quote:
Na lange tijd weer een update :
De chemo is gewijzigd : zij krijgt inmiddels een andere combinatie van medicijnen. Dit heeft helaas wel veel haaruitval als gevolg (in tegenstelling tot de eerdere chemo).
Op zich is mijn vrouw momenteel stabiel : ze is alweer bijna een maand thuis. Daarvoor was het af en aan in het ziekenhuis (Sinterklaas hebben wij ook in het ziekenhuis moeten vieren met de kinderen).
Ondertussen zijn er meer dingen naar boven gekomen : wij weten nu dat het in ieder geval erfelijk is. Haar vader heeft ook darmkanker, echter is het bij hem nog niet in een dusdanig vergevorderd stadium dat er niets meer aan te doen is. Hij is geopereerd en het gaat nu goed met hem. De kinderen zullen rond hun 20e wel om de zoveel tijd gecontroleerd moeten worden.
Voor de rest is er niet echt veel gebeurd, behalve de talloze ziekenhuisopnames de afgelopen periode en elke 3 weken een chemo waarvoor ze enkele uren in het ziekenuis moet blijven voor een infuus (je gaat 's ochtends naar het ziekenhuis, 's middags ga je weer naar huis).
Gelukkig heeft de huidige situatie geen invloed gehad op mijn werk : ik heb zelfs een vast contract gekregen en een riante salarisverhoging, in ieder geval weer een zorg minder.