Tot morgen in almere danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Mag morgen voor het eerst werken deze week. Wel best leuke auto's, 318D van Wolvega naar Almere. Daarna in een A5 van Bussum naar Barneveld, helaas maar een kort stukje, maar ben best benieuwd naar die A5!
Ik moest lachen, best geniaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik moest vandaag (niet voor AR) met een bakwagen iets bezorgen. Zat er zo'n grappenmaker die serieus toen ik vroeg om een handtekening, zijn hand op het papier legde en er een lijntje omheen tekende.
Ik weet niet of het als PC hetzelfde is, maar als hiker moet je de eerste keer bellen voor werk omdat je nog niet zichtbaar bent in het systeem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, best geniaal.
Nieuw hier, 3 weken geleden als PC aangenomen bij easyway, tot nu toe nog geen 1 rit hoeven doen helaas... maar wel al veel beschikbaar geweest, dus het zal wel rustig zijn. Mocht ik volgende week nog steeds niet gebeld zijn dan toch maar even een belletje doen die kant op
BAAS!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor morgen niet gebeld en heb besloten om geen spoedje te gaan, maar mijn beschikbaarheid dicht zet en morgen een hele dag in bed ga liggen om Rollercoaster Tycoon te spelen
Waar in Rotterdam?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef dery1990 het volgende:
Moet pas om 15u een auto ophalen. Mezelf dus 1,5 uur zien te vermaken in Rotterdam :p
Ja, ik ben ook 2 keer geweest en nu is mijn rekening leegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef S-RS het volgende:
Zo, gisteravond/nacht terug gekomen van 3 weken vakantie. Maandag t/m Woensdag weer beschikbaar, dan weer een week naar Portugal
welke regio?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, best geniaal.
Nieuw hier, 3 weken geleden als PC aangenomen bij easyway, tot nu toe nog geen 1 rit hoeven doen helaas... maar wel al veel beschikbaar geweest, dus het zal wel rustig zijn. Mocht ik volgende week nog steeds niet gebeld zijn dan toch maar even een belletje doen die kant op
Dank!quote:
Waardeloos duur hè! Maar ja, dan heb je ook watquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook 2 keer geweest en nu is mijn rekening leeg
Zeker, Barcelona, Madrid en Lissabon in de een Londen/OS in de andere vakantie, dat dan weer welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Waardeloos duur hè! Maar ja, dan heb je ook wat
Haha lekker hoor! Je bent ook nog maar net terug dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker, Barcelona, Madrid en Lissabon in de een Londen/OS in de andere vakantie, dat dan weer wel
Waar ga jij precies heen?
Goed kijken, dan zie je het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha lekker hoor! Je bent ook nog maar net terug dus?
Ik ga naar Albufeira met wat vrienden
@Dimitri
Wahaha, wat doet die vrachtwagen daar?
Als er iemand naast je ligt te slapen en je ziet zoiets moet je keihard paniek schreeuwen en naar voren wijzen, succes gegarandeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |