IMAX arena is ook ruk hoor, 't geluid was alleen hard, niet mooi, kwam er doof uit, ik had nog beter naar de hoofdzaal van de 'normale' bios kunnen gaan..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Tof wel dat IMAX. Alleen jammer dat die IMAX zaal van Pathé schouwburgplein best matig is..
Over het geluid heb ik niks te klagen. Ik kon Bane zelfs goed verstaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
IMAX arena is ook ruk hoor, 't geluid was alleen hard, niet mooi, kwam er doof uit, ik had nog beter naar de hoofdzaal van de 'normale' bios kunnen gaan..
Idd, geluid was prima in Imax Schouwburgplein maar onderste deel van scherm zag je soms niet door hoofdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over het geluid heb ik niks te klagen. Ik kon Bane zelfs goed verstaan.
De reden dat Schouwburplein in zijn geheel matig is, is omdat er in alle zalen vrijwel constant mensen met hun hoofd voor het onderste stukje scherm zitten en de beenruimte redelijk krap is.
Nu ik TDKR 2x heb gezien ben ik hem een stuk meer gaan waarderen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Dos37 het volgende:
Gisterenavond ook gezien in de ArenA Imax zaal, was prima te doen.
Ik vond hem echt geweldig. Al zag ik sommige dingen wel aankomen, dat hij bijvoorbeeld zonder touw moest springen dat bedacht ik me al bij de eerste keer springen. Toch blijft The Dark Knight voor de beste, dit was een leuke afsluiter maar het verhaal van The Dark Knight was toch iets gaver.
hoi wolfje zullen we samen naar de bios gaan met de kids misschien kunnen Hannie en Kees ook meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu ik TDKR 2x heb gezien ben ik hem een stuk meer gaan waarderen.
Maar TDK met Ledger is absoluut het kroonjuweel van de trilogie.
Hoi dikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoi wolfje zullen we samen naar de bios gaan met de kids misschien kunnen Hannie en Kees ook mee
gr gr Dik en Linda
Is dat Buitenhof? Waarom is die zo heerlijk dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef whY... het volgende:
Pathé in Den Haag op Spuimarkt is trouwens heerlijk voor dit soort films!
Ik ben benieuwd wanneer ik hem voor de tweede keer ga kijken, het zal waarschijnlijk ergens thuis zijn.
Spuimarkt trekt veel Marokkanen, heb al meerdere keren achteraf een vrijkaartje gehad omdat er groepen zaten te kuttenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef whY... het volgende:
Pathé in Den Haag op Spuimarkt is trouwens heerlijk voor dit soort films!
Ik dacht dat Schouwburgplein in Zaal 1 het grootste scherm van NL had?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef whY... het volgende:
Mooie stoelen, heel goed geluid, redelijk afgestelde airco zelfs als je de grote zaal hebt en er maar weinig mensen komen. Groot scherm, grootste van NL. Ik weet niet of hier nog mensen zijn die dit kunnen beamen.
Misschien het grootste niet Imax scherm? Ik weet het niet hoor, ik heb het van horen zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Schouwburgplein in Zaal 1 het grootste scherm van NL had?
Het wordt verkocht als imax. Kijkt wel kut als t imax is omdat je tegen hoofden aankijkt met imaxscenesquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef whY... het volgende:
Misschien het grootste niet Imax scherm? Ik weet het niet hoor, ik heb het van horen zeggen.
Bedoelen ze dan grootste non-Imax scherm of is hij ook groter dan de Imax schermen alleen dan niet Imax. Spuimarkt heeft namelijk geen Imax projectie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Spuimarkt heeft het grootste scherm van Nederland.
Echt , Spuimarkt vaak genoeg geweest, Schouwburgplein of ArenA lijken veel groterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Spuimarkt heeft het grootste scherm van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |