jij bent lekker! als je eraan doodgaat heb je niet genoeg gewild dus? jemig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik wil je ten eerste heel veel sterkte wensen.
Ten tweede ligt dit ook aan de levenswil van je vrouw af. en dan wil ik ook me eigen ervaringen delen; Mijn oom zou ook doodgaan vanwege darmkanker binnen een jaar. En nu hebben de dokters gezegt dat hij genezen is. zó kan het ook lopen. Geef niet meteen de hoop op.
Nogmaals sterkte.
Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoelt al drukt hij het misschien wat ongelukkig uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij bent lekker! als je eraan doodgaat heb je niet genoeg gewild dus? jemig!
ik neem ook aan dat hij het niet verkeerd bedoelt, maar ik wil hem wel duidelijk maken dat je mensen met zulke opmerkingen onbedoelt hard kunt raken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:25 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoelt al drukt hij het misschien wat ongelukkig uit.
Ik heb zelf geen ervaring maar als men de kracht heeft en het positief probeert aan te pakken kan ik mij misschien voorstellen dat het lichaam erop reageert. Wat ik mij ook kan voorstellen is dat iemand er zo van in een verschrikkelijk dal van komt dat men dus ook lichamelijk er harder van achteruit gaat.
Ik heb geen idee omdat ik er geen ervaring mee heb maar ik kan mij voorstellen dat het zo bedoeld was
Eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat hij het niet verkeerd bedoelt, maar ik wil hem wel duidelijk maken dat je mensen met zulke opmerkingen onbedoelt hard kunt raken.
dat kan je gewoon beter niet doen. hoe goed bedoeld ook.
Hoe gaat het nu met jullie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef bluuf het volgende:
[..]
Na lange tijd weer een update :
De chemo is gewijzigd : zij krijgt inmiddels een andere combinatie van medicijnen. Dit heeft helaas wel veel haaruitval als gevolg (in tegenstelling tot de eerdere chemo).
Op zich is mijn vrouw momenteel stabiel : ze is alweer bijna een maand thuis. Daarvoor was het af en aan in het ziekenhuis (Sinterklaas hebben wij ook in het ziekenhuis moeten vieren met de kinderen).
Ondertussen zijn er meer dingen naar boven gekomen : wij weten nu dat het in ieder geval erfelijk is. Haar vader heeft ook darmkanker, echter is het bij hem nog niet in een dusdanig vergevorderd stadium dat er niets meer aan te doen is. Hij is geopereerd en het gaat nu goed met hem. De kinderen zullen rond hun 20e wel om de zoveel tijd gecontroleerd moeten worden.
Voor de rest is er niet echt veel gebeurd, behalve de talloze ziekenhuisopnames de afgelopen periode en elke 3 weken een chemo waarvoor ze enkele uren in het ziekenuis moet blijven voor een infuus (je gaat 's ochtends naar het ziekenhuis, 's middags ga je weer naar huis).
Gelukkig heeft de huidige situatie geen invloed gehad op mijn werk : ik heb zelfs een vast contract gekregen en een riante salarisverhoging, in ieder geval weer een zorg minder.
Toen ik dit topic weer omhoog zag schieten met jou als laatste die gepost heeft, vreesde ik het ergste. En hoewel ze dus nog wel in leven is, is ze niet meer bij bewustzijn. Ik vind dit echt zo erg voor jullie. Ik heb m'n vader aan darmkanker verloren en ik wens jullie echt heel veel sterkte in deze periode. En als we je hier een tijdje niet zien posten is dat alleen maar begrijpelijk. Zie het niet als plicht om ons op de hoogte te houden, oké. Denk nu vooral aan je vrouw, jullie kinderen en jezelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:15 schreef bluuf het volgende:
3 weken geleden ging het naar omstandigheden nog goed, nu ligt ze helaas op haar sterfbed in het ziekenhuis en is niet meer bij bewustzijn. Het is nog een wonder dat zij de afgelopen nacht is doorgekomen. Gelukkig ben ik gisteren toen ze ineens rap achteruit ging nog snel met de kinderen naar het ziekenhuis gegaan met de kinderen zodat zij nog afscheid konden nemen van mama terwijl zij nog een beetje bij kennis was.
(ik ga nu weer naar het ziekenhuis dus reageren op berichten zal niet gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |