Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trump Building heeft ook een andere toren.
Ik denk zelf dat het copyright niet geld als je het NY noemt, Rotterdam heeft de copyright van de Zwaan gekocht van de architect omdat ze wil dat iedereen het filmt en fotografeert. Maar als je het Gotham gaat noemen dan is het geen reclame meer voor NYquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.
Als dat waar is van die copyright dan is het een hele klus geweest om het uit te zoeken voor al die gebouwen
Zo, dat is zeker goed in elkaar gedraaid zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
Duurt wel de helft te langquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gesproken als een echte azijnzure recensent.
Hij is te lang om een echte trailer te zijn ja, maar dit ding staat op zichzelf. Het is feitelijk een korte film in de vorm van een trailer, dus ik vind het niet erg.quote:
The Dark Knightquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
jij vond de dark knight rises zwak?quote:
Als je dit een goede film vindt dan vraag ik me af wat je dan van een echt goede film vindt...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |