Nou ik weet niet of ze echt 'moeilijk' zou doen maar een stomme reactie zou best kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Mangostine het volgende:
L0t, hoezo zou ze moeilijk kunnen doen dan?
En hoezee voor de goede echo van BB!
Bedankt! Ik hoop het ook, al is dat 'voor altijd ongecompliceerd' niet echt reeëlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef Mangostine het volgende:
Oh... nou, ik hoop voor je dat ze compleet overrompeld en over the moon is, en vanaf nu voor altijd ongecompliceerd doet.
uhhm, dan moet ik nog maar een keer laten checken of caspertje wel een jongetje is. Ik ben deze keer echt veel misselijker dan bij Sofie, en mijn huid ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat iddAls je daarnaar kijkt, zou ik het rijtje jongetjes volmaken: ik draag naar voren, ik heb totaal geen last van pukkels/slechte huid/misselijkheden, etc --> jongetje.
Maar ja. Ik denk dan altijd maar dat je een gokkans hebt van 1 op 2. Dus gegarandeerd dat men heel vaak meent het goed te hebben 'gelezen'![]()
Vind het wel leuk om te gokken enzo, dat dan weer wel![]()
Waaahhh! Wat fantastisch! Je hebt gewoon 2 kindjes in je buikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Kyara het volgende:
yup......
en waarschijnlijk iets minder lang zwanger als berekend. Donderdag naar de gyn om alles goed na te meten.
Maar er kloppen in elk geval 2 hartjes.
dank je welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef klumsy het volgende:
Kyara wat bijzonder
geniet er van
2 mini's
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Kyara het volgende:
Ja best wel.
Heel speciaal maar ook extra spannend. En de nodige praktische hobbels (verkopen ze ook trio wagens, andere auto, stoppen met werken?). Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk of het wel allemaal goed blijft gaan.
Ah, jij hebt ook al zo'n lieverd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t hebben wij dezelfde moeder???
Lekker boeie wat ze ervan vindt. Als jullie maar gelukkig zijn!
Fijn dat je ouders zo blij zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef bellelena het volgende:
Oja, L0t, veel succes bij je moeder. Mijn ouders zijn gelukkig erg blijMaar mijn schoonouders krijgen voorlopig nog niks te horen
Agos je schoonvaderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook al zo'n lieverd?Je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar het blijft toch je moeder en haar mening raakt me altijd, ook al wil ik dat niet..
[..]
Fijn dat je ouders zo blij zijnMijn schoonouders hebben we het zondag verteld, die waren in ieder geval heel blij, m'n schoonvader moest zelfs huilen
selene was anderhalf toen de jongens geboren werdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Kyara het volgende:
Dank je Simmu! Zal zeker ook aan je denken. S. was ook nog niet zo oud toen ze grote zus werd toch?
Alleen die multipla.....![]()
Barbabientje, gefeliciteerd met je knipper ook!
Volgens die chinese horoscoop in het vorige topic is Midas een meisje.....
O boy! Dubbel gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
We hadden dit trouwens echt niet zien aankomen dus nog behoorlijk overompeld. Wel heel speciaal.
Jup.. heb 'ouders' die mijn hele leven niet naar me hebben omgekeken (en nog veel meer.. maar daar ga ik dit topic niet mee bevuilen). En nu meent ze dat ze overal met haar snufferd vooraan moet staan .. dus niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook al zo'n lieverd?Je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar het blijft toch je moeder en haar mening raakt me altijd, ook al wil ik dat niet..
[..]
Cathmar met 4 kids op de fiets, dan zou je toch echt aan een bakfiets/fietscarretje achter je fiets moeten denken en evtl. ook nof fietszitjes op de fiets zelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef Cathmar het volgende:
![]()
Kyara!! Super leuk! Gefeliciteerd!
![]()
En echt, het is gewoon super bijzonder. Tuurlijk wat praktische zaken hier en daar waar je tegenaan loopt, maar hee, dat komt allemaal wel goed.
Wij hebben er straks ineens vier. Dat past niet in mijn Twingo, maar ook niet de enorme VW van mijn man. Dus twee nieuwe auto's. Trio wagens bestaan, ja. Mijn ding is vooral: hoe ga ik dat doen op de fiets? Verder kan ik veel spullen lenen en koop ik behalve een wagen niets nieuws.
Ik en mijn meiden vanochtend weer goedgekeurd. 24 weken al nu.
Ja, ben ik erg blij mee! En mjah, het gaat, hetzij met enige moeite. Maar gezien de reactie van mijn leidinggevende op het hele verhaal was ik niet van plan nog ver over mijn grenzen te gaan, dus de dag dat ik merk dat het écht niet lukt snoep ik er weer wat uur af..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Mangostine het volgende:
Fijn dat de bedrijfsarts achter je staat Inca. Gaan die 5 uur wel lukken?
Ik val ondertussen langzaam in slaap achter mijn bureau.
Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Incantrix het volgende:
Kyara, whaaa, haha, wat cool en spannend en bijzonder en eng en superwauw! Gefeliciteerd met je twee knippers
Stef heeft gewoon gelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Hopelijk zet het door Bunny! Wellicht dat haar gepruts toch nog iets teweeg heeft gevracht ofzo.. Geeft het rust dat er een plan ligt?
Werd hij boos op jou dan, Twinkle?
Kyara, ik wens je een prachtzwangerschap met 2 heul gezonde kindertjes aan het einde ervan
Wel grappig trouwens, Stef begon gisteren uit zichzelf tegen zijn opa en oma dat er een baby komt en dat hij dan een zusje krijgt. Naar ons toe heeft hij net echt nóóit over dat ik zwanger ben ofzo, dus ik was wel verbaasdWel grappig dat hij dus helemaal van een zusje uitgaat, dat maakt me wel éxtra nieuwsgierig naar het geslacht. Zou hij gelijk hebben? Misschien scheelt het dat hij het woord 'broertje' niet snapt, als je tegen hem zegt dat het ook een broertje kan zijn roept hij blij dat hij een groot broertje gelaten had na het eten
Haha, weet je dat er maar één persoon is die denkt dat ik een jongetje in mijn buik heb? Voor de rest roept echt íedereen dat het een meid is. Ik had bij Stef een enorm duidelijk jongetjes-gevoel, maar nu tast ik volledig in het duister. Ik ben dus echt enorm benieuwdquote:
Tweede keer. Eerste keer paar maanden geleden. Maar uiteraard wist men het nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef Mangostine het volgende:
Sorbo, misschien moet je naar huis.
Maarre, irritant idd, en niet de eerste keer dus?
Hoe gaat het nu?
Hard op je hoofd gevallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Stelt ze dat op prijs? Dat je boven op d'r gaat zitten?
Da's toch juist hardstikke goed? Weet je, constant maar in de zenuwen zitten helpt echt niet mee ofzo, elk moment dat je ervan kunt genieten is belangrijk en fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef klumsy het volgende:
Het gaat eigenlijk steeds beter, kwalen blijven wel, dus de hele dag misselijk, ben erg moe, lig elke avond
wel tussen half 9 en 9 uur al op bed en concentratie is ruk op het moment...
Maar m'n buik begin steeds meer te groeien en ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat het wel goed komtDat ik onder "strenge" controle ben van het ziekenhuis geeft wel een klein beetje rust, al ben ik nog steeds van mening dat de vroeggeboorte vorige keer "gewoon" domme pech geweest is. Er is geen oorzaak gevonden, dus ik ga er gewoon vanuit dat het nu wel goed blijft gaan ( misschien een beetje kop in het zand, maar voor mij werkt dat nu om zoveel mogelijk van de zwangerschap te genieten )
Morgen weer echoben echt zo benieuwd!
Bloeien niet in de florisante vorm nee. Fietsen doet pijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Bloeien in de zin van pijn mango?
En lady een jommetje.. hoop dat er over twee weken niks aan de hand is!
Steekje extra moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Mangostine het volgende:
Ik vraag gewoon of ze na de bevalling met het hechten eea kunnen bijwerken.
wat gaaf zeg! gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
We hadden dit trouwens echt niet zien aankomen dus nog behoorlijk overompeld. Wel heel speciaal.
Even snel wat eten, is bij mij het enige dat helpt ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, nu ben ik gewoon echt misselijknog 1,5 uur werken...
Jah, ik ben maar even naar de automaat gelopen want het bakje overheerlijke pasta dat ik bij me heb, daar heb ik nu echt geen trek inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Even snel wat eten, is bij mij het enige dat helpt ...
Wauw Kyara, kippenvel hiero!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Kyara het volgende:
yup......
en waarschijnlijk iets minder lang zwanger als berekend. Donderdag naar de gyn om alles goed na te meten.
Maar er kloppen in elk geval 2 hartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er missen nog meer stukjes, maar jaloers zou ik er niet op zijn...good luck y'all.
Nog niet geslapen... Ben benieuwd wanneer de klap komt. En ik ben kei blij met mijn superventen Mila is prachtig *roze wolk*
je kan ook nog een Dacia Duster overwegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Kyara het volgende:
Dank je Simmu! Zal zeker ook aan je denken. S. was ook nog niet zo oud toen ze grote zus werd toch?
Alleen die multipla.....![]()
Barbabientje, gefeliciteerd met je knipper ook!
Volgens die chinese horoscoop in het vorige topic is Midas een meisje.....
Jahaa, jij bent nu niet moe door eentje, maar door twee beebjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Kyara het volgende:
L0t, wat speciaal!
FTA, heel veel sterkte meid. Wel fijn dat je in je eigen bedje kan slapen, 8 weken opname is ook niks (maar als het nodig is dan doe je dat ook natuurlijk)
LadyBlack, inderdaad kleine beetjes tussendoor eten.
Ik ga zo mijn bedje maar weer opzoeken. Het was een bewogen dag. En nu vind ik het helemaal niet meer zo raar dat ik zo moe ben....
Misschien spier of bandenpijn, de pijn gaat helemaal tot achter op mijn rechterbil en boven de bil, morgen misschien even bellen of dit normaal is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Huu dat klinkt ook niet fijn Logiheb je een idee wat het kan zijn?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kyara het volgende:
Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren
Muwahha ja ... Dan was het denk ik niet goed gekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is.
Ja dinsdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dinsdag
Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te etengisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten
Ja HEEL!! Maar leuk-spannend hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.
En dinsdag babyglurenVind je het spannend?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon
Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Kyara het volgende:
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden
Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?
Sorry hoor, even nieuwsgierig.
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.
En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
Als je hem niet kan vinden, wil ik hem wel naar je opsturen, ik heb hem thuis liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
I knowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef klumsy het volgende:
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LBwen er maar aan
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
Nah, ik ga straks een bak druiven scoren bij de AH, en dan ga ik lekker even staan neuzen in het schap daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig
Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.
11 weken, jemig..... wat lang al!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef klumsy het volgende:
Ik ga duimen voor een mooi knippertje dinsdag!
Ik heb vanmiddag echo, vind het ook wel weer spannend, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed zitdan ook termijn bepaling, als ik de meting van vorige echo doortrek dan ben ik morgen precies 11 weken
Ja wel, maar bij mij waren ze te groot. Hangt ook van het formaat van je wiegje af natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.
Will doquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk dan wel uit dat je nr 32 koopt LB, want vanaf vandaag ligt als het goed is op sommige plekken de nieuwe alweer.
Ik vermoed eerder een overijverige en niet zo slimme assistente. Als het inderdaad een nierbekkenontsteking is zou ik ze er nog wel even op aanspreken want dit is een joekel van een inschattingsfout.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Kyara het volgende:
Oh Logi wat een hork van een huisarts. Zo kun je toch niet door blijven lopen? Hup, nog een keer terugbellen. Zijn ze nou helemaal betoeterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat je gebeld hebt johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Logician78 het volgende:
Net contact opgenomen met het ziekenhuis en klinkt wel als nierbekkenontsteking, mag direct langskomen om bloed te prikken en urine onderzoek en dan krijg ik morgen hiervan de uitslagen als ik ook de echo heb. De assistente vond de reactie van de waarneming ook belachelijk. Dus nu even eten gezicht weer opfrissen en dan de bus pakken richting stad, thx voor het zetje om te bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goud; veel sterkte met de verwerking![]()
en wat je schrijft; je bént zwanger geweest, dat neemt niemand je af. Ik hoop echt van harte dat het je nogmaals is gegund.
Vanmiddag intake gehad van de kraamzorg, in principe was alles in orde alleen de bodem van de wieg moesten gaten in eigenlijk en de bekleding moest iets strakker. Verder gaan ze proberen om dezelfde kraamverzorgster als vorige keer te krijgen, zou leuk zijn, maar ik reken er maar niet te vast op.
Verder de adressenlijst voor de kaartjes bijgewerkt. En dan nog een kaartje uitzoeken; heb de selectie van 7 naar 3 terug weten te brengen![]()
En een zere voet,lijkt ook een beetje dikkig. Kan dat van het vocht zijn? Echt vaag. Heb er nu maar iets kouds opgelegd en zit er maar een beetje mee omhoog.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
Hoe oud/jong is jouw oudste?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef Kyara het volgende:
Fijn Klums!
En plassen.... ik drink veel minder dan voor de zwangerschap en ik moet er 's nachts toch wel een keer of 2 a 3 uur uit hoor (ik slaap 's nachts zo'n 10 uur).
Zo moe vandaag.... en mijn baby heeft besloten om helemaal niet te willen slapen vandaag. Ja, vanochtend een uurtje... net genoeg om te stofzuigen en het huis aan kant te krijgen.
Oh jeetjequote:
Paracetamolquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Logi hebben ze verder niets meer kunnen betekenen voor je om de pijn te verklaren/verzachten?
daarom heb ik dat ook meteen weer terug gebracht (die rest meds)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Paracetamolmaar zit al op de max. terwijl ik nog 5 volle verpakkingen morfine en valium heb liggen (altijd op voorraad ivm mijn spierziekte) erg frustrerend
Ja maar ik heb een chronische ziekte dus zal ze altijd nodig houden ivm aanvallen. Nu af en toe erg zwaar zonder moet ik zeggen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom heb ik dat ook meteen weer terug gebracht (die rest meds)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef Incantrix het volgende:
Haha, met je ziplockzakje met goudvis erinIk zie het voor me
Maar gewoon een schoongemaakt potje kan ook? Dat heb ik nog wel jah, thnx
ik ook maar mag toch niet tijdens zwangerschap toch nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:58 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een chronische ziekte dus zal ze altijd nodig houden ivm aanvallen. Nu af en toe erg zwaar zonder moet ik zeggen..
Morgenochtend hoor ik meer.
Hey mop, las dat jij ook nog steeds zo aan het spugen bent? Bah, rot zeg..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook maar mag toch niet tijdens zwangerschap toch niet
maar goed is ook niet belangrijk
beter dat je gauw beter voelt
klumsy zo gaaf!
Bunny jammer dat nog niks doorzet
Twinkle ben benieuwd wel kaartje het wordt
inca plastic bekertje gebruik ik altijd
hoe gaat het verder?
Hopeloosquote:
Als kindje van 6jr ong. maar vind het nu ineens weer heerlijk. Net als macaroni met roomboter en vissticksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaahh inca wat ga jij snel!
Wahaha logi tosti met banaan.. had je dat ook al voor je zwangerschap??
De bodem is van hout en daar moeten blijkbaar gaten in zitten. Moeten dus even kijken hoe we dat doen. Wiegje is geleend dus om er nu zomaar gaten in te boren is ook zo wat. Misschien ff naar de bouwmarkt en zelf iets fabriceren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Mangostine het volgende:
Sterkte goud
LeNeHe, thanks.
Had de kraamzorg aanmerkingen op je wiegje? Wat voor gaten hadden ze het over dan?
Bij mij hoefden ze niets van de uitzet te zien, werd ook niet naar gevraagd. Gek dat dat zo verschilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |