Die was inderdaad vrij krap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jamile moest vol, maar dan ook vol inhouden om niet er buiten te wisselen.
ja was er net voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Hoever springt die amerikaan wel niet,.bijna dicht bij het WR
Dat was het vorige topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[Atletiek] #41 Überoppereindbaas Martina start om 21:55 u!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
martina heeft niet genoeg in die machientje gezeten verdomme nog aan toe man
Waarom hield hij in? Had toch prachtig geweest al hij zijn WR had verbeterd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gewoon weer inhoudenAnders was het een WR.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef AthCom het volgende:
Spijtig, Martina! Nog steeds een topvent!
Wss omdat hij zag dat hij voor lag op Blake..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hield hij in? Had toch prachtig geweest al hij zijn WR had verbeterd?
Precies. Je kon niet meer verwachten dan een goede tijd voor hem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Zelfs zijn PR was geen medaille geweest. Geen schande dus.
Eerste waar ik aan dacht jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
Zelfde tijd als Michael Johnson's legendarische WR in Atlanta 1996, trouwens.
Maar wil hij dat WR niet verbeteren dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wss omdat hij zag dat hij voor lag op Blake..
hartstikke mooi, is dit genoeg voor zo'n prachtig olympisch diploma???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Ericr het volgende:
Toch mooie klasseringen, Martina 6de en 5de.
Denk het..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wil hij dat WR niet verbeteren dan?
Ik ook.quote:
Het zal er wel stil zijn. Zullen ze het stadion nog vroegtijdig gaan verlaten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BrittenEindelijk verliezen ze.
Dat hoort bij de sprint.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Die nr 3 met zijn babyface even 'stoer' in de camera kijken. Hahaha
ik wilde hem wel even in zijn wangetjes knijpen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Die nr 3 met zijn babyface even 'stoer' in de camera kijken. Hahaha
Zonde. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij dat liever doet bij een WK, omdat het bij de OS toch meer om het goud gaat dan om de tijd...quote:
Ik verwacht van die hooligans die Van der Weerden gaan verminkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal er wel stil zijn. Zullen ze het stadion nog vroegtijdig gaan verlaten?
Kun je beter bij hem doen, dan bij Sokolova. Ik wil niet weten wat er dan gebeurdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde hem wel even in zijn wangetjes knijpen ja
Gewoon dsq wegens onsportief gedragquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat moet echt verboden worden, inhouden
Ach wie weet loopt ie z'n ultieme tijd nooit omdat ie altijd inhoud en dan een x flink geblesseerd raakt ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat moet echt verboden worden, inhouden
Hoppa gewoon Blake en Weir of Spearmon laaten diskwalificeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Greenpeas het volgende:
Blake wel dicht op het lijntje in die bochtje.
Je krijgt er geen geld voor op een OS toch? Terwijl dat op een WK/EK of zelfs Diamond League wedstrijd volgens mij wel het geval is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonde. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij dat liever doet bij een WK, omdat het bij de OS toch meer om het goud gaat dan om de tijd...
Volgens mij ontploffen die gezwellen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je beter bij hem doen, dan bij Sokolova. Ik wil niet weten wat er dan gebeurd
Spearmon ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Greenpeas het volgende:
Blake wel dicht op het lijntje in die bochtje.
Joh...quote:
Dat is wel heel link, want dan denken ze gelijk aan een terroristische aanslag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ontploffen die gezwellen dan
Wat is dat verhaal?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Die vent heeft ook een wereldverhaal met z'n shirt.
Die kan er dan ook niets van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef Greenpeas het volgende:
Hjalmsdottir! Ja ja! Geen Paraguay meisje
Niet eens een OR.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
had bolt een wr gerend ik had niet opgelet?
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
had bolt een wr gerend ik had niet opgelet?
Kijk zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor 6-1?
Zijn er trouwens nog meer events dan 1500m mannen tienkamp en speerwerpen nu?
8-1 alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor 6-1?
8-1.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor 6-1?
quote:
De echte helden zijn de tienkampersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef Redefine het volgende:
Leuk wat Bolt gedaan heeft, maar nu komt toch de echte held van de avond hoor
Die zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De echte helden zijn de tienkampers
Het lijkt wel alsof het orkest een beetje aan het jammen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een lelijk volkslied dit..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een lelijk volkslied dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als hij helemaal voluit was gegaan had hij onder de 19 seconden gezeten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Ach die hebben slechts 0,00000000000005 % kans om te winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze stonden nog 2x voor..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach die hebben slechts 0,00000000000005 % kans om te winnen
Absoluut. Zo voor een snelle tijd gaan, fantastisch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn nog niet klaar
En een WR lopen in de finale van de 800 meter is ook ongekend.
bbc lult ook veel net als de nosquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef pullup het volgende:
Die lul van een interviewer op de BBC blijft gewoon doorlullen gedurende het volkslied van Kenia![]()
![]()
Die hebben 3 zenders in gebruik, dan mag het nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bbc lult ook veel net als de nos
Nos heeft 12 zenders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben 3 zenders in gebruik, dan mag het nog.
Beslist? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef AthCom het volgende:
Hockey is toch wel beslist, 1500 m maar doen.
Brent Newdickquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef snellejelle het volgende:
Newdick?
Wat is er mis met de ouwe?
Stom dat ik dat vergeetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nos heeft 12 zenders.
Op internet.
Service toch?
Brand New zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef snellejelle het volgende:
Newdick?
Wat is er mis met de ouwe?
Service héquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stom dat ik dat vergeet![]()
En ik moet natuurlijk niet vergeten dat de NOS financieel aan de grond zit.
Doe toch niet zo hypocriet man. Je hebt Bolt één keer op TV dit zien doen, en nu beschimmel je heel Fok! ermee. Alsof jij stil bent als het volklied van Nederland gezongen wordt tijdens het voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef pullup het volgende:
Die lul van een interviewer op de BBC blijft gewoon doorlullen gedurende het volkslied van Kenia![]()
![]()
Brand New -> MTV -> Swagg -> Olympische Atleet -> Newdickquote:
En niet 60x reclame per dagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben 3 zenders in gebruik, dan mag het nog.
En het elkaar ook gewoon gunnen en met zijn allen een ereronde lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef alors het volgende:
Ik vind die tienkampers wel echt bazen zegHele dag bezig geweest en dan nu nog een 1500 m lopen
Zijn gewoon helemaal naar de kloten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig man hebben er echt zin in
HEY DE NOS FINANCIERT DAARMEE DE ANDERE PROGRAMMA"S JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Service héquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Sasman het volgende:
[..]
Zijn gewoon helemaal naar de kloten.
Ga buiten spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet man. Je hebt Bolt één keer op TV dit zien doen, en nu beschimmel je heel Fok! ermee. Alsof jij stil bent als het volklied van Nederland gezongen wordt tijdens het voetbal.
Volkslied is gewoon gedateerd.
Jaja niet alleen in de sport zelf wordt nog weleens een uitslag naderhand gecorrigeerd. Ook op FOK! tijdens de OSquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
Wat lievvvvvvIk heb topic #42 gekregen!
![]()
![]()
Modje!!!
Doet me een beetje denken aan zijn bijna naamgenoot Andy. Die houdt van veel dingen niet.quote:
quote:
WB.quote:
Ah zo.quote:
Volgorde is altijd gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was zeker een keer 's ochtends
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Sasman het volgende:
Ook dat respect naar elkaar toe. Kijk mannen dit hebben wij gepresteerd.
Of ze moeten 20-25 seconden weglopen van Suarez en da ziet niemand gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het was spannend eerder op de dag, is nu toch al beslist?
Je hebt niet zoveel duurlopers die de rest van de onderdelen kunnen. Alleen middenlopers, maar zo gesloopt sub 4 is echt ziek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als lopen je beste onderdeel is...
ff tackelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Sasman het volgende:
Hansie moet 18 seconden goedmaken op Suarez.
Van Alphen; gedichten schrijven en 10-kampenquote:
Ik zie geen sub 4.10 hieruit rollen. Misschien 4.13quote:
Jammer genoeg zijn de zakjes met geld in België kleiner dan in Kazachstan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Samenwerken met sinterklaas... Die heeft niks te winnen.
Nee, maar dromen mag altijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen sub 4.10 hieruit rollen. Misschien 4.13
Moet maar onder 4.30 lopen zei Sporza commentator.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen sub 4.10 hieruit rollen. Misschien 4.13
Gedichten is makkelijker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Alphen; gedichten schrijven en 10-kampen
Doelde op Eatonquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Moet maar onder 4.30 lopen zei Sporza commentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hopen dat hij niet uitstapt.quote:
Tsja, wie goed is krijgt lekkers, wie stout is DeMart.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
Nee, nee, het laatste waar Sintnicolaas op zit te wachten is aan tafel zitten bij Mart.
Zo klopt het nog ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Kruisthee nu onze Sint nog steeds een faalhaas vinden?
Daarom gebruikte ik dat woord ookquote:
Ik vond het mooi om te zien.\quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Sintniclaas heeft dus wat euroootjes gekregen om voor die belg te lopen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Trainingsmaatjes, dus niet zo vreemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Pepernoten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Die gaat straks het tempo drukken in de achtervolgingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef snellejelle het volgende:
Ik had verw8 dat eelco suarez zou tackelen, dit niet!
Maar geen Colombiaan om om te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er doet toch ook een Kazach mee?
Van Alphen is het best gegund.quote:
Het is niet voor niets een goedheiligmanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Sasman het volgende:
Hans wel als een echte bruut gelopen! Hulde aan de man.
Van Poppel is vroeger anaal vernedert door een Belg, sindsdien kunnen Belgen niets meer goed doen.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Sasman het volgende:
Ook dat respect naar elkaar toe. Kijk mannen dit hebben wij gepresteerd.
de mannen maken nog een kansje ze zitten in de 1/2 finalequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
Geen Spaanse overwinning dus bij waterpolo.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Sasman het volgende:
Hans wel als een echte bruut gelopen! Hulde aan de man.
Nee, die loopt met hekjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef Bastiefcg het volgende:
Zat/zit Sedoc ook in de 4x100 ploeg?
Wat? Sedoc is een man, hè ...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef Bastiefcg het volgende:
Zat/zit Sedoc ook in de 4x100 ploeg?
Homoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef alors het volgende:
zomg ik wil ook wel een hug van EatonWat een heerlijk sportieve mannen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |