Ik had mijn autolader vorige week in een auto laten liggen, kwam die man hem nog brengen toen ik bij de bushalte stondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
Als je deze rit vanuit Leeuwarden had uitgevoerd was het helemaal een latertje geworden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen
Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Shefkee het volgende:
Mocht er iemand toevallig nog een autolader nodig hebben.. Bij de action heb ik er net een paar gehaald a 1,40,- per stuk. Weet niet of ze die overal hebben, maar volgens mij scheelt dat niet zo veel per winkel.
Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet op de terugweg trouwens een megane uit september 2003 rijden. Zo oud heb ik ze bij EW volgens mij nog niet gehad.
Ik heb deze lader van de action voor de Galaxy S2. Doet het prima. Wordt wel een beetje warm maar heb er in de meerdere maanden dat ik hem al gebruik nog nooit problemen mee gehad. Kopen dus die handel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Let er wel op dat het mogelijk is dat deze laders van de action niet genoeg vermogen leveren om moderne telefoons als iPhone 4S, Galaxy S3 etc..
Vooral als je bij Vodafone zit ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Rubenr3 het volgende:
Stond ik net midden in Amsterdam zonder internet. Hadd geen idee waar ik was en hoe het met ov zat. Broertje maar even gebeld en met de tomtom in de hand de weg gezocht. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je van internet bent.
Sowieso. Had op vakantie in Italië een Volvo V50 in de huur (gratis upgrade, jaja), maar was de instapdiesel. Betekent dat je of turbo hebt, of niks. Ik kan je vertellen, rijdt voor geen meter als je in dit soort haarspelden omhoog rijdt achter een camper. Iets te laag in de toeren in de 2 en de auto zakte terug naar de 0 en dus terug naar de 1. Zat je boven het punt waar de turbo ingreep, was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag had ik een V70 uit 2002. Maakt mij overigens niet zoveel uit, zeker niet met de T5 die erin lag! Liever zoiets als zo'n nieuwe eco bak.
Mooi he, over EU subsidie rijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Pizzabodem het volgende:
Eind deze week/volgende week na 4 weken maar weer eens werken. Hopelijk nog wat leuke ritjes.
Lekker over de Spaanse wegen gereden; snelwegen daar zijn echt super. Veel 3 of 4 baans, mooie uitzichten, lekker steile hellingen en super goed asfalt. Ook voor het eerst sinds lange tijd weer eens een grotere afstand in de Focus van m'n pa gereden, en wat blijft dat ding toch prettig om te rijden met z'n 2.0 TDCI. Veel beter dan al die muesli-machines van tegenwoordig
Kom al zo'n 15 jaar in Spanje, en het is echt goed te zien hoe alles daar vooruitgaat. Vroeger had je alleen de snelweg (tolweg) die oké was, maar de laatste 5 jaar maken ze echt superveel gratis alternatieven voor de tolwegen waar je ook gewoon 110 mag rijden, en die zijn ook prima om te rijden. Ziet er allemaal super uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mooi he, over EU subsidie rijden
Spanje heeft een prachtige infrastructuur liggen inderdaad, de metro van Madrid is ook megalomaan groot. Als ze weer uit het slop komen hebben ze daar in ieder geval geen zorgen over.
Ja in Spanje is alles keurig geregeld en de metro's (en treinen) in Madrid zijn allemaal fonkelnieuw. Wat me daar ook opviel is dat iedereen keurig rijdt, je ruimte geeft als ze inschatten dat je die ergens nodig hebt en ook niet opdringerig zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Kom al zo'n 15 jaar in Spanje, en het is echt goed te zien hoe alles daar vooruitgaat. Vroeger had je alleen de snelweg (tolweg) die oké was, maar de laatste 5 jaar maken ze echt superveel gratis alternatieven voor de tolwegen waar je ook gewoon 110 mag rijden, en die zijn ook prima om te rijden. Ziet er allemaal super uit.
Zat trouwens in dat gebied waar die grote bosbranden waren een week of vier terug, jezus wat ziet dat er treurig uit nu. Gigantische zwarte vlakten zover je maar kan kijken. De nieuwe hogesnelheidslijn naar Frankrijk is echt maar net gespaard gebleven. Op sommige plaatsen zijn de masten al zwart geworden door het vuur.
Iemand trouwens nog tips voor schoenen waarmee je een beetje lekker kan autorijden, waarop je ook lekker comfortabel langere stukken kan lopen en er toch representatief uit zien om tijdens het werk aan te hebben?
Klopt. Viel me in Italië ook op. Mensen zijn haastig in de auto, rijden vaak te hard, maar wel sociaal, laten je ook vaak ruimte bij parkeren, bij het opdraaien op een drukke weg etc. Prettiger dan in Nederland waar iedereen exact volgens de regels rijdt en daarmee een vrijbrief denkt te hebben om verder nergens op te letten en om te geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Ja in Spanje is alles keurig geregeld en de metro's (en treinen) in Madrid zijn allemaal fonkelnieuw. Wat me daar ook opviel is dat iedereen keurig rijdt, je ruimte geeft als ze inschatten dat je die ergens nodig hebt en ook niet opdringerig zijn.
Haha aso's heb je overal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
Inderdaad, Spanjaarden rijden netjes maar wel lekker vlot. De Fransen daarentegen zijn een verhaal apart. Heb weer genoeg rare dingen meegemaakt met de Fransen. Ze kunnen niet invoegen op de snelweg, doen ze allemaal met hooguit 80 á 90 waar je 130 mag. Zo'n gast wilde met z'n splinternieuwe Grand Cherokee voordringen bij mij bij het tolstation, nou dat lukte hem dus mooi niet. Hij dacht dat ik hem er wel tussen zou laten met die 'kleine' Focus. Uiteindelijk ging hij toch maar op de rem. 10 cm van m'n auto af. Maar dat was dus weer het begin van een nieuwe poging om er voor te komen. Maar het is hem niet gelukt![]()
Vind Frankrijk ook altijd wel prettig moet ik zeggen. Wel laten Fransen altijd hun knipperlicht aanstaan, heel typisch vind ik dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
Inderdaad, Spanjaarden rijden netjes maar wel lekker vlot. De Fransen daarentegen zijn een verhaal apart. Heb weer genoeg rare dingen meegemaakt met de Fransen. Ze kunnen niet invoegen op de snelweg, doen ze allemaal met hooguit 80 á 90 waar je 130 mag. Zo'n gast wilde met z'n splinternieuwe Grand Cherokee voordringen bij mij bij het tolstation, nou dat lukte hem dus mooi niet. Hij dacht dat ik hem er wel tussen zou laten met die 'kleine' Focus. Uiteindelijk ging hij toch maar op de rem. 10 cm van m'n auto af. Maar dat was dus weer het begin van een nieuwe poging om er voor te komen. Maar het is hem niet gelukt![]()
Door al die meerbaanrotondes enzo gaan mensen zelf nadenken. In Nederland is alles zo ontzettend verkrampt en voorgekauwd, in het buitenland mag iedereen zelf kiezen wat hij of zij doet, waardoor het verkeer meer vloeiend is en er minder frustraties zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Haha aso's heb je overal.
In landen als Spanje zijn veel afstanden groter, waardoor mensen die rijden vaak veel meer kilometers maken. Misschien dat ze daardoor ook beter rijden? Het kan soms wel chaotisch zijn ook, zeker op drukke meerbaansrotondes in steden, maar het gebeurt bijna nooit dat je kilometers achter iemand rijdt die net aan 40 rijdt. In mijn buurt hier rijden heel veel mensen 35/40 waar je 50 mag
1MB ja, ik geloof dat het tegenwoordig niet meer uitmaakt. Of zit er een nieuw max aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zo, dat was een vrij late werkdag, om 23u thuis. Ook wel eens leuk.
Ik kon net trouwens zonder problemen een ritbon invullen met 2mb aan bijlagen. Vroeger was 1,5mb toch het maximum?
1.5MB per ding ja, dus als je een tankbon van een halve MB en een transportformulier van 1.5MB uploadt kan het gewoon. Een los transportformulier van 1.6MB kan dan weer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zo, dat was een vrij late werkdag, om 23u thuis. Ook wel eens leuk.
Ik kon net trouwens zonder problemen een ritbon invullen met 2mb aan bijlagen. Vroeger was 1,5mb toch het maximum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |