Het kwam op mij meer over als 'probeer dit eens'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
Hij zei dat Robin zn echte naam was volgens mij.
KGBeast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef Tanin het volgende:
Villains die we nog niet gehad hebben:
Hush
The Riddler
Killer Croc
Dr Strange
The Ventriloquist/Scarface (buikspreekpop)
The Penguin
Mad Hatter
Black Mask
Harley Quin
Poison Ivy
Mr Freeze
Clayface (hoewel die in een Nolanverse weinig zal verschillen van Hush)
Wat mij betreft krijgen we Dr Strange (Robin Williams!!!!), Hush, The Riddler, Poison Ivy, Killer Croc, The Penguin en The Ventriloquist.
Die laatste 2 kunnen gewoon mob-leaders zijn, dus die passen makkelijk bij de rest in de films.
Calendar Man kan nog best vet zijn, maar dat wordt dan meer een soort Riddler, dus daar heb je inderdaad niet veel aan. Verder heb ik met name de grote namen genoemd...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KGBeast.
Great White
Music Meister
Calender Man.
Ten Eyed Man.
Kiteman
Maxie Zeus
Clock King
Firefly en Killer Moth. Hehehe. Of Tweedledum en Tweedledee, Humpty Dumpty en Mad Hatter, een Alice film.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Tanin het volgende:
[..]
Calendar Man kan nog best vet zijn, maar dat wordt dan meer een soort Riddler, dus daar heb je inderdaad niet veel aan. Verder heb ik met name de grote namen genoemd...
Hugo Strange?quote:
Een klein dik mafia baasje in een tuxedo met een paraplu, oogglas en de ziekte van Perthes ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Perthes ), misschien met een iets groot uitgevallen neus nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
Een Pinguin in Nolancity zie ik niet zo snel gebeuren.
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
Een Pinguin in Nolancity zie ik niet zo snel gebeuren.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik wil mijn Batmanfilms zoals Batman, Batman Returns of Batman Begins.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Stefan het volgende:
Zei t al in t vorige deel, TDKR vond ik veel toffer dan the Avengers
Dat ligt eraan, de juiste prijs en het goede verhaal en ik zie zo een nieuwe trilogie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.
[
Ik ben de eerste Batmanfilm van Nolan ook steeds meer gaan waarderen. Ik vind 'm misschien wel de beste van de drie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Ik wil mijn Batmanfilms zoals Batman, Batman Returns of Batman Begins.
En Avengers was een leuke film. Niets boeiends, maar zal hem nog wel eens gaan zien.
Mwah, het was al pijnlijk duidelijk dat hij geen inspiratie heeft voor een 3de Batmanfilm, dus ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, de juiste prijs en het goede verhaal en ik zie zo een nieuwe trilogie.
Vast wel. Er zijn 1000den Batman comics.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef Stefan het volgende:
Heeft Bruce Wayne in de comics ook wel eens zijn miljarden kwijtgeraakt en teruggekregen?
Heerlijke film inderdaad. Misschien nog iets te hamfisted in vergelijking met Batman en Batman Returns, maar goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben de eerste Batmanfilm van Nolan ook steeds meer gaan waarderen. Ik vind 'm misschien wel de beste van de drie.
Vond m beter dan TDK en BBquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, het was al pijnlijk duidelijk dat hij geen inspiratie heeft voor een 3de Batmanfilm, dus ik hoop het niet.
TDK ging over moraliteit en ethiek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef Stefan het volgende:
Ik vond TDK veel saaier en beperkter, het ging toch vooral om een debiele bankrover vooral
Dat zeg ik, saai. Wraak is een interessanter motiefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TDK ging over moraliteit en ethiek.
TDK had wel degelijk problemen met de vaart. Zoals ik eerder al zei, het is net of je 2 films kijkt: de film met Joker en Harvey Dent en de film met Two Face. Daartussen is het schakelen, en dat gebeurd wat onnatuurlijk. Het gevolg is (naar mijn mening) dat de vaart eruit gaat en er extra kracht bij komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Feanatieke het volgende:
TDK misschien even herzien? Hoelang is het voor het laatst geleden dat je 'm hebt gezien? Ik heb BB, TDK en TDKR achter elkaar gezien en er zat minder vaart in TDKR dan in TDK. Bovendien is TDKR een slap aftreksel van het scenario van BB (wapen van Wayne Enterprises dat in verkeerde handen komt + een vijand die heel Gotham wil vernietigen = twee keer van hetzelfde). Plus teveel Batman in daglicht (waarom geen duistere scenes Nolan tijdens het eindgevecht?), wat absoluut belachelijk is.
40 uur geledenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Feanatieke het volgende:
TDK misschien even herzien? Hoelang is het voor het laatst geleden dat je 'm hebt gezien?
Oké, dat is recent genoeg ja.quote:
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef Stefan het volgende:
Ik vond t trouwens een goede keuze niet de naam Catwoman te gebruiken, was duidelijk genoeg
Ik vind TDKR veel een rollcoaster dan TDK. Er wordt heel veel in gedrukt. Zeker het laatste gedeelte van TDK vond ik vrij traag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Feanatieke het volgende:
TDK misschien even herzien? Hoelang is het voor het laatst geleden dat je 'm hebt gezien? Ik heb BB, TDK en TDKR achter elkaar gezien en er zat minder vaart in TDKR dan in TDK. Bovendien is TDKR een slap aftreksel van het scenario van BB (wapen van Wayne Enterprises dat in verkeerde handen komt + een vijand die heel Gotham wil vernietigen = twee keer van hetzelfde). Plus teveel Batman in daglicht (waarom geen duistere scenes Nolan tijdens het eindgevecht?), wat absoluut belachelijk is.
Beter op moeten letten, kwam prominent in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Feanatieke op 08-08-2012 13:52:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Feanatieke op 08-08-2012 13:52:00 ]
Te makkelijk. Hele andere tijden joh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Feanatieke het volgende:
Het tijdperk voor Nolan en het tijdperk na Nolan. Oordeel zelf:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bane After Batman
![]()
http://FunnyOrDie.com/m/72tj
Whehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bane After Batman
![]()
Ik vond Nicholson een prima Joker, en Michelle Pfeiffer als Catwoman was erg goed. Die andere twee... tsja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Feanatieke het volgende:
Het tijdperk voor Nolan en het tijdperk na Nolan. Oordeel zelf:
Hmmm, verveelt na een minuutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bane After Batman
![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bane After Batman
![]()
Omdat Robin in de VS meer een vrouwennaam is, en hij een agent is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:32 schreef Stefan het volgende:
Waarom gebruikte Blake sowieso trouwens niet zn echte naam?
Vooral hele andere keuzes. Het heeft minder met de tand des tijds te maken denk ik. Nolan heeft afgeweken van de eerdere stijlen gekozen voor vijanden die ''echt'' mogelijk zijn, een ''realistischere'' benadering.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Te makkelijk. Hele andere tijden joh.
[..]
Hij zegt: try my legal name, dus drake is niet zn echte naamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omdat Robin in de VS meer een vrouwennaam is, en hij een agent is.
Nee z'n volledige (legal) naam is Robin John Blake.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij zegt: try my legal name, dus drake is niet zn echte naam
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Stefan het volgende:
Maar Bruce laat dus die tas na aan Blake onder vermelding van Robin en zegt daarbij dat ie een andere naam moet nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blake komt een tas halen die blijkbaar niet onder Blake op m staat te wachten maar wel onder Robinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren.
Ja dat krijg je als iets achterlaat voor iemand (in een testament?): dan gebruik je de echte naam van iemand. Niet zijn roepnaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blake komt een tas halen die blijkbaar niet onder Blake op m staat te wachten maar wel onder Robin
Hij zei zn achternaam, maar daar stond de tas niet onder vermeld blijkbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als iets achterlaat voor iemand (in een testament?): dan gebruik je de echte naam van iemand. Niet zijn roepnaam.
Lame.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
LOL, zo kende ik em nog niet..
[ afbeelding ]
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens absoluut geen spijt dat ik deze film heb gekeken, maar ik denk dat de hoge verwachtingen toch hebben gezorgd voor een lichte teleurstelling.
Over Nolan gesproken, ik vind films als Memento en Inception persoonlijk veel beter dan de Batman-trilogie.Geen garantie.
Ik zou het afraden. Je mist namelijk nogal wat verhaaldelen vanuit de vorige films (wie is Gordon, drama rond Harvey Dent, etc.)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan je deze film ook gaan kijken als je de eerste 2 delen niet gezien hebt?
Kan maar zou t niet doen, het is echt een trilogiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan je deze film ook gaan kijken als je de eerste 2 delen niet gezien hebt?
Echt een trilogie? Denk dat de films prima afzonderlijk te kijken zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kan maar zou t niet doen, het is echt een trilogie
Dus het zou niet raar zijn als je bij 3 begint en Bruce Wayne heeft al 8 jaar geen pak aangetrokken terwijl hij liefdesverdriet heeft en er een Dent Day is? En de verschijning van Liam Neeson is ook duidelijk te snappen en wat zn dochter wil afmaken met Gotham?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef kilozout het volgende:
[..]
Echt een trilogie? Denk dat de films prima afzonderlijk te kijken zijn.
Het feit dat Liam in 1 keer opdook is discutabel. De rest van je punten worden ondersteund door de flashbacks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het zou niet raar zijn als je bij 3 begint en Bruce Wayne heeft al 8 jaar geen pak aangetrokken terwijl hij liefdesverdriet heeft en er een Dent Day is? En de verschijning van Liam Neeson is ook duidelijk te snappen en wat zn dochter wil afmaken met Gotham?
De film begint (als je de vliegtuigkaping overslaat) eigenlijk al met een teruggreep naar TDK door Harvey Dent en zijn 'law' op te rakelen. Ik denk serieus dat je een hoop niet meekrijgt wanneer je de vorige films niet kent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het feit dat Liam in 1 keer opdook is discutabel. De rest van je punten worden ondersteund door de flashbacks.
Natuurlijk kan je beter de vorige 2 films hebben gekeken. Compleet mee eens.
Uiteindelijk legt men toch uit waarom de Dent act er is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
De film begint (als je de vliegtuigkaping overslaat) eigenlijk al met een teruggreep naar TDK door Harvey Dent en zijn 'law' op te rakelen. Ik denk serieus dat je een hoop niet meekrijgt wanneer je de vorige films niet kent.
Lord of the Rings en bijvoorbeeld ook Pirates of the Carribean 2 en 3 zijn back-to-back opgenomen, dus dat is sowieso niet te vergelijken vind ik. Dat is gewoon één verhaal. Het gaat erom of de film goed te begrijpen is zonder 1 en 2 te zien. En dat betwijfel ik, je zult echt een hele hoop niet mee krijgen. Ook denk ik dat de derde film een stuk minder goed is als je niet bekend met de voorgeschiedenis, omdat een hoop zaken (zoals emotionele binding met bekende personages) wegvallen. In zekere zin is dat misschien ook wel een manke.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Maar de films volgen elkaar niet zo op als bijvoorbeeld Lord of the Rings en andere trilogieën.
POTC 2 kun je best kijken zonder 1 te zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lord of the Rings en bijvoorbeeld ook Pirates of the Carribean 2 en 3 zijn back-to-back opgenomen, dus dat is sowieso niet te vergelijken vind ik. Dat is gewoon één verhaal. Het gaat erom of de film goed te begrijpen is zonder 1 en 2 te zien. En dat betwijfel ik, je zult echt een hele hoop niet mee krijgen. Ook denk ik dat de derde film een stuk minder goed is als je niet bekend met de voorgeschiedenis, omdat een hoop zaken (zoals emotionele binding met bekende personages) wegvallen. In zekere zin is dat misschien ook wel een manke.
Ach, de enigen die hier uitsluitsel over kunnen geven zijn de mensen voor wie DKR de eerste Batman was. Maar then again, volgensmij hebben veel bioscoopgangers die naar deel drie gingen deel twee ook wel gezien.
TDK staat veel meer op zichzelf dan DKR, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Tanin het volgende:
[..]
POTC 2 kun je best kijken zonder 1 te zien.
Voor mij was TDK de eerste ervaring ooit met Batman, dat ging prima.
Ok, dan zijn we het overal over eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
TDK staat veel meer op zichzelf dan DKR, wat mij betreft.
En ik had het over PotC 2 en 3, niet 1.
Als je de film ziet zonder de andere films gezien te hebben dan is het een redelijke film. Als je de andere films gezien hebt is het een hele goede film.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lord of the Rings en bijvoorbeeld ook Pirates of the Carribean 2 en 3 zijn back-to-back opgenomen, dus dat is sowieso niet te vergelijken vind ik. Dat is gewoon één verhaal. Het gaat erom of de film goed te begrijpen is zonder 1 en 2 te zien. En dat betwijfel ik, je zult echt een hele hoop niet mee krijgen. Ook denk ik dat de derde film een stuk minder goed is als je niet bekend met de voorgeschiedenis, omdat een hoop zaken (zoals emotionele binding met bekende personages) wegvallen. In zekere zin is dat misschien ook wel een manke.
Ach, de enigen die hier uitsluitsel over kunnen geven zijn de mensen voor wie DKR de eerste Batman was. Maar then again, volgensmij hebben veel bioscoopgangers die naar deel drie gingen deel twee ook wel gezien.
My point exactlyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je de film ziet zonder de andere films gezien te hebben dan is het een redelijke film. Als je de andere films gezien hebt is het een hele goede film.
Sommige acties en situaties lijken totaal niet boeiend op het moment dat je de andere films niet gezien hebt. Of hebben in ieder geval niet zo'n impact.
Kortom, je hebt weinig van de film begrepen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb hem net gezien en vond hem erg tegenvallen. Het verhaal is niet echt sterk waardoor er gevoelsmatig teveel overbodige stukken in zitten die het tempo en de spanning er behoorlijk uit halen.
Veel teveel emo-gedoe van bijvoorbeeld Alfred en de Commissaris. Ook vond ik het nogal ver gezocht dat Robin wist dat Bruce Wayne Batman was. De actie scenes vond ik ook weinig spectaculair en soms zelfs gewoon slecht.
Zonde.
Ik geloof niet dat er iemand op deze wereld rondloopt die in staat is zelfstandig een bioscoopkaartje te kopen maar deze film niet begrijpt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt weinig van de film begrepen?
Het is natuurlijk een mening, maar voor mijn gevoel heb je die emo scenes niet helemaal begrepen. Ze zijn juist zo'n belangrijk onderdeel van het verhaal.
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom juist niet meer mensen weten dat Bruce Wayne Batman is. Hoeveel mensen zou Gotham nou hebben die en jong en fit zijn, en ook nog eens financieel de middelen hebben voor speeltjes als The Tumbler en The Bat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb hem net gezien en vond hem erg tegenvallen. Het verhaal is niet echt sterk waardoor er gevoelsmatig teveel overbodige stukken in zitten die het tempo en de spanning er behoorlijk uit halen.
Veel teveel emo-gedoe van bijvoorbeeld Alfred en de Commissaris. Ook vond ik het nogal ver gezocht dat Robin wist dat Bruce Wayne Batman was. De actie scenes vond ik ook weinig spectaculair en soms zelfs gewoon slecht.
Zonde.
Da's wel waar, kennelijk heeft Gotham City weinig goede onderzoeksjournalistenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom juist niet meer mensen weten dat Bruce Wayne Batman is. Hoeveel mensen zou Gotham nou hebben die en jong en fit zijn, en ook nog eens financieel de middelen hebben voor speeltjes als The Tumbler en The Bat?
Waar is Vicky Vale als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's wel waar, kennelijk heeft Gotham City weinig goede onderzoeksjournalisten.
Eigenlijk waren die scenes juist een van de hoogtepunten voor mij uit de film. De butler die gewoon familie is geworden van Wayne en door de jaren heen heeft moeten aanschouwen hoe een succesvolle biljonair die iets wilde teruggeven aan de maatschappij zijn nalatenschap totaal failliet is verklaard op sociaal en economisch vlak. Komt nog daarbij dat hun zoon ook nogal discutabele moralen heeft en dat nalatenschap in een dieper dal brengt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Zonde.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar is Vicky Vale als je haar nodig hebt
Als jij niet de impact ziet van die scenes dan vraag ik me af wie dat kaartje dan voor jou gekocht heeft. Het is juist een essentieel onderdeel van de film en geeft de diepgang die je mist bij de meeste actiefilms.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand op deze wereld rondloopt die in staat is zelfstandig een bioscoopkaartje te kopen maar deze film niet begrijpt.
Bedoel je de scene dat hij ergens in Europa zit en Alfred weer tegen komt?quote:Dat opzetje naar de laatste scène van Bale bijvoorbeeld. Dan zit ik zo:naar het doek te staren omdat ik al weet hoe het gaat eindigen voor Batman. Een aantal van dat soort geforceerde momenten in combinatie met slechte actie en ik (niet alleen overigens) moest echt moeite doen om wakker te blijven.
Natuurlijk heb je gelijk maar dat soort dingen moet je nu eenmaal accepteren bij dit soort films. Daar heb ik geen moeite mee. Dat was ook de reden niet waarom Robin wist wie hij was. Dat was omdat hij de blik in zijn ogen herkende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom juist niet meer mensen weten dat Bruce Wayne Batman is. Hoeveel mensen zou Gotham nou hebben die en jong en fit zijn, en ook nog eens financieel de middelen hebben voor speeltjes als The Tumbler en The Bat?
Typisch, bovenstaande wisten we namelijk al voor deze film.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Eigenlijk waren die scenes juist een van de hoogtepunten voor mij uit de film. De butler die gewoon familie is geworden van Wayne en door de jaren heen heeft moeten aanschouwen hoe een succesvolle biljonair die iets wilde teruggeven aan de maatschappij zijn nalatenschap totaal failliet is verklaard op sociaal en economisch vlak. Komt nog daarbij dat hun zoon ook nogal discutabele moralen heeft en dat nalatenschap in een dieper dal brengt.
Dit is een van zijn laatste momenten met Bruce Wayne om hem te behoeden dat hij niet mee wordt gezogen en ook hij ten onder zal gaan. Dat gaat niet in je koude kleren zitten.
Batman een film met diepgang?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als jij niet de impact ziet van die scenes dan vraag ik me af wie dat kaartje dan voor jou gekocht heeft. Het is juist een essentieel onderdeel van de film en geeft de diepgang die je mist bij de meeste actiefilms.
Als je die scenes en de achterliggende gedachte (verspreid over alle 3 de films) weg laat hou je weinig meer over dan een leuke actiefilm.
Juist. Je wist al voordat de batman in actie was geweest dat dit de laatste scène voor hem zou zijn. Diep hoor.quote:[..]
Bedoel je de scene dat hij ergens in Europa zit en Alfred weer tegen komt?
Ik vond het niet de meest sterke scene om de film mee te eindigen, maar beter dan dat hij dood ging.
Je bent gewoon een hipsterwijfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik jankte bij die scene's, maakt mij dat een wijf of een hipster?
Als kijker weet je altijd al een boel. Maar het wordt nogal waardeloos als daarover geen consequentie staat voor de personage. Die scene met Alfred is gewoon belangrijk omdat hij niet meer achter Bruce Wayne kan staan. Natuurlijk weten we wel wat zijn beweegredenen zullen zijn, maar het besluit zelf is toch wel belangrijk om op film te zetten dan een notitie van 'screw you guys,im going home'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Typisch, bovenstaande wisten we namelijk al voor deze film.
En mij!quote:Batman een film met diepgang?![]()
Die scènes waren naast totaal overbodig (we kenden de verhouding tussen Alfred en Bruce) alleen bedoeld omte trekken bij hipsters en vrouwen.
Hehe, Saint of Killers. Heb vanochtend het laatste deel van Preacher gelezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo ongebruikelijk is dat toch niet voor een Nolan-film? Emoties worden beschreven of gesuggereerd, zelden gevoeld.
komt ook omdat Michael Caine natuurlijk een topacteur isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond Alfred eigenlijk 1 van de weinige uitgewerkte karakters in the Dark Knight. Ik deel wel enigzins de mening van cracka-ass, het voelt wel erg als hapsnapwerk bij tijd en wijlen.
Nee mar ik heb wel de bioscoop hdd ff gekopieeerdst. Moment ik ga je mailequote:
Werkt een diaprojector ook?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
Ik heb hier de 35 mm imaxversie op 3 rollen liggen, je mag hem wel lenen, heb je een projector?
Prachtig stuk toen hij in de helikopter spotlight stond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:22 schreef Stefan het volgende:
Iemand klaagde dat er maar 3 badman, sorry, batman scenes in zaten, maar die waren juist perfect. Ik geloof dat t 45 min duurt voor Bruce weer zn pak aantrekt, maar de eerste sequence is meteen geweldig
fijn. Anders zit ik met een 26k versie me dood te ergeren.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee mar ik heb wel de bioscoop hdd ff gekopieeerdst. Moment ik ga je maile
Gr gr xoxox
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:22 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ze wachten tot Joel Schumacher beschikbaar is
Dan moet hij de Batman games verfilmen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerd
Ik zit te wachten op Lars von Trier. Dat na de film in het bruin/roze geklede mannen aan de rose zitten te nippen en zachtjes krullen in hun baard aan het draaien zijn, op zoek naar alle diepere betekenissen van de metaforen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerd
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niet dat de man geen mooie explosies kan makenquote:
Lijkt me eigenlijk best grappig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor een fan filmpje wel goed gedaan. Die Batman had wat minder dialoog moeten hebben en wat meer in het duister moeten zijn om het slechte pak te verhullen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
Tof gedaan, alleen niet een overtuigende batman.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
Bruce lijkt echt op Brucequote:
Wel leuk dat ze Scarface gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voor een fan filmpje wel goed gedaan. Die Batman had wat minder dialoog moeten hebben en wat meer in het duister moeten zijn om het slechte pak te verhullen.
Vond ik nog wel meevallen. Ik vind the riddler gewoon slecht. De andere echter...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
IMAX arena is ook ruk hoor, 't geluid was alleen hard, niet mooi, kwam er doof uit, ik had nog beter naar de hoofdzaal van de 'normale' bios kunnen gaan..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Tof wel dat IMAX. Alleen jammer dat die IMAX zaal van Pathé schouwburgplein best matig is..
Over het geluid heb ik niks te klagen. Ik kon Bane zelfs goed verstaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
IMAX arena is ook ruk hoor, 't geluid was alleen hard, niet mooi, kwam er doof uit, ik had nog beter naar de hoofdzaal van de 'normale' bios kunnen gaan..
Idd, geluid was prima in Imax Schouwburgplein maar onderste deel van scherm zag je soms niet door hoofdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over het geluid heb ik niks te klagen. Ik kon Bane zelfs goed verstaan.
De reden dat Schouwburplein in zijn geheel matig is, is omdat er in alle zalen vrijwel constant mensen met hun hoofd voor het onderste stukje scherm zitten en de beenruimte redelijk krap is.
Nu ik TDKR 2x heb gezien ben ik hem een stuk meer gaan waarderen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Dos37 het volgende:
Gisterenavond ook gezien in de ArenA Imax zaal, was prima te doen.
Ik vond hem echt geweldig. Al zag ik sommige dingen wel aankomen, dat hij bijvoorbeeld zonder touw moest springen dat bedacht ik me al bij de eerste keer springen. Toch blijft The Dark Knight voor de beste, dit was een leuke afsluiter maar het verhaal van The Dark Knight was toch iets gaver.
hoi wolfje zullen we samen naar de bios gaan met de kids misschien kunnen Hannie en Kees ook meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu ik TDKR 2x heb gezien ben ik hem een stuk meer gaan waarderen.
Maar TDK met Ledger is absoluut het kroonjuweel van de trilogie.
Hoi dikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoi wolfje zullen we samen naar de bios gaan met de kids misschien kunnen Hannie en Kees ook mee
gr gr Dik en Linda
Is dat Buitenhof? Waarom is die zo heerlijk dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef whY... het volgende:
Pathé in Den Haag op Spuimarkt is trouwens heerlijk voor dit soort films!
Ik ben benieuwd wanneer ik hem voor de tweede keer ga kijken, het zal waarschijnlijk ergens thuis zijn.
Spuimarkt trekt veel Marokkanen, heb al meerdere keren achteraf een vrijkaartje gehad omdat er groepen zaten te kuttenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef whY... het volgende:
Pathé in Den Haag op Spuimarkt is trouwens heerlijk voor dit soort films!
Ik dacht dat Schouwburgplein in Zaal 1 het grootste scherm van NL had?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef whY... het volgende:
Mooie stoelen, heel goed geluid, redelijk afgestelde airco zelfs als je de grote zaal hebt en er maar weinig mensen komen. Groot scherm, grootste van NL. Ik weet niet of hier nog mensen zijn die dit kunnen beamen.
Misschien het grootste niet Imax scherm? Ik weet het niet hoor, ik heb het van horen zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Schouwburgplein in Zaal 1 het grootste scherm van NL had?
Het wordt verkocht als imax. Kijkt wel kut als t imax is omdat je tegen hoofden aankijkt met imaxscenesquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef whY... het volgende:
Misschien het grootste niet Imax scherm? Ik weet het niet hoor, ik heb het van horen zeggen.
Bedoelen ze dan grootste non-Imax scherm of is hij ook groter dan de Imax schermen alleen dan niet Imax. Spuimarkt heeft namelijk geen Imax projectie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Spuimarkt heeft het grootste scherm van Nederland.
Echt , Spuimarkt vaak genoeg geweest, Schouwburgplein of ArenA lijken veel groterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Spuimarkt heeft het grootste scherm van Nederland.
Uiteindelijk gaat t om t doekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef whY... het volgende:
Nou moet ik zeggen dat de zaal op spuimarkt best hoog en groot is waardoor je misschien de illusie hebt dat het in verhouding kleiner is?
Gisteren voor het eerst geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:33 schreef Breuls het volgende:
Gisteren derde viewing. Nog steeds tof.
Dar was in TDK ook al zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vond het trouwens wel jammer dat Gotham nu overduidelijk New York was.
Het ademt NY, zoals we NY kennen. Ik zei op een gegeven moment, ik zie het vrijheidsbeeld nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Frappant aangezien het toch voornamelijk in Pittsburg is opgenomen en The Dark Knight in Chicago als ik me niet vergis.
http://www.imdb.com/title/tt1345836/locations
Alleen Wayne Tower is een locatie in New York zo te zien, het gros is in Pittsburg en in Engeland opgenomen
Sommige overview shots waren zeker van NYquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Frappant aangezien het toch voornamelijk in Pittsburg is opgenomen en The Dark Knight in Chicago als ik me niet vergis.
Alleen Wayne Tower is een locatie in New York zo te zien, het gros is in Pittsburg en in Engeland opgenomen
quote:Before Detective Comics #48, Batman's adventures were said to happen in New York City. Gotham is known to be architecturally modeled after New York City, but with exaggerated elements of the styles and derives its name from a sobriquet for that real world city, first popularized by the author Washington Irving in his satirical work Salmagundi (1807). Prior to that the term "Gotham" had been used to refer to places with foolish inhabitants since as early as the mid-15th century. The name "Gotham City" is generally associated with Batman and DC Comics, although it also appears in the first Mr. Scarlet story by France Herron and Jack Kirby from Wow Comics #1. Kirby historian Greg Theakston notes that this was published December 13, 1940, shortly before Detective Comics #48 was published.
Atmosphere
In terms of atmosphere, Batman writer and editor Dennis O'Neil has said that, figuratively, "Batman's Gotham City is Manhattan below Fourteenth Street at eleven minutes past midnight on the coldest night in November."[1]
Gotham City's atmosphere took on a lighter tone in the comics of the 1950s and part of the 1960s, similar to the tone of Batman stories of that era. However, by the early 1970s the tone of the city, as well as that of the stories, had become grittier. In recent decades, the portrayal of Gotham has been as a dark and foreboding place rife with crime, grime, and corruption.
Weinig van gemerkt, toevallig paar dagen terug nog eens opnieuw bekeken.quote:
Ja dat zijn straatlocaties waarschijnlijk. Maar in die luchtshots zie je overduidelijk zuid-manhattan (financiel disctrict) en later nog langs Central Park.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik bedoel het NY gevoel. Dat had ik ook in TDK ook al was dat chick agoquote:
Lekker dubbelgevouwen zitten in Lidoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:12 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat er geen pathe in leiden is, zou ik ook een card kopen
Trianon? Prima bios.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker dubbelgevouwen zitten in Lido
Vorige week voor de derde keer gezien @ Pathé Delft. Wat een bazenfilm
Wel een leuk ding. Jammer dat de release pas in december is. Ik zou de film nog wel eerder weer een keer willen zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Franktastic1984 het volgende:
The Dark Knight Rises Limited Edition Blu-ray Combo Pack Revealed
[ afbeelding ]
http://www.superherohype.(...)-combo-pack-revealed
Die zijn er volgens dit artikel ook: http://www.nerdist.com/20(...)in-your-living-room/quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:26 schreef dapluiz het volgende:
Maak er dan gelijk een mooie Trilogy combo pack van ofzo, daar heb ik wel interesse in
quote:The Dark Knight Trilogy Limited Edition Giftset, which is also avalable on December 4th. Including Batman Begins, The Dark Knight, and The Dark Knight Rises, the single collection comes with all of the aforementioned goodies as well as a special book exclusive to the collection.
Thanks overigens. Heb de afbeelding bij het bericht gezet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, gewoon deze:
[ afbeelding ]
Die wil ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, gewoon deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, gewoon deze:
[ afbeelding ]
blu-ray + dvd + ultraviolet? wat mag dat laatste zijn?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Franktastic1984 het volgende:
The Dark Knight Rises Limited Edition Blu-ray Combo Pack Revealed
[ afbeelding ]
http://www.superherohype.(...)-combo-pack-revealed
Ninifrith?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef Stefan het volgende:
Verkoopt dat nog uberhaubt?
Ik heb hier de Matrix 10 DVD met Neo-beeldje en en een LOTR box met die stad Ninifrithbeeldje, liggen beiden in een doos
http://www.which.co.uk/te(...)what-is-ultraviolet/quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
blu-ray + dvd + ultraviolet? wat mag dat laatste zijn?
ok, doomed to fail.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
http://www.which.co.uk/te(...)what-is-ultraviolet/
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
http://www.which.co.uk/te(...)what-is-ultraviolet/
quote:
Ja dingesquote:
Wel net op tijd voor de gemijterde man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef -Techno- het volgende:
Duurt nog lang voordat de blu-ray uitkomt
Lucky bastard, dat is een juicy kontjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:34 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)och_getrouwd___.html
28 november heb ik hem in huisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef Komakie het volgende:
Ik moet gewoon de Trilogie hebben
Alleen duurt de kerst nog zo lang
WOOHOO, heb hem binnen zien komen via Couchpotatoquote:Op donderdag 15 november 2012 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
De eerste BluRay rips zijn gesignaleerd!
Ik hoef hem niet. Als ik een batman cowl wil, dan maak ik hem zelf of koop ik hem online bij iemand anders, maar dan issie tenminste wel 1:1.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ah, Free Record Shop heeft 'm, maar ruim 80 euro is wel een beetje veel voor een grappgigheidje.
Bij Bol.com was hij twee weken geleden (toen hij nog online stond) 20 euro goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ah, Free Record Shop heeft 'm, maar ruim 80 euro is wel een beetje veel voor een grappgigheidje.
Jup, maar dat is de hele opzet dan ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, maar ook als je denkt "ach, het is wel geinig" voor in je collectie, is deze editie gewoon te duur om leuk te zijn.
Die zit toch al vaak bij je blueray, een diital copyquote:Op donderdag 15 november 2012 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de BluRay keurig in de preorder staan, maar de 1080p rip download ik als extra backup
Niet in full HD met DTS.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zit toch al vaak bij je blueray, een diital copy
is dr strange niet val marvel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef Tanin het volgende:
Villains die we nog niet gehad hebben:
Hush
The Riddler
Killer Croc
Dr Strange
The Ventriloquist/Scarface (buikspreekpop)
The Penguin
Mad Hatter
Black Mask
Harley Quin
Poison Ivy
Mr Freeze
Clayface (hoewel die in een Nolanverse weinig zal verschillen van Hush)
Wat mij betreft krijgen we Dr Strange (Robin Williams!!!!), Hush, The Riddler, Poison Ivy, Killer Croc, The Penguin en The Ventriloquist.
Die laatste 2 kunnen gewoon mob-leaders zijn, dus die passen makkelijk bij de rest in de films.
Dr Strange is Marvelquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef gotrunks het volgende:
[..]
is dr strange niet val marvel?
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef andreas612 het volgende:
zojuist de bluray versie binnengehaald
Je herinnert je het verkeerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Grappig dat je dat zegt, ik dacht nl precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Je moest eens weten hoe blij ik was dat het niet in 3d zou komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een wezenloze beeldkwaliteit zeg, sjongejongejonge. Zowel IMAX als 35mm. Als je dit ziet kan je toch alleen maar concluderen dat digitale camera's zoals de ARRI Alexa en Red Epic nog niet eens de veters mogen strikken van 70mm en 35mm film.Nolan
heeft gelijk. Lang leve film en weg met digitaal.
Maarja dat zal wel een utopie zijn vrees ik. Dit soort filmische parels moeten we koesteren.
Aan het graf was geen speech, de scene was maar kort. De speech is als Alfred ontslag neemt voor de laatste actequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?
Nee joh. Wou dat alle films 1920x1080 resolutie waren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:22 schreef Stefan het volgende:
Het rare is wel dat Imax op je tv weer lijkt alsof het letterbox is, je mist de widescreen ook een beetje
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat danquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
blijkbaar
Fans who purchase the Blu-ray will be happy to know that it features nearly one hour of IMAX footage, and it’ll fill your screen just like The Dark Knight Blu-ray.
Read more at http://batman-news.com/20(...)#adfaTzJlDKXMd4xr.99
De normale scenes zijn widescreen dus met enorme balken boven en onder en de imaxscenes zijn dan ineens beeldvullend, zoals tv uitzendingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat dan
Ik ben een leek op het gebied van beeld en geluid
Enige wowmoment was dat we dat vliegtuigshot hadden over die bergen. Voor close ups werkt t bij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de bioscoop zag het het verschil wel duidelijk hoor. Het beeld was in eens veel scherper.
ik vind 'm vrij irritant en teveel op de voorgrond. Ik krijg niet het idee dat hij daar staat, maar dat je gelijk een voice-over hoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
Als ik de composities van de imax shots bekijk heeft Nolan volgens mij rekening gehouden met een 16:9 aspect ratio.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Nagil het volgende:
Imax in Nederland is idd 16:9, maar de echte officiële imax-schermen zijn 4:3. Dus in principe mis je op de bluray en in de Nederlandse bios nog steeds een deel van de originele imax footage.
Het 35mm gefilmde materiaal ziet er ook erg goed uit, maar het imax materiaal is echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat doet regulier materiaal ook, ik vind het allemaal allang prima, meerwaarde zal er vast zijn, maar ik heb er niet op gelet.
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Anderhalf weekje wachten en dan een weekend met vriendin plannen met sparerib express op speeddial
28 november...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.
whehehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja bij FRS
Amazon.co.uk is nog wel 3-12
Ik heb em vandaag gekeken.quote:
En dat had je wel verwacht in een Nolan-film? Die slaagt er zelden tot nooit in om zijn personages een ziel te geven. Gelukkig weet hij dat altijd op te vangen door heel goed te casten en acteurs te gebruiken die er sowieso wel iets van maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 04:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Geen enkel karakter wekt enige sympathie op.
Nope, het is nog steeds Sean Conneryquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
PalmRoyale: zuurpruim. Je verhaal raakt kant noch wal. Het enige wat klopt is dat film 1 en 2 erg goed zijn.
Doei, gr gr.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nope, het is nog steeds Sean Connery
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat gefap op imax terwijl je toch echt aan 1080p loopt
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreen
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.
Zoals SS al opmerkte
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tv
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer inquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.
trollquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer in
En Battery Park is in een haven veranderd (en het One World Trade Center was nog niet in aanbouw op de foto van Manhattan). Maar dat was het dan ook wel.quote:
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trump Building heeft ook een andere toren.
Ik denk zelf dat het copyright niet geld als je het NY noemt, Rotterdam heeft de copyright van de Zwaan gekocht van de architect omdat ze wil dat iedereen het filmt en fotografeert. Maar als je het Gotham gaat noemen dan is het geen reclame meer voor NYquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.
Als dat waar is van die copyright dan is het een hele klus geweest om het uit te zoeken voor al die gebouwen
Zo, dat is zeker goed in elkaar gedraaid zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
Duurt wel de helft te langquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gesproken als een echte azijnzure recensent.
Hij is te lang om een echte trailer te zijn ja, maar dit ding staat op zichzelf. Het is feitelijk een korte film in de vorm van een trailer, dus ik vind het niet erg.quote:
The Dark Knightquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
jij vond de dark knight rises zwak?quote:
Als je dit een goede film vindt dan vraag ik me af wat je dan van een echt goede film vindt...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |