Die was inderdaad vrij krap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jamile moest vol, maar dan ook vol inhouden om niet er buiten te wisselen.
ja was er net voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Hoever springt die amerikaan wel niet,.bijna dicht bij het WR
Dat was het vorige topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[Atletiek] #41 Überoppereindbaas Martina start om 21:55 u!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
martina heeft niet genoeg in die machientje gezeten verdomme nog aan toe man
Waarom hield hij in? Had toch prachtig geweest al hij zijn WR had verbeterd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gewoon weer inhoudenAnders was het een WR.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef AthCom het volgende:
Spijtig, Martina! Nog steeds een topvent!
Wss omdat hij zag dat hij voor lag op Blake..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hield hij in? Had toch prachtig geweest al hij zijn WR had verbeterd?
Precies. Je kon niet meer verwachten dan een goede tijd voor hem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Zelfs zijn PR was geen medaille geweest. Geen schande dus.
Eerste waar ik aan dacht jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
Zelfde tijd als Michael Johnson's legendarische WR in Atlanta 1996, trouwens.
Maar wil hij dat WR niet verbeteren dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wss omdat hij zag dat hij voor lag op Blake..
hartstikke mooi, is dit genoeg voor zo'n prachtig olympisch diploma???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Ericr het volgende:
Toch mooie klasseringen, Martina 6de en 5de.
Denk het..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wil hij dat WR niet verbeteren dan?
Ik ook.quote:
Het zal er wel stil zijn. Zullen ze het stadion nog vroegtijdig gaan verlaten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BrittenEindelijk verliezen ze.
Dat hoort bij de sprint.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Die nr 3 met zijn babyface even 'stoer' in de camera kijken. Hahaha
ik wilde hem wel even in zijn wangetjes knijpen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Die nr 3 met zijn babyface even 'stoer' in de camera kijken. Hahaha
Zonde. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij dat liever doet bij een WK, omdat het bij de OS toch meer om het goud gaat dan om de tijd...quote:
Ik verwacht van die hooligans die Van der Weerden gaan verminkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal er wel stil zijn. Zullen ze het stadion nog vroegtijdig gaan verlaten?
Kun je beter bij hem doen, dan bij Sokolova. Ik wil niet weten wat er dan gebeurdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde hem wel even in zijn wangetjes knijpen ja
Gewoon dsq wegens onsportief gedragquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat moet echt verboden worden, inhouden
Ach wie weet loopt ie z'n ultieme tijd nooit omdat ie altijd inhoud en dan een x flink geblesseerd raakt ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat moet echt verboden worden, inhouden
Hoppa gewoon Blake en Weir of Spearmon laaten diskwalificeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Greenpeas het volgende:
Blake wel dicht op het lijntje in die bochtje.
Je krijgt er geen geld voor op een OS toch? Terwijl dat op een WK/EK of zelfs Diamond League wedstrijd volgens mij wel het geval is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonde. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij dat liever doet bij een WK, omdat het bij de OS toch meer om het goud gaat dan om de tijd...
Volgens mij ontploffen die gezwellen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je beter bij hem doen, dan bij Sokolova. Ik wil niet weten wat er dan gebeurd
Spearmon ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Greenpeas het volgende:
Blake wel dicht op het lijntje in die bochtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |