komt ook omdat Michael Caine natuurlijk een topacteur isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond Alfred eigenlijk 1 van de weinige uitgewerkte karakters in the Dark Knight. Ik deel wel enigzins de mening van cracka-ass, het voelt wel erg als hapsnapwerk bij tijd en wijlen.
Nee mar ik heb wel de bioscoop hdd ff gekopieeerdst. Moment ik ga je mailequote:
Werkt een diaprojector ook?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
Ik heb hier de 35 mm imaxversie op 3 rollen liggen, je mag hem wel lenen, heb je een projector?
Prachtig stuk toen hij in de helikopter spotlight stond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:22 schreef Stefan het volgende:
Iemand klaagde dat er maar 3 badman, sorry, batman scenes in zaten, maar die waren juist perfect. Ik geloof dat t 45 min duurt voor Bruce weer zn pak aantrekt, maar de eerste sequence is meteen geweldig
fijn. Anders zit ik met een 26k versie me dood te ergeren.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee mar ik heb wel de bioscoop hdd ff gekopieeerdst. Moment ik ga je maile
Gr gr xoxox
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:22 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ze wachten tot Joel Schumacher beschikbaar is
Dan moet hij de Batman games verfilmen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerd
Ik zit te wachten op Lars von Trier. Dat na de film in het bruin/roze geklede mannen aan de rose zitten te nippen en zachtjes krullen in hun baard aan het draaien zijn, op zoek naar alle diepere betekenissen van de metaforen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan Uwe Boll niet een Robin trilogie maken? Plaatsvervangende schaamte gegarandeerd
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niet dat de man geen mooie explosies kan makenquote:
Lijkt me eigenlijk best grappig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor een fan filmpje wel goed gedaan. Die Batman had wat minder dialoog moeten hebben en wat meer in het duister moeten zijn om het slechte pak te verhullen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
Tof gedaan, alleen niet een overtuigende batman.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
Bruce lijkt echt op Brucequote:
Wel leuk dat ze Scarface gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voor een fan filmpje wel goed gedaan. Die Batman had wat minder dialoog moeten hebben en wat meer in het duister moeten zijn om het slechte pak te verhullen.
Vond ik nog wel meevallen. Ik vind the riddler gewoon slecht. De andere echter...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef kilozout het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |