abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115283132
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zitten er 2 in meerkerk hè ;)
Voor AR moet ik altijd naar die in de Steenstraat. Daar moet je 2 formulieren voor uitprinten: 1 geef je aan de berijder en de andere wordt in meerkerk ingescand waarna je hem meeneemt voor eigen administratie ;)
Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!
pi_115283137
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je kan niet meer door het hek direct de BvN-straat op, maar alleen aan de zijkant de weg op (geen idee hoe die weg heet).
Je kunt er toch nog wel aan de andere zijkant uit? Via het gras/zand voor het naastgelegen pand.
pi_115284332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!
Klopt, er zit tegenwoordig zo'n vrolijke Nederlandse vent die ook nog wel in is voor een praatje :)
pi_115285956
Hallo allemaal,
Ik heb op 13 juli een sollicitatie ingediend bij EasyWay voor de Hiker-functie, maar heb nog niks van ze vernomen.
Dat is nu dus een maand geleden, is het normaal dat dit zo lang duurt?
pi_115286020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Mandarijntjee het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb op 13 juli een sollicitatie ingediend bij EasyWay voor de Hiker-functie, maar heb nog niks van ze vernomen.
Dat is nu dus een maand geleden, is het normaal dat dit zo lang duurt?
Volgens mij reageren ze normaal gesproken binnen twee weken. Ik zou ze even bellen of mailen, kan nooit kwaad.
pi_115287378
Ik heb even gebeld en die mevrouw wees mij op een stukje tekst dat in de bevestigingen-email stond.
quote:
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Zonder tegenbericht bewaren wij jouw gegevens om je te kunnen benaderen als er weer openstaande vacatures zijn.
Toch vreemd dat er dan nog steeds heel groot op de website staat dat ze sollicitanten zoeken.
pi_115288161
Dan zal je in de verkeerde regio wonen vermoedelijk.

Ik ben een half uurtje geleden alweer gebeld voor morgen. Vlaardingen - Krimpen aan den IJssel in een Zafira (helaas oud model), Zwijndrecht - Barneveld in een Renault Megane en Putten - Meerkerk (snelweg) in een V50 (2.0D, eens een keer geen 1.6 :D ).
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:46:52 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115289571
Zo, dat was dat. Morgen naar Vitesse - Anzhi en dan dit weekend lekker op vakantie. Mallorca here we come.
#26 || Luciano da Silva
pi_115289756
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was dat. Morgen naar Vitesse - Anzhi en dan dit weekend lekker op vakantie. Mallorca here we come.
Klinkt een stuk beter dan hier :D Ik zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden :7
pi_115290854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?

[..]

Klinkt een stuk beter dan hier :D Ik zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden :7
Ik had dat ook een keer bij een klein leasebedrijfje, toen heb ik gewoon geen schade genoteerd en dat was prima.
pi_115293284
Hmm, nog steeds geen werk voor morgen... hoop dat ik nog gebeld wordt :P
pi_115296925
Hier wel 2 ritjes in een Kangoo en Insignia.
pi_115298221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Je kunt er toch nog wel aan de andere zijkant uit? Via het gras/zand voor het naastgelegen pand.
Dat zandpad dat kun je nog steeds nemen, ben er maandag nog over naar binnen gegaan. Toen begon het natuurlijk net keihard te regenen toen ik de auto afgegeven had en al richting station liep:p
pi_115305053
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan heb je een leasebak, die hoeft niet op schade gecontroleerd te worden. De huurauto's daar wel, is ook een ander formulier
pi_115312525
vandaag 2 enkeltjes, zuiden-adam en adam-zuiden. in de tussentijd dus niet op en neer naar huis gegaan maar bij znadvoort op t strand gelegen. chillend.
pi_115316132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef mothergoose het volgende:
vandaag 2 enkeltjes, zuiden-adam en adam-zuiden. in de tussentijd dus niet op en neer naar huis gegaan maar bij znadvoort op t strand gelegen. chillend.
Haha superrelaxed. Dat is het voordeel van PC. Ik vond het vandaag al chill dat ik drie kwartier betaald kon winkelen in Tilburg omdat de bus maar 1x per uur gaat:p
pi_115325475
Mooie spoedrit voor iemand uit Maastricht (zie FB), Born - Groningen en terug :D
pi_115326334
Net eerste auto afgeleverd. Een Zafira uit 2010 met al dik 185k op de teller :D
pi_115326498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:12 schreef Viezze het volgende:
Mooie spoedrit voor iemand uit Maastricht (zie FB), Born - Groningen en terug :D
Wat, jij woont toch in regio Groningen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:04:45 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115326695
Zal wel neit andersom kunnen, anders hadden ze er ook wel Groningen bij gezet.
#26 || Luciano da Silva
pi_115326703
Dat ritje had ik ook wel willen doen:p Jammer dat ik in Utrecht woon. Alleen maar korte ritjes hier.

Ik had gisteren overigens een afgetrapte C-max mee. Het was al een kutauto door de 1.6 die echt te zwak was, maar hij was goor en plakkerig en de remschijf rechtsachter was zo krom als een banaan. erg veilig voelde ik me niet in dat ding. Bij het uitparkeren maakt die rem al zo'n kabaal dat ik dacht dat ik ergens tegenaan gereden was:p
pi_115330008
Zo nog een spoedje. houten-harderwijk en retour. Astra 1.4 benzine en nnb
pi_115330554
werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje, maar ik lag toen helaas nog in bed en heb niet gemerkt dat m'n telefoon ging. :')

Wil morgen toch wel weer eens werken, 'k ben deze week niet meer gebeld voor werk.
pi_115331061
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef MG_13 het volgende:
werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje, maar ik lag toen helaas nog in bed en heb niet gemerkt dat m'n telefoon ging. :')

Wil morgen toch wel weer eens werken, 'k ben deze week niet meer gebeld voor werk.
Haha sinds ik dat een keer heb meegemaakt ligt de telefoon hier gewoon naast mijn bed met het geluid aan.
Verwacht zelf trouwens weinig meer voor t weekend.. heb mijn wekelijkse ritje al gehad dinsdag
pi_115332585
waarom hebben ze mij dan niet gebeld voor die rit vanuit maastricht :S
pi_115332636
Ik sta nu op Barneveld en zie een bord staan dat ze in juni 2012 beginnen met bouwen van een comfortabele wachtruimte hier die in november af zou moeten zijn.. alleen waarom merk ik daar niks van? :')
pi_115337635
yay! Morgen ga ik wat kilometers maken :D

Amersfoort - Echt in een Honda Civic Hybrid
Geldrop - Almere in een Peugeot Expert

Ruim 300 km bij elkaar, valt ook wel weer mee maar per rit toch best een afstand.

[ Bericht 1% gewijzigd door MG_13 op 09-08-2012 16:31:04 ]
pi_115337655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik sta nu op Barneveld en zie een bord staan dat ze in juni 2012 beginnen met bouwen van een comfortabele wachtruimte hier die in november af zou moeten zijn.. alleen waarom merk ik daar niks van? :')
Vorige week liep daar een hagedis over het perron. :')

Net voor 105 euro moeten tanken, dan komt de esso-pas goed van pas.
pi_115338464
Voor een rit morgen staat dit in de ritgegevens:

"Voor XXX dien je 1 transportformulier in te vullen. De schadevestiging zal dit formulier zo ver mogelijk invullen.

Je krijgt een uitgifteformulier mee. Deze dien je te laten tekenen op het afleveradres! Deze moet dezelfde dag na aflevering retour gestuurd worden naar Easy Way. "

Maar bedoelen ze dat ik het echt fysiek per post op moet sturen of zou een mail ook goed zijn?? :?
pi_115340245
Goed nieuws voor de koffieleuten, in Meerkerk gaat binnenkort een Starbucks geopend worden. Bij/in het AC-restaurant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')