Dat zandpad dat kun je nog steeds nemen, ben er maandag nog over naar binnen gegaan. Toen begon het natuurlijk net keihard te regenen toen ik de auto afgegeven had en al richting station liep:pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je kunt er toch nog wel aan de andere zijkant uit? Via het gras/zand voor het naastgelegen pand.
Dan heb je een leasebak, die hoeft niet op schade gecontroleerd te worden. De huurauto's daar wel, is ook een ander formulierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?
[..]
Klinkt een stuk beter dan hierIk zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden
Haha superrelaxed. Dat is het voordeel van PC. Ik vond het vandaag al chill dat ik drie kwartier betaald kon winkelen in Tilburg omdat de bus maar 1x per uur gaat:pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef mothergoose het volgende:
vandaag 2 enkeltjes, zuiden-adam en adam-zuiden. in de tussentijd dus niet op en neer naar huis gegaan maar bij znadvoort op t strand gelegen. chillend.
Wat, jij woont toch in regio Groningen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:12 schreef Viezze het volgende:
Mooie spoedrit voor iemand uit Maastricht (zie FB), Born - Groningen en terug
Haha sinds ik dat een keer heb meegemaakt ligt de telefoon hier gewoon naast mijn bed met het geluid aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef MG_13 het volgende:
werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje, maar ik lag toen helaas nog in bed en heb niet gemerkt dat m'n telefoon ging.
Wil morgen toch wel weer eens werken, 'k ben deze week niet meer gebeld voor werk.
Vorige week liep daar een hagedis over het perron.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik sta nu op Barneveld en zie een bord staan dat ze in juni 2012 beginnen met bouwen van een comfortabele wachtruimte hier die in november af zou moeten zijn.. alleen waarom merk ik daar niks van?
Lekker man, even je hele uurloon over balk smijten voor een bekertje bochtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed nieuws voor de koffieleuten, in Meerkerk gaat binnenkort een Starbucks geopend worden. Bij/in het AC-restaurant.
Wel even met je iphone een foto van je bekertje maken en die op facebook zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Lekker man, even je hele uurloon over balk smijten voor een bekertje bocht
Ik had ook een auto met lege tank mee die vol afgeleverd moest worden. Rij ik expres om voor een Esso, blijkt de enige werkende zelfservice automaat geen bonnetjes meer te hebben. Dus alsnog elders 10L erin gegooid en langs de snelweg volgetankt bij de esso.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vorige week liep daar een hagedis over het perron.
Net voor 105 euro moeten tanken, dan komt de esso-pas goed van pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |