Na lange tijd weer een update :quote:
Het heeft geen fuck met levenswil te maken. Of wou je zeggen dat iedereen die sterft aan kanker, er geen zin meer in had?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik wil je ten eerste heel veel sterkte wensen.
Ten tweede ligt dit ook aan de levenswil van je vrouw af. en dan wil ik ook me eigen ervaringen delen; Mijn oom zou ook doodgaan vanwege darmkanker binnen een jaar. En nu hebben de dokters gezegt dat hij genezen is. zó kan het ook lopen. Geef niet meteen de hoop op.
Nogmaals sterkte.
Dat ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck met levenswil te maken. Of wou je zeggen dat iedereen die sterft aan kanker, er geen zin meer in had?
Met je 'me ervaringen'.
Als je hoort dat je iets mankeert kan je de hoop opgeven of leven. Op die manier kan je het verlengen of verkorten via een natuurlijk proces.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck met levenswil te maken. Of wou je zeggen dat iedereen die sterft aan kanker, er geen zin meer in had?
Met je 'me ervaringen'.
Het gaat om een moeder van twee kleine kinderen. Je maakt mij niet wijs dat die niet knokt om zo lang mogelijk in leven te blijven. Je reactie is echt zwaar ongepast imho.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je hoort dat je iets mankeert kan je de hoop opgeven of leven. Op die manier kan je het verlengen of verkorten via een natuurlijk proces.
Misschien ongepast, maar ik bedoelde meer in de zin dat ze de hoop niet op moeten geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat om een moeder van twee kleine kinderen. Je maakt mij niet wijs dat die niet knokt om zo lang mogelijk in leven te blijven. Je reactie is echt zwaar ongepast imho.
Door dat te zeggen, impliceer je dat ze dat dus wel doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschien ongepast, maar ik bedoelde meer in de zin dat ze de hoop niet op moeten geven.
En als dat niet lukt? Dan wilde die persoon zeker niet graag genoeg?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je hoort dat je iets mankeert kan je de hoop opgeven of leven. Op die manier kan je het verlengen of verkorten via een natuurlijk proces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat bedoelt moet je dat zeggen. Je komt nu niet zozeer over als ongepast, maar meer als een volslagen mongool.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschien ongepast, maar ik bedoelde meer in de zin dat ze de hoop niet op moeten geven.
Nog zo'n parel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat om een moeder van twee kleine kinderen. Je maakt mij niet wijs dat die niet knokt om zo lang mogelijk in leven te blijven. Je reactie is echt zwaar ongepast imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |