abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:58:10 #1
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115370389
Ik moet dit gewoon even van mij afschrijven :

In september 2006 kreeg ik iets met mijn vrouw. In juni 2007 zijn wij gaan samenwonen.
December 2008 zijn wij getrouwd en hebben kort daarna een woning gekocht.
December 2009 werd onze dochter geboren en een maand geleden werd onze zoon geboren. Dit is in het kort de huidige situatie.

Twee dagen geleden hebben wij echter te horen gekregen dat mijn vrouw darmkanker heeft en niet meer beter zal worden : met behandeling heeft zij nog wel "jaren" te leven volgens de artsen, echter kunnen zij ons nog niet vertellen of het twee jaar is of tien jaar.
Wij zijn er beide kapot van : het hele toekomstbeeld wat wij samen hadden is in duigen gevallen. Voor de kinderen vind ik het nog erger aangezien zij zonder hun moeder op zullen groeien.

Ik ben momenteel zo radeloos, ik probeer niet te huilen omdat ik vooral mijn dochter niet van streek wil maken maar ik vind het zo moeilijk om mij in te houden waar zij bij is.

Het vooruitzicht om er over een aantal jaar alleen voor te moeten staan als weduwnaar, zonder mijn vrouw de kinderen op moeten voeden vind ik zo verschikkelijk moeilijk op dit moment. Ik hou zou verschikkelijk veel van haar, mij een leven voorstellen zonder haar is voor mij het moeilijkste wat er is.
Ook dat zij langzaam aan af zal gaan takelen vind ik vreselijk ook omdat de kinderen dit mee zullen maken. De kans is groot dat de onze zoon zicht zijn moeder niet eens zal kunnen herinneren als hij groot is.

Waarom moest dit mijn vrouw nou overkomen, ze is nog zo jong (29). Ze is zo verschikkelijk lief en goed voor de kinderen..... Ik ben echt radeloos momenteel
pi_115370417
Jezus, sterkte man. :{
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:01:50 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115370433
Fuck.. Sterkte ermee. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_115370449
Niets anders dan sterkte gewenst, wat heftig.
pi_115370455
:(

Sterkte.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:06:58 #6
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115370497
Dat is echt .... zwaar klote.
Heel veel sterkte toegewenst.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Boks-Chick vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:10:02 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115370536
Dit soort dingen zijn gewoon zo vreselijk KUT! :r

Onwijs veel sterkte, en ik hoop dat je vrouw in ieder geval nog lang genoeg mag leven zodat je kinderen zo vee mogelijk goede een mooie herinneringen aan hun moeder kunnen opbouwen, sowieso jullie met zijn viertjes :*
lolwut
pi_115370549
Heel veel sterkte, dit is natuurlijk vreselijk. Denk niet te veel aan de tijd dat je zonder haar zal zijn maar koester de tijd dat je nog met haar bent.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:18:05 #9
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_115370676
Sterkte kerel...

Je hoeft je niet in te houden waar je dochter bij is. Samen een traantje weg pinken is goed. Papa heeft ook gevoelens, dat mag ze af en toe best zien ;)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:19:46 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_115370699
Ik zou serieus eens gaan praten met een professional/psycholoog hoe jullie dit goed met de kinderen kunnen gaan bespreken.
Dit kan jullie zeer helpen in dit proces en hier hebben jullie ook voordeel mee aangezien jullie er dan niet alleen voor staan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Netsplitter op 10-08-2012 09:31:13 ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_115370871
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef TR08 het volgende:
Sterkte kerel...

Je hoeft je niet in te houden waar je dochter bij is. Samen een traantje weg pinken is goed. Papa heeft ook gevoelens, dat mag ze af en toe best zien ;)
:Y

heel veel sterkte de komende (hopelijk nog lange) tijd
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:29:54 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115370877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Heel veel sterkte, dit is natuurlijk vreselijk. Denk niet te veel aan de tijd dat je zonder haar zal zijn maar koester de tijd dat je nog met haar bent.
Dit. Heel veel sterkte, kerel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_115370907
Hopelijk wordt het dan eerder 10 dan 2 jaar en in (redelijk) goede gezondheid.

Onthoud ook, hoe hard het misschien ook is, dat je het ook in je eentje wel gaat redden. Ik heb het gezien bij mijn oom, zijn vrouw overleed toen de kinderen 4 en 8 waren. Is ondertussen al weer 15 jaar geleden, kinderen zijn prima terecht gekomen en hij heeft een andere vrouw (maar aan dat laatste wil je nu natuurlijk absoluut niet denken kan ik me voorstellen)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115371052
Sterkte!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Spellchecker vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:39:41 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_115371063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:11 schreef MeneerLogica het volgende:
dit vooral, maak herinneringsboekjes met/voor de kinderen... met foto's en filmpjes...

ik wens jullie heel veel kracht en sterkte!
  Spellchecker vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:41:32 #16
197773 crew  maily
pi_115371100
probeer nu alvast een soort van netwerk op te zetten met familie en vrienden, en schaam je niet om dingen te vragen.... jullie kunnen dit gewoon niet alleen.
pi_115371710
Weinig tips, maar wel heel, heel veel sterkte gewenst. Verschrikkelijk om mee te maken zeg.
pi_115373101
Fuck man, wat erg en oneerlijk -O- :N . Heel veel sterkte.

Ik dacht altijd dat darmkanker relatief goed te behandelen was, maar blijkbaar niet... -O- .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:05:58 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_115373143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef QBay het volgende:
Fuck man, wat erg en oneerlijk -O- :N . Heel veel sterkte.

Ik dacht altijd dat darmkanker relatief goed te behandelen was, maar blijkbaar niet... -O- .
Ligt er geheel aan waar het zit, in welk stadium het is en welke vorm van kanker het is helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:09:03 #20
85962 ioko
I Appear Missing
pi_115373213
Heel veel sterkte. Ik zou zeker professionele hulp zoeken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_115375637
Ai dat is echt onwijs kut :{ . Heel veel sterkte!

Ik zou ook aanraden om op zoek te gaan naar professionele hulp. Alles staat nu op z'n kop en daardoor weet je zelf waarschijnlijk van ellende niet waar je moet beginnen. Het is prettig als iemand jullie daarmee op weg kan helpen. Schroom absoluut niet om om hulp te vragen, ook bij familie.

Verder hoop ik ook ten zeerste dat het maar zo ver mogelijk richting de 10 jaar zal worden!
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:49:30 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115376363
Ook aan mijn kant weinig tips, naast de professionele hulp, wat veel mensen al gezegd hebben. Ik wens jou en je gezin in ieder geval heel erg veel sterkte!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_115376775
Kan niet veel meer zeggen dan wat al gezegd is: Heel veel sterkte, psychologische hulp voor jou en je gezin is zeker een goede optie en nogmaals: sterkte ;( :* en je mag best af en toe huilen inderdaad, want dat is menselijk. Papa's zijn stoer, maar ook menselijk.
Ja doei.
pi_115377142
jezus heel veel sterkte gewenst. Persoonlijk ken ik iemand die ruim vijftien jaar met darmkanker geleefd heeft ik hoop dat jullie ook nog veel tijd samen is gegund.
pi_115377152
Heel veel sterkte. Koester de tijd die je hebt samen, maak zoveel mogelijk herinneringen. Maak filmpjes van zowel dagelijkse dingen als bijzondere momenten. Praat er over en deel je gevoelens met elkaar.

Heel veel sterkte. Ik weet hoe het is om het toekomstbeeld wat je voor ogen had te verliezen. Al is dat geenszins vergelijkbaar met wat jij moet doormaken.

[ Bericht 22% gewijzigd door QEX op 10-08-2012 13:21:07 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:37:32 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115378046
Misschien moeilijk maar je zou alles op kunnen schrijven, elke dag een verhaaltje over de situatie of iets van vroeger, dan heb je iets voor later en je kan je hoofd een beetje op orde houden ( mij hielp dat heel erg, maar net iets andere situatie )

Sterkte en wees er voor je kinderen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115378867
Ik kan me alleen maar een voorstelling maken van wat er door je heen gaat.
Bedenk wel dat de gezondheidszorg steeds beter wordt en dat jij en je vrouw er gewoon vol voor moeten vechten om met de beste zorg zo lang mogelijk nog samen te kunnen zijn.
Ik weet niet hoe groot je familie en vriendkring is, maar omring je met de juiste personen. Vraag om hulp als je het even niet meer ziet zitten. Er zullen veel mensen zijn die je kunnen en willen helpen.

Voor je kinderen zal het ook een hele moeilijke tijd worden. Samen huilen is geen schande.
Maak, zoals anderen ook al hebben gezegd, herinneringsboekjes, filmpjes, foto's etc.

Ik hoop echt dat je vrouw nog heel wat jaren samen met jou en je gezinnetje kan doorbrengen.
Heel veel sterkte in ieder geval.
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:07:08 #28
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115379358
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Mijn vrouw is net thuisgekomen uit het ziekenhuis (ze lag daar voor een ontsteking : zij zijn er bij toeval achtergekomen dat zij dit heeft).
Het plan is ook om zo snel mogelijk psychologische hulp te zoeken voor ons. Maandag moeten wij ook met onze jongste zoon naar het consultatiebureau, daar gaan wij navraag doen voor begeleiding voor de kinderen.
Wij willen natuurlijk ook vastleggen met zo veel mogelijk fotos en filmpjes hoe mama is zodat de kinderen daar later in ieder geval naar kunnen kijken.

Helaas zullen wij ook naar het financiele plaatje moeten gaan kijken, hoe vervelend het ook is aangezien ons hoofd daar momenteel niet echt naar staat (maar met een koopwoning is dit toch wel essentieel om afgevangen te hebben : je wilt niet dat je uiteindelijk je vrouw kwijtraakt, met twee kinderen achter blijft en vervolgens je woning uit moet).
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:19:48 #29
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115379862
Heel veel sterkte. Kan je niet via het ziekenhuis een gesprek met de sociaal-maatschappelijk werker aanvragen? Die weten vaak goed waar je voor deze hulp terecht kan. (Ook als jullie naderhand vragen hebt over hulp in de huishouding en eventuele zorg.) Zorg ook voor een goed contact met de huisarts dat kan een hoop ellende besparen. Maak eens een afspraak om je verhaal te doen, want wat een huisarts doorkrijgt aan informatie is vaak bedroevend.

Het financiële plaatje is zeker iets wat je zo snel mogelijk moet laten uitzoeken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:28:36 #30
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115380170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heel veel sterkte. Kan je niet via het ziekenhuis een gesprek met de sociaal-maatschappelijk werker aanvragen? Die weten vaak goed waar je voor deze hulp terecht kan. (Ook als jullie naderhand vragen hebt over hulp in de huishouding en eventuele zorg.) Zorg ook voor een goed contact met de huisarts dat kan een hoop ellende besparen. Maak eens een afspraak om je verhaal te doen, want wat een huisarts doorkrijgt aan informatie is vaak bedroevend.

Het financiële plaatje is zeker iets wat je zo snel mogelijk moet laten uitzoeken.
Voor hulp gaan wij niet meer naar de huisarts : wij gaan een andere huisarts zoeken omdat het vertrouwen in onze huidige huisarts weg is ivm een verkeerde diagnose kort hiervoor (ook als wij nu terugkijken naar de klachten welke mijn vrouw de afgelopen jaren gehad heeft had de huisarts veel eerder in kunnen grijpen en onderzoeken kunnen laten doen waardoor men er al jaren geleden achter had kunnen komen waar zij last van heeft).
Zowieso is het vertrouwen in huisartsen bij ons momenteel minimaal, de huisarts bij de dokterspost stuurde ons namelijk afgelopen maandagnacht nog weg omdat hij mijn vrouw er niet ziek genoeg uit vond zien (de volgende ochtend is zij naar de eerste hulp gegaan waar haar klachten wel serieus genomen werden waarop dus de volgende dag dus het vreselijke nieuws kwam)
pi_115380181
Dat van de huisarts is zeker waar. De huisarts kan dan bijvoorbeeld ook zorgen dat e.e.a. ook doorgegeven word aan de huisartsenpost zodat zij ook op de hoogte zijn voor het geval er hulp nodig is 's avonds en in het weekend. Vaak zijn er ook praatgroepen voor partners en kinderen van patienten. Denk evt ook aan de mogelijkheid geld terug te krijgen van de belastingdienst, zorgtoeslag waar je dan misschien recht op hebt enzo.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:31:24 #32
14320 TR08
pi_115380287
Wij hebben ons bij aankoop van het huis kruislings verzekerd tegen het overlijden van de partner. Als mijn vrouw overlijdt wordt een zodanige som uitgekeerd dat ik met mijn huidige inkomen in het huis kan blijven met de kleine. Andersom als ik overlijd hetzelfde voor mijn vrouw.

Ik weet niet of jij zoiets hebt maar deze verzekering nu nog afsluiten gaat niet mogelijk zijn.
Grijp in elk geval tijdig in als je voorziet dat een en ander straks niet meer gaat lukken.

Kijk als je dingen gaat regelen ook naar wat je rond een erfenis wilt. Wij hebben bijvoorbeeld een koude uitsluiting geregeld. Als een van ons overlijdt erven alleen de kinderen en de achterblijvende echtgenoot. Mensen die "bij de familie komen" dus vriendjes/vriendinnetjes van kinderen, nieuwe partner achterblijvende echtgenoot, etc erven niets. Wij vinden dat persoonlijk de prettigste gang van zaken. We hebben ook in de familie een keer problemen gehad omdat de (toen al) ex man van een tante van me meende mee te mogen erven nadat mijn oma overleed.

Je zit in een hele moeilijke tijd, over een week of wat zal de ergste emotie wel bezonken zijn, neem voor die tijd eerst lekker gelegenheid om een en ander te laten bezinken en doe daarna de dingen die je nog moet doen. Schrijf nu gewoon op waar je aan denkt als een to-do lijstje maar neem eerst vooral nog een paar dagen voor jezelf met zijn allen.

Ik zit nu zelf heel dicht bij een situatie die een beetje lijkt op die van jou (mijn vrouw is gelukkig niet ziek), wij lopen een paar weken voor op jou als het ware en ik denk de achtbaan waar jullie net ingestapt zijn een beetje te kennen.. Neem deze week nog vooral even lekker voor jezelf en ga dingen regelen op het moment dat de emoties een beetje bezinken. Volgende week zul je veel beter in staat zijn om helder na te denken dan nu.
pi_115380325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef bluuf het volgende:

[..]

Voor hulp gaan wij niet meer naar de huisarts : wij gaan een andere huisarts zoeken omdat het vertrouwen in onze huidige huisarts weg is ivm een verkeerde diagnose kort hiervoor (ook als wij nu terugkijken naar de klachten welke mijn vrouw de afgelopen jaren gehad heeft had de huisarts veel eerder in kunnen grijpen en onderzoeken kunnen laten doen waardoor men er al jaren geleden achter had kunnen komen waar zij last van heeft).
Zowieso is het vertrouwen in huisartsen bij ons momenteel minimaal, de huisarts bij de dokterspost stuurde ons namelijk afgelopen maandagnacht nog weg omdat hij mijn vrouw er niet ziek genoeg uit vond zien (de volgende ochtend is zij naar de eerste hulp gegaan waar haar klachten wel serieus genomen werden waarop dus de volgende dag dus het vreselijke nieuws kwam)
Jeetje. Snap dat je in deze situatie daar dan niet wil blijven. Vraag bij je nieuwe ha om een kennismakingsgesprek. Soms moet je daar voor betalen maar dat krijg je dan weer terug van de verzekeraar.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:33:25 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115380367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef bluuf het volgende:

[..]

Dan loont toch de moeite om zo te zoeken naar een nieuwe huisarts waarmee het wel klikt. Je kan namelijk toch niet aan de huisarts ontkomen omdat het de primaire zorgverlener is en toch veel via hem of haar zal verlopen. Zelf ben ik ook van huisarts overgestapt, omdat die mij niet beviel.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:58:18 #35
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115381254
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef TR08 het volgende:
Wij hebben ons bij aankoop van het huis kruislings verzekerd tegen het overlijden van de partner. Als mijn vrouw overlijdt wordt een zodanige som uitgekeerd dat ik met mijn huidige inkomen in het huis kan blijven met de kleine. Andersom als ik overlijd hetzelfde voor mijn vrouw.

Ik weet niet of jij zoiets hebt maar deze verzekering nu nog afsluiten gaat niet mogelijk zijn.
Grijp in elk geval tijdig in als je voorziet dat een en ander straks niet meer gaat lukken.

Kijk als je dingen gaat regelen ook naar wat je rond een erfenis wilt. Wij hebben bijvoorbeeld een koude uitsluiting geregeld. Als een van ons overlijdt erven alleen de kinderen en de achterblijvende echtgenoot. Mensen die "bij de familie komen" dus vriendjes/vriendinnetjes van kinderen, nieuwe partner achterblijvende echtgenoot, etc erven niets. Wij vinden dat persoonlijk de prettigste gang van zaken. We hebben ook in de familie een keer problemen gehad omdat de (toen al) ex man van een tante van me meende mee te mogen erven nadat mijn oma overleed.

Je zit in een hele moeilijke tijd, over een week of wat zal de ergste emotie wel bezonken zijn, neem voor die tijd eerst lekker gelegenheid om een en ander te laten bezinken en doe daarna de dingen die je nog moet doen. Schrijf nu gewoon op waar je aan denkt als een to-do lijstje maar neem eerst vooral nog een paar dagen voor jezelf met zijn allen.

Ik zit nu zelf heel dicht bij een situatie die een beetje lijkt op die van jou (mijn vrouw is gelukkig niet ziek), wij lopen een paar weken voor op jou als het ware en ik denk de achtbaan waar jullie net ingestapt zijn een beetje te kennen.. Neem deze week nog vooral even lekker voor jezelf en ga dingen regelen op het moment dat de emoties een beetje bezinken. Volgende week zul je veel beter in staat zijn om helder na te denken dan nu.
Gelukkig hebben wij een arbeidsongeschiktheidsverzekering en uiteraard ook een overlijdensrisico verzekering (de laatste is gekoppeld aan de hypotheek). Ik ben ook aan het kijken naar de mogelijkheden om het verzekerde bedrag te verhogen (volgens de polisvoorwaarden mogen wij elk jaar het bedrag met 15% ophogen zonder medische keuring - of hier haken en ogen aan zitten moet ik dus met een verzekeringsspecialist bekijken).

Het is vooral dat mijn vrouw altijd de financien regelt bij ons thuis (ik ben wat dat betreft een echte man, te makkelijk met geld en te laks met rekeningen betalen).
pi_115381274
Heel veel sterkte gewenst !

Je valt echt in een eindeloos gat en het zal nog wel even duren voordat je je ergens aan vast kan pakken dat jullie weer omhoog kunnen.

Denk dat het vooral iets is waar we als forum weinig raad kunnen geven. Elk mens, elke situatie is anders. Helaas maar ook gelukkig (ja hoe druk ik dat het beste uit) zal je hier niet de enige zijn die het zelfde is over komen.

Sterkte, nogmaals :{
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:16:24 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115381773
Welk ziekenhuis zit je?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:26:48 #38
43556 miss_dynastie
pi_115382085
Fijn dat ze weer thuis is! Betekent dat dat ze zich ook minder ziek voelt dan afgelopen weekend? Ik hoop het!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:31:56 #39
14320 TR08
pi_115382277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef bluuf het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij een arbeidsongeschiktheidsverzekering en uiteraard ook een overlijdensrisico verzekering (de laatste is gekoppeld aan de hypotheek). Ik ben ook aan het kijken naar de mogelijkheden om het verzekerde bedrag te verhogen (volgens de polisvoorwaarden mogen wij elk jaar het bedrag met 15% ophogen zonder medische keuring - of hier haken en ogen aan zitten moet ik dus met een verzekeringsspecialist bekijken).

Het is vooral dat mijn vrouw altijd de financien regelt bij ons thuis (ik ben wat dat betreft een echte man, te makkelijk met geld en te laks met rekeningen betalen).
Laat je heel goed adviseren en zorg dat je ergens op schrift bewijst dat je adviseur weet van de ziekte van je vrouw voor het bedrag opgehoogd wordt. Leg hem bijvoorbeeld de situatie uit in de e-mail bij je verzoek om een afspraak.
Je moet nu onder alle omstandigheden voorkomen dat je de verzekering een handvat geeft om niet of minder uit te keren door akties die je nu onderneemt.
pi_115383613
Heel erg veel sterkte!
Ik heb mijn eigen moeder voor sinterklaas een keer het boek 'Mam, vertel s' gegeven van elma van vliet. Dat is een boek met allerlei vragen die je moeder dan in kan vullen en het boek dan weer terug kan geven als ze klaar is. Wellicht kan zoiets ook helpen bij het in stand houden van de herinneringen? Dat ze voor elk kind een boek invult.
Verder weet ik weinig te zeggen, wat een kutsituatie en nogmaals enorm veel sterkte toegewenst!
  Spellchecker zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:36:40 #41
197773 crew  maily
pi_115418857
vraag of er bij belangrijke afspraken eventueel nog iemand meegaat die voor jou/jullie kan meedenken of het woord kan voeren...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:38:23 #42
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_115418898
Pff sterkte samen :{
pi_115418921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Heel erg veel sterkte!
Ik heb mijn eigen moeder voor sinterklaas een keer het boek 'Mam, vertel s' gegeven van elma van vliet. Dat is een boek met allerlei vragen die je moeder dan in kan vullen en het boek dan weer terug kan geven als ze klaar is. Wellicht kan zoiets ook helpen bij het in stand houden van de herinneringen? Dat ze voor elk kind een boek invult.
Verder weet ik weinig te zeggen, wat een kutsituatie en nogmaals enorm veel sterkte toegewenst!
Oh! Wat een goede! Is zoiets er ook voor een 'oma' versie? :@ *zoeken gaat*gevonden
Ja doei.
pi_115418963
Hartverscheurend, heel veel sterkte
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:15:25 #45
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_115419742
Wat een verschrikkelijke situatie, ik wens jullie heel veel sterkte toe!
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:57:11 #46
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_115420768
Jezus man, ik moet hier bijna van janken.
Sterkte man en zie het zo: ze is er nog en dat is wat telt.
Geniet van de komende jaren.
pi_115427378
Vreselijk :'( Heel erg veel sterkte! :*
pi_115434817
Bekijk het zo: Hoewel het praktisch erg lastig wordt, is het beter dat je twee kinderen hebt dan dat ze er straks niet meer is en je niets meer hebt waarin ze 'voortleeft'.

Dat is wat mijn vader tenminste zegt, en die heeft in dezelfde situatie als jij gezeten. Sterkte..!
pi_115441406
Sterkte, TS! Super oneerlijk dit.
Ik hoop dat jullie heel bewust van elkaar zullen genieten de komende tijd en veel zullen praten.

Je bent bang dat de kinderen zich hun moeder niet meer zullen herinneren. Maak daarom vast samen een dagboekje over deze tijd en jullie gevoelens. Of video-boodschappen met moederlijke raad voor als de kinderen 4,12, 0f 18 zijn. Laat jouw vrouw vertellen waarom ze zo veel van haar kinderen houdt, wat voor moeder zij is en had willen zijn, waarin de kinderen op haar lijken, wat ze de kinderen graag had willen leren/meegeven etc.

Dit is later van onschatbare waarde voor jullie kinderen.

Verder kan ik stichting Achter de Regenboog van harte aanbevelen.
pi_115441863
Heel veel sterkte!

Blijf positief, blijf ertegen vechten en word vooral niet fatalistisch.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:01:02 #51
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_115442777
Heftig en niet goed voor te stellen.... Heel veel sterkte, en (ik weet het, gemakkelijk gezegd van de zijlijn) probeer zo veel mogelijk van elkaar en de kinderen te genieten
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:17:47 #52
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115448004
Dit soort berichten plaatst je eigen "problemen" (en die van een hoop R&P'ers) natuurlijk enorm in perspectief.

Dat gezegd hebbende: het is nog vers en misschien "pakt" ze die 10 jaar of meer en wordt er volgende week hét medicijn tegen kanker uitgevonden en is alles weer anders. Hou vol en veel sterkte.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_115448418
Erg voor jullie. Sterkte gewenst.
pi_115463685
Sterkte.

Vergeet niet; ze doen altijd onderzoek en er kan altijd een doorbraak zijn in medicijnen over een jaar of twee.

Gun jezelf af en toe ook wat rust en afstand, ga af en toe ook biertje drinken met je vrienden of pa of zo.
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:29:14 #55
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_115463787
Pff ik kreeg kippenvel van dit topic. Fuck.

Sterkte TS. En ik weet niet veel van kinderen, maar ik vind eigenlijk best dat je mag huilen waar je dochter bij is. Emoties horen er nu eenmaal bij.

Nogmaals sterkte...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:37:52 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_115485471
Heel veel sterkte en geniet van de tijd die jullie nog samen hebben. Het enige ''positieve'' van dit verhaal is dat je nog de tijd hebt om afscheid te nemen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:01:11 #58
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115486068
Bedankt voor alle reacties.

Als het goed is beginnen vrijdag de eerste behandelingen (chemo) dus het zal nog zwaar worden. Ze heeft er gelukkig wel alles voor over om nog zolang mogelijk te kunnen genieten van ons gezin en zal hier ook zolang mogelijk voor vechten.
  Spellchecker zondag 12 augustus 2012 @ 23:44:52 #59
197773 crew  maily
pi_115490211
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef bluuf het volgende:

Als het goed is beginnen vrijdag de eerste behandelingen (chemo) dus het zal nog zwaar worden. Ze heeft er gelukkig wel alles voor over om nog zolang mogelijk te kunnen genieten van ons gezin en zal hier ook zolang mogelijk voor vechten.
succes jongen! en vreet het niet alleen op.... maw: praat/schrijf het van je af...
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:23:29 #60
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115578625
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef bluuf het volgende:

Heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie dat de behandelingen goed werken en dat de bijwerkingen ervan beperkt blijven.
pi_115580749
Ook sterkte gewenst van mij
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:48:56 #62
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_115590982
Pfff, oneindig veel sterkte kerel!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:49:35 #63
357295 rekned
kijk sharkwater
pi_115595590
Sterkte man!
a question that sometimes drives me hazy am i or are the others crazy
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:22:26 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_115596944
Heel veel sterkte.
Ook voor je vrouw.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_115597325
Ach man....heel veel sterkte....
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:24:58 #66
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_115631088
Heel erg veel sterkte..
want de klop doet het niet.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:31:21 #67
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115660653
Gisteren zijn wij in het ziekenhuis geweest voor een uitleg over de behandelingen. Hierbij hebben wij ook de scans gezien (je wordt dan toch weer even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Ook is er in overleg met het ziekenhuis besloten om pas aanstaande woensdag met de behandeling te starten zodat mijn vrouw nog even bij kan komen van de nierbekkenonsteking (dit was ook de reden waarom zij in eerste instantie opgenomen werd en waardoor ze erachter zijn gekomen wat zij heeft).

Als ik terugdenk aan vorige week bij de huisartsenpost EN ook nog wat er daarna is voorgevallen dan kan ik mij nog steeds kwaad maken : toen mijn vrouw vorige week vrijdag uit het ziekenhuis ontslagen werd en op het punt stond te vertrekken kwam de huisarts welke haar weg had gestuurd bij de huisartsenpost nog even "verhaal halen" (wij hadden ivm een eventuele klacht bij de tuchtcommissie zijn naam opgevraagd bij de huisartsenpost). Hij zei tegen mijn vrouw "ik heb begrepen dat je een klacht over mij had" en liep vervolgens nog een stuk achter haar en mijn schoonzus aan toen zij vertrokken : hoezo onproffessioneel (hij had sowiezo niets bij haar te zoeken).
pi_115662141
Ik heb hier geen woorden voor... ;(

Sterkte. Enorm.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 23:09:28 #69
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115662428
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef bluuf het volgende:
Gisteren zijn wij in het ziekenhuis geweest voor een uitleg over de behandelingen. Hierbij hebben wij ook de scans gezien (je wordt dan toch weer even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Ook is er in overleg met het ziekenhuis besloten om pas aanstaande woensdag met de behandeling te starten zodat mijn vrouw nog even bij kan komen van de nierbekkenonsteking (dit was ook de reden waarom zij in eerste instantie opgenomen werd en waardoor ze erachter zijn gekomen wat zij heeft).

Als ik terugdenk aan vorige week bij de huisartsenpost EN ook nog wat er daarna is voorgevallen dan kan ik mij nog steeds kwaad maken : toen mijn vrouw vorige week vrijdag uit het ziekenhuis ontslagen werd en op het punt stond te vertrekken kwam de huisarts welke haar weg had gestuurd bij de huisartsenpost nog even "verhaal halen" (wij hadden ivm een eventuele klacht bij de tuchtcommissie zijn naam opgevraagd bij de huisartsenpost). Hij zei tegen mijn vrouw "ik heb begrepen dat je een klacht over mij had" en liep vervolgens nog een stuk achter haar en mijn schoonzus aan toen zij vertrokken : hoezo onproffessioneel (hij had sowiezo niets bij haar te zoeken).
Heel veel sterkte met de behandelingen.

Gewoon doordrukken die klacht.
pi_115670509
Heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_115738153
Goddamn, vreselijk om te lezen dit. Veel sterkte toegewenst. Maak er wat moois van. Daarnaast kun je hier altijd terecht als je iets van je wilt afschrijven.
pi_115738239
Mag ik je aanraden dit topic door te lezen?

Hennep-olie tegen kanker en andere aandoeningen?

Over de genezende krachten van cannabis m.b.t. kanker.
  zondag 19 augustus 2012 @ 05:04:44 #73
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_115738313
Bah, verschrikkelijk dude, wil jou heel veel sterkte en kracht wensen!
*Team Anti-Waaif*
pi_115738322
Heel veel sterkte gewenst, en geef de hoop nooit op..
Er is altijd nog een kans dat het goed komt.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:59:06 #75
382626 bientjuhw
Geen opgever, maar een vechter
pi_115840851
Ik wens je heel veel succes in deze moeilijke tijd. Als je dit al zomaar op internet kan vertellen, vind ik jou een hele gevoelige man. Je mag best je emoties tonen, dit is niet erg. Ik kan je niet vertellen, hoe je in deze situatie om moet gaan, en wat je te wachten staat. Veel mensen bidden, roken, drinken, huilen het verdriet weg. Probeer er te zijn voor je vrouw en kinderen, en geniet van jullie tijd samen. Denk niet aan de toekomst en denk aan nu. Hoe moeilijk het ook is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:07:22 #76
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116072239
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).

Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).

Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 17:10:36 #77
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116072370
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef bluuf het volgende:
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).

Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).

Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
Mooi kut als je hoopt op uiteindelijk wat verbetering en het gelijk de andere kant uit lijkt te gaan. Ik hoop voor jullie dat ze snel de oorzaak vinden en ze er wat aan kunnen doen. Heel veel sterkte, bluuf!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:13:46 #78
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116072478
quote:

Tsjonge :{ :{ . Wat klote allemaal. Heel veel sterkte.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:38:10 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116073303
Wat erg voor jullie, ik heb Nanadu zien schrijven hierover in oud , en nu lees ik jouw kant. Wat erg dat deze ziekte jullie heeft getroffen en wat is het nu ook weer eng! Ook voor jou als partner moet dit een vreselijke achtbaan zijn. Red je t allemaal met je kinderen? De jongste is nog maar drie maanden oud. Heel veel sterkte toegewenst.
pi_116073936
Ogh TS wat enorm kut.
Heel veel sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116075135
quote:

Wat vreselijk naar en heftig!

Sterkte :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_116075233
;( heel veel sterkte.. :*
pi_116075888
pff, sterkte gozer.
hi there good people
pi_116076034
Jeetje :{
Heel erg veel sterkte.

Hebben jullie goede steun van je familie/vrienden?
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:00:09 #85
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_116076158
Heel veel sterkte.
pi_116076184
Pfoe wat heftig! En eng, heel veel sterkte en alle kracht!
S. 2014
J. 2016
pi_116077626
Dit wens je niemand toe. Sterkte!
pi_116078170
Pfff. Sterkte kerel, meer kan ik ook niet zeggen...
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:47:49 #89
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116081419
Ten eerste heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

En verder probeer te genieten van ieder moment dat jullie nog samen hebben. OF het nou nog 2 jaar is of 20 jaar, leef alsof iedere dag de laatste is. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar zo zou je wel in het leven moeten proberen te staan.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:57:32 #90
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116109728
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
  Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:37:30 #91
197773 crew  maily
pi_116111512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
een nachtmerrie voor jullie....

heel veel sterkte :{
pi_116112013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
Heel veel sterkte gozer! Als ik of iemand anders iets voor jou/jullie kan doen hoor ik het graag! (kan van alles zijn!)
pi_116115821
Heftig zeg, heel veel sterkte voor jou/jullie
Fake it till you make it...
pi_116118889
Ik zou nooit kunnen begrijpen hoe jij je nu voelt... maar heel veel sterkte.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:51:47 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116119076
Wat eng bluuf. Kan het een soort shock zijn ofzo?
pi_116120887
Jeetje wat vreselijk zeg :{ ik heb er echt geen woorden voor :'(
pi_116122115
Bluuf wat eng.... Hopelijk volgt er snel meer duidelijkheid.
Veel sterkte!
pi_116122220
Heel veel sterkte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116122244
Pfffff, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over hoe en wat. Sterkte!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116122411
ik kan niks anders zeggen dan ontzettend veel sterkte, hopelijk krabbelt ze snel weer een beetje op :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:08:05 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116122438
Heel, heel veel sterkte voor jullie. :*
A grand adventure has begun.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:11:40 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116122603
Wat een nachtmerrie :{ Heel veel sterkte voor jullie gezin en familie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:31:34 #103
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_116123399
Bluuf en Nanadu ik hoop dat het slechts een bijwerking is die bijtrekt en dat jullie nog wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen om mooie herinneringen te maken voor jullie en voor de kinderen.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal
pi_116123527
Wat erg, en wat heftig..

Hopelijk trekt het snel weer bij..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:35:25 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116123601
Oh bah... Heel veel sterkte
Be happy with the little things in life
pi_116123741
Och jeetje, wat vreselijk... Veel sterkte
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:40:59 #107
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116123888
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.

Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.

Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
pi_116124377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef bluuf het volgende:

Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
O+ dat is gelukkig ook fok
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:51:04 #109
197773 crew  maily
pi_116124425
quote:
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.

Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.

dat is fijn om te lezen!

en die steunbetuigingen zijn zowat het enige wat we voor jullie kunnen doen.... hou je maar taai!
pi_116124472
Damn, dit is echt kut. :{

Ik denk dat je het beste er met zoveel mogelijk mensen die dicht bij je staan er over moet praten en niet alle emoties opkroppen. Hopelijk stabiliseert de situatie snel, wordt ze weer aanspreekbaar en kan ze nog een tijd redelijk normaal leven. Als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt is het denk ook het best om eerst dagen samen gewoon te janken, de ergste emoties daarna proberen een beetje achter jullie te laten en proberen er het best van te maken de tijd dat ze nog te leven heeft.

Sterkte ermee iig!
pi_116124848
Ik sluit me aan bij de rest: heel veel sterkte en kracht voor jou en je vrouw! Laten we hopen dat jullie nog een aantal mooie jaren samen tegemoet kunnen gaan.
pi_116124891
quote:

Gelukkig maar!

Ligt het enkel aan de chemo dat je vrouw moeilijk aanspreekbaar was/is?
pi_116125215
Gelukkig dat het nu iets beter lijkt te gaan. Hopelijk kwam het vooral door de uitputting en gaat ze nu weer vooruit. Dat ze snel weer goed aanspreekbaar wordt en dat jullie minstens nog die 10 jaar samen gaan halen!
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116125878
Jeetje wat erg om te lezen :'(
Ik wil jullie beide heel veel sterkte voor de komende tijd toe wensen. Hoe moeilijk moet dit zijn, ik kan het me niet voorstellen :'(
pi_116125968
Ow verschrikkelijk zeg.......heel veel sterkte!
pi_116126430
Jezus, heel veel sterkte
Ik ben een grote beer
pi_116127326
Heel heel heel heel erg veel sterkte.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:06:16 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116129390
Ook van mijn kant veel sterkte...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116131420
Onwaarschijnlijk dit. Echt, pff :{
Ik sluit me maar aan bij alles wat al gezegd is... Heel veel sterkte.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 01:10:13 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_116134590
Sterkte :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_116136971
Heel veel kracht toegewenst, wat een ellende en wat ****************
Ik hoop dat de chemo's wel hun werk doen en dat jullie voorlopig nog van elkaar kunnen genieten. :*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 29 augustus 2012 @ 07:40:56 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_116137140
Heel veel sterkte toegewenst.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_116137295
Wat heftig toch allemaal. Heel erg veel sterkte...
pi_116137642
Bluuf, ik wens jou en Nanadu ontzettend veel sterkte toe. :*
Vind het zo verschrikkelijk verdrietig wat jullie mee moeten maken :'(
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:12:53 #125
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_116138138
Bluuf en natuurlijk ook Nanadu, heel veel sterkte en kracht, niet alleen voor nu maar voor alle tijd die jullie samen met jullie gezin kunnen en mogen doorbrengen.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_116138182
heel veel sterkte, ik hoop dat nanadu snel wat opknapt en dat jullie nog een hoop mooie jaren voor de boeg hebben
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116138938
Jeetje..... heel veel sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_116142240
Heel veel sterkte!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:04:51 #129
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:08:57 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_116156710
Bluuf en Nanadu, heel veel sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116160880
Wat heftig :{ Heel veel sterkte
pi_116164975
Heel erg veel sterkte, echt verschrikkelijk dit..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_116166617
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:45:04 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_116168295
sterkte! Hopelijk herstelt nanadu goed van de chemo en kunnen jullie nog lang als vol gezin samen zijn. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_116169405
;( Heel veel sterkte...

Drie druppels vallen van het blad
Het blad is wel groot
Een plek waar je schuilen mag
Ik schuil en ga tegen je aan zitten
Je houdt me vast en verwarmt mijn lichaam en geest
Dat is fijn ... het voelt als een feest
We kunnen er weer tegenaan gaan
Door verder te lopen na de regen en tegen de boom aan te staan
en energie te vragen voor de dag
Doe het met een big smile ... kortom .. grote glimlach
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:26:05 #136
365722 huskey
Luister goed naar je hart !
pi_116181274
Veel sterkte gewenst en ik hoop voor je vrouw het beste !

Helaas is dit aan de orde van de dag, en hoor het steeds vaker om mij heen, zit zelfs in de familie nu :(

Nogmaals sterkte en koester de mooie tijd !
pi_116281014
Bluuf en nanadu heel veel sterkte.
pi_116451773
Gatver, ik lees dit nu pas....
Wat een verschrikking en wat moet je je dan verslagen voelen!
Ik wens jullie veel sterkte toe en ik hoop dat jullie nog mooie momenten met elkaar kunnen hebben.
:*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 6 september 2012 @ 10:53:30 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116452205
Hoe gaat het nu?
pi_116474979
Idd, hoe gaat het nu?
Ik heb sinds je het topic opende meegelezen en ik hoop nu stilletjes dat geen nieuws, goed nieuws betekent...
  zondag 9 september 2012 @ 19:05:18 #141
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116572013
Het gaat op dit moment wel : de symptomen welke zij had bleek te zijn gekomen door een zeldzame reactie op de chemo (alle drie de medicijnen welke zij kreeg voor de chemo kunnen in uitzonderlijke gevallen deze reactie geven).
Toen men er eenmaal achter was waar het door kwam is er medicatie toegediend en een dag later kon zij alweer praten (zonder medicatie had dit twee weken kunnen duren).

Inmiddels is zij weer thuis en gisteren hebben wij haar 30e verjaardag gevierd. Woensdag start een nieuwe chemo, als het goed is wordt het deze keer een andere combinatie van medicijnen.
  Spellchecker zondag 9 september 2012 @ 19:18:49 #142
197773 crew  maily
pi_116572500
wat een bijzondere verjaardag.... gefeliciteerd!
en wat een pech met die reacties op de chemo...
inderdaad hopen dat het de volgende keer wel goed gaat!
pi_116572558
Poeh, dan ish et wel extra spannend hoe ze nu op de volgende chemo gaat reageren! En wat een bijzondere verjaardag moet het zijn geweest...
Veel sterkte!
pi_116573952
ik hoop dat jullie iig van haar verjaardag hebben kunnen genieten :Y
gefeliciteerd *O* :*
pi_116761589
Hoe reageert Nanadu nu op de chemo, bluuf?
pi_116764337
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is goed bedoeld: zie hier.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_116764978
Bah, veel te jong :( Sterkte!
pi_116787212
Helaas pas geleden ook soortgelijk meegemaakt, onwijs kut, en egt heel heel veel sterkte!
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_116788268
Jezus wat heftig... Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, voornamelijk dat ik jullie heel veel sterkte toe wens.

Wat misschien kan helpen is het lezen van de boeken "Komt een vrouw bij de dokter" en het vervolg "De Weduwnaar" van Kluun. Mogelijk hebben jij/je vrouw ze al gelezen, maar zo niet, dan kan dit misschien steun geven. Dit boek gaat natuurlijk ook over een man die zijn vrouw verliest aan kanker, en hoe hij en zijn dochter daar mee om gaan. Seks is een groot thema in dit boek, maar als je daar een beetje doorheen kijkt is dat natuurlijk niet echt waar het om gaat. Misschien is het nu nog te vroeg om te lezen omdat het (emotioneel) heel dicht bij jullie staat, maar later kan dit misschien helpen. Misschien heb je helemaal niks aan deze tip, maar ik dacht, ik zeg het toch maar even. Voor nu gewoon heel veel sterkte toegewenst!
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:00:21 #150
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_116816948
Pff mijn hart breekt bij dit soort vreselijke berichten. :'( ... Onvoorstelbaar.... woorden schieten tekort. Ik wens jullie allen heel veel sterkte toe.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_117111191
Sterkte Bluuf en Nanadu :*
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_117223286
Zo jong nog.. heel veel sterkte.
Hoe gaat het nu?
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:45:17 #153
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117223415
Jezus, sterkte man!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 30 september 2012 @ 11:43:13 #154
76108 bluuf
Powershell fan
pi_117418232
Zo, weer een update :
de 2e chemo is niet goed gegaan, na 1 dag uit het ziekenhuis te zijn geweest moet mijn vrouw weer opgenomen worden omdat zij helemaal verstopt zat (de tumor zit ook in de dikke darm dus die zat in de weg).
Zij hebben haar daarom vorige week geopereerd : zij heeft nu een stoma gekregen. Dit heeft gelukkig wel voor een flinke verlichting gezorgd, de afgelopen week ging het al een stuk beter met haar, ook kan zij inmiddels weer vast voedsel verdragen (er wordt nu elke dag eten meegenomen naar het ziekenhuis voor haar)
  zondag 30 september 2012 @ 11:46:19 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_117418307
Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moet gaan, mar fijn dat het nu een stuk beter met haar gaat en dat ze weer vast voedsel kan verdragen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 september 2012 @ 11:47:02 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117418326
:* sterkte,
Wel fijn dat ze nu vast voedsel kan verdragen
pi_117418510
Gatverdamme bluuf, wat een ellende.. ;(

En wat de anderen al zeggen, gelukkig dat ze vast voedsel wel kan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 30-09-2012 11:59:02 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_117422122
Gelukkig voelt ze zich wat beter nu. Heel veel sterkte jullie!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Spellchecker zondag 30 september 2012 @ 16:08:15 #159
197773 crew  maily
pi_117425991
bij elke update schrik ik....

ik begrijp dat jij zelf thuis kookt voor haar? dat is fijn! met vitamine L !
en veel lekkerder dan uit de ziekenhuiskeuken...

sterkte samen!!
  zondag 30 september 2012 @ 17:36:22 #160
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117429321
de tering wat is het leven oneerlijk he bluuf :( :(
Ik word er gewoon spontaan verdrietig van..

Heel heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Koester de mooie momenten die jullie gehad hebben en nog steeds hebben en probeer te genieten van elke dag samen!

En ja... ik weet.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan :( ;( ;( ;(

Sterkte bro! :{
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 30 september 2012 @ 17:43:19 #161
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117429572
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef bluuf het volgende:
Zo, weer een update :
de 2e chemo is niet goed gegaan, na 1 dag uit het ziekenhuis te zijn geweest moet mijn vrouw weer opgenomen worden omdat zij helemaal verstopt zat (de tumor zit ook in de dikke darm dus die zat in de weg).
Zij hebben haar daarom vorige week geopereerd : zij heeft nu een stoma gekregen. Dit heeft gelukkig wel voor een flinke verlichting gezorgd, de afgelopen week ging het al een stuk beter met haar, ook kan zij inmiddels weer vast voedsel verdragen (er wordt nu elke dag eten meegenomen naar het ziekenhuis voor haar)
Wat een slijtageslag hé. Respect voor jullie doorzettingsvermogen en heel veel sterkte. ^O^
Bis bis bis
pi_117437612
Bluuf, wat fijn dat ze weer vast voedsel kan verdragen. Heel veel sterkte, want het lijkt me enorm heftig jullie situatie!
  zondag 30 september 2012 @ 23:15:27 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_117448333
Bluuf en Nanadu wat is het toch vreselijk oneerlijk om te lezen...

Wel fijn te lezen dat ze weer vast voedsel kan verdragen!

Heel veel sterkte weer :*
pi_117448731
Wat iedereen zegt...
pi_117500555
Beste Bluuf,

Wat een ontzettend aangrijpende situatie. Ik kan begrijpen dat de ganse wereld onder je voeten wegzakt als je dergelijk nieuws te horen krijgt. Je spreekt met heel veel liefde over je vrouw, de moeder van je kinderen. Je ziet je toekomst in duigen vallen. Zelf heb ik al wat levenservaring opgedaan. Mijn ouders verloren toen ik 14 jaar was. Alleen achtergebleven met mijn 2 jonge dochters. Hoe moeilijk en uitzichtloos het ook mag lijken, je moet aan die toekomst blijven werken, plannen blijven maken. Je doet het voor je kinderen, je lieve vrouw maar ook voor jezelf. Je kinderen en je vrouw zullen je er ontzettend dankbaar voor zijn en nog meer van je houden dan ze ooit gedaan hebben. Als je blijft plannen en werken aan de toekomst zal het je vrouwtje sterker maken en zal ze vechten als een leeuw; zal ze elke dag van haar leven kunnen genieten. Weet ze dat je er bent voor haar en de kinderen. Misschien is het maar voor enkele jaren, maar het zullen topjaren zijn, waarin de liefde voor elkaar zo'n sterk bindweefsel zal zijn dat het nooit zal verdwijnen. Ik hoop echt dat je de kracht zult vinden om dit te kunnen realiseren. Vergeet ook niet dat er waarschijnlijk een hele boel familie en vrienden voor jullie klaarstaan.
pi_119172310
Bluuf, hoe gaat het nu met jullie?
pi_119268318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef Oognip het volgende:
Haast je niet, want misschien heb je het te druk, maar idd een post als je weer eens op Fok! zit met een update? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119270777
Ribbels over m'n lichaam, walgelijke OP om te lezen.

Sterkte TS.
pi_119272182
Brrr... heftig. Heel veel sterkte toegewenst. Het leven kan ineens zo omdraaien. Kut leven.

Geniet van elke dag die je nog mag hebben met elkaar.
pi_119294041
Och jee ik heb in OUD de situatie vanuit Nanadu meegekregen. Maar stuit nu op dit topic en lees nu hoe haar man alles ervaart.

Ik vroeg me regelmatig af hoe het met haar was .. ook al ken ik jullie niet. En nu lees ik hier al die updates.

Bluuf en Nanadu heel veel sterkte en kracht bij alles wat jullie voor je kiezen krijgen in de komende tijd.

Ik hoop dat jullie een hoop mooie herinneringen kunnen verzamelen zodat jullie kindjes later terug kunben zien wat voor geweldige liefhebbende mama ze is.
pi_119294495
Wat verschrikkelijk. Echt heel erg. Ik ben blij te horen dat ze op bepaalde fronten / vormen van kanker kunnen genezen, maar voor dat zover in de praktijk kan worden gebracht, duurt helaas nog wel even. Dit is een fijn gegeven, maar daar heb jij Bluuf natuurlijk helemaal niets aan. Maar laten we hopen dat je vrouw nog zo lang dat kan, mag leven en dat de ziekte stuk bij beetje opgelost kan worden.
pi_120901537
Ik moest aan jullie denken, en vroeg me af hoe het nu gaat.
pi_120906959
Ik ben ook wel benieuwd, hoe gaat het inderdaad
pi_121013041
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef bluuf het volgende:
Zo, weer een update :
Hoe gaat het nu daar? Sterkte!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 31 december 2012 @ 19:51:23 #175
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121020683
Heel veel sterkte gewenst.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:32:24 #176
76108 bluuf
Powershell fan
pi_121072942
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu daar? Sterkte!
Na lange tijd weer een update :
De chemo is gewijzigd : zij krijgt inmiddels een andere combinatie van medicijnen. Dit heeft helaas wel veel haaruitval als gevolg (in tegenstelling tot de eerdere chemo).
Op zich is mijn vrouw momenteel stabiel : ze is alweer bijna een maand thuis. Daarvoor was het af en aan in het ziekenhuis (Sinterklaas hebben wij ook in het ziekenhuis moeten vieren met de kinderen).

Ondertussen zijn er meer dingen naar boven gekomen : wij weten nu dat het in ieder geval erfelijk is. Haar vader heeft ook darmkanker, echter is het bij hem nog niet in een dusdanig vergevorderd stadium dat er niets meer aan te doen is. Hij is geopereerd en het gaat nu goed met hem. De kinderen zullen rond hun 20e wel om de zoveel tijd gecontroleerd moeten worden.

Voor de rest is er niet echt veel gebeurd, behalve de talloze ziekenhuisopnames de afgelopen periode en elke 3 weken een chemo waarvoor ze enkele uren in het ziekenuis moet blijven voor een infuus (je gaat 's ochtends naar het ziekenhuis, 's middags ga je weer naar huis).

Gelukkig heeft de huidige situatie geen invloed gehad op mijn werk : ik heb zelfs een vast contract gekregen en een riante salarisverhoging, in ieder geval weer een zorg minder.
pi_121075035
Wow, dank je wel voor de update. Heel veel sterkte iig en goed om te horen dat je ietwat minder zorgen hebt.
pi_121075242
Fijn dat Nanadu redelijk stabiel is. Maar wat een klap dat haar vader ook darmkanker heeft ;( gelukkig is het bij hem niet in een vergevorderd stadium. Naar ook dat jullie kinderen het ook kunnen erven -O-

Veel sterkt bluuf :*
pi_121076140
Dankje voor de update!

Fijn dat het nu weer goed met haar gaat maar wat naar om te horen dat haar vader het ook heeft en haar kinderen het ook kunnen krijgen. Hopelijk mag ze nog lang van haar kinderen genieten en wat fijn dat je een vast contract heb dat moet echt een opluchting zijn!

Veel sterkte en hopelijk toch een mooi 2013 :)
pi_121076157
Ik wil je ten eerste heel veel sterkte wensen.

Ten tweede ligt dit ook aan de levenswil van je vrouw af. en dan wil ik ook me eigen ervaringen delen; Mijn oom zou ook doodgaan vanwege darmkanker binnen een jaar. En nu hebben de dokters gezegt dat hij genezen is. zó kan het ook lopen. Geef niet meteen de hoop op.

Nogmaals sterkte.
pi_121076261
Een update met gemengde gevoelens dus... Anderzijds is het toch wel goed om te weten dat je kinderen het kunnen krijgen en ben je er met screening er snel bij :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:12:07 #182
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121076434
Zie 2013 als het jaar dat jullie je hier doorheen vechten en er sterker uitkomen. Goed om te horen dat het goed met haar gaat - naar omstandigheden - . Dat haar groeit wel weer aan :)
Nu volhouden en dan zometeen als het voorjaar weer komt zal alles er beter uitzien.

Uiteraard veel sterkte.
Bis bis bis
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:09:12 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_121078432
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

Ten tweede ligt dit ook aan de levenswil van je vrouw af. en dan wil ik ook me eigen ervaringen delen; Mijn oom zou ook doodgaan vanwege darmkanker binnen een jaar. En nu hebben de dokters gezegt dat hij genezen is. zó kan het ook lopen. Geef niet meteen de hoop op.

Nogmaals sterkte.
Het heeft geen fuck met levenswil te maken. Of wou je zeggen dat iedereen die sterft aan kanker, er geen zin meer in had?

Met je 'me ervaringen'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:17:12 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121078736
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het heeft geen fuck met levenswil te maken. Of wou je zeggen dat iedereen die sterft aan kanker, er geen zin meer in had?

Met je 'me ervaringen'.
Dat ja!
Je oom heeft gewoon strontmazzel gehad, niet meer en niet minder.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 02-01-2013 18:35:56 ]
pi_121078843
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Met je 'me ervaringen'.
Als je hoort dat je iets mankeert kan je de hoop opgeven of leven. Op die manier kan je het verlengen of verkorten via een natuurlijk proces.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:23:25 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_121078968
quote:
12s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Als je hoort dat je iets mankeert kan je de hoop opgeven of leven. Op die manier kan je het verlengen of verkorten via een natuurlijk proces.
Het gaat om een moeder van twee kleine kinderen. Je maakt mij niet wijs dat die niet knokt om zo lang mogelijk in leven te blijven. Je reactie is echt zwaar ongepast imho.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121078996
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Het gaat om een moeder van twee kleine kinderen. Je maakt mij niet wijs dat die niet knokt om zo lang mogelijk in leven te blijven. Je reactie is echt zwaar ongepast imho.
Misschien ongepast, maar ik bedoelde meer in de zin dat ze de hoop niet op moeten geven.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:28:21 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_121079173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Misschien ongepast, maar ik bedoelde meer in de zin dat ze de hoop niet op moeten geven.
Door dat te zeggen, impliceer je dat ze dat dus wel doen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:28:53 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121079196
quote:
12s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En als dat niet lukt? Dan wilde die persoon zeker niet graag genoeg? :o

Je bedoelt het vast heel goed, maar je verwoordt het gewoon niet handig.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:29:17 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_121079211
Een vast contract is nu wel erg lekker denk ik, het geeft je veel zekerheid. Fijn om te horen dat het nu stabiel is op dit moment, dat jullie gewoon samen thuis zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:49:14 #191
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_121079924
Dit soort dingen zijn altijd klote om te horen :{ Sterkte!
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_121081087
Bedankt voor je update! Hoewel jullie totaal onbekenden zijn voor mij leef ik ontzettend met jullie mee!

Veel kracht toegewenst!
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:41:22 #193
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121082238
Fijn dat ze stabiel is. Maar wat afschuwelijk dat het misschien erfelijk is en jullie kinderen het ook kunnen krijgen. Maar dat zal dan wel goed in de gaten gehouden worden.

Veel sterkte voor jullie :*
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:50:06 #194
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_121082584
Heel veel sterkte misschien heb je hier nog iets aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker woensdag 2 januari 2013 @ 20:01:47 #195
197773 crew  maily
pi_121083087
Het klinkt n beetje positiever dan n paar maanden geleden...

wens jullie nog steeds heel veel sterkte!
pi_121083557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Als je dat bedoelt moet je dat zeggen. Je komt nu niet zozeer over als ongepast, maar meer als een volslagen mongool.
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:26:17 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_121084245
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Nog zo'n parel.

Al heeft iemand alleen een tamme geit. Dan nog knokt iemand hoogstwaarschijnlijk.
Is het zo ondenkbaar dat het misschien simpelweg een klote-loterij is, kanker?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_121085692
Heel veel sterkte in dit alles!
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:25:21 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121095788
Fijn dat vaste contract!
Wil jullie wederom heel veel kracht en sterkte wensen!
Fijn dat nanadu nu stabiel is,en hopelijk nog lang heel lang stabiel mag blijven.
pi_121101069
Heel veel sterkte!!!!
pi_121102300
Sjees wat kloten. Hopelijk kan je vrouw nog een tijdje blijven in een zodanige conditie dat jullie nog van elkaar kunnen genieten.

Sterkte!!
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2013 @ 18:22:23 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121120545
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

Nogmaals sterkte.
jij bent lekker! als je eraan doodgaat heb je niet genoeg gewild dus? jemig!
pi_121120812
Heel veel sterkte TS, hopelijk mogen jullie nog lang samen een goede tijd beleven. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121125655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jij bent lekker! als je eraan doodgaat heb je niet genoeg gewild dus? jemig!
Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoelt al drukt hij het misschien wat ongelukkig uit.

Ik heb zelf geen ervaring maar als men de kracht heeft en het positief probeert aan te pakken kan ik mij misschien voorstellen dat het lichaam erop reageert. Wat ik mij ook kan voorstellen is dat iemand er zo van in een verschrikkelijk dal van komt dat men dus ook lichamelijk er harder van achteruit gaat.

Ik heb geen idee omdat ik er geen ervaring mee heb maar ik kan mij voorstellen dat het zo bedoeld was :)
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2013 @ 21:01:23 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121127289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:25 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoelt al drukt hij het misschien wat ongelukkig uit.

Ik heb zelf geen ervaring maar als men de kracht heeft en het positief probeert aan te pakken kan ik mij misschien voorstellen dat het lichaam erop reageert. Wat ik mij ook kan voorstellen is dat iemand er zo van in een verschrikkelijk dal van komt dat men dus ook lichamelijk er harder van achteruit gaat.

Ik heb geen idee omdat ik er geen ervaring mee heb maar ik kan mij voorstellen dat het zo bedoeld was :)
ik neem ook aan dat hij het niet verkeerd bedoelt, maar ik wil hem wel duidelijk maken dat je mensen met zulke opmerkingen onbedoelt hard kunt raken.
dat kan je gewoon beter niet doen. hoe goed bedoeld ook.
pi_121129279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik neem ook aan dat hij het niet verkeerd bedoelt, maar ik wil hem wel duidelijk maken dat je mensen met zulke opmerkingen onbedoelt hard kunt raken.
dat kan je gewoon beter niet doen. hoe goed bedoeld ook.
Eens :)
pi_121141241
Sterkte man en heel veel kracht toegewenst.

Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk.
Bla
pi_121153688
Heel veel sterkte! Dit gun je niemand.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:21:51 #209
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_121156629
Veel sterkte, wat vreselijk oneerlijk. Het is vast al gezegd maar documenteer zoveel mogelijk. Film veel, maak veel foto's. Als je vrouw er kracht voor heeft, laat haar stukjes schrijven zodat de kinderen het later terug kunnen lezen. Dingen als wijze lessen voor de toekomst, lieve woordjes, leuke anekdotes. En geniet van elk moment met elkaar.
pi_124665458
pi_125238855
Bluuf .. wilde eigenlijk neerzetten: ' hoop dat alles goed gaat met jullie'. Maar dat zijn niet de juiste woorden.. want het wordt nooit meer beter.

Maar ik kan de juiste woorden op de ren of andere manier niet vinden. Hopelijk begrijp je me.

Ik hoop dat jullie op dit moment nog steeds kunnen genieten van de meeste momenten, hoe groot of klein ook :*
pi_125593550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef bluuf het volgende:

[..]

Na lange tijd weer een update :
De chemo is gewijzigd : zij krijgt inmiddels een andere combinatie van medicijnen. Dit heeft helaas wel veel haaruitval als gevolg (in tegenstelling tot de eerdere chemo).
Op zich is mijn vrouw momenteel stabiel : ze is alweer bijna een maand thuis. Daarvoor was het af en aan in het ziekenhuis (Sinterklaas hebben wij ook in het ziekenhuis moeten vieren met de kinderen).

Ondertussen zijn er meer dingen naar boven gekomen : wij weten nu dat het in ieder geval erfelijk is. Haar vader heeft ook darmkanker, echter is het bij hem nog niet in een dusdanig vergevorderd stadium dat er niets meer aan te doen is. Hij is geopereerd en het gaat nu goed met hem. De kinderen zullen rond hun 20e wel om de zoveel tijd gecontroleerd moeten worden.

Voor de rest is er niet echt veel gebeurd, behalve de talloze ziekenhuisopnames de afgelopen periode en elke 3 weken een chemo waarvoor ze enkele uren in het ziekenuis moet blijven voor een infuus (je gaat 's ochtends naar het ziekenhuis, 's middags ga je weer naar huis).

Gelukkig heeft de huidige situatie geen invloed gehad op mijn werk : ik heb zelfs een vast contract gekregen en een riante salarisverhoging, in ieder geval weer een zorg minder.
Hoe gaat het nu met jullie?

Hopenlijkzijn jullie nog lekker van elkaar en de kids aan het genieten.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:15:36 #213
76108 bluuf
Powershell fan
pi_128110207
3 weken geleden ging het naar omstandigheden nog goed, nu ligt ze helaas op haar sterfbed in het ziekenhuis en is niet meer bij bewustzijn. Het is nog een wonder dat zij de afgelopen nacht is doorgekomen. Gelukkig ben ik gisteren toen ze ineens rap achteruit ging nog snel met de kinderen naar het ziekenhuis gegaan met de kinderen zodat zij nog afscheid konden nemen van mama terwijl zij nog een beetje bij kennis was.

(ik ga nu weer naar het ziekenhuis dus reageren op berichten zal niet gaan)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:24:33 #214
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128110230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:15 schreef bluuf het volgende:
3 weken geleden ging het naar omstandigheden nog goed, nu ligt ze helaas op haar sterfbed in het ziekenhuis en is niet meer bij bewustzijn. Het is nog een wonder dat zij de afgelopen nacht is doorgekomen. Gelukkig ben ik gisteren toen ze ineens rap achteruit ging nog snel met de kinderen naar het ziekenhuis gegaan met de kinderen zodat zij nog afscheid konden nemen van mama terwijl zij nog een beetje bij kennis was.

(ik ga nu weer naar het ziekenhuis dus reageren op berichten zal niet gaan)
Toen ik dit topic weer omhoog zag schieten met jou als laatste die gepost heeft, vreesde ik het ergste. En hoewel ze dus nog wel in leven is, is ze niet meer bij bewustzijn. Ik vind dit echt zo erg voor jullie. Ik heb m'n vader aan darmkanker verloren en ik wens jullie echt heel veel sterkte in deze periode. En als we je hier een tijdje niet zien posten is dat alleen maar begrijpelijk. Zie het niet als plicht om ons op de hoogte te houden, oké. Denk nu vooral aan je vrouw, jullie kinderen en jezelf.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:33:13 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128110253
Heel veel sterkte Bluuf.

Wat is het leven soms wreed. :'(
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 07:43:34 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128110278
tjemig.... :{
ik heb er geen woorden voor
heel veel sterkte

:'(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:48:29 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128110296
Ojee, hier heb ik geen woorden voor.
Heel veel sterkte
pi_128110303
Super veel sterkte. Wat zal jij nu ongelukkig zijn :(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:56:32 #219
381212 Gulara
From the future
pi_128110330
Wat ontzettend verdrietig...
Heel veel sterkte.
pi_128110338
Woorden schieten te kort, heel veel sterkte...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128110365
Tranen in mijn ogen..

Wat een heftige periode. Heel veel sterkte..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128110375
Jeetje, ben er stil van...
Heel veel sterkte!
pi_128110385
Heel veel sterkte bluuf.
ik dacht van de week nog aan je vrouw en vreesde al voor wat je ging typen toen ik het topic zag.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:07:40 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128110390
Oh bluuf, kids en familie...heel veel sterkte en kracht de komende tijd.. :*
pi_128110406
Bluuf, familie en kinderen, heel veel sterkte de komende tijd. Wat een nachtmerrie...
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:15:53 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_128110450
Wat fijn dat je met de kinderen op tijd was, maar wat een hel dat dat moment nu al is gekomen. Heel veel sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:19:16 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128110477
Sterkte...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128110481
Bluuf, wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor jullie.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:20:43 #229
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_128110483
Sterkte Bluuf...:*
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:21:28 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128110489
wat kut... sterkte voor de kids en pas goed ook op jezelf
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:22:39 #231
187510 IrCute
Americunt
pi_128110495
Heel veel sterkte.. Het leven kan zo oneerlijk en kort zijn ;(
pi_128110537
Heel veel sterkte, geen woorden voor :*
pi_128110538
Oh man.. Wat ontzettend .. nja.
Sterkte :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_128110540
Sterkte voor jullie allemaal, bluuf -O- Wat moeilijk voor haar, wat ontzettend voor de kinderen (fijn dat ze bij bewustzijn afscheid heeft kunnen nemen) en wat zwaar voor jou allemaal. Ik hoop dat je veel steun uit je omgeving hebt. :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128110541
Bluuf, wat een ontzettend verdrietig bericht.
Zit hier met tranen in mn ogen.
Heel veel sterkte toegewenst voor jou en de kinderen!
pi_128110545
Heel veel sterkte voor jou en de kinderen
Wat een verdrietig bericht :'(
pi_128110566
Wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
pi_128110672
heel veel sterkte. :*
:)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:55:43 #239
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_128110721
ben er stil van.... Heel veel sterkte.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:05:30 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128110795
Wat vreselijk en verdrietig. Ik kan er geen woorden voor vinden.
Sterkte.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128110836
Wat een verdrietige situatie... Heel veel sterkte ;( :*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:14:51 #242
274310 agenda
altijd vol!
pi_128110859
Heel veel sterkte......
pi_128110861
Kippenvel, ogen die volschieten. Wat is dit snel gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:15:14 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_128110864
Sterkte.
Bah :(
pi_128110866
heel veel sterkte bluuf ;( :*
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:19:43 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_128110903
Veel sterkte en kracht ...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:23:34 #247
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128110937
Heel veel sterkte
pi_128110956
Sterkte bluuf.
pi_128110957
Heel veel sterkte
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:26:37 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128110972
Wat afschuwelijk. Ik vroeg me een paar dagen geleden nog af hoe het met Nanadu zou gaan. Heel, heel erg veel sterkte.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 juni 2013 @ 09:27:13 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128110984
;(. Wat een naar bericht :{. Sterkte.
pi_128111083
Bluuf heel veel sterkte, dat is het enige wat ik zeggen kan. Wat een vreselijke periode voor jou en je geliefden. Ik hoop dat jullie heel veel steun aan elkaar hebben.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:47:47 #253
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128111176
Vreselijk. Héél veel sterkte.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:48:02 #254
386633 Adnap
I love Life !
pi_128111181
Woorden schieten te kort dus hou ik het bij sterkte :* Mijn gedachten gaan uit naar jullie allemaal.

I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:53:12 #255
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128111220
Wat een afschuwelijk nieuws... Heel veel kracht en sterkte!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:55:13 #256
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_128111269
Enorm veel sterkte gewenst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 88% gewijzigd door Little_Dolls op 22-06-2013 10:36:23 ]
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:06:33 #258
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128111344
:{ Heel veel sterkte!!!!! :*
pi_128111385
Sterkte...
pi_128111388
Geen woorden voor, zit hier met tranen in mijn ogen.. Heel veel sterkte de komende tijd!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:11:23 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128111401
Wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk zijn...
Veel sterkte voor jou en de kinderen..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128111500
Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:19:45 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128111506
Fijn dat je vrouw en kinderen nog bewust afscheid hebben kunnen nemen van elkaar. Man man man, wat erg.. Zo'n enorm verlies, ik vind het echt vreselijk en oneerlijk dat jullie dit mee moeten maken.

Heel veel sterkte. :*
Resistance is futile.
pi_128111678
Sterkte... ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:38:16 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_128111747
heel veel sterkte gewenst!
fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen.
wat vreselijk wreed inderdaad ; (
pi_128111756
Had zo gehoopt op meer voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte :*
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:45:41 #267
76108 bluuf
Powershell fan
pi_128111864
Ze is net overleden.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:47:06 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128111889
Oh bluuf..

Gecondoleerd en sterkte.. ;(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:47:54 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_128111904
gecondoleerd. :*
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:48:38 #270
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_128111918
Gecondoleerd ...

There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_128111941
Gecondoleerd Bluuf. Ik vind het moeilijk om hier woorden voor te vinden, zo verschrikkelijk... Heel veel sterkte de komende tijd.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:50:49 #272
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128111965
Oh, wat vreselijk ;(. Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
pi_128111967
Gecondoleerd...
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:53:29 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_128112031
:'(
Gecondoleerd.
Heel veel sterkte voor nu, voor later.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:54:36 #275
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_128112056
Wat afschuwelijk... Gecondoleerd, heel heel veel sterkte
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:55:59 #276
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_128112083
Wat een vreselijke moeilijke tijd voor jullie allemaal. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
pi_128112089
Oef... Kippenvel en tranen, wat een vreselijke berichten...
Gecondoleerd, ik wens jullie heel veel sterkte toe. :*
pi_128112113
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies.

Heel veel sterkte.. Jullie zijn in mijn gedachten...
And so the lion fell in love with the lamb
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 juni 2013 @ 10:58:39 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128112132
Heel veel sterkte Bluuf.
Wat is het leven toch ontzettend oneerlijk. Nanadu zal altijd in jullie harten doorleven.
Gecondoleerd :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_128112152
Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_128112156
Wat oneerlijk, veel sterkte.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_128112172
Gecondoleerd, Bluuf en kinderen.
pi_128112273
Gecondoleerd Bluuf en kinderen. Heel veel sterkte!

:*

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_128112288
gecondoleerd bluuf en kinderen. heel veel sterkte, nu en later.
pi_128112307
ach nee ;( gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht.
:)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:08:49 #286
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_128112327
Jeetje Bluuf, gecondoleerd en heel veel sterkte. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_128112340
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:11:23 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_128112376
Wat verschrikkelijk... Gecondoleerd. Heel veel sterkte!
in de haak.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:11:28 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128112377
Nanadu meisje, rust zacht.
Resistance is futile.
pi_128112424
Wat een afschuwelijk nieuws. Ik hoop dat je gedragen zult worden door de warmte van de mensen om je heen.
Don't you love her madly?
pi_128112425
Ik zie dit topic nu pas... Gecondoleerd. Veel sterkte!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:13:35 #292
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_128112426
Heel, heel veel sterkte toegewenst. Woorden schieten ernstig tekort in dit soort situaties. Ik zal veel aan jullie denken..
3!
pi_128112447
Heel veel sterkte toegewenst. Had zo gehoopt dit topic voorlopig niet meer naar boven te zien komen. ;(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:17:57 #294
381212 Gulara
From the future
pi_128112522
Gecondoleerd, heel veel sterkte...
pi_128112562
Gecondoleerd ;(
Wat verschrikkelijk oneerlijk! Heel veel sterkte de komende tijd!
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 11:20:34 #296
137949 Disana
pi_128112571
Heel veel sterkte en kracht gewenst, bluuf.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:27:56 #297
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_128112718
Bluuf gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, jullie kinderen en de rest van de familie.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_128112736
Gecondoleerd bluuf. Ik ken jullie niet maar zit hier met tranen. Wat oneerlijk is dit zeg :'(
Heel ceel sterkte in deze moeilijke periode.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:29:16 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128112740
Rust zacht Nanadu.......
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 juni 2013 @ 11:38:57 #300
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128112925
Gecondoleerd ;(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:58:35 #301
35189 Troel