkt me een hele leuke situatie.. tenzij je er zelf in staat natuurlijk
pi_115818263
Ik heb ook 1 keer gehad dat er iemand anders stond voor dezelfde auto. Diegene was net een paar minuten eerder aangekomen en die zat buiten te wachten, omdat een medewerker de auto zou voorrijden, dus dat was inderdaad een leuke situatie :D
Zeker omdat ik van EW ben en die andere persoon van AR was :D
pi_115818300
Nog steeds mijn vervangende OV kaart niet binnen. Beschikbaarheid voor morgen kan dus ook weer uit..
pi_115819279
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
pi_115819427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
Ik had mijn autolader vorige week in een auto laten liggen, kwam die man hem nog brengen toen ik bij de bushalte stond :D
pi_115820234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen :P
Als je deze rit vanuit Leeuwarden had uitgevoerd was het helemaal een latertje geworden.
pi_115823226
Ik moet op de terugweg trouwens een megane uit september 2003 rijden. Zo oud heb ik ze bij EW volgens mij nog niet gehad.
pi_115823232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..
pi_115823274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet op de terugweg trouwens een megane uit september 2003 rijden. Zo oud heb ik ze bij EW volgens mij nog niet gehad.
Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bak :) .
pi_115824406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..
Ik heb deze lader van de action voor de Galaxy S2. Doet het prima. Wordt wel een beetje warm maar heb er in de meerdere maanden dat ik hem al gebruik nog nooit problemen mee gehad. Kopen dus die handel!
pi_115825334
Stond ik net midden in Amsterdam zonder internet. Hadd geen idee waar ik was en hoe het met ov zat. Broertje maar even gebeld en met de tomtom in de hand de weg gezocht. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je van internet bent.
pi_115825420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Rubenr3 het volgende:
Stond ik net midden in Amsterdam zonder internet. Hadd geen idee waar ik was en hoe het met ov zat. Broertje maar even gebeld en met de tomtom in de hand de weg gezocht. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je van internet bent.
Vooral als je bij Vodafone zit ja.
Ik heb ze een tweede kans gegeven maar zo gauw als mijn abbo afloopt kunnen ze de pot op. Nooit meer vodafone. Bij mijn ouders kan ik nooit fatsoenlijk bellen, gewoon nooit bereik daar. En altijd die storingen....
pi_115826264
Ik zit nog een jaar vast aan vodafone helaas..
pi_115828946

[ Bericht 100% gewijzigd door zlakto op 21-08-2012 17:12:55 ]
pi_115830289
Hier ook veel last gehad van de storing ja, dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag die net een dag oud is.. Morgen een dagje Transits (Den Helder, Heerenveen, Amersfoort).
pi_115832754
Ah er was een storing, ik heb m'n telefoon ook door de auto gegooid omdat internet het niet deed :') Moest een Esso hebben, want aftanken, en de tank was op 20km na leeg. Uiteindelijk gehaald gelukkig, dankzij de navigatie van de auto :)

Heb in Augustus 5 ritten gedaan en al voor meer dan 250 euro getankt. Wel allemaal met Essopas natuurlijk :)
pi_115833010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bak :) .
Sowieso. Had op vakantie in Italië een Volvo V50 in de huur (gratis upgrade, jaja), maar was de instapdiesel. Betekent dat je of turbo hebt, of niks. Ik kan je vertellen, rijdt voor geen meter als je in dit soort haarspelden omhoog rijdt achter een camper. Iets te laag in de toeren in de 2 en de auto zakte terug naar de 0 en dus terug naar de 1. Zat je boven het punt waar de turbo ingreep, was er niks aan de hand.

Wel leuk rijden verder daar. Leuker dan de A28 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')